müşteri hizmetlerinden ısrarla gönderdik ama mail adresiniz yüksek güvenlikli olduğu için gelmiyor falan dediler.203 tl fatura geldi,sınırı geçmediğimi biliyorum ama detaylı faturama bir türlü bakamadığım için ne diyeceğimi bilmiyorum.
faturanız oim'de gözükmüyor mu?
oim de faturamın ücreti görünüyor,yanında pdf dosyası var,tıklıyorum ama işleminizi gerçekleştiremiyoruz diyor.forumdan araştırdığım kadarıyla oim deki fatura bilgisi genelde bu şekilde diyormuş zaten.şaşırmadım yani.
bu aralar oim'de bi sıkıntı var o yuzden acmıyordur muhtemelen. basılı fatura gelmiyor mu?
basılı faturam geliyor,ama o da biraz geç geliyor.benim tek derdim 203 tl lik faturamın detayını bir an önce görmek ama bunun için çok uğraşlar çekeceğim gibime geliyor.iş işten geçtikten sonra gelse ne olur. bir soru daha sormak istiyorum,ben süremin geçmediğine adım gibi eminim,bu kadar faturanın gelmesi aşırı anormal bir durum.hakkımı nasıl arayacağım bilmiyorum ama peşini bırakmayacağım.müşteri hizmetlerinde ezberlenmiş basit şeyler söylüyorlar,ben bile ek iş olarak avea müşteri hizmetlerinde çalışabilirim sanırım.
endişelenmeyin haksız yere fatura ödemezsiniz , varsa bi sorun hallolur. o müşteri hizmetlerinde çalışanları nasıl seçiyorlar anlamış değilim zaten. hepsi birbirinin aynısı , bazı vatandaşlar onlardan daha bilgili valla. parttime bende çalışabilirim turkcell mh'de.1 saat 100 dolar isterim ama
valla haksız faturasında falan değilim de,hizmetleri berbat.1600 dk konuşma süresi veriyorlar ama bittiğinde uyarma falan yok,bitmeden önce de kalan süreni öğrenemiyorsun.diyorlar ki tlfnunuzdan süreyi tutun.tuttum eminim ki geçmedim,bu sefer de o yanlış olabilir.e gönderin faturamı,gönderiyoruz ama gelmiyo falan.oim de bakayım,işleminizi gerçekleştiremiyoruz.off valla nasıl bi kurum bu avea.valla senin kadar ilgilenmediler :) teşekkürler.çok sinirliyim o yuzden böle yazıp duruyom işte.