Şimdi Ara

Ayıplı mal dilekçe örneği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
2.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • nokia c6-01 telefonum 3 kere aynı sorundan ötürü servise gitti tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyorum ama internette bir çok farklı dilekçe var tüketici hakları hakem heyetine verilebilecek, bunlardan hangisiyle başvurmak gerekiyor, birde bir arkadaş forumda dilekçenin noter üzerinden doğru verirlirse dava süresinin daha kısa sürede sonuçlandığı tarzında bir şey yazmıştı forumda bunu bir türlü bulamadım, bu konuda bilgisi olan var mı?



  • Fatura tarihini bilmiyorum ama 24.4.2011 tarihli resmi gazetede yayınlanan yönetmelikte madde aşağıdakişekilde değiştirilmiştir.


    MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,”


    Dilekçe için hiç düşünme, bağlı bulunduğun kaymakamlık bünyesindeki TSHH'ne gidersen onlar dilekçe için matbu form verirler sana...
  • yani 4 kere mi servise gitmiş olması gerekiyor artık
  • Evet en az 4 kere diye değişti o madde. Ve ilginç olan son cümle "bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"... Maddenin bu cümlesi tüketici aleyhine kullanılabilir gibi....
  • Hocam önce gidip görüş tüketici heyeti ile. Yoksa başına iş alırsın valla . Dava edilen firmalar genelde karşı dava açıyorlar .Haklıyken haksız duruma düşebilirsin iyice araştır :)
  • yarın dilekçe vermeden önce iyice bir araştırayım o zaman,zaten bu kvk illalha ettirdi beni, telefonu yine arzalı gönderdiler
  • Sayı 4 olmadıysa zaten Heyet müracatını kabul etmez ama bilgi alabilirsin elbette...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Evet en az 4 kere diye değişti o madde. Ve ilginç olan son cümle "bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"... Maddenin bu cümlesi tüketici aleyhine kullanılabilir gibi....



    YANI SIRA kelimeleri geçiyor. YADA ile aynı.
  • BİR DE BİR YIL İÇİNDE 4 DEFA ARIZA. HADİ HAYIRLISI.
  • Yanısıra ve yada kelimeleri aynı anlamda değildir...

    http://www.tdksozluk.com/s/yan%FDs%FDra/
    yanısıra
    1.Birlikte, beraberinde.
    2.Yanında.


    Dolayısı ile sadece 4 arıza yetmiyor, beraberinde aşağıdaki şart da aranıyor...



    quote:

    Orijinalden alıntı: serkankaanuygur

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Evet en az 4 kere diye değişti o madde. Ve ilginç olan son cümle "bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"... Maddenin bu cümlesi tüketici aleyhine kullanılabilir gibi....



    YANI SIRA kelimeleri geçiyor. YADA ile aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 7 Haziran 2012; 11:20:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • peki garantili bir üründe kargoyu kim ödemeli sizce ??? Bence tüm kargo ücretlerini firma çekmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatta ilgili kanunun 13. maddesi şöyle diyor : "yada başka ad altında hiçbir ücret talep etmeden" ibaresi yer alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.