18/08 tarihinde müşteri hizmetlerinden Fatoş Hn’a tarife dışı internet kullanımının nasıl ücretlendirildiğini sorduğumda, 25kb kullanımın 5kuruş TL olduğu bilgisini verdi. 1GB’lık kullanımını ise sorduğumda cevap veremeyip teknik desteğe bağlamak istedi. Görevlerinin arasında paket satmak olan birisinin 1GB’lık kullanım tutarını bilmemesi, hesaplayamamasını şüphe ile karşıladım. Bu konuyu garipsediğimi ve bilmemesi durumunda en azından birisine sorup cevabını vermesini istediğimde ise, egosal bir yaklaşım ile bu bilgiyi verme zorunluluğu olmadığı yönünde açıklamalarda bulundu. Hatta üstüne bir de matematik hesabını yapmak durumunda değilim cevabı da çok hoş(!) oldu. Aynı zamanda Turkcell kullanmam nedeniyle, benzer soruyu onlara sorduğumda net cevap verebiliyorlar.
Gerçekten de müşteri hizmetleri bu bilgiyi verme seviyesinde olmalı gerekmiyor mu? Tüketiciler sizce internet paket satınalma kararlarını, 25kb’lık fiyat üzerinden mi yoksa 1GB fiyat üzerinden mi karar verirler? AVEA bu bilgi sorulduğunda müşteri hizmetlerinin cevap vermemesini özellikle mi istiyor?
Gerçekten bilgi vermekten çekinen, tüketiciden birşeyler sakladığını hissettiriyor!!!
Sen de soruyu niye dolandırarak soruyorsun ki Makineyi bozan temel gibi sorular soruyorsun 1gb ya da 2-3-4 artık her neyse paket ne kadar ücreti diye sormak bu kadar zor mu Ya da internetten 1 Dakika'nı arayıp incelemek