Şimdi Ara

Avea ya karşı tüketici mahkemesinde davayı kazandım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
20.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scaen

    Dün Tüketici heyetine gittim herşeyden önce gelen faturayı yatırmamı avea ya ihtarname çekebileceğimi kazansam dahi karşı firmanın itiraz hakkı olduğunu vs söyledi.
    Kanuni yollar kapalı gözüküyor.Avea ile anlaşacağız artık bakalım fatura gelsin.Telefonumda aldığım verdiğim data toplamı 570mb gözüküyor.Bugün avea dan tarife bilgisi istedim orada şöyle bir ibare var
    Örnek Ücretlendirme: Abone 54 MB'lik bir Internet bağlantısı yaptığında ilk 10 MB 0.002 YTL/KB'den, sonraki 40 MB'i 0.001 YTL/KB'den, sonraki 4 MB'i ise 0.0005 YTL/KB ile ücretlendirilecektir.
    Buna göre kaç YTL gelir tam bilmiyorum.Ayrıca Telefonumdaki data transferi ile Avea nınki tutarmı onuda bilmiyorum.Beklemedeyim..



    verdiğiniz 54 mb'lik kullanımda
    10 mb 20,48 ytl
    40 mb 40,96 ytl
    4 mb 2,048 ytl
    toplam: 63,488 ytl ödersiniz..

    eğer 54 mb'lik hesaplama sizin için kullanılır ise, 516 mb'lık hesaplama 0.0005 YTL/KB 'den: 264,192 edecektir. ve toplamda sizin ödemeniz gereken tutar: 63,488 + 264,192 = 327,68 ytl'dir..

    umarım daha kabarık bir fatura gelmez.. 1600 ytl soygundan başka birşey değil..




  • Avea internet sitesinden gördüğüm fatura bedeli 3639YTL ÜÇBİNALTIYÜZOTUZDOKUZ YTL..
    telefonumdan yaptığım bağlantı toplamı 550mb. (alma verme toplam)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scaen

    Avea internet sitesinden gördüğüm fatura bedeli 3639YTL ÜÇBİNALTIYÜZOTUZDOKUZ YTL..
    telefonumdan yaptığım bağlantı toplamı 550mb. (alma verme toplam)





    Allah kolaylık versin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scaen

    Avea internet sitesinden gördüğüm fatura bedeli 3639YTL ÜÇBİNALTIYÜZOTUZDOKUZ YTL..
    telefonumdan yaptığım bağlantı toplamı 550mb. (alma verme toplam)





    Avea'nın ücretlendirme sistemi hatalı. Yani ücretlendirmenin bilgilendirmesi hatalı(internet kullanımlarında). Kontörlü hatlardada mesela kontör 5 e düşüyor sonra 50 ye çıkıyor. Yani çok fazla ciddiye alma sen onu. 3639YTL lik fatura imkansız gelmez, gelse bile avea'yla konuştuğunda düzeltirler. Biraz başın ağrır ama düzelir.
  • 2 saat müşteri hizmetleri ile görüştüm sonuç yok.Ayrıntılı fatura yı bekliyorum.
  • Evet arkadaşlar kabus gibi geçen bir 10 gün ve gelen yeni yıl.Avea nın attığı bu kazığı hayatım boyu untmayacağım.Telefon kullanım data transferi 500mb. avea 1.5gb kullandın diyor.Ayrıca 1gb paketi 40 4 gb paketi 60 ytl iken velevki bu bahsettiklerini kullanmış olayım 3600 ytl ödemem mi gerekir.Sınırsız net 50 ytl olan bir ülkede avea tarafından bu cezaya çarptırıldım.Müşteri hizmetleri le defalarca görüşmeme rağmen düzeltme yapmadılar.Halen detaylı fatura yollamadılar vs vs..
    Bu olayı sizlerin vicdanına havale ediyorum.
  • www.sikayetvar.com uyarı mesajı gelmediğine dair şikayetinizi yazın derim. Bir de tüjetici mahkemesine başvurun eminim kaar sizin lehinize çıkacaktır. Böyle bir saçmalık olamaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scaen

    Evet arkadaşlar kabus gibi geçen bir 10 gün ve gelen yeni yıl.Avea nın attığı bu kazığı hayatım boyu untmayacağım.Telefon kullanım data transferi 500mb. avea 1.5gb kullandın diyor.Ayrıca 1gb paketi 40 4 gb paketi 60 ytl iken velevki bu bahsettiklerini kullanmış olayım 3600 ytl ödemem mi gerekir.Sınırsız net 50 ytl olan bir ülkede avea tarafından bu cezaya çarptırıldım.Müşteri hizmetleri le defalarca görüşmeme rağmen düzeltme yapmadılar.Halen detaylı fatura yollamadılar vs vs..
    Bu olayı sizlerin vicdanına havale ediyorum.


    Ödeme asla, nasıl aranıyorsa bu konuda hakkın mahmeye giderek, tüketici hakları filan, oralara başvur,gazetelere bile haber verebilirsin, zaten numara taşıma olayı var bu haber ne kadar çok yayılırsa avea o kadar senin mağduriyetini gidermeye çalışır.
    Fazlasıyla haklısın yani 1600 Ytl faturamı olur.




  • hocam ne vicdanı ya...o kadar para göz göre göre ödenirmi?...nerdeyse araba parası vericeksin...bence arkadaşın dediği gibi tüketici mahkemesine başvurun...
  • Şikayetvar sitesine metni yolladım.Medyaya nasıl göndereyim kimlere göndserirsem etkli olur.?
    Ayrıca ayrıbtılı fatura gelir gelmez Tüketici Mahkemesine de başvuracağım..
  • geçmiş olsun dostum.

    trt 2 'e haftasonları (pazar günü olması lazım) alan razı satan razı diye bir program var öğlene doğru yayınlıyorlar. orada herhafta standart konuk olarak herhafta Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürü Özcan Pektaş oluyor, istersen telefonla bağlanıp ya da internetten ona durumu anlatıp sorabilirsin, hatta kendi ismini verip evrakları ona fakslamanızı falan istiyor. tam detaylı izleyemedim arada bakıyorum aslında. canlı yayın numaraları da (Canlı Yayın Telefonları : 0800.314 8027 / 0800 314 8020), istersen nette falan bir arat gördüğüm kadarıyla birçok insanın sorununu hallediyorlar böyle.

    tekrar geçmiş olsun ve kolay gelsin.
  • geçmiş olsun..
  • fazla gelmez ne demek Allah aşkına??

    NE kadar geleceğini bilmiyor musunuz peki online gözükmüyor mu anlık fatura_???
  • Gözükmüyor tabi..
    Adamlar hala detaylı fatura bilgisini bile göndermediler.
  • arkadaşlar zaten bu aveanın paket caktivasyon mevzusu gerçekten çok sorunlu. işin içinde büyük bi saçmalık war. benim de ufak bi sorunum oldu yani kontor olarak tabi ama zorluklar yaşadım elbette. yazın 10mb mi 5 mb mi bi pakete abone olmayı denedim yazlıktayın zira ne maili war ne msn war. sonra paket isteğiniz alınnmıştır diye bi cevap werdi aveanın şebekesi.(zaten bu da bi saçmalık aslında yani sadece isteğiniz alınmıştır der sonrası gelmez benim hattım aktif midir nedir belli olmaz)internete girdim, iki mail açtım iki resim indirdim, bi baktım bağlantı yok. kontorumu açtım sordum, we şoke oldum. daha 1 gün önce 150 kont yüklemişken, şimdi 0 kontorüm wardı. tabi sinirlenip avea müşteri hizmetlerini aradım. aveanın müşteri hizmetlerine hayranım, nasıl seçiyorlar bu kadar siwri dilli we hazır cevap insanları bilemiorum. neyse sorduumda ilk önce paketinizin limitini aşmışsınızdır( bakın dikkat edin aşmışsınız değill aşmışsınızDIR yani tahmin ediyor adam(aynı fazla gelmez dermiş gibi)) dediler. kontörüm olmadıından dolayı kapayıp ewden aradım, bu sefer inceleme başlattıklarını we 24 saatte bi yanlışlık warsa kontorlerimin geri geleceğini söylediler. tabi gelmedi. kontorler ne zaman geldi dersiniz? 15 gün sonra yazlıktan dönerken, o da sadece 42 kontor olarak.

    tüketici mahkemeleri ise oldukça güzel işliyor. her ne kadar dava 1-2 ay(ki 1-2 ay çok kısa bi zaman ülkemiz için) sürse de ordaki heyet müşteri her zaman haklıdır prensibiyle işlerini yapmaya çalışıyorlar. benim de nokia 5300 model bi telefonla ilgili bi sorunum oldu gerçekten yardımcı oldular. ne kadar sonuç alınamayacak dense de bence yine de denenmeli zira eer 3600 ytl ödenmez ayıptır günahtır yani. ama ses kayıtları konusundan avea o kayıtları imha eder mi bilemiorum. bence en iyisi aveayla konuştuktan sonra durumu kabullenmiş gibi görünüp hazırlıksız yakalamak.

    öyle ya da böyle aveanın hizmeti konusunda gerçekten çok ciddi sorunlar-hileler war.zira avea müşteri hizmetlerindeki kimse aveanın her hizmetini tam olarak bilmiyor, ya da bilmiyor ayaana yatıyorlar.

    kolay gelsin arkadaşım umarım lehine bi sonuç çıkar.




  • Fatura hala gelmedi mi?
  • şu forumu okudum ya ömrü billah avealı olmam artık. arkadaşın tedbirsizliği çok fazla onada çok kızdım ama aveanın umursamaz tavrı çok üzücü..
  • hocam geçmiş olsun,AmigaOS size de geçmiş olsun.
    avea da tuttuğunu ayakta halletme alışkanlığı var.Öğretmen hattını ben aldığımda banada mesaj bedava demişlerdi,kabarık fatura gelincede kusura bakmayın demişlerdi.

    Bence onların da anlayacağı dilden konuşun,eğer probleminizi çözmezlerse olayı en gerekirse tüm kamuoyuna duyuracağınızı,heryere şikayet edeceğinizi söyleyin

    Artık böle bir prestij zedelenmesi riskine karşı da o kadarcık parayı düşünürlerse,ne kadar yüzsüz olduklarını cümle alem görmüş olur.
    bir düşünün aveanın ne kadar reklam verdiğini televizyonlara.Bu kadar reklam giderine para harcıyorlar,ama müşterini böyle mağdur ediyorlar,o yaptıkları reklam paralarını verene kadar milletin parasını ver derler adama..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyingraper -- 7 Ocak 2009; 2:55:18 >




  • hocam burdan bizi de bilgilendirirsen seviniriz, sonucu gerçekten merak ediyoruz. ayrıca ttnet adsl'de olduğu gibi

    ""** Limitli paketlere abone olan müşterilerimize faturalanacak aylık toplam ücret (aylık ücret + kota aşım ücreti), aynı hızdaki limitsiz paketin aylık ücretinin % 25 fazlasını aşamaz. Yani 1024 Kbps 4 GB ve 6 GB kotalı paketler için aylık ücret ve kota aşım ücreti toplamı 61,25 TL'yi ve 2048 Kbps 6GB kotalı paket için aylık ücret ve kota aşım ücreti toplamı ise 86,25 TL'yi geçemez.""

    tarzı bir olay olması gerekmez mi? sanırım böyle bir kanuni durum da olması gerekiyor, yani gelecek internet faturası aylık paket fiyatının %??? geçemez. bunu araştırırsanız iyi olur!!

    kolay gelsin.
  • valla yapılacak bir durum yok hatta o aylık internet paketlerinin mbı ya da süresi biter bitmez normal tarifeye geçiyor çok dikkatli olmak lazım sırf 20 dkk fazladan nette durduğum için 250 kontörüm gitmişti müşteri hizmetlerini aradığında normal olarak kampanya dışında kullandığınız için bu şekilde ücretlendirilmiştir diyor... yani faturayı ödemekten başka çaren kalmadı... acı bir tecrübe olmuş geçmiş olsun
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.