Şimdi Ara

Az hava az yakıt (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
225
Cevap
0
Favori
49.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben,m arabaya yaramadı hava girişini bantlamak araba hiç gitmez oldu
  • Herşey karışımda bitiyor LPG ve Hava karışımı ideal oranda karıştığı taktirde bu sorunlar ortadan kalkacaktır.

    1.8-2.0 motor araca 1.4-1.6 aracın Regülatörünü ve mikserini bağlarsan sorunlarınız bitmez yada tam tersi olursa 2.0 araca uygun KW lik regülatörü 1.4 araca uygularsanız sonuçlar hüsran olabilir.Ya çok yakacaktır yada çekmeyecektir v.s.
    Kullanmış olduğunuz regülatörler ve mikserler aracınıza uygunmu önce bunları araştırıp sonra çözüm araştıralım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yeakin

    Herşey karışımda bitiyor LPG ve Hava karışımı ideal oranda karıştığı taktirde bu sorunlar ortadan kalkacaktır.

    1.8-2.0 motor araca 1.4-1.6 aracın Regülatörünü ve mikserini bağlarsan sorunlarınız bitmez yada tam tersi olursa 2.0 araca uygun KW lik regülatörü 1.4 araca uygularsanız sonuçlar hüsran olabilir.Ya çok yakacaktır yada çekmeyecektir v.s.
    Kullanmış olduğunuz regülatörler ve mikserler aracınıza uygunmu önce bunları araştırıp sonra çözüm araştıralım.



    Nasıl yani sn.yeakin
    Biz bu kristal kürelere boşunamı bu kadar para verdik. Biz buradan bakınca Araç ne markadır. Şehir neresidir. Evi ile işi arasında kaç trafik lambası vardır. Kiti ne markadır hepsini görebiliyoruz. Elektrikler kesilmesin yeter. Siz biraz teknolojinin gerisinde kaldınız galiba. Adam bir defa bile servisine gitmeyip bir ay forumda çare arıyor, senin söylediğine inanmıyor, Yap dediğini yapmıyor, sonra herşey bitti teşekkürden vazgeçtik Frenlerim niye düştü biraz diye soracak neredeyse... Son soru olarak bekliyorum inşallah. Bu arada hazırlıklı olmak için küreme 1.14 versiyonu yüklettim (Fren aksamınıda içine alıyor)

    Arkadaşlar
    Daha bugün V.8 bir amerikan ile uğraştım ve 4 saatte elleyerek zor çözdüm...

    Aynı arkadaşın forumlarda çözüm aradığını düşünün. Başkasının yaptığı bir hatayı yada eksikliği buradan çözmeye çalışıyorsunuz.

    İki adet mikser, iki adet ayar vanası, ve sayısız denemeler sonucu sorun sıfır hataya indirgendi. Araç bana geldiğinde 4/3 bant ile kapalı idi ve ona rağmen aşırı yakıt sarfiyatı şikayeti vardı. Ve doyumlu bir şekilde kükremiyordu motor. Bir V-8 in çıkarması gereken sesle alakası yoktu.

    Son hali ile gaz verdiğimizde saçlarım kafamda durmuyordu... Dansediyordu

    Ve araçtan 4 saatlik emeğimin karşılığında sadece kullandığım malzemenin ücretini aldım. 5 kuruş işçilik almadım... Çünki iki hafta önce bir BRC bayisinde montaj yapılmıştı. Benim için önemli olan mutlu kullanıcılar yaratabilmek.

    Bu iyi niyetimin körlenmemesi için ve beslenmesi için sizlere ihtitiyacı var. Bir teşekkür yeter............ Biten sorunun arkasından teşekkürsüz ikinci sorun fazla gelir.

    Velhasıl kelam Dar zamanımda daha ciddi konularda ve ciddi çözülemeyen sorunlarda yardımcı olmak istiyorum
    Bir ayar için bile servisine gitmeyip, benim aracım şu kadar yakıyor normalmi, yada benzeri sorularınızı daha kışa saklayın arkadaşlarım. Sizleri çok seviyorum.

    Bu yazdılarımın sn yeakin ile hiç bir ilgisi yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 18 Ağustos 2008; 22:08:46 >




  • önceki 3.sayfada küçük bir eklenti yapmıştım
    96 corolla 1.6 enjeksiyonlu düz sistem tüp takılı voltran
    bu konuda çok hassassım
    tam 2 aydır bununla uğraşıyorum
    ustanın bant sardığı yer hoşuma gitmedi ve kenarı açıktı sadece oradan hava alıyordu
    ve hava oraya çarpıyordu velhasıl
    ben bantı söktüm ve oraya yeni mikser koydum.mikserin ortasını 25 kuruş boş kalacak şekilde bantladım .
    burada amaç havayı tam ortadan direk almaktı.ve 2 ay sonunda aracım uzun yolda 120-140 ykr ye şehir içi 150-170 e düştü.tabiki benim değerlerim bunlar bilgisayardada normal çıktı.kullanıma gre değişiyor.
    eeeee düz sistem olmasa değerler dahada düşer.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla77

    önceki 3.sayfada küçük bir eklenti yapmıştım
    96 corolla 1.6 enjeksiyonlu düz sistem tüp takılı voltran
    bu konuda çok hassassım
    tam 2 aydır bununla uğraşıyorum
    ustanın bant sardığı yer hoşuma gitmedi ve kenarı açıktı sadece oradan hava alıyordu
    ve hava oraya çarpıyordu velhasıl
    ben bantı söktüm ve oraya yeni mikser koydum.mikserin ortasını 25 kuruş boş kalacak şekilde bantladım .
    burada amaç havayı tam ortadan direk almaktı.ve 2 ay sonunda aracım uzun yolda 120-140 ykr ye şehir içi 150-170 e düştü.tabiki benim değerlerim bunlar bilgisayardada normal çıktı.kullanıma gre değişiyor.
    eeeee düz sistem olmasa değerler dahada düşer.




    Bu yaptığınızla tasarruf sağlarsınız ama motor ömrünü Tabiri caizse eğelemez -törpülersiniz.
    Bu kârmı sizce!!!
    powershot bu konuda hassas olması nedeni ile çok haklı bence
    Kısa günün kârından başka birşey değil bu

    Sıralı sistemde böyle birşey yokki zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 19 Ağustos 2008; 0:44:22 >




  • bu iş karişik iş hocam tam olarak açıklama getiren yok..

    aslında varda yok ben bişe anlamiyorum hayırlısı..

    her işin bir uzmanı var ustaların işine karışılmaz..

    ama kıçına her tornevida takan adamda usta değildir bunuda unutmamak lazimdir
  • motoru nasıl yer.ben böyle yaptım diye.yakıtı kısmadım ayarladım ve ayarladıktan sonra bilgisayar soktum.
    ve sonuçlar değerinde çıktı.burada amaç akıt ve havayı tam ayarlamak.bunun için her denememin sonunda bigisayara gittim.
    ben sadece bant olayını kaldırdım ve havayı tam ortadan verdim.bu şekilde hava direk olarak gidiyor.
  • sözlere dikkat yaman efendi.ben burada yaptığımla övünmüyorum.
    usta kıytırık bant koyup oluyorda biz orjinal birşey deneyince olmuyor öylemi.
    burada amaç yaptığımın belki birinin işine yaramasıdır.tamam mı
    anlış birşey yaptıysam bilgisayarda değerler dengesiz çıkar.
    lütfen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla77

    motoru nasıl yer.ben böyle yaptım diye.yakıtı kısmadım ayarladım ve ayarladıktan sonra bilgisayar soktum.
    ve sonuçlar değerinde çıktı.burada amaç akıt ve havayı tam ayarlamak.bunun için her denememin sonunda bigisayara gittim.
    ben sadece bant olayını kaldırdım ve havayı tam ortadan verdim.bu şekilde hava direk olarak gidiyor.



    hava girişini bantlayarak ne yapıyorsun arkadaşım ? havayı kısıyorsun değilmi..

    peki mixerden hava geçişini daraltarak ne yapıyorsun ? yine havayı kısıyorsun öyle değilmi..

    ikiside aynı şey bence hiçbir farkı yok..

    bilimsel olarak açıklaması var ise yapılsında bizde aydınlanalım..

    hava girişi ha hava filtresinin önünden kapanmış hada gerisinden..



    ha motora zararı varmıdır tartışılır..





  • güzel kardeşim. ben burada birşey kanıtlamaya çalışmıyorum.
    usta bant sardı ben ise havayı daha rahat alması içn uğraştım.
    değerler aynen faruksevgilinin verdiğideğerler gibi çıktı.
    ha zararı varsa bende sökeyim
    ama bunu yapmazsak araç çalışmıyor tamam mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla77

    güzel kardeşim. ben burada birşey kanıtlamaya çalışmıyorum.
    usta bant sardı ben ise havayı daha rahat alması içn uğraştım.
    değerler aynen faruksevgilinin verdiğideğerler gibi çıktı.
    ha zararı varsa bende sökeyim
    ama bunu yapmazsak araç çalışmıyor tamam mı



    tamam sakin ol arkadaşım ben kötü bişey demedim ellerimi yukari kaldiriyorum

    yapıpta başarabildiysen ne mutlu sana..

    amma demişsin ki hava kısılmadığı zaman araç stop ediyor..!


    senin aracını gerçekten usta hatta uzman sıfatına erişmiş bir kişinin incelemesi lazım ama mütemelen sorun mixer'den çıkacaktır..

    deneyim ile sabittir bu.




  • kusura bakma bu işle 2 aydır uğraşıyorum her seferinde bilgsayara sokuyorum.
    şuanki değerler standart yani ben havayı hep kısmadım yine alacağını alıyor.ama yine mikserde sorun var dersen nasıl mikser olacak .buralarda bantlamadan başkabirşey yapmıyorlar.ama değerler iyi nasıl motora zarar verir.sonuçta verilen değerlerle aynı.
    yine diyorum eğer zararı varsa sökeyim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla77

    kusura bakma bu işle 2 aydır uğraşıyorum her seferinde bilgsayara sokuyorum.
    şuanki değerler standart yani ben havayı hep kısmadım yine alacağını alıyor.ama yine mikserde sorun var dersen nasıl mikser olacak .buralarda bantlamadan başkabirşey yapmıyorlar.ama değerler iyi nasıl motora zarar verir.sonuçta verilen değerlerle aynı.
    yine diyorum eğer zararı varsa sökeyim.



    dur bakalım hemen sökme..bende corolla kullanıcısıyım ve benimde hava girişim kısık..

    ben hava girişimi şu nedenle kısıyorum performans+ekonomi..

    kısıyorum derken aracın motorunu rahatsız edecek şekilde değil elbette.

    hava girişini kısmasam da aracım calışıyor rolantide problem olmuyor cekişte ve yakıtta da bir problem olmuyor..

    yani buda demek oluyor ki araca uygun mixer kullanılıyor. belki tam uygun değil ama uygunluğu %80 diyelim..

    bulunduğunuz il neresidir ?

    aracınızda ne marka dönüşüm kiti vardır ?

    kaç bin kilometredir aracınızı lpg ile kullanıyorsunuz ?

    bu sordugum sorulara ve daha fazla bilgiyi burada bizlere aktarırsan az veya çok bilgilerimizi paylaşırız..




  • şimdi sistem istemesemde voltran.olayı tam anlatayım.
    gerçek mikser boğaz kelebeğinin yanında.ustanın taktığı.
    benim taktığım mikser ise sadece yuvarlak kısmı.onun ortasını bantlayıp sadece uygun oranda içinde boşluk bıraktım ve hava filtresinin üzerindki boruyu söküp oraya koydum.yani borunun öbür ucuna.
    sonuç:
    -arabanın çekişinde sorun yok
    -sorun kıstığım havada olsa benzinde süper gitmezdi.
    -değerler bilgisayarda aynen çıktı usta hiç ellemedi.
    -hararet veya başka birşey olmadı.
    -havaya elmi tutunca aynen stop edecekmiş gibi oluyor. yani uygun
    benim anlamadığım faruksevgilinin motoru yer demesi.ya değerler yazdığı gibi.nasıl yer
    ben şunu özellikle belirteyim.sadece gelişigüzel bantlamadım.her seferide bilgisayara gittim ve 5 ytl lik gazla defalarca denedim .ama öyle mikseri öyle bir bantladımki;
    -yanmaz bantla---isisnmasın diye-
    -mikserin girişi geniş ve konik(huni gibi)çıkışı biraz dar ve hafif uzun--amaç havayı geniş alıp hızlı iletmek
    ben bunu belki yararlı olur diye yazdım .
    şunu gerçekten söyleyeyim :
    dün tüp bitti,ben son denemek için sadece 3 ytl lik gaz aldım
    ve tam 29 km gitti.nasıl gitti:
    ---araba boştu
    ---90 km yi geçmedim
    ---akşam saatlariydi.
    ---gaza çok hafif basarak verdim
    ---ve uzun yoldu durmadım
    bende şaştım ama öyle




  • az yakmasının en önemli sebeblerinden bazıları bence;
    --tüp klima sisteminin tarafında değil yani uzakta değil hemen hava filtresinin atında.
    --bu ne demek 1 karış uzunluğunda giriş ve çıkış su hortumları.yani ısı kaybı az.
    --ayrıca ben hortumları tekrar biraz kestim.çünkü giriş ve çıkışta hortumlar kıvrılmıştı buda suyun geçişini engelliyordu.
    --regülatör biraz yan durumdaydı,,onu düzelttim.
    --bilgisayara götürmeden önce ayarını(hava ve tüp)ben yaprım ve genelde değerler yakın çıkar.
    --nasıl ayarlıyorum:eğer gazı fazla kısarsam,3000-4000devirde gaz verip bırakınca eksozda patırtı oluyor,buda gazın az geldiğini yanmanın tam olmadığını gösterir.
    --tam patırtı olmadan onu ayarlıyorum.ve değerler yakın çıkıyor.
    ----araba az yakıyor ama şunu unutmayalım.arabayı genelde boş kullanıyorum ve çok hafif gaza basıyorum.ve bütün bakımları fazlasıyla tamam.akü(sağlam olmazsa ateşleme de zayıf olur), buji,hava ve yağ filtresi,lastik havası ve kendisi,yarı sentetik yağ,katkı maddesi,değiştirilmiş regülatör filtresi(20000 km de),alt bakım,bilgisayarlı rot balans,sabah,akşam ve arada benzinde kulanmak ve diğer sayamadıklarım.
    --benim yaptığım bunlar kardeş.işine gelen kullanır.
    --sonuçta ben ayarları araba az yaksın diye kısmadım.bilgisayarda doğruladı.
    eeee artık motor biterse bitsin.




  • biz sana ayak uyduramayiz..

    ya çağin çok ilerisinden gidiyorsun yada çok gerisinden geliyorsun kesinlike ortasi yok..

    3 ytl lik gazla deneme yapmişin

    hortumlari kesmişin

    gaza çok az basmışın

    arabada ağırlık olarak hiçbişey bulundurmuyorsun

    gaz ayarını yaparken eksozun patır putur ediyorki böyle bişey görülmedi duyulmadi corollalarda

    sabah akşam benzinde kullanıyorsun

    madem arabani sabah akşam benzinde kullanacaktın neden lpg taktırdın ( zaman zaman desen amenna )

    aracın gazına çok hafif basıyorsun ( tıpkı çiçeği koklarken burnunu değdirmemek gibi )

    arabada ağırlık olarak bişey bulundurmuyorsun sevdiklerini dostlarını arabam cok yakacak diye belkide bindirmiyorsun..


    ben senin ekonominden hiç bişey anlamadim..

    madem o kadar ekonomi ariyosun arabani sat ne vergi öde ne bakımları ile uğraş al sana sifir ekonomi


    yaptıkarının içerisinde çok abuk subuk şeylerde var doğru olan şeylerde var hocam kusura bakma sivri dilli oldum biraz söylemeden de edemedim ekonomi diye adlandırdığın şeyler çok tuhaf..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: yeakin

    Herşey karışımda bitiyor LPG ve Hava karışımı ideal oranda karıştığı taktirde bu sorunlar ortadan kalkacaktır.

    1.8-2.0 motor araca 1.4-1.6 aracın Regülatörünü ve mikserini bağlarsan sorunlarınız bitmez yada tam tersi olursa 2.0 araca uygun KW lik regülatörü 1.4 araca uygularsanız sonuçlar hüsran olabilir.Ya çok yakacaktır yada çekmeyecektir v.s.
    Kullanmış olduğunuz regülatörler ve mikserler aracınıza uygunmu önce bunları araştırıp sonra çözüm araştıralım.



    Nasıl yani sn.yeakin
    Biz bu kristal kürelere boşunamı bu kadar para verdik. Biz buradan bakınca Araç ne markadır. Şehir neresidir. Evi ile işi arasında kaç trafik lambası vardır. Kiti ne markadır hepsini görebiliyoruz. Elektrikler kesilmesin yeter. Siz biraz teknolojinin gerisinde kaldınız galiba. Adam bir defa bile servisine gitmeyip bir ay forumda çare arıyor, senin söylediğine inanmıyor, Yap dediğini yapmıyor, sonra herşey bitti teşekkürden vazgeçtik Frenlerim niye düştü biraz diye soracak neredeyse... Son soru olarak bekliyorum inşallah. Bu arada hazırlıklı olmak için küreme
    Arkadaşlar
    Daha bugün V.8 bir amerikan ile uğraştım ve 4 saatte elleyerek zor çözdüm...

    Aynı arkadaşın forumlarda çözüm aradığını düşünün. Başkasının yaptığı bir hatayı yada eksikliği buradan çözmeye çalışıyorsunuz.

    İki adet mikser, iki adet ayar vanası, ve sayısız denemeler sonucu sorun sıfır hataya indirgendi. Araç bana geldiğinde 4/3 bant ile kapalı idi ve ona rağmen aşırı yakıt sarfiyatı şikayeti vardı. Ve doyumlu bir şekilde kükremiyordu motor. Bir V-8 in çıkarması gereken sesle alakası yoktu.

    Son hali ile gaz verdiğimizde saçlarım kafamda durmuyordu... Dansediyordu

    Ve araçtan 4 saatlik emeğimin karşılığında sadece kullandığım malzemenin ücretini aldım. 5 kuruş işçilik almadım... Çünki iki hafta önce bir BRC bayisinde montaj yapılmıştı. Benim için önemli olan mutlu kullanıcılar yaratabilmek.

    Bu iyi niyetimin körlenmemesi için ve beslenmesi için sizlere ihtitiyacı var. Bir teşekkür yeter............ Biten sorunun arkasından teşekkürsüz ikinci sorun fazla gelir.

    Velhasıl kelam Dar zamanımda daha ciddi konularda ve ciddi çözülemeyen sorunlarda yardımcı olmak istiyorum
    Bir ayar için bile servisine gitmeyip, benim aracım şu kadar yakıyor normalmi, yada benzeri sorularınızı daha kışa saklayın arkadaşlarım. Sizleri çok seviyorum.

    Bu yazdılarımın sn yeakin ile hiç bir ilgisi yoktur.


    Sayın duayen kişi; ''Bu yazdıklarımın sn yeakin ile hiç bir ilgisi yoktur'' ibaresini iyiki yazmışsınız.Yazmasa idiniz sizin gibi duayaen bir kişiye hiç yakışmayan bir espri tarzı olarak tarihe geçecekti.Benim yazdıklarım ile yukarıda sizin yazdıklarınız arasında hiç bir bağlantı kuramadım.
    Kristal kürenizden birde kendinize bakın bakalım o zaman ne göreceksiniz?Kendini ''müneccim'' varsayan

    Dünya teknolojisini aşıp Kristal küre teknolojisine erişmiş sayın duayen ''faruksevgili'' kristal kürenizden biraz daha bakınız yarın ve ilerleyen günlerde kaç müşteri gelecek?hangi sistemi kaça takacaksınız?LPG siz LPG teknolojisini ne zaman icat edeceksiniz birde bunlara bakıverin bir zahmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeakin -- 20 Ağustos 2008; 22:49:46 >




  • Japon' un biri,

    Rize'de bir kahveye girmis ve herkese kafa tutmuş :

    -'Var mı ? Aranızda delikanlı ?

    Varsa ? Çıksın dışarı...'

    TEMEL kapıya doğru yürümüş,

    --- 'Çıkıyorum ulan !

    Görelim bakalım erkekliğini...'

    Birkaç dakika sonra, TEMEL ağzı-burnu dağılmış bir vaziyette kahveye geri dönmüş...

    Peşinden de, JAPON kasılarak içeri girmiş ve kahvedekilere TEMEL'i göstererek :

    --- 'Ona, 'Toyokumi' ustanın, 'Katakori' tekniğiyle vurdum.'

    -----------------------------

    Ertesi gün JAPON yine gelmiş. Yine meydan okuma.

    Yine TEMEL' den rest. Ve birkaç dakika sonra kapıda yine ağzı-burnu dağılmış bir TEMEL.

    Ve peşinden kasılarak yaptığı oyunu açıklayan JAPON :

    --- 'Ona, 'Kuyotomi' ustanın, 'Kihotomi' tekniğiyle vurdum.'

    -------------------------------------

    Ertesi gün yine aynı hikaye.

    Dayak yemekten ayakta duramaz hale gelmiş TEMEL ve

    hergün değişik bir stil kullanan JAPON :


    --- 'Ona, 'Toyohama' ustanın, 'Kimanto' tekniğiyle vurdum.'

    --- 'Ona, 'Tiyotoki' ustanın, 'Kohimato' tekniğiyle vurdum.'

    .............. derken,

    Bu böyle bir hafta devam etmiş.

    --------------------------------------------

    Ve sekizinci gün ! JAPON kahveye gelip yine herkese kafa tutmuş.

    JAPON' un restini gören yine TEMEL olmuş tabii...

    Birkaç dakika sonra, herkes yine suratı dağılmış bir TEMEL beklerken,

    Bu kez JAPON ağız-burun dağılmış, hoşaf ! Kanlar içinde kapı da belirmiş ? ? ?

    ------------------------------------------

    TEMEL' de hemen arkasından girmiş içeriye JAPON' u göstererek o tarihi lafını etmiş:

    --- 'Ona, 'Toyota' nın 'Krikosuyla' vurdum' ...
    koptum arkadaşlar birazda siz gülün bakalım




  • @1995xli
    Espiri süperdi


    @yeakin
    Saptamanız çok doğru idi. Doğru malzeme ve doğru mikserden bahsetmişsiniz Sn. yaman53 ün açtığı bu faydalı topikte defalarca yinelediğim cevaplara rağmen haala banttan bahsedilmesi emeklerimizin boş olduğu neticesini çıkarıyor Yada kimse 3 sütun yukarıda yazılanları okumadan son sütuna bakarak yazıyor. Araç marka ve modeli belirtmeden, Kit markası belirtmeden, Hangi şehirde yaşadığını ve şehir merkezimi yada kasabadamı oturduğunu yazmadan hemde işte bu anlamda kristal küre espirisini yaptım. Bizim zamanımızı çalmakla eşdeğer şeyler değilmi bunlar.
    Birde neden espiri olarak değilde agresiflik olarak algılanıyor oda başka bir boyut.

    Bana tercüman olduğunuzu düşünerek sizi ayrı tuttum bunu anlamadınız sanırım




  • Konuyu hortlatmış gibi olacam ama burada okuduğum regülatör diyaframı ile mikser çapı oranı konusunu biraz daha açabilirmiyiz. Diyafram ile mikser çapının oranı nedir.
    Araç 1992 r9 broadwey, regülatör, Atıker, Araç bantsız ayar olmuyor, Mikseri değtirdim. Bantları çıkarttım ayar yapılabildi ama çekiş çok kötüleşti, Özellikle yokuşlarda resmen kağnı oldu.
    Hava girişini bantlamak yerine mikserin çapını (eğer yadrdımcı olursanız) daraltmayı düşünüyorum. Şu an 3/4 ön hava girişim bantlı ve çekiş mükemmel, yakıtı ölçmedim. Ama yazdıklarınıza göre zengin karışımda kullanıyorum ve yakıtım artacak.
    bu arada yeni taktığım mikser bu, çapı yaklaşık 2,5 cm.

    Dediğim gibi regülatör atiker, Atikerin diyaframına göre mikser çapı ne olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter1 -- 21 Aralık 2009; 14:10:29 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.