Bildirim
B sütunu direği olmayan B-MAX 5 yıldız aldı!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
almaz olasıca! -
-
Araç güzelde 1.6 dizeli İngiltere deki fiyatlandırmaya bakarsak 50.000 civarı olur. -
B sütünu olmaması şasinin burulma direncini etkilermi acaba?
Bildiğim kadarıyla Fiesta ile aynı şasiye sahip. -
B sütünü olan arabaya göre sağlamdır diye düşünüyorum.. -
-
LionTech16 hocam elbet testler yapılmıştır ancak siz ne düşünürsünüz bir takla durumunda kapı direnç göstereceği için sıkışma tarzı duruma daha kolay rastlamak olası değil mi?. -
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
LionTech16 hocam elbet testler yapılmıştır ancak siz ne düşünürsünüz bir takla durumunda kapı direnç göstereceği için sıkışma tarzı duruma daha kolay rastlamak olası değil mi?.
Ford bu sistemi ''Kolay Giriş Sistemi'' (Easy Entry Mode) olarak adlandırıyor. Bunun için B sütunu kaldırılarak kapı içlerinde iki parça halinde onun görevini yerine getiren barlar yerleştirilmiş. Bu aslında başta bir dezavantaj gibi görünse de çok güzel bir gelişmedir. Çarpışma anında kapıların sıkışma riski iki parçalı sütunda daha azdır. Çünkü kapılar birbirinden fiziksel olarak ayrıdır. Ve kapılar birbirine değil, iki kapı da gövdeye sabitlenmiştir. Bu açıdan da bir avantaja sahiptir. Takla durumunda ise bu barların yüksek burkulma ve basma dayanımları neticesinde iyi sonuçlar vereceğini tahmin ediyorum.
Seri üretim öncesi mutlaka başta fizibilite çalışmaları olmak üzere , simülasyon testleri ve prototip üzerinde gerekli testler yapılmıştır.
Şahsi olarak çok güzel bir gelişme olduğunu düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 2 Eylül 2012; 19:36:09 >
-
türkiyede ne zaman çıkacak bu araç? -
quote:
Orijinalden alıntı: 07 note
B sütünu olmaması şasinin burulma direncini etkilermi acaba?
Bildiğim kadarıyla Fiesta ile aynı şasiye sahip.
Fiesta ile aynı platformda ve buna ek olarak aynı şasiyi paylaştığı doğrudur.
quote:
Advanced chassis technology
The new B-MAX shares Ford’s global B-car platform with the new Fiesta, and its chassis – with front MacPherson struts and rear torsion beam – has been meticulously tuned by the company’s vehicle dynamics specialists to deliver the same fun-to-drive experience as its sister model.
kaynak
-
bence zihni sinir procesi.
1.si giriş çıkışı kolaylaştıracağız diye işe soyunmuşlar, kapının yapısından ötürü kaybettikleri alan b sutunun kaplayacağı alanın en az iki katı.
üstüne üstlük bir de koltuğun hem sırtlığını hem minderini perdeliyor.
2.si tekli çarpışmalarda mevcut yapı güvenlik standartlarını karşılamış olabilir ama kazalar genelde tek darbeyle başlayıp bitmiyor,
en basitnden son yapılan small overlap testindeki ( hani volvo ve honda haricindekileri çuvalladığı test-araçların sürücü kapılarının halini hatırlayın) gibi bir çarpma akabinde yandan alınacak darbe veya takla halinde bu aracın içindekilerin akibeti muamma olur..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 2 Eylül 2012; 21:15:39 >
-
Tutulmayacak vasat bir araç. -
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
2.si tekli çarpışmalarda mevcut yapı güvenlik standartlarını karşılamış olabilir ama kazalar genelde tek darbeyle başlayıp bitmiyor,
en basitnden son yapılan small overlap testindeki ( hani volvo ve honda haricindekileri çuvalladığı test-araçların sürücü kapılarının halini hatırlayın) gibi bir çarpma akabinde yandan alınacak darbe veya takla halinde bu aracın içindekiler 3. araca-ağaca veya asfalta pelesenk olup olmayacaklarını belirleyen bir test yok...
Aklımdan geçeni yazmışsınız. -
satmaz bu araç
görünce aklıma ilk gelen şey "bunu alıcağıma fiorino alırım" oldu. -
quote:
Orijinalden alıntı: ilker67
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
2.si tekli çarpışmalarda mevcut yapı güvenlik standartlarını karşılamış olabilir ama kazalar genelde tek darbeyle başlayıp bitmiyor,
en basitnden son yapılan small overlap testindeki ( hani volvo ve honda haricindekileri çuvalladığı test-araçların sürücü kapılarının halini hatırlayın) gibi bir çarpma akabinde yandan alınacak darbe veya takla halinde bu aracın içindekiler 3. araca-ağaca veya asfalta pelesenk olup olmayacaklarını belirleyen bir test yok...
Aklımdan geçeni yazmışsınız.
aslında tam aksine... b sütunu yerine geçen 2 kapını çelik demirleri daha kalın olduğundan dolayı ve orta kısımdaki yere kilitlendiği için daha sağlam olmuş aksine...
ayrıca 2010 c max ile şu anki araç euro ncap den aynı puanları almışlar... yani bu da demek oluyor ki b sütunu çok da önemli değil
-
B sutünü tavandaki barlarada destek olmaktadır. Bunu aşmak için nasıl bir çözüm bulmuşlar merak ettim.
-
Güzel düşünce ancak yanlış araçta uygulanmış.
Arkası daha uzun ve kapının daha da geriye gidebileceği bir araçta yapsalardı bu sistemi çok daha güzel olurdu. -
Dikkat ettiyseniz B bloğu kaza sonrasında sacın altından silüeti çıkmış,mühendislik diye buna derim.Tebrikler FORD .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jdmworks -- 2 Eylül 2012; 23:45:47 > -
quote:
Orijinalden alıntı: jdmworks
Dikkat ettiyseniz B bloğu kaza sonrasında sacın altından silüeti çıkmış,mühendislik diye buna derim.Tebrikler opel.
opel
Benzer içerikler
- beyinli araçlarda akü takviyesi
- peugeot 3008 kronik sorunlar
- solarmax cam filmi yorum
- focus mu megane mı
- fomoco nedir
- ford fiesta sıfır
- mg hs phev 2024
- byd seal ne zaman gelecek
- golf 7
- chery omoda 5 2024 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X