Şimdi Ara

Avea 0212444 ile başlayan aramalarımı faturalandırmış!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar avea faturalı hattım var. değişik tarihlerde 0212444 lü numaraları aradım ve bunlar ücretlendirilmiş. halbuki ya telefonu bağlamayıp, "bu şekilde arayamazsınız şöyle arayacaksınız" demesi lazım iken, hattımı bağlayıp ondan sonrada bunu faturalandırması yanlış. kaldıki hangi tarihti hatırlamıyorum, bi tarihten sonra 0212444 ile arama yapmaya izin vermedi. bende ücretlendirmesin diye 444 ü artık aramıyorum. sikayetvar a yazacağım. siz ne düşünüyosunuz?



  • 0212 koyum aradıysan eğer ev numarası arıyormuş gibi ücretlendirmiş olması gerekiyor direk 444 şeklinde aradıysan özel ücretlendirmeye tabi oluyor
  • Bu konudan bende muzdaribim
    heryöne dakikalarımla şirket çağrı merkezlerinin başına alan kodu koyarak arıyabiliyorduk
    ama artık izin vermiyor.
    Bu sadece Avea da mı var?
    Eğer öyleyse hemen operator değişeceğim
  • bende sabit hatlar bedava.o yüzden 444 lü numaraların başına alan kodu giriyorum ki sıkıntı olmasın diye.şu ana kadar bir ücretlendirme yaşamadım.faturam oldugu gibi geliyor.

    ancak geçenlerde bunun için bir karar alınmıştı diye duydum.ama içeriğinin ne oldugu hakkında fikrim yok maalesef.(bu arada hattım vodafone)
  • 444 ile başlayan bir numaranın başına alan kodu koyarak aramak istediğimde
    sesli bir anons la "Başında sıfır ve alan kodu olmadan 7 haneli olarak tuşlayınız" diyor.
    Bu arada tarifem HerYöner Kamu Ekstra
    ŞikayetVar dan bişiler yazdım.Kendi sitelerinden de mail attım bakalım ne diyecekler.
  • 444 lu hatla katma değerli servis sunan hatlardır sirketlerin cağrı merkezleri her sirketin kendi ucretlendirme prosedurlerine gore islem yapmaktadırlar bazı sirketler sureden bağımsız ucretlendirme yaparlarken bazıları kendini finanse edebilecek nitelikte ucretlendirme yaparlar . yani sen basına istediğini koy ama beklentin buyuk olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uLt®AsLaN

    0212 koyum aradıysan eğer ev numarası arıyormuş gibi ücretlendirmiş olması gerekiyor direk 444 şeklinde aradıysan özel ücretlendirmeye tabi oluyor

  • Sabit hatlara doğru yani ev ve iş telefonlarına doğru bedava dakikanız var mı aylık? Oradan düşmesi gerekiyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockclimber

    Bu konudan bende muzdaribim
    heryöne dakikalarımla şirket çağrı merkezlerinin başına alan kodu koyarak arıyabiliyorduk
    ama artık izin vermiyor.
    Bu sadece Avea da mı var?
    Eğer öyleyse hemen operator değişeceğim


    Vodafone'u bilmiyorum ama Turkcell'de durum böyle değil. 0212 koyunca paket dakikalarından düşürüyor..
  • Avea web sitesinde yazan:

    444 ile başlayan tüm aramalar varsa tarife kapsamındaki ev/iş yönüne dakikalarınızdan düşecektir. Tarife kapsamında ev/iş yönüne dakika olmaması ya da ev/iş dakikalarının tükenmesi durumunda yapılan aramalar tarifenin ev/iş yönüne dakika ücreti üzerinden ücretlendirilecektir.

    link:http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/tarifeler/faturali/ttozel.shtml?pagemenu=tarifeler.faturali.ttozel

    Yani başına 0212 koymakla uğraşmayın direk arayınca zaten ev/iş veya varsa her yöne aramalardan düşer diye anlıyorum ben bunu




  • gecen ay ya da 2 ay once idi bazı şirketlerin musteri temsilcileri ile konusmalar sonrası yasadım bu sorunu sadece kısa bir gorusme sonucu 1,5 tl ücret kesildiğini öğrenince avea musteri hizmetlerini aradım. şu şu aramalarım ücretsiz dakikalarım oldugu halde neden ücretlendiriliyor diye, bana o gosterdiğiniz sayfaya bakmayı onerdiler. baktığımda orda ucretlendirileceği bilgisi yazıyordu. oysa aynı yerde daha onceleri oyle bir şey yoktu ve yine bu sisteme dönülmüş. şirketlerin bu gibi değişiklikleri ota b.ka sms atan şirketlerin hele de bildirmemesinin altında art niyet ararım ben. ha sadec avea değil ama hepsi yapıyor. şu iletişim şirketlerinin bu davranışlarından bi kurtaramadılar bizi. btk ya slmlar!

    dipnot: aramaları sabit telefona kaydırmıştım şimdi bu yazıyı gordum aramaya başlarım bi süre sonra yine habersiz değişim haklarını bahane ederek değiştirirler. siz siz olun arada bi kontrol edin.
  • Avea' ya attığım mail sonucunda bana döndüler ve
    Avea' yı her aramamızda ne kadar konuşursak konusalım işte 40 Krş veya öyle birşey düşeceğini
    (Dakikalardan düşse zaten bunu bana ısrarla söylemezdi-Malesef dakikalardan düşmüyor ücretlendiriliyor))
    diğer şirketlerin tamamen kendi ücretlendirme prosedürleri olduğunu söyledi.
    Yani dakikalardan düştüğü gibi ücretlerede yansıyabilecek aradığınız şirketin ücretlendirme politikasına göre.

    Ve diğer konu da bunun Btk nın çıkarmış olduğu bir mevzuat olduğunu buna ilk olarak kendilerinin
    geçtiğini diğer operatörlerinde geçeceğini söyledi.
    Btk nın sitesinde böyle bir şey görmedim. Bilen duyan arkadaşlar var mı acaba bu konu benim için önemli !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockclimber -- 19 Ocak 2011; 0:10:32 >
  • 3-4 gün öncesine kadar başına alan kodu koyarak aradığımız 444 numaralara izin vermiyordu avea. ama artık eskisi gibi aratıyor başına alan kodu ekleyerek.

    Başına alan kodu koymasak da farkeden birşey yok sanırım, sitesinde şöyle bir açıklama var;

    444 ile başlayan tüm aramalar varsa tarife kapsamındaki ev/iş yönüne dakikalarınızdan düşecektir. Tarife kapsamında ev/iş yönüne dakika olmaması ya da ev/iş dakikalarının tükenmesi durumunda yapılan aramalar tarifenin ev/iş yönüne dakika ücreti üzerinden ücretlendirilecektir.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/tarifeler/faturali/ttozel.shtml?pagemenu=tarifeler.faturali.ttozel




  • Avea' nın kendisini arayın alan kodu koymadan ücretlendirilecek mi bir deneyin.
    Müşteri Hizmetlerindeki temsilci bana Avea yı arayınca ücretlendirildigini söyledi ve ayrıca
    şirketlerin kendi ücretlendirme prosedürlerine göre değişebileceğini söyledi.
    Neyse artık başına alan kodu koyabildiğimize göre sorun yoktur.
    Bu kadar şikayetten sonra sonunda açtılar demek hiç denemiyordum bile
    teşekkür ederim bilgilendirme için.
  • Turkcell hattımla 444'lü numaraları aramak istediğimde önüne 212 veya 216 kodlarını ekliyordum ve tarifemde Kamu Her Yöne 1200 dakika olduğundan kodlu olarak aranan bu numaraları sabit hat olarak değerlendirip herhangi bir ücrete tabii tutmuyordu.
    Fakat tam olarak ne zaman değişti bilmiyorum ama birkaç gündür cepten 212 veya 216 kodlarını ekleyipte 444'lü numaraları aramanıza imkan vermiyor zaten. Sesli yanıt sistemi çıkıp 7 haneli olarak arayın diyor.

    Peki bunun sonucunda 444'lü numaralar ücretlendiriliyor mu? Turkcell yetkilisinin verdiği cevap EVET. Dakikası 40 KRŞ olmak üzere cepten aranan 444'lü numaralar artık ücretli. Ne kadar dakikanız olursa olsun bunlardan düşmüyor, kodlu olarak da aramıyorsunuz.
    Adeta bizleri soymak için yeni bir yöntem geliştirmişler BTK ve operatörler. Turkcell'i aradığınız bu kuralı çıkaran BTK denip topu oraya atıyorlar.

    Öğrendiğimde sinirlerim tepeme çıktı, böyle bir saçmalık görmedim.
    Yazıklar olsun, göz göre göre soygunculuk, vurgunculuk dedikleri bu olsa gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocek

    3-4 gün öncesine kadar başına alan kodu koyarak aradığımız 444 numaralara izin vermiyordu avea. ama artık eskisi gibi aratıyor başına alan kodu ekleyerek.

    Başına alan kodu koymasak da farkeden birşey yok sanırım, sitesinde şöyle bir açıklama var;

    444 ile başlayan tüm aramalar varsa tarife kapsamındaki ev/iş yönüne dakikalarınızdan düşecektir. Tarife kapsamında ev/iş yönüne dakika olmaması ya da ev/iş dakikalarının tükenmesi durumunda yapılan aramalar tarifenin ev/iş yönüne dakika ücreti üzerinden ücretlendirilecektir.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/tarifeler/faturali/ttozel.shtml?pagemenu=tarifeler.faturali.ttozel


    hey yöne dk düşmüyor desenezıne




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocek

    3-4 gün öncesine kadar başına alan kodu koyarak aradığımız 444 numaralara izin vermiyordu avea. ama artık eskisi gibi aratıyor başına alan kodu ekleyerek.

    Başına alan kodu koymasak da farkeden birşey yok sanırım, sitesinde şöyle bir açıklama var;

    444 ile başlayan tüm aramalar varsa tarife kapsamındaki ev/iş yönüne dakikalarınızdan düşecektir. Tarife kapsamında ev/iş yönüne dakika olmaması ya da ev/iş dakikalarının tükenmesi durumunda yapılan aramalar tarifenin ev/iş yönüne dakika ücreti üzerinden ücretlendirilecektir.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/tarifeler/faturali/ttozel.shtml?pagemenu=tarifeler.faturali.ttozel


    hey yöne dk düşmüyor desenezıne

    an itibariyle TTNET musteri hizmetlerini TCL hattımdan 0 212 444 1 444 olarak aradıgımda

    " sayın abonemiz 444 ile baslayan Cagrı Merkezi, Musteri Hizmetleri hatlarını basına 0 ve alan kodu koymadan sadece 7 haneli olarak arayabilirsiniz ! ..."

    anonsunun ardından hattı kapatıp soyledigi sekilde;

    mecburen 444 1 444 olarak aradıgımda dakikası 40 kurus tan ucretlendirildigimi fark ettim, =( =(

    kapatıp hemen diger hattımdan;

    VF dan

    0 542 444 1 444 olarak aradım rahat rahat

    hediye heryone surelerimden gorustum yayaa yayaaaa,

    onemli not:
    ---------------


    Turkiyenin su an icin 1. sırada olan operatorunun TCL ın musterilere uyguladıgı cifte standartı her turlu kampanyasına karsı kınıyorumm,

    herhalde koskaca TCL "Bizbize Kamu Her Yöne 1500 Tarifesi" magdur ettigi eski abonelerine iade etmesi gereken 26.5 milyon TL cezayı; bu sekilde mevcut

    abonelerini magdur ederek uzerlerınden topluyor sanırım,


    -----------------------------------------------------------------

    "Bizbize Kamu Her Yöne 1500 Tarifesi" İadeler Başladı!!!

    http://resim.donanimhaber.com/m_46046776/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46046776




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.