Aveanın her yöne 3000 dk paketi kullnıcısıyım. Bankaların 444 lü numralarını başına 0212 koyarak paketimdeki dakikalardan arıyordum bu sabah bir bankayı aradığımda Avea sesli yanıt sistemi numarayı direk çevirmemi istedi hemen bir çakallık olduğunu anladım Aveyayı aradım;
Avea Bilgi Teknolojileri Kurumu tarafından boyle bir düzenlemenin yapıldığını ücretlendirmenin bundan böyle bankalar tarafından yapılacağını (!) söyledi
pek inanmasamda, peki BTK'nın hangi kanun numarası , hangi tebliği ile böyle bir bildirimde bulundu dedim bir sey söyleyemedi düzenlemenin bu gün yapıldığını ve sms yolu ile bildirileceğini söyledi. Bende tarafıma bilgi verilmesini istedim.
Bence Avea ve/veya bankalar ellerine, meşeden, büyük bir kütük aldı ve şu anda güzel güzel düşüne düşüne yontuyorlar onu yonttuktan sonra ne yapmaya çalışacaklarını tahmin etmek zor değil. Bu çok haksız bir uygulama 444 lü numaralar normal sabit hatlardır ve hiç kimse bu hatlardan ekstra vatandaşı kazıklayamaz Bankalar zaten 444 lü hatları arayan vatandaşı tenhada kıstırıp istediği reklamı kulağına dayıyor, telefon parasınamı yanarsın istemediğin bir reklamın sana zorla dinletildiğinemi yanarsın.. ...Bu konuda herkesin bir şey yapması lazım hemde acilen.
Birde temennim var ; AVEA inşallah o yontulmuş meşe elinde bize dogru gülerek koşarken ayağın takılır ve tam bizim istediğimiz yerinin üzerine düşersin
quote:
Orijinalden alıntı: murat124
Aveanın her yöne 3000 dk paketi kullnıcısıyım. Bankaların 444 lü numralarını başına 0212 koyarak paketimdeki dakikalardan arıyordum bu sabah bir bankayı aradığımda Avea sesli yanıt sistemi numarayı direk çevirmemi istedi hemen bir çakallık olduğunu anladım Aveyayı aradım;
Avea Bilgi Teknolojileri Kurumu tarafından boyle bir düzenlemenin yapıldığını ücretlendirmenin bundan böyle bankalar tarafından yapılacağını (!) söyledi
pek inanmasamda, peki BTK'nın hangi kanun numarası , hangi tebliği ile böyle bir bildirimde bulundu dedim bir sey söyleyemedi düzenlemenin bu gün yapıldığını ve sms yolu ile bildirileceğini söyledi. Bende tarafıma bilgi verilmesini istedim.
Bence Avea ve/veya bankalar ellerine, meşeden, büyük bir kütük aldı ve şu anda güzel güzel düşüne düşüne yontuyorlar onu yonttuktan sonra ne yapmaya çalışacaklarını tahmin etmek zor değil. Bu çok haksız bir uygulama 444 lü numaralar normal sabit hatlardır ve hiç kimse bu hatlardan ekstra vatandaşı kazıklayamaz Bankalar zaten 444 lü hatları arayan vatandaşı tenhada kıstırıp istediği reklamı kulağına dayıyor, telefon parasınamı yanarsın istemediğin bir reklamın sana zorla dinletildiğinemi yanarsın.. ...Bu konuda herkesin bir şey yapması lazım hemde acilen.
Birde temennim var ; AVEA inşallah o yontulmuş meşe elinde bize dogru gülerek koşarken ayağın takılır ve tam bizim istediğimiz yerinin üzerine düşersin
devlet yapıyor bunu operatörle ilgili değil hepsinde aynı
Avea sitesinden bir bilgi paylaşmak istedim :
*Özel servis numaralarını aradığımda nasıl ücretlendirileceğim?
444 ile başlayan numaraların ücretlendirilmesi sabit hatlar yönüne arama olarak değerlendirilir ve heryöne dakikalarınızdan düşecektir. Özel servis numaralarının ücretlendirmeleri birbirinden farklı olupwww.avea.com.tr'de yer aldığı gibidir. Ayrıca; tarife kapsamındaki kullanım, yurtdışına, Avea Müşteri Hizmetlerine, bilgi ve danışma numaralarına, faks, data, WAP aramalarını, görüntülü aramaları kapsamamaktadır.
turkcellden denedim şimdi başına alan kodu koyarak aranabiliyor
vodafone'da da aranabiliyor.az evvel iş bankasını aradım (212444 0202).sorun çıkmadı.