Şimdi Ara

Avustralya: 'Çinli elektrikli araçlara kapımız açık'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Önce Amerika ardından da Avrupa Komisyonu getirdiği ek vergilerle Çinli elektrikli araç üreticilerinin önüne set çekti. Bu durum Çinli üreticileri yavaşlatsa da pek durduracak gibi görünmüyor. Ancak yine de alternatif olarak farklı pazarlar da markaların radarına girmeye başladı.



    Rusya, özellikle Batılı ülkelerin yaptırım uygulamasının ardından deyim yerindeyse Çinli markaların arka kapısı haline geldi. Ancak burada elektrikli araçlardan çok içten yanmalı motorlu araçlara yer var. Bu noktada yeni bir hedef belirlendi: Avustralya. Elektrikli otomobil pazarının büyümeye devam ettiği ülkede Tesla şu an baskın marka rolünde. Ancak Çinli markalar yakında yeni modelleriyle rekabeti artırmaya hazırlanıyor.



    Avustralya: 'Çinli elektrikli araçlara kapımız açık'
    Çinli SAIC bünyesinde bulunan MG, elektrikli kompakt SUV modeli ZS EV ile başarının tadını aldıktan sonra şarj edilebilir hibrit sisteme sahip MG3 ve %100 elektrikli Cyberster modellerini Avustralya'da satışa sunacak. BYD ise Atto 3, Dolphin ve Seal modellerini sahaya sürerek rekabetin fitilini ateşledi. Buna ek olarak XPeng, Geely, Changan ve Leapmotor'un da pazara giriş yapma planlarının olduğu belirtiliyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Skoda Elroq'un motor ve batarya seçenekleri açıklandı



    Avustralya, Çinlilere ek vergi uygulayan ülkelerin aksine onlara kucak açmış durumda. Ülkedeki Federal Otomotiv Endüstrisi Odası'ndan (FCAI) bir sözcü, pazardaki rekabetin desteklenmesi gerektiğini belirterek şunları söyledi: "Artan rekabet, Avustralyalıların farklı yaşam tarzlarını, ihtiyaçlarını ve fiyat noktalarını karşılayan çok çeşitli araçlara erişmelerini sağladı. Çin üretimi araçların varlığı da bunu büyük oranda destekliyor."



    Avustralya'da 2023 yılında 98 bin elektrikli araç satıldı. Pazardaki büyüme, hükümetin Ulusal Elektrikli Araç Stratejisi kapsamında sunulan teşviklerle destekleniyor. Ayrıca, Avustralya'daki Yenilenebilir Enerji Ajansı da elektrikli araç şarj altyapısını geliştirmek için 500 milyon dolar yatırım yapacak.




    Kaynak:https://www.carscoops.com/2024/06/while-the-us-and-eu-raise-trade-barriers-australia-opens-its-doors-to-chinese-evs/







  • Demek ki neymiş;

    Birleşik Devletler müttefiki olmak halkına eziyet etmek demek değildir...

  • En doğrusu, rekabeti arttırmak için mantıklı adım. Araçlara ambargo koyarak, ek vergi ekleyerek ve satışlarını yasaklayarak bu iş yürümez. (Gidip 2-3 katı fiyata aynı donanımda Avrupa arabası almayı kim istiyor ki)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 1 Temmuz 2024; 15:32:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sanki bu elektrikli araçlar bir metafor ve devletler 3. Dünya Savaşı için şifreli konuşuyor. (Bütün sırrı çözen DH yorumcusu)

  • Çin, Avustralya’nın en büyük ticaret ortağı. Yani olay tamamen karşılıklı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Rekabeti kısıtlayanlar eninde sonunda kaybeder. Her kim rekabetin önünü açarsa o eninde sonunda kazanır.



    Bu hayatın her alanında geçerli olan Altın bir kuraldır. Asla pes etmemek ve rekabete açık olmak.

  • Gel de bunu bizim kaz kafalı avrupali marka holiganlarina anlat işin yoksa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 1 Temmuz 2024; 20:5:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Olur mu be yaaa :)

    %150 ekstra vergi koymanız lazımdı be yaaa

    O zaman fabrika açmaya geliyorlarmış be yaaa

    Sen bizim Ab aşığı jant üretici fasonculardan daha mı iyi bilicen be yaaaa



    Eeeyyyyyyy Avustralyaaaaaa

    Sen kimsin be yaaaaa

  • Türkiye li elektrikli araca da kapıları açıksa togg verelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen çinli elektrikli arabaları köy yollarında test eden bir çinli grubu izliyordum. Voyah mıydı neydi tekerin birini döndüren elektrik motoru ısınıp kendini kapatmıştı diğer tek tekerin motoru tekeri çevirsede gidemedi araba tek tekerle kaldı öyle köy yolunda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Whosthat W kullanıcısına yanıt

    İşte bu forumdaki Şangay şarlolarina bunu anlatamazsınız:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Washington bunu beğenmedi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.