Şimdi Ara

AVEA'NIN USB CONNECT TUZAĞI!! OKUMADAN KARAR VERMEYİN!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sözü hiç uzatmadan yaptıkları son kazığa karşı gönderdiğim mail'i size yazıyorum:

    Bu arada mail Avea'nın 1000 karakterlik karaktersiz şikayet kutusuna sığmadığı için buraya yazıp link olarak gönderiyorum..

    AVEA GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE,

    Mesajıma iyi gün dileklerimle başlamayı çok isterdim, hatta bugüne kadar böyle agresif bir tutum sergilemeyecek yapıda bir insandım. Fakat bugün yaşadıklarım ve geçmişin birikimi ile müşteri hizmetleri temsilcilerinizle yaptığım telefon görüşmelerimin ilgili makama ulaşmadığını düşünerek bu mesajı yazıyorum. Bu da yeterli makama ulaşmazsa tüketici hakları mahkemesi herhalde ulaşır.

    Öncelikle bugüne kadar operatörünüze birçok abone kazandırdım. Buna üzerime kayıtlı sayısını kendim bile bilmediğim Avea numaralarım şahittir. Etrafımda elektronik ve operatörler hakkındaki bilgim ile tanınan birisi olduğum için bana danışan herkese operatörünüzü önerdim ve birçok tanıdığıma kendim hat alıp hediye ettim. Fakat şu an yaptığım bu davranıştan kesinlikle utanıyorum. İnce teferruatlarını bilmediğimiz kampanyalara katılıp ta zarar gören tanıdıklarım benim için üzüntü sebebi oluyor. Tabiri caizse işportacı tutumu ile yaklaştığınız, basit mesajlar gönderdiğiniz yüksek seviyedeki birçok tanıdığım Avea’nın bu tutumu ile ikinci sınıf bir operatör izlenimi oluşturduğunu söylüyor. Ve son olarak yaşadığım olay bu kriz zamanında beni daha da üzdü. Çok seyahat eden birisi olduğum için internet ihtiyacımı bir yere bağlı kalıp gidermektense zar zor karar verip ayda 40 küsur lira ödemeyi göze alarak Avea usb connect 4gb kampanyanıza 05363988902 numaralı hattımı taşıyarak katıldım. Hattım 24.05.’09’da açılmasına rağmen 25.05.’09’da sürpriz bir mesaj ile karşılaştım. Mesajda 4gb’lık aylık kullanım hakkımın hattıma yüklendiği yazıyordu. Heyecanla müşteri temsilcilerinizi aradım ve iki günlük 100 mb civarındaki kullanımımın bu kotadan ayrı hesaplanacağını ve faturama ek olarak 200 küsur TL civarında bir rakam yansıyacağını öğrendim. Bu uygulamaya sebep olarak da sadece imzaladığımız kontratta bu konunun yazılı olduğunu söylediler. Acaba kaç kişi kontratı okuyarak imzalıyor? Araya böyle mantıksız tuzaklar kurarak insanları sömürerek bir yerlere varabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Niye diğer operatörler anında söz verdikleri limiti yüklerken siz insanları 15 güne kadar bekletme ihtiyacı duyuyorsunuz? Eğer 12 aylık anlaşmayı imzalamış olmasaydım anında bu kampanyanızdan ve Avea’dan ayrılırdım. Hatta böyle bir imkanınız varsa memnuniyetle kabul ederim.

    Şimdi sizden son bir beklentim bir an önce bu yanlış davranışın faturama yansımadan önce düzeltilmesidir. Bunu bir tehdit olarak değil de halkı bilinçlendirme olarak anlayın bence internette sözümün geçtiği ve insanların buralardan bilgilenerek hareket ettiği onlarca forumda bu davranışınızdan bahsedeceğim. Umarım bu yokluk zamanında en ufak harcamalarımızı kısıtladığımız bu dönemde bizi bir kademe daha zor durumda bırakacak bu yanlışı bir an önce düzeltirsiniz.

    Muhammet Mustafa SÜĞLÜN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurmuhammed -- 25 Mayıs 2009; 15:35:43 >







  • allah kolaylık versin kardeş..al birini vur ötekisini misali..hepsi böyle...
  • yazık gunah ya milleti somurmek budur işte
  • numaranı sil istersen. 0536 XXX XX XX olucak şekilde.
  • aveadan paranı alamazsın kardeş boşuna uğraşma geçmiş olsun
  • Acaba kaç kişi kontratı okuyarak imzalıyor?

    Bu ne biçim mazeret? Ne demek kaç kişi kontratı okuyor? Kontratı okumadınız mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: IRFUN4EVER

    Acaba kaç kişi kontratı okuyarak imzalıyor?

    Bu ne biçim mazeret? Ne demek kaç kişi kontratı okuyor? Kontratı okumadınız mı?

    tabi bu mazeret olamaz ama aveanın paketin aktive olma süresini bildirmesi gerekir.sonuçta hattı açtılarsa aynı zamanda paketide aktive etmeleri lazım.

    mesela gidip öğretmen hattı alsam saatlerce konuşsam bi gün sonra beni tarifeye geçirip ilk günün konuşmalarını bana yazmaları lazım.saçma olur yani.

    sözleşmede paketin başlangıç tarihi gibi bir yazı varmı bence öncelikle gidip onu araştırın.yazıyorsa yapılacak bir şey yok tabi.aveanın insiyatif kullanıp kullanıcıyı mağdur etmemesi lazım.edeceksede elden bir şey gelmez..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hattın açılmasıyla paket aktif olmaz ki.
    Olması gerek yazmakla düzelmiyor haliyle önce başvurular onaylanıp kart açılıyor(farklı merkezce) sonrada net paketi aboneliği yapılıyor farklı merkezce.

    Bunu beklemeniz gerek,ayrıca bunu sözleşmedede belirtmişler eğer görevli okumuş olsa size söylerdi ama sizin imzalarken okumadığınız şeyi onunda bilmiyor olması bir suç değil bence.

    Bir daha imzaladığınız kontratlara dikkat edersiniz sanırım :)
  • Aynı sorunda benim basıma geldi Hattı aldım aynı gün internete girdim girdigim toplam 25 Mb yapmaz tutup bana 97 tl fatura gönderdiler Müs. Hiz. arayıp sordugumda hattınız acıldıgı gün internet girmis ondan dedi benden 47 tl fazla para aldılar neyse dedim bu ay faturam dogru geldi ben gene 47 ile ucuz yırtmısım :)
  • 1 NUMARA TURKCELL. bu arada geçmiş olsun
  • Avea'nın klasik taktiğidir,demekki hala değişmemişler.ayın 31'in saat 23.00 de gelecek ay için toplu paket almıştım anında işleme koyup o ayki faturaya eklemişlerdi...kapattırmak istediğinde en erken 48 saat önce başvurman gerekiyor o da şansın varsa yani ayın 25 inde falan başvurmalısın ve 5 gün hiç konuşmamalısın ne olur ne olmaz,bilgi mesajı da göndermezler (Zaten ona göre fatura yaparlar hangisi pahalıysa ona göre işleme koyarlar)
  • %99.9 konu ile iligili müşteri hizmetlerini arayarak gerekli bilgiyi alabilirsiniz tarzı bir cevap mail i gelecek aveadan..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    1 NUMARA TURKCELL. bu arada geçmiş olsun



    daha dün okudum bu forumlardan birisnde turkcelinde de aynı kazığından müzdarip ve 540.00TL fatura gelen birisi yazıyordu.

    bence şu anda en kazık olan turkcell sonra vadafone en son avea gelir.

    ayrıca sözleşmeninde okunması gerekirdi ve hattın ne zaman aktif olacağı sorulmalıydı çünkü ses kayıtları mevcut.

    TIKLA

    tıkla-1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzo86 -- 8 Haziran 2009; 14:27:29 >




  • Aynisi benimde başima geldi 199 tl fatura gelmiş ben gidib bunlari doverim.bana 45 i geçmez dediler ?? Arkadaşlar ne yapiyim ??
  • internet paketinin aktif edildiğine dair sms gelmeden internete girmemek gerekir.
  • bu durumun aynısı 2 arkadaş olarak bizde yaşadık bizimki biraz daha farklı ve ozamanlar kontratda boyle bir madde yoktu sanırım bizden sonra koymuş olmaları gerekiyor.

    10ay önce almıstık aynı anda ve acılır acılmaz nete girdik bana 141TL geldi arkadasıma ise 3milyar kusur geldi hemen itiraz ettik ve odemedik uzun ugraslar sonucu yaklasık 2 ay ugrastılar ve hatanın kendilerinde oldugunu anladılar ve duzelttiler.
  • benim de başıma gelmişti 50TL fazla ödemiştim faturayı. sözleşmeyi defalarca okudum öyle bir madde olmamasına rağmen şikayetlerde bulundum fakat bir sonuç çıkmadı.
  • acaba niye insanlarımız suçu sürekli operatörlere atıyor??? Madem avea'ya yazdığınız maildeki kadar etrafınızdaki insanları bile yönlendirebilecek derecede bilgili hatta forumlarda bile yazdıklarınızı okuyanlar sizin tavsiyelerinize uyarak hareket ediyor, sözleşmede böyle bir madde olduğunu nasıl bilmiyorsunuz?

    Önce sözleşmeyi imzalayıp sonrada okumadan imzaladım kazıklamaya çalışıyorlar diye birilerini suçlayınca sizde operatörü kazıklamaya çalışmış olmuyormusunuz? Bilinçli tüketici kavramını karıştırmayın, sizin gibi kendi hatasını öperatöre yüklemeye çalışanlar yüzünden gerçekten mağdur durumda kalan insanlarada haksız muamelesi yapılıyor!!!

    Bu arada kimse sormadan baştan cevaplıyım, Avea ile hiç bir ilgim yok, hatta Avea hattım bile yok...
  • kardes hangi operatorun adamisin ????????
    quote:

    Orjinalden alıntı: DarthLuca

    acaba niye insanlarımız suçu sürekli operatörlere atıyor??? Madem avea'ya yazdığınız maildeki kadar etrafınızdaki insanları bile yönlendirebilecek derecede bilgili hatta forumlarda bile yazdıklarınızı okuyanlar sizin tavsiyelerinize uyarak hareket ediyor, sözleşmede böyle bir madde olduğunu nasıl bilmiyorsunuz?

    Önce sözleşmeyi imzalayıp sonrada okumadan imzaladım kazıklamaya çalışıyorlar diye birilerini suçlayınca sizde operatörü kazıklamaya çalışmış olmuyormusunuz? Bilinçli tüketici kavramını karıştırmayın, sizin gibi kendi hatasını öperatöre yüklemeye çalışanlar yüzünden gerçekten mağdur durumda kalan insanlarada haksız muamelesi yapılıyor!!!

    Bu arada kimse sormadan baştan cevaplıyım, Avea ile hiç bir ilgim yok, hatta Avea hattım bile yok...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.