Şimdi Ara

AVEA nın yaptığına bak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avea operatörünü yıllardır kullanmaktayım.
    Kontörlü hat alarak kullanmaya başladığım hattımı daha sonra 2007 yılında faturalı hatta çevirdim.
    O zamandır bu zamana son ödeme tarihinde ödenmemiş tek bir faturam dahi yoktur. Ancak geçen ay online işlemler bölümünden otomatik ödeme talimatı verdim. 15.10.2010 son ödemeli faturamın ödendiği bilgisi aynı gün cep telefonuma sms olarak geldi. (Bu arada diğer hattım için de geçerli bu durum)
    Ancak 3 gün sonra yeni bir sms ile faturalarımın ödenmediği ödenmez ise 2 gün içinde aramalara kapatılacağı bildirildi. Ben bu mesaj üzerine 500ü arayarak durumu anlattım bana bir kayıt dosyası açtıklarını en kısa sürede cevaplanacağını bildirdiler.
    Aradan 3 gün geçtikten sonra hattım aramalar kapatıldı ve bana dönen olmadı.
    Ben bu arada faturalarımı ödeyip hattımı tekrar kullanılabilir hale getirdim.
    Ancak bu ay gelen faturama tek yönlü kapanan hat açılış ücreti yansıtılmış. Bunun iptali için aradım ve yine kayıt dosyası açıldı ve 500ü aramam için sms gönderildi.
    Aramamayacaktım ama aradım.(Çünkü özellikle aranmak istediğimi sms almak istemediğimi belirttim ama avea ne hikmetse -her bir arama için 1,5 sms kazanmak için galiba- aramıyor arattırıyor.)
    Dediler ki 15.10 tarihli fatura 21.10da ödenmiş sorun bankanızda yapacak bir şey yok.
    Şimdi ben de soruyorum.

    1-Otomatik ödeme talimatı vermişsem ve bana ödendiği bilgisi gelmişse niye hattımı kapatıyorsunuz.

    2-Hadi kapattınız diyelim niye benim hiçbir kusurum olmadığı halde hat açılış ücreti kesiyorsunuz. Bankada değil kesinlikle kabahat aveada. Olsa bile müşterinizi niye mağdur ediyorsunuz.

    3-Tutulan kayıt dosyaları için neden aramıyorsunuz da sms göndererek arattırıyorsunuz. Bu durum birkaç kontörün hesabını yaptığınız izlenimini vermiyor mu?

    AVEAdan kurtulmak istiyorum ama çevremde herkes avealı ne yapacağımı bilemiyorum...







  • şikayetvar.com sitesine şikayetnizi yazarsanız çözülür diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetak34

    Avea operatörünü yıllardır kullanmaktayım.
    Kontörlü hat alarak kullanmaya başladığım hattımı daha sonra 2007 yılında faturalı hatta çevirdim.
    O zamandır bu zamana son ödeme tarihinde ödenmemiş tek bir faturam dahi yoktur. Ancak geçen ay online işlemler bölümünden otomatik ödeme talimatı verdim. 15.10.2010 son ödemeli faturamın ödendiği bilgisi aynı gün cep telefonuma sms olarak geldi. (Bu arada diğer hattım için de geçerli bu durum)
    Ancak 3 gün sonra yeni bir sms ile faturalarımın ödenmediği ödenmez ise 2 gün içinde aramalara kapatılacağı bildirildi. Ben bu mesaj üzerine 500ü arayarak durumu anlattım bana bir kayıt dosyası açtıklarını en kısa sürede cevaplanacağını bildirdiler.
    Aradan 3 gün geçtikten sonra hattım aramalar kapatıldı ve bana dönen olmadı.
    Ben bu arada faturalarımı ödeyip hattımı tekrar kullanılabilir hale getirdim.
    Ancak bu ay gelen faturama tek yönlü kapanan hat açılış ücreti yansıtılmış. Bunun iptali için aradım ve yine kayıt dosyası açıldı ve 500ü aramam için sms gönderildi.
    Aramamayacaktım ama aradım.(Çünkü özellikle aranmak istediğimi sms almak istemediğimi belirttim ama avea ne hikmetse -her bir arama için 1,5 sms kazanmak için galiba- aramıyor arattırıyor.)
    Dediler ki 15.10 tarihli fatura 21.10da ödenmiş sorun bankanızda yapacak bir şey yok.
    Şimdi ben de soruyorum.

    1-Otomatik ödeme talimatı vermişsem ve bana ödendiği bilgisi gelmişse niye hattımı kapatıyorsunuz.

    2-Hadi kapattınız diyelim niye benim hiçbir kusurum olmadığı halde hat açılış ücreti kesiyorsunuz. Bankada değil kesinlikle kabahat aveada. Olsa bile müşterinizi niye mağdur ediyorsunuz.

    3-Tutulan kayıt dosyaları için neden aramıyorsunuz da sms göndererek arattırıyorsunuz. Bu durum birkaç kontörün hesabını yaptığınız izlenimini vermiyor mu?

    AVEAdan kurtulmak istiyorum ama çevremde herkes avealı ne yapacağımı bilemiyorum...

    Dostum geçmiş olsun öncelikle acilen avea'dan müşteri numaranı ögrenmen ve bu müşteri numarasını bankana bildirmen gerekir sorunun bu şekilde çözülmüş olacaktır.

    Bilgine




  • Bankanın sana attığı sms işini kenara bırak..

    Bankadan dekontunu alsana AVea faturanın ödendiğine dair..

    Yanlış numara verişmiş olmasın Otomatik ödemeye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 10 Kasım 2010; 18:59:11 >
  • eğer ki çevrendekilerin hepsi avealıysa operatörünü değiştirmen senin yararına pek olmaz. ama zaten her yöne paket kullanıyorsan sorun yok değiş.

    bu yaptıklarının altında kalmak istemezsen de tüketici mahkemesine ver.
  • otomatik ödeme talimatının başvurduğun ay geçerli olabilmesi için son ödeme tarihinden en az 7 gün önce talimat vermen gerekiyor. yoksa talimat verdğin ay değil sonraki ay ödenmeye başlıyor. bazı kurumlarda en az 3 gün önce talimat vermek yeterli oluyor bildiğim kadarıyla.
  • Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler her şeyden önce.
    Ben sadece Aveanın müşterisine bakış açısını ve umursamazlığını göstermek adına
    yazdım bunları. Başka bir amacım yoktu.

    Kısaca olaya dönersem.
    Ben talimatımı son ödeme tarihinden çok önce verdim.
    Orda sorun avea dan kaynaklanıyor. Düşünebiliyor musunuz avea benim vakıfkartla
    verdiğim talimatı işbankası ile vermişsiniz diyor 500ü aradığımda.
    Halbuki vakıfbank talimatın olduğunu ancak aveadan verilen talimatlarda
    avea çekim yaparken güvenlik kodunu girmediği için çekim yapamadığını belirtiyor.
    Haklı da. Yeni talimatı banka aracılığı ile verdim. Böyle bir sorun olmayacağını taahhüt ettiler.

    Avea dediğim gibi kendinden kaynaklanan bir sorundan dolayı
    benim hattımı kapatıyor üstelik bir de hat açılış-kapanış ücreti kesiyor.
    Bu arada eşimin hattı için de birebir yaşanıyor bu olanlar.
    İki kere muzdaribim yani avea dan.

    Son olarak şikayet ediyorsunuz şikayetinize telefon açıp cevap vermiyorlar.
    Sms gönderiyorlar 500ü arayın diye. Ayıp ya. Hem suçlu hem güçlü diye buna derler herhalde.
    Dediğim gibi bir özel servislerden bir de 500ü aradığımızda ücret kesebildikleri için arattırmaya
    çalışıyorlar galiba.




  • Dostum avea Twitter üzerinden Avea destek diye birşey başlatmış, işine yarar belki.http://twitter.com/#!/aveadestek

    Normal müşteri hzmetleriden daha hızlı gibiler.
  • Turkcelden faturalı hattımı avea ya taşıdım..Sağolsunlar hiçbir ek fatura vs gelmemişti..Avea nın ayda 39tl ile her yöne 500dk tarifesine üye oldum..İlk aylarda çok güzeldi..İlerleyen aylarda aşım ücretleri vs lerle en az fazuram 80tl civarı olmaya başladı..Bende bunun üzerine hattımı vodafone taşımaya karar verdim ama burnumdan getireceğini nerden bilebilirdim aveanın..Hattım taşındı..Son faturam kesilmiş aveadan o da ne tam 239tl..Müşteri hizmetlerini aradım..Neymiş 42tl kampanya iptal ücreti vede sıkı durum tam tamına 150tl gprs kullanım ücreti..Şok oldum..Telefon ile bu kadar internet kullanmam imkansız..Daha önceki dönemlerde ne kullanıysam o kadar kullandım..O faturalar ortalama 80tl civarı geldi..Kaldıkı 3g görüntülü görüşmede yapmıştım eski dönemlerde..Bunda oda yok..Müşteri hizmetleri detay çıkması 3 günü bulur sonra itiraz yapın diyor...Ben bunun ne itirazını yapacam..Güpegündüz soygun bu..Kendileri beni internet paket kampanyası için aradıklarında tarifelerin çok pahalı olduğunu ve hattımı taşıyacağımı söylemiştim..İyi bir şekilde veriyorlar cezamı..Lanet olsun..Diğer faturalı hattımıda taşıcam..Bir daha aveamı..Aman allaha yakın olsun bana uzak..Bu konuda yardım bekliyorum..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.