Şimdi Ara

AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
13
Favori
26.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Konu up olacak ama;


    Tam depo ile 1300-1400KM civarı yol yapıyorum.Alttaki resimde 3/4 depodaki menzil var. Yani kısaca motordan performanstan ve yakıt tüketiminden çok memnunum.

    işte teknoloji işte mercedes mühendisliği. Altında cls 350 var dizel 250+ beygir ve 600 den fazla torklu bir aracın var ve full depoyla 1.5 Fluence ile aynı menzili yapıyorsun . İşte arabayı alır almaz aslında yakıtta amorti ediyorsun

    Eyvallah teşekkürler şuanda hatta 300+ beygir 700nm+ tork var BRABUS sayesinde...

    Bişey sormak istiyorum hocam bu 7g ileri c kasalardada kullanılan şanzıman sanırım

    S modunda vitesi kendi değiştiriyor ama daha seri aktarması onu biliyorum peki Manuele alındığında D nin dinamikleriylemi Manuel oluyor yoksa Sport modunmu dinamikleriyle manuele geçiyor

    İnsan yani Hem S ister duruma göre hemde MS. Umarım manuele alınca MS gibi oluyordur

    Bu arada 1000 devirde kullanmayın bence hocam 1500 üzeri ideal dizel için. Çok düşük devirde kullanmak çok yüksek devirde kullanmaktan daha tedirgin edici bence

    Selam, herkes tarafından yanlış bilinen bir konuyu düzeltmek istiyorum, om642LS kodlu araçlar ve v8 ile yani (s350, cls350, s500 ve üzeri gibi) araçların şanzumanı ile c180 e180 gibi araçların şanzumanı pratikte aynı olsada aslında çok farklıdır. En basitinden bizde şanzuman yağ soğutucusu vardır. Şanzuman türbini, konventör ve EAS ise komple farklı. Belki benzer olan tek şey dişli oranlarıdır. Zaten 620NM torklu bir araç ile 250nm torklu bir aracın şanzumanlarının aynı olacağına sadece bizim Türk kullanıcısı inanır. İsterseniz MB EPC den bakabilirsiniz.

    Geçen MB showrooma uğradım yeni E ye bakmak için, kulak misafiri oldum;

    Adamın biri C180 nin veya C200D nin hangisi bakmadım ama w205 kasa yeni C getirmiş, şanzumanını şikayete gelmiş, bıktım ettim diyor, tak tuk vites değişiyor, çok kötü değiştirin şu aracı vs diyor. Servis danışmanıda şöyle kafalıyor zavallıyı: ABİ bak içerde showroomda sıfır S kasa var 1milyon TL yeminle seninkinin aynı şanzumanı var hatta başbakanda seninkiylen aynı şanzumana biniyor vs diyor. Sana öyle geliyor hiç bir sorun yok vs diyip adamı ikna etmeye çalışıyor.

    Tabi ben kıçımla gülüyorum

    Yani neticede Mercedes bu şanzumanları önce üst serileri için geliştiriyor hatta sadece büyük hacimler için yapıyor bunları ama sonra bizim gibi 3. dünya ülkeleri küçük hacim talep edince el mahkum bir şekilde uyduruyor bu şanzumanları sonra bir dünya sorun. Google a 7g plus sorun yazın okuyun. Hep c180 e180 vs ufak hacim motor sahipleri ağlıyor.

    Sizin sorunuza gelirsek :) açıkçası anlamadım Manuel modda tam manuel sportta tam sport işte MS diye bir mod yok?!? O steptroniclerde oluyor diye biliyorum.

    Ayrıca rölantisi 500 devir olan ve 1000 devirde yaklaşık 400NM tork üreten bir araç için 1000 devirde kullanmanın hiç bir zararı olmaz...

    sizin dediğini gibi gitsem zaten 1600 devirde zaten tork 690NM oluyor


     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailsen

    Böyle lüks segment araçlarda böylesine detaylı inceleme yazıları bulamıyoruz öncelikle bunun için teşekkürler,arabayla ilgili kafaya takılan sorular ve kriterler belli ve bunlardan biri yada birkaçı kişi aracı aldıktan sonra hoşuna gitmezse hayal kırıklığı oluşuyor ve arabadan soğuya biliyor..Bu konu birçok soru işaretinin hatta sorulabilecek her şeyin cevabını içeriyor..

    Mesela benim önemsediğim kriterler,

    Konfor ve yalıtım.. (Mercedes'te konfor ve yalıtım sorunu mu olur yahu demeyin son kasa e 250 cdi ye bir binin bakalım..)

    Yeterli güç..

    Yakıt ekonomisi .. (Geçenlerde 520i 1.6 motorlu alma arefesindeydim arkadaşda var onun arabasıyla bir tur atmaya çıktık genel ortalamasına bir bakayım dedim 13.4 müydü 14.3 müydü çok şaşırdım vazgeçme nedenlerimden biri oldu diğerlerini saymıyorum..)

    Servis bakım maliyetleri..

    4 matic ve Airmatic hakkındaki yorumlarınız da çok faydalı..İkisi de almayı düşünebileceğim özelliklerdi vazgeçtim..

    Şimdi iki sorunum var, biri 120 bin liralık bir aracım varken bu aracın 2011-2012 ikinci elini almak için üste 120-130 daha ayarlamam lazım..
    diğeri ise 5 kişilik bir aileyiz ve bu aracın arkası 2 kişilik..

    arka ortaya çocuk koltuğu uygulaması gözünüze çarptı mı?

    Merhaba yakın zamanda inşallah ExtremeZero kardeşim ile beraber bir tanıtım videosu çekeceğiz orada tüm detayları paylaşacağım...




  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Şöyle anlatayım aracınızda bi economic mod var viteste bi sport modu bide manuel modu değil mi ?

    Şimdi economic moddada normal moddada sport moddada biz sadece gaza bastığımızda değişiyor vites manuele aldığımızda ise f1 ler aracılığıyla

    Şimdi manuele aldığımız zaman vitesi.. O vites geçişleri sport modunda kullandığımız nitelikleri özellikleriyle birliktemi manuel oluyor yoksa sadece D modunda standart modda çalışan haliylemi f1 e geçiyor

    Dahada özetle f1(manuel) modda vites ayarı ve geçişleri sport modlumu yoksa standart D modundaki özelliklerlemi manuel oluyor. İnşallah bi bilginiz vardır bu konu hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 16 Kasım 2016; 9:12:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Şöyle anlatayım aracınızda bi economic mod var viteste bi sport modu bide manuel modu değil mi ?

    Şimdi economic moddada normal moddada sport moddada biz sadece gaza bastığımızda değişiyor vites manuele aldığımızda ise f1 ler aracılığıyla

    Şimdi manuele aldığımız zaman vitesi.. O vites geçişleri sport modunda kullandığımız nitelikleri özellikleriyle birliktemi manuel oluyor yoksa sadece D modunda standart modda çalışan haliylemi f1 e geçiyor

    Dahada özetle f1(manuel) modda vites ayarı ve geçişleri sport modlumu yoksa standart D modundaki özelliklerlemi manuel oluyor. İnşallah bi bilginiz vardır bu konu hakkında

    Şimdi öncelikle şunu söyleyeyim ben ister E modda ister S modda f1 kulakçıklar ile vites değiştirebiliyorum. Yani Manuele almam gerekmiyor. Ama bir süre sonra kendisi vites küçültüyor ve büyütüyor.

    Manuelde ise tüm kontrol bende oluyor ben vites değiştirmeden kesinlikle vites değiştirmiyor. Sizin sorduğunuz soruya gelirsek evet manuel modda da sport mod özellikleri gibi hızlı ve seri vites değiştiriyor.

    Zaten Brabus kitte Can-bus tan aldığı sinyaller ile sadece Sport ve Manuel Modda motor gücünü arttıyor. Yani spor ve manuel modda hem direksiyon sertleşiyor, hem gaz tepkisi değişiyor, hem şanzuman hızlanıyor, hemde motor gücü artıyor...




  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim merakım oydu. Hem f1 kullanıyoruz hemde şanzıman sport karakteristiğinde. Ben çünkü f1 e almak istediğimde şanzımanın D karakteristiğinde değilde Sport karakteristiğini göstermesini isterim şahsen. Bu bütün kasalar için geçerli değilmi W204 lerdede W205 dede W212 dede ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Valla TR'de benim gördüğüm çoğu w212 ve w204 lerde Manuel mod bile yoktu. Hatta bakın forumlarda o modu açmaya çalışıyorlar sahipleri. Ama manuel mod varsa illaki benimki gibidir. Yani M ye alınca Sport karekterinde.

    Fakat benim eşimde CLA var, sanırım w205 ler de aynı onlarda manuele aldıktan bir süre sonra kendisi hemen otomatiğe geçiyor. Sürekli manuel de kalmıyor. Sanırım bunu manuele alıp unutanlar için önlem olarak yaptılar :)
  • Hocam çok güzel,faydalı bir paylaşım olmuş. Elinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALLAHIM diyorum sadece hayalimdeki arabaaaaa......
  • Bu araci multimedya ozurlusu diye nitelendirmisti forumdan biri sahibi olarak ne diyorsunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asosyaller Kralı

    Bu araci multimedya ozurlusu diye nitelendirmisti forumdan biri sahibi olarak ne diyorsunuz

    Bunu diyen adama gülerim sadece,

    Benim araçta Televizyon, DVD video-audio, USB, PCMCIA, SD KART, A&V AUX girişleri, 30GB istediğin gibi kullanabildiğin dahili harddisk, Navigasyon, Wifi Hotspot, Bluetooth Audio, Araç Telefonu Bağlantısı, Media Interface ve Geri görüş kamerası orjinalinden mevcut.

    Bunun üzerine ben birde Apple Car Play taktırdım. Daha ne eksik olabilir? Radyo mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asosyaller Kralı

    Bu araci multimedya ozurlusu diye nitelendirmisti forumdan biri sahibi olarak ne diyorsunuz

    Bu arada unutmuşum ayrıca Comand sistemi birlikte gelen Mercedes Linguatronic sistemi de var:) Yani sesli komut ile sadece radyo demem yeterli radyonun açılması için veya televizyon, navigasyon herneyse işte :)





  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    O zaman kedi ciger meselesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLS VS F10

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS


    Fakat bu vesileyle söylemem lazım Mercedesin Comand lı HD kamerası BMW nin kamerasından çok ama çok daha kaliteli....
  • Hocam araba kesinlikle bir efsane, tek sevmediğim yanı şu yıllardır kullandıkları analog gösterge. Yeni makyajında bile aynısını kullanıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang2007

    Hocam araba kesinlikle bir efsane, tek sevmediğim yanı şu yıllardır kullandıkları analog gösterge. Yeni makyajında bile aynısını kullanıyorlar

    Evet kardeşim fakat o gösterge mercedesin klasiği değiştimesin zaten yoksa öbür türlü diğer serilere benzer gösterge yerine IPAD takmış serilere yani....


    Göstergeyi falan boşver baksana şunun dizaynına :

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS


     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS


    Görürsün 10 sene sonra bu dizayn efsane olacak....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AutoTestPilot -- 27 Kasım 2016; 1:22:25 >




  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Gece uzun yolda arka farlarından tanınan nadir arabalardan birisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang2007

    Gece uzun yolda arka farlarından tanınan nadir arabalardan birisi

    Eyvallah saolasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar bildiğiniz üzere aracımda BRABUS D6S kit ve BRABUS Carbon Fiber Arka Spoiler var... Bunlara ek olarak aşağıdaki resimdeki parçayıda almayı düşünüyorum.

    Önümüzdeki ay Almanya ya gideceğim. Sizce gitmişken şu ön spoiler ı alayım mı? Diamond Weiss Simli beyaz araca yakışır mı?

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS


    Yoksa çok mu abartı durur? Ne dersiniz?

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS




  • Yok mu kimsenin bir fikri? Rakam 950euro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek yorum gelmedi ama ben siparişi verdim gidince teslim alacağım. Taktırınca resimleri paylaşırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.