Aradılar sesli imzanız yokmuş eeeeeee. sesli imza yapın siz 3 ay boyunca her ay 20 dk heryöne verelim tamam. Aktardı yaptık sesli imzayı. aradığımda sesli imza tediyini sistem yapıyor müşteri temsilcisine bağlanıyorum tek kullanımlık şifre alın yaw arkadaş sesli imza "sistemimize yansımadı ben göremiyorum" neyi göre biliyorsunuz ki. hattın biri benim üzerime değil güvenlik teyit olayı için çözülsün diye sesli imza iyi olur dedim. şimdi her aradığımda sizi tanıyamadım eeeeeeeee "doğum tarihinizi girin" bu ne şimdi dalgamı geçiyorlar zaten hat benim üzerime olsa niye sesli imzayı kabul edeyim eski düzen tek kullanımlık şifreyle işi yapıyorduk. bu aveanın sisteminde düzenlemeleri yapanlar bunları ayık kafaylamı yapıyorlar yoksa kafaları iyi mi? diye düşünüyorum. bu durum beni sinir ettiği için bu konuyu açıyorum bilmem benden başka bu sorunu yaşıyan varmı...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme