Şimdi Ara

Avansas Ücret İadesi Yapmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.180
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 24.05.2020 tarihinden avansas.com üzerinden 33.74 TL tutarında bir sipariş vermiştim. Sonrasında 2 gün içinde siparişi iptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım. Konuştuğum kişi ürünün sevkiyata verildiğini, ürün evime geldiğinde ürünü teslim almadan iade edebileceğimi söyledi. Ürün 28.05.2020 tarihinde adresime geldiğinde, yetkilinin dediği şekilde ürünü teslim almadım iade etmek istediğimi söyledim. Bu tarihten sonra avansas müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm defalarca şikayet kaydı oluşturdular. Ürünün İstanbul depoya ulaştığını teyit etmelerine rağmen, yaklaşık bir aydır ücretin iadesini yapmamaktalar. Şahsen bu olaya kadar avansas firmasını iyi bilirdim ve çevreme de tavsiye ederdim. Şuan ne ürün elimde, ne iade alabiliyorum ne de karşımda bir muhatap bulabiliyorum.



  • kesinlikle bir iletişimsizlik mevcut bu durumda hocam daha önce aldığım ofis sandalyesi iadesi yaklaşık geri ödemeyle 1 hafta sürdü lütfen tekrar müşteri hizmetlerini arayın kesinlikle yardımcı olucaktır yapamazsanız benimle iletişime geçin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.