Herkese merhaba. Geçenlerde TTNET den SUPERONLINE a geçiş yaptım. TTNET den oldukça memnumdum aslına bakarsanız internet kesilme sorunu yoktu ve 16 mbit e kadar olan hızım 13 geliyor da niye 16 gelmiyor diye SUPERONLINE a geçiş yapma gereğinde hissettim. ( Elindekiyle yetinmesini bileceksin ) Neyse sonunda internetim açıldı dedimki bir hız testi yapayım sonra bir baktım ki hız 8 geliyor. Daha sonra SUPERONLINE ı aradığımda bana hattımın 8 den fazla desteklemediğini söyledir. 13-14 arası alıyordum dediğimde kablonuz bozulmuştur dediler. Ama daha 3 gün önce TTNET deyken aldığımı söyledim onlarda bana '' elektronik şeyler bu beyfendi ne zaman bozulacağı belli olmaz '' dediler.
Not : Hatay / İskenderun bölgesinde yaşıyorum. Burada TTNET SUPERONLINE ve VODAFONE dan başka sağlayıcı yok.
Sizce ne gibi bir yol izlemem gerekiyor ? Ne yapmam lazım hakkım olanı almak için ?
Modem arayüzüne gir adsl hat değerlerini at ttnetten 13 mbit alıyorsan 16 mbit tanımlıdır hattına.
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
Modem arayüzüne gir adsl hat değerlerini at ttnetten 13 mbit alıyorsan 16 mbit tanımlıdır hattına.
Üzgünüm anlayamadım. Tam olarak ne yapmam gerekiyor ? Herhangi bir konuda paylaşıldıysa link verir misiniz ?
Modeminin hat ayarlarına gir 192.168.x.x şeklinde bu şifreyi değiştirmediysen modemin altında veya arkasında yazar modemin arayüzüne eriştiğin zaman hat zayıflaması , Snr değeri gibi bilgileri buraya yazarsan yardımcı oluruz. Eğer resim olarak atarsan o şekildede yardımcı oluruz.
Bendede buna benzer durum olmuştu Turktelekom ekipleri galiba superonline gibi kiralayıcı altyapıyı kullanan müşterilerin hızını düşürüyor port degişikligi falan iste turktelekoma agrıza kaydı bıraktır.