Şimdi Ara

B sinifi arac tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt



  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Arkadaşım merhaba,

    Listendeki araçların çoğunda ESP standart değil herhalde.


    Corsa ve Colt tek kavrama robotize şanzımana sahip ve bildiğim kadarıyla onlarda da yokuş kalkış desteği yok.


    Colt'u şu an hatırlamıyorum am Corsa deli gibi geri kaçırıyor ayrıca.


    Yaris ve Micra CVT şanzımanlı.

    CVT'lerde ayağını frenden çekince araç ileri gitme eğiliminde olduğu için dik yokuşlar haricinde geri kaydırmayacaktır.

    Geri kayacağı yerlerde bile çok az bir oranda geri kayma olacaktır.

    Yaris'te esp bazı donanımlarda standart değil.

    Micra iyi görünüyor ama Hindistan üretimi olduğundan çok kalitesiz olduğunu duymuştum.

    Micra ile ilgili bilgiyi Suphi'den alabilirsin.

    Bir süre kullanıp sattı.

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=313966


    İkinci el olarak 2012 Jazz Fun ya da Joy da düşünebilirsiniz.


    İkinci el olarak çok başarılıdır.

    İstanbul için kaliteli özel servis de önerebilirim ki bu şekilde bakımları da hesaplı olur.

    Selamlar.



    edit: vergisi düşük demiş olduğun için corsa 1.2 motoru yazmıştım.

    1.4 motorlusunda tam otomatik vites mevcut olması lazım.

    Tüketimi daha yüksek olur ama geri kaçırmama konusunda oldukça başarılıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 30 Aralık 2012; 15:55:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beaman6161

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Corsa 1.4 ler tam otomatik, geri kaçırma da yapmaz sanırm, ama benzine acımaz.
    Micra ise cvt ve kalkış destek sistemi vardır, geri kaçırmaz, corsaya göre ekonomiktir .
    Nissan iyi tercih bence, Toyota'ya da bakın 2. olarak .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Swift e de bir bakın zaten sorunsuz bir araçtır, tam otomatik ama ben olsam ikinci el alırım Siirt'i bir kez ikinci ele düşünce değer de kaybetmiyor.
  • Colt kullanicisi olarak birkac laf edeyim
    1332cc 95hp amt tiptonik visteli guclu bir aractir.. yari otomatik sanziman deviri ort 2000de tutar ve oldukca ekonomik bir tuketim saglar. hill-holder olmamasi nedeniyle dik yokuslarda kaydirma yapar ama el freniyle kaydirmaksizin kaldirilir.
    S.disi ort 5lt, s.ici 7lt istanbulda kendi tuketim degerlerimdir..
    2.eli biraz zayiftir bunedenle sifir yerine 2.elde uygun fiyata temiz arac bulunabilir, ayrica 1300cc uzeri oldugundan ust vergi dilimindedir..
    Yetkili serviste 15-45-75bin bakimlari 250tl civari, 30-60-90bin bakimlari 325tl civarindadir..
    Bayanlar icin bu araclardan liste yapcak olsam: 1-micra, 2-colt, 3-corsa, 4-yaris olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Honda jazz joy donanım cvt otomatik şanzıman aracın listesi 42820 tl. Ama yarın yılın son günü bayiler aranırsa liste fiyatından güzel indirimler alınır, araç sizin istediğiniz fiyat aralığına indirilebilir diye düşünüyorum. Bu araçta yokuş kalkış desteği ve diğer güvenlik ekipmanları standart. Şanzımanı da sn. Haluk23'ün yukarıdaki yazısında cvt şanzımanlar hakkında dediği gibi çok geri kaydırmaz, dik yokuşlarda kaydırsa bile yokuş kalkış desteği aracı 2-3 sn tutacaktır zaten.

    Hatta bu aracın üst donanımı olan fun paket içinde pazarlık edin, joy paket b segmenti için tatminkar özelliklere sahip olsada fun paket sınıfına göre baya dolu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürşat alp

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Honda jazz joy donanım cvt otomatik şanzıman aracın listesi 42820 tl. Ama yarın yılın son günü bayiler aranırsa liste fiyatından güzel indirimler alınır, araç sizin istediğiniz fiyat aralığına indirilebilir diye düşünüyorum. Bu araçta yokuş kalkış desteği ve diğer güvenlik ekipmanları standart. Şanzımanı da sn. Haluk23'ün yukarıdaki yazısında cvt şanzımanlar hakkında dediği gibi çok geri kaydırmaz, dik yokuşlarda kaydırsa bile yokuş kalkış desteği aracı 2-3 sn tutacaktır zaten.

    Hatta bu aracın üst donanımı olan fun paket içinde pazarlık edin, joy paket b segmenti için tatminkar özelliklere sahip olsada fun paket sınıfına göre baya dolu.
    colt veya yaris

    kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    colt veya yaris

    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    Cevap veren tum arkadaslarima tesekkur ediyorum.

    Opel Corsa 1.4 Enjoy otomatik eski tip 4 ileri vites ve bu sebeple 8.5-9.5 lt tuketimi var. Fiyati 36000 tl. Yakit tuketiminden oturu elendi.

    Nissan Micra Platinium almak uzereydim. Esim direttigi icin ama gel gelelim ic malzeme kalitesi, lambayi yakip sondurdugumuz butonlar falan emanet gibi geldi.
    Donanim olarak Platinium paketi super, anahtarsiz calistirma, Cruise control, anahtar cepteyken kapi koluna elinizi uzatarak kapiyi acma kitleme, cam tavan, elektrikli yan aynalar, ESP, karartilmis celik jant vs ne ararsaniz var. 36000 TL fiyat.

    En begendigim ozelliklerinden birisi arka koltuklarin katlanmasi, once katlaniyor duz oluyor, sonra kaldiriyorsunuz on koltuklara yanasiyor. Dunya kadar bagaj oluyor. Buna bayildim acaba baska B segmenti aracinda bu tur bir koltuk yapisana sahip arac var mi?

    Ama su cam tavandan oturu tavan yuksekligi alcalmis, yani arka koltuga oturdugumda kafam tavana degiyor. 1.77 boyunda biri olarak cok sinir oldum bu duruma. Boyle cam tavan yapacaksan yapma.
    Ozetle, cam tavan, tipi, hindistan uretimi oldugunun verdigi bir kalitesiz ic yapi algisi, bir alt donanimin 1500 tl dusuk olmasina ragmen bosline olmasi gibi sebeplerden Micra'yi da eledim.

    Yeni Yaris CVT ve Jazz temiz 2. el bakinacagim. Yariste ESP yok, yokusta bir sure kaydirmiyor ama sonra kaydiriyor. Jazz daha donanimli.
    Yaris olursa otomatik klimali ve 4 cam otomatik olan Cool paketimi yoksa Celik Jantli olan Style donanimi secilmeli? Ne dersiniz?

    Bu arada arkadaslar Aralik ayi kampanya durumlari degismis. Neden derseniz yeni kanuna gore bir aracin 2013 sayilmasi icin 2013 yilinda uretilmis olmasi gerekiyormus. 2013 uretim araclarin ulkemize girisi Subat sonu veya Mart gibi olacagindan belki o donemlerde birsey olur diyor bayiler.

    Dunya kadar bayi gezdim cogu sinek avliyordu, bir de bayilere taninan kota doldurduklarinda extra indirim yapma imkani veren primler artik Aralik ayinda verilmiyormus. Yani cazip kredi imkanlari disinda elle tutulur bir indirim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    colt veya yaris

    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    Colt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Cevap veren tum arkadaslarima tesekkur ediyorum.

    Opel Corsa 1.4 Enjoy otomatik eski tip 4 ileri vites ve bu sebeple 8.5-9.5 lt tuketimi var. Fiyati 36000 tl. Yakit tuketiminden oturu elendi.

    Nissan Micra Platinium almak uzereydim. Esim direttigi icin ama gel gelelim ic malzeme kalitesi, lambayi yakip sondurdugumuz butonlar falan emanet gibi geldi.
    Donanim olarak Platinium paketi super, anahtarsiz calistirma, Cruise control, anahtar cepteyken kapi koluna elinizi uzatarak kapiyi acma kitleme, cam tavan, elektrikli yan aynalar, ESP, karartilmis celik jant vs ne ararsaniz var. 36000 TL fiyat.

    En begendigim ozelliklerinden birisi arka koltuklarin katlanmasi, once katlaniyor duz oluyor, sonra kaldiriyorsunuz on koltuklara yanasiyor. Dunya kadar bagaj oluyor. Buna bayildim acaba baska B segmenti aracinda bu tur bir koltuk yapisana sahip arac var mi?

    Ama su cam tavandan oturu tavan yuksekligi alcalmis, yani arka koltuga oturdugumda kafam tavana degiyor. 1.77 boyunda biri olarak cok sinir oldum bu duruma. Boyle cam tavan yapacaksan yapma.
    Ozetle, cam tavan, tipi, hindistan uretimi oldugunun verdigi bir kalitesiz ic yapi algisi, bir alt donanimin 1500 tl dusuk olmasina ragmen bosline olmasi gibi sebeplerden Micra'yi da eledim.

    Yeni Yaris CVT ve Jazz temiz 2. el bakinacagim. Yariste ESP yok, yokusta bir sure kaydirmiyor ama sonra kaydiriyor. Jazz daha donanimli.
    Yaris olursa otomatik klimali ve 4 cam otomatik olan Cool paketimi yoksa Celik Jantli olan Style donanimi secilmeli? Ne dersiniz?

    Bu arada arkadaslar Aralik ayi kampanya durumlari degismis. Neden derseniz yeni kanuna gore bir aracin 2013 sayilmasi icin 2013 yilinda uretilmis olmasi gerekiyormus. 2013 uretim araclarin ulkemize girisi Subat sonu veya Mart gibi olacagindan belki o donemlerde birsey olur diyor bayiler.

    Dunya kadar bayi gezdim cogu sinek avliyordu, bir de bayilere taninan kota doldurduklarinda extra indirim yapma imkani veren primler artik Aralik ayinda verilmiyormus. Yani cazip kredi imkanlari disinda elle tutulur bir indirim yok.


    ayni koltuk katlama olayi colt'ta da mevcut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troostit

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Cevap veren tum arkadaslarima tesekkur ediyorum.

    Opel Corsa 1.4 Enjoy otomatik eski tip 4 ileri vites ve bu sebeple 8.5-9.5 lt tuketimi var. Fiyati 36000 tl. Yakit tuketiminden oturu elendi.

    Nissan Micra Platinium almak uzereydim. Esim direttigi icin ama gel gelelim ic malzeme kalitesi, lambayi yakip sondurdugumuz butonlar falan emanet gibi geldi.
    Donanim olarak Platinium paketi super, anahtarsiz calistirma, Cruise control, anahtar cepteyken kapi koluna elinizi uzatarak kapiyi acma kitleme, cam tavan, elektrikli yan aynalar, ESP, karartilmis celik jant vs ne ararsaniz var. 36000 TL fiyat.

    En begendigim ozelliklerinden birisi arka koltuklarin katlanmasi, once katlaniyor duz oluyor, sonra kaldiriyorsunuz on koltuklara yanasiyor. Dunya kadar bagaj oluyor. Buna bayildim acaba baska B segmenti aracinda bu tur bir koltuk yapisana sahip arac var mi?

    Ama su cam tavandan oturu tavan yuksekligi alcalmis, yani arka koltuga oturdugumda kafam tavana degiyor. 1.77 boyunda biri olarak cok sinir oldum bu duruma. Boyle cam tavan yapacaksan yapma.
    Ozetle, cam tavan, tipi, hindistan uretimi oldugunun verdigi bir kalitesiz ic yapi algisi, bir alt donanimin 1500 tl dusuk olmasina ragmen bosline olmasi gibi sebeplerden Micra'yi da eledim.

    Yeni Yaris CVT ve Jazz temiz 2. el bakinacagim. Yariste ESP yok, yokusta bir sure kaydirmiyor ama sonra kaydiriyor. Jazz daha donanimli.
    Yaris olursa otomatik klimali ve 4 cam otomatik olan Cool paketimi yoksa Celik Jantli olan Style donanimi secilmeli? Ne dersiniz?

    Bu arada arkadaslar Aralik ayi kampanya durumlari degismis. Neden derseniz yeni kanuna gore bir aracin 2013 sayilmasi icin 2013 yilinda uretilmis olmasi gerekiyormus. 2013 uretim araclarin ulkemize girisi Subat sonu veya Mart gibi olacagindan belki o donemlerde birsey olur diyor bayiler.

    Dunya kadar bayi gezdim cogu sinek avliyordu, bir de bayilere taninan kota doldurduklarinda extra indirim yapma imkani veren primler artik Aralik ayinda verilmiyormus. Yani cazip kredi imkanlari disinda elle tutulur bir indirim yok.


    ayni koltuk katlama olayi colt'ta da mevcut

    Alıntıları Göster
    Seat Ibiza 1.2lt TSI 105 hp DSG Reference modeli 34.400 tl bence çok uygun. Jetta'da bile çok iyi işler başaran bu 1.2 litrelik 105 Beygir TSI turbo motor böyle hafif kasalı bir araçta mükemmel bir performans ve çok makul bir yakıt ekonomisi sunar. Ayrıca eşiniz için DSG şanzımanın rahatlığı da cabası. 37500 tl'ye çıkabilirseniz bir üst versiyon olan Style donanımlısını da düşünebilirsiniz. Ayrıca estetik ve tasarım olarak düşündüğünüz araçlar içerisinde bana göre en güzeli. Ayrıca motor 1,2 lt olduğu için en düşük vergi diliminden vergilendirilirsiniz. Düşünün derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalecik karası -- 31 Aralık 2012; 2:38:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalecik karası

    Seat Ibiza 1.2lt TSI 105 hp DSG Reference modeli 34.400 tl bence çok uygun. Jetta'da bile çok iyi işler başaran bu 1.2 litrelik 105 Beygir TSI turbo motor böyle hafif kasalı bir araçta mükemmel bir performans ve çok makul bir yakıt ekonomisi sunar. Ayrıca eşiniz için DSG şanzımanın rahatlığı da cabası. 37500 tl'ye çıkabilirseniz bir üst versiyon olan Style donanımlısını da düşünebilirsiniz. Ayrıca estetik ve tasarım olarak düşündüğünüz araçlar içerisinde bana göre en güzeli. Ayrıca motor 1,2 lt olduğu için en düşük vergi diliminden vergilendirilirsiniz. Düşünün derim.

    Ibiza DSG'nin s.ici yakit tuketimi ve ikinci eldeki durumu nasil acaba? Ic malzeme kalitesi vasat gorunuyor diger rakiplerine gore. Ama motor 1.2 105 hp ve DSG iyi. Bagaj hacmi de guzel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalecik karası

    Seat Ibiza 1.2lt TSI 105 hp DSG Reference modeli 34.400 tl bence çok uygun. Jetta'da bile çok iyi işler başaran bu 1.2 litrelik 105 Beygir TSI turbo motor böyle hafif kasalı bir araçta mükemmel bir performans ve çok makul bir yakıt ekonomisi sunar. Ayrıca eşiniz için DSG şanzımanın rahatlığı da cabası. 37500 tl'ye çıkabilirseniz bir üst versiyon olan Style donanımlısını da düşünebilirsiniz. Ayrıca estetik ve tasarım olarak düşündüğünüz araçlar içerisinde bana göre en güzeli. Ayrıca motor 1,2 lt olduğu için en düşük vergi diliminden vergilendirilirsiniz. Düşünün derim.

    Ibiza DSG'nin s.ici yakit tuketimi ve ikinci eldeki durumu nasil acaba? Ic malzeme kalitesi vasat gorunuyor diger rakiplerine gore. Ama motor 1.2 105 hp ve DSG iyi. Bagaj hacmi de guzel.

    pm attım arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Arkadaşım merhaba,

    Listendeki araçların çoğunda ESP standart değil herhalde.


    Corsa ve Colt tek kavrama robotize şanzımana sahip ve bildiğim kadarıyla onlarda da yokuş kalkış desteği yok.


    Colt'u şu an hatırlamıyorum am Corsa deli gibi geri kaçırıyor ayrıca.


    Yaris ve Micra CVT şanzımanlı.

    CVT'lerde ayağını frenden çekince araç ileri gitme eğiliminde olduğu için dik yokuşlar haricinde geri kaydırmayacaktır.

    Geri kayacağı yerlerde bile çok az bir oranda geri kayma olacaktır.

    Yaris'te esp bazı donanımlarda standart değil.

    Micra iyi görünüyor ama Hindistan üretimi olduğundan çok kalitesiz olduğunu duymuştum.

    Micra ile ilgili bilgiyi Suphi'den alabilirsin.

    Bir süre kullanıp sattı.

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=313966


    İkinci el olarak 2012 Jazz Fun ya da Joy da düşünebilirsiniz.


    İkinci el olarak çok başarılıdır.

    İstanbul için kaliteli özel servis de önerebilirim ki bu şekilde bakımları da hesaplı olur.

    Selamlar.



    edit: vergisi düşük demiş olduğun için corsa 1.2 motoru yazmıştım.

    1.4 motorlusunda tam otomatik vites mevcut olması lazım.

    Tüketimi daha yüksek olur ama geri kaçırmama konusunda oldukça başarılıdır.

    Merhaba,

    Haluk Abi'nin belirttiği gibi micra tekna cvt aracı 5 ay kullanıp sattım.

    Donanım olarak çok iyiydi, cvt diğer otomatik sistemlere göre bence çok başarılı.

    Ancak micrada yalıtım zayıftı rüzgar ve lastik sesi yönünden. Daha kötüsü amortisörler çok çok sertti otoyolda bile sallanabilirsiniz (bu kısa teker aralıkları nedeniyle küçük araçların genel problemi aslında)

    Ben o dönem çok yol yapıyordum ve az yakan bir araca ihtiyacım vardı. micra ile gerçekten az yakıyordum 5l/100km civarı. Tamamı şehiriçi kullanımda kış dönemi gördüğüm en yüksek değer de 6.3l/100km gibiydi.

    Şimdi B sınıfı alacak olsam micra almam bu arada, amortisör ve yalıtım konusu beni soğutmuştu, tüm bunların üzerine Gaziantep Nissan yetkili servisinde saçmasapan olaylar yaşadım, tam bir geçirmece istasyonu :) çok akıllı arkadaşlardı. Servisteki saçmalıklar nedeniyle Antep'te kaldığım müddetçe nissan almam.

    Jazz iyi bir araç ancak o da çok pahalı.

    Şu anda B tercihim beklentileri aşağı çekerek punto evo olurdu ama sizin otomatik şartınız var sanırım.

    Bilmiyorum B sınıfında yalıtımı en iyi en konforlu araç hangisidir ama micra bu yönlerden zayıf. Bilginize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuphiBA

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Arkadaşım merhaba,

    Listendeki araçların çoğunda ESP standart değil herhalde.


    Corsa ve Colt tek kavrama robotize şanzımana sahip ve bildiğim kadarıyla onlarda da yokuş kalkış desteği yok.


    Colt'u şu an hatırlamıyorum am Corsa deli gibi geri kaçırıyor ayrıca.


    Yaris ve Micra CVT şanzımanlı.

    CVT'lerde ayağını frenden çekince araç ileri gitme eğiliminde olduğu için dik yokuşlar haricinde geri kaydırmayacaktır.

    Geri kayacağı yerlerde bile çok az bir oranda geri kayma olacaktır.

    Yaris'te esp bazı donanımlarda standart değil.

    Micra iyi görünüyor ama Hindistan üretimi olduğundan çok kalitesiz olduğunu duymuştum.

    Micra ile ilgili bilgiyi Suphi'den alabilirsin.

    Bir süre kullanıp sattı.

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=313966


    İkinci el olarak 2012 Jazz Fun ya da Joy da düşünebilirsiniz.


    İkinci el olarak çok başarılıdır.

    İstanbul için kaliteli özel servis de önerebilirim ki bu şekilde bakımları da hesaplı olur.

    Selamlar.



    edit: vergisi düşük demiş olduğun için corsa 1.2 motoru yazmıştım.

    1.4 motorlusunda tam otomatik vites mevcut olması lazım.

    Tüketimi daha yüksek olur ama geri kaçırmama konusunda oldukça başarılıdır.

    Merhaba,

    Haluk Abi'nin belirttiği gibi micra tekna cvt aracı 5 ay kullanıp sattım.

    Donanım olarak çok iyiydi, cvt diğer otomatik sistemlere göre bence çok başarılı.

    Ancak micrada yalıtım zayıftı rüzgar ve lastik sesi yönünden. Daha kötüsü amortisörler çok çok sertti otoyolda bile sallanabilirsiniz (bu kısa teker aralıkları nedeniyle küçük araçların genel problemi aslında)

    Ben o dönem çok yol yapıyordum ve az yakan bir araca ihtiyacım vardı. micra ile gerçekten az yakıyordum 5l/100km civarı. Tamamı şehiriçi kullanımda kış dönemi gördüğüm en yüksek değer de 6.3l/100km gibiydi.

    Şimdi B sınıfı alacak olsam micra almam bu arada, amortisör ve yalıtım konusu beni soğutmuştu, tüm bunların üzerine Gaziantep Nissan yetkili servisinde saçmasapan olaylar yaşadım, tam bir geçirmece istasyonu :) çok akıllı arkadaşlardı. Servisteki saçmalıklar nedeniyle Antep'te kaldığım müddetçe nissan almam.

    Jazz iyi bir araç ancak o da çok pahalı.

    Şu anda B tercihim beklentileri aşağı çekerek punto evo olurdu ama sizin otomatik şartınız var sanırım.

    Bilmiyorum B sınıfında yalıtımı en iyi en konforlu araç hangisidir ama micra bu yönlerden zayıf. Bilginize.

    Alıntıları Göster
    Ford B-MAx
    Ford Fiesta
    Opel Corsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    Arkadaşım merhaba,

    Listendeki araçların çoğunda ESP standart değil herhalde.


    Corsa ve Colt tek kavrama robotize şanzımana sahip ve bildiğim kadarıyla onlarda da yokuş kalkış desteği yok.


    Colt'u şu an hatırlamıyorum am Corsa deli gibi geri kaçırıyor ayrıca.


    Yaris ve Micra CVT şanzımanlı.

    CVT'lerde ayağını frenden çekince araç ileri gitme eğiliminde olduğu için dik yokuşlar haricinde geri kaydırmayacaktır.

    Geri kayacağı yerlerde bile çok az bir oranda geri kayma olacaktır.

    Yaris'te esp bazı donanımlarda standart değil.

    Micra iyi görünüyor ama Hindistan üretimi olduğundan çok kalitesiz olduğunu duymuştum.

    Micra ile ilgili bilgiyi Suphi'den alabilirsin.

    Bir süre kullanıp sattı.

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=313966


    İkinci el olarak 2012 Jazz Fun ya da Joy da düşünebilirsiniz.


    İkinci el olarak çok başarılıdır.

    İstanbul için kaliteli özel servis de önerebilirim ki bu şekilde bakımları da hesaplı olur.

    Selamlar.



    edit: vergisi düşük demiş olduğun için corsa 1.2 motoru yazmıştım.

    1.4 motorlusunda tam otomatik vites mevcut olması lazım.

    Tüketimi daha yüksek olur ama geri kaçırmama konusunda oldukça başarılıdır.

    Merhaba,

    Haluk Abi'nin belirttiği gibi micra tekna cvt aracı 5 ay kullanıp sattım.

    Donanım olarak çok iyiydi, cvt diğer otomatik sistemlere göre bence çok başarılı.

    Ancak micrada yalıtım zayıftı rüzgar ve lastik sesi yönünden. Daha kötüsü amortisörler çok çok sertti otoyolda bile sallanabilirsiniz (bu kısa teker aralıkları nedeniyle küçük araçların genel problemi aslında)

    Ben o dönem çok yol yapıyordum ve az yakan bir araca ihtiyacım vardı. micra ile gerçekten az yakıyordum 5l/100km civarı. Tamamı şehiriçi kullanımda kış dönemi gördüğüm en yüksek değer de 6.3l/100km gibiydi.

    Şimdi B sınıfı alacak olsam micra almam bu arada, amortisör ve yalıtım konusu beni soğutmuştu, tüm bunların üzerine Gaziantep Nissan yetkili servisinde saçmasapan olaylar yaşadım, tam bir geçirmece istasyonu :) çok akıllı arkadaşlardı. Servisteki saçmalıklar nedeniyle Antep'te kaldığım müddetçe nissan almam.

    Jazz iyi bir araç ancak o da çok pahalı.

    Şu anda B tercihim beklentileri aşağı çekerek punto evo olurdu ama sizin otomatik şartınız var sanırım.

    Bilmiyorum B sınıfında yalıtımı en iyi en konforlu araç hangisidir ama micra bu yönlerden zayıf. Bilginize.

    Suphi Bey merhaba,

    Degerli tecrubelerinizi paylastiginiz icin cok tesekkur ediyorum. Ruzgar-lastik sesi ve ic malzeme kalitesi buna arti olarak simdi sizden ogrendigim amartisor olayi vb gibi sebeplerden oturu Micra'yi listemden cikardim.

    Simdi kaldik Yaris veya 2. el Jazz'a.

    Saygilarimla,
    Kadir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Suphi Bey merhaba,

    Degerli tecrubelerinizi paylastiginiz icin cok tesekkur ediyorum. Ruzgar-lastik sesi ve ic malzeme kalitesi buna arti olarak simdi sizden ogrendigim amartisor olayi vb gibi sebeplerden oturu Micra'yi listemden cikardim.

    Simdi kaldik Yaris veya 2. el Jazz'a.

    Saygilarimla,
    Kadir

    B sınıfı olup da geniş bir baş mesafesi ve iç hacim sunan araçların çoğunda süspansiyonlar sert ayarlı oluyor arkadaşım.


    Hele bir de ince yanaklı lastik kullanılınca (Jazz fun donanımdaki gibi 55 yanak) çok sert bir sürüş olabiliyor.

    Jazz joy bu konuda daha başarılı zira lastikleri daha etli (65 yanak).


    Bunu da dikkate al derim.





    Suphicim sana da paylaşımın için teşekkürler. :)

    Honda pcx alınır mı, ne diyorsun?


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    ilk 5 madde icin Honda Jazz
    fakat bakimlari ve yedek parcasi pahalidir,servisler ilgisiz ve yalap salap is yapar.
    Allah'tan arac saglamda bakim disinda servise pek yol dusmuyor,yoksa servisler sinir bozuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumusr

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m


    Arkadaslar merhaba,

    Uzun bir sure dizel - benzinli, C segmenti mi B mi olsun derken sonunda karar verdik.

    1) B segmenti
    2) Benzinli otomatik
    3) Yokuslarda geri kacirmayan agirlikli olarak esim kullanacagi icin.
    4) Ikinci eli guclu
    5) Yakit tuketimi az
    6) Bakim masraflari ve vergisi dusuk

    sifir bir arac bakliyoruz. Fiyat araligimiz 32000 - 38500 arasi. Neler onerirsiniz, neden?

    Simdiye kadar bakilan araclar: Toyota Yaris, Nissan Micra, Opel Corsa, Mitsubishi Colt


    ilk 5 madde icin Honda Jazz
    fakat bakimlari ve yedek parcasi pahalidir,servisler ilgisiz ve yalap salap is yapar.
    Allah'tan arac saglamda bakim disinda servise pek yol dusmuyor,yoksa servisler sinir bozuyor
    Punto yada corsa 1.3 multijet yada 1.4 benzin otomatik hillholder ile birlkte sizi fazlasıyla tatmin eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parker48 -- 31 Aralık 2012; 11:13:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Suphi Bey merhaba,

    Degerli tecrubelerinizi paylastiginiz icin cok tesekkur ediyorum. Ruzgar-lastik sesi ve ic malzeme kalitesi buna arti olarak simdi sizden ogrendigim amartisor olayi vb gibi sebeplerden oturu Micra'yi listemden cikardim.

    Simdi kaldik Yaris veya 2. el Jazz'a.

    Saygilarimla,
    Kadir

    B sınıfı olup da geniş bir baş mesafesi ve iç hacim sunan araçların çoğunda süspansiyonlar sert ayarlı oluyor arkadaşım.


    Hele bir de ince yanaklı lastik kullanılınca (Jazz fun donanımdaki gibi 55 yanak) çok sert bir sürüş olabiliyor.

    Jazz joy bu konuda daha başarılı zira lastikleri daha etli (65 yanak).


    Bunu da dikkate al derim.





    Suphicim sana da paylaşımın için teşekkürler. :)

    Honda pcx alınır mı, ne diyorsun?


    Selamlar.



    65 yanak kesinlikle farkettirir bence de..

    Yeni kasa yarisi bilmiyorum, önceki kasa mmt babamlar kullanıyorlar. Sebjektif olarak çok memnunlar ancak cvt ve şu anki tam otomatik aracımdan sonra babam biraz soğudu mmtden :)

    Jazz da 2011 yılında i shift olarak üretildi. 2.elde dikkat etmek lazım. 2 sene kadar üretildi sanırım.

    Tercihinizde kolaylıklar dilerim.

    --------

    Haluk abi Pcxten çok mumnun herkes ama bence 250cc alsan daha güvenli oluyor. Hızlanma ve çekiş bazı durumlarda çok işe yarıyor. Pcx biraz zayıf kalabilir. 2.2-2.5l/100km tüketimi var ama :)

    Benim sym 3.2-3.5l/100 arası tüketiyor. Symnin ocakta yeni kasası çıkıyor bu arada..

    Bir de o sınıfta aprilla scarabeo 200ie sanırım 7bin gibi bir fiyata satılıyor, muadilllerinin en kalitelisi diyorlar..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.