Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Not:ESP kriterler arasında değildir.Nedeni birçok araçta standart olmaması.



  • Ford Fiesta ve Focus'a pek itiraz eden olmaz herhalde..

    i20 ve i30 beklemiyorsun herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Ford Fiesta ve Focus'a pek itiraz eden olmaz herhalde..



  • b sınıfı accent blue
    c sınıfı chevrolet cruze

    dipnot:fanlık olmasın diye imzamdaki c sınıfi kendi aracımı önermiyorum.sonra gelip hyundai fanısın diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus +fiesta hele hele babam fiestaya takla attırıyor dans ettiriyor geçen sordum kar lastiklerimi üstünde diye hayır normal lastik falan dedi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    b sınıfı accent blue
    c sınıfı chevrolet cruze

    dipnot:fanlık olmasın diye imzamdaki c sınıfi kendi aracımı önermiyorum.sonra gelip hyundai fanısın diyorlar.


    Herkes istediğini diyebilme hakkına sahip heralde "özgür" bir ülkede yaşıyoruz

    B segmenti hakkında bir fikrim yok

    C segmentinde mazda 3 ve focus çok iyi viraj alıyor 2 sini de kullandım fakat mazda 3 le virajlara daha hızlı girmek mümkün
    1. Mazda 3
    2. Focus
  • c sınıfı mazda 3,focus,s40(aynı altyapı) , b sınıfı fiesta ve mazda 2 ( aynı altyapı)
  • 2008 yılında b sınıfı sedan olarak cordoba olmuştu sanırım en iyi yol tutuşu olan..Ki aracımızın amortisörleri sert..
  • c sınıfında mazda 3 ü tek geçerim vesselam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    b sınıfı accent blue
    c sınıfı chevrolet cruze

    dipnot:fanlık olmasın diye imzamdaki c sınıfi kendi aracımı önermiyorum.sonra gelip hyundai fanısın diyorlar.


    Herkes istediğini diyebilme hakkına sahip heralde "özgür" bir ülkede yaşıyoruz

    B segmenti hakkında bir fikrim yok

    C segmentinde mazda 3 ve focus çok iyi viraj alıyor 2 sini de kullandım fakat mazda 3 le virajlara daha hızlı girmek mümkün
    1. Mazda 3
    2. Focus


    Dipnot olarak söyliyim

    Mazda 3, Focus II, Volvo c30, Volvo s40 aynı altyapı üzerine kurulmuş araçlardır, bu araçlar kendi sınıflarında yol tutuşunda ön plana çıkar.




  • Focus II tabii ki. Bakalım Focus III nasıl olacak? İkinci olarak giulietta diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 10 Temmuz 2011; 21:31:39 >
  • c sınıfının süperisiz en iyisi;
    volvo s40,mazda 3,focus
    b sınıfı içinde fiesta diye biliyorum
  • Peugeot 306 HB Kullanmıştım eskiden oda güzel yol tutuyordu.
  • Ben de Focus diyeceğim.
  • B sınıfı : Ford Fiesta,Mazda 2
    C Sınıfı : Mazda 3,Volvo s40,Ford Focus
  • B sınıfında Fiesta'dan sonra çoğunluğun unuttuğu (sadece 2 arkadaş hatırlamış,teşekkürler StopDream ve Maniac_Turk) bir araç var:

    Mazda 2

    Mazda 2 kullanıyorum,yol tutuşuna harika diyorum.Sınıfının en kısa ve en hafif araçlarından biri olması,Fiesta'yla aynı altyapıyı kullanması,195'lik lastikleri bunda önemli etkenler.

    İstanbul'da olanlar bilir;Atatürk havalimanının yeni yol düzenlemeleri sonucunda O dönüşü olan bir yolu oldu.O yolda 100 km hızla önden vede arkadan hiçbir kopma yaşamadan güvenle dönmek mümkün.Ancak bunu yapmak doğrudur demiyorum.

    Bana güvenmiyorsanız ingilizce olarak 2 kaynak

    http://www.carsales.com.au/reviews/2007/small-passenger/mazda/mazda2/mazda-2-4985

    Bu sitede de sürüş ve yol tutuşta 10 üzerinden 10 almış:

    http://www.autotrader.co.uk/articles/2008/04/cars/mazda/2/mazda-2-1-5-sport-car-review


    Mazda 2 hakkında sorularınız olursa yanıtlarım,saygılarımla ..




  • B sınıfında ibiza cupralar fenadır fiesta kullandım cordobadan üstün bir yol tutuşu yok;hb olmasına rağmen..
  • b sınıfını bilmemde c sınıfında hemen hemen butun araçlar aynı yol tutuşuna sahip. eski kasa focus da dahil olmak üzere astra elentra cruze 0.87 g lik skid pat degerine sahip. golf 0.84g. amerikan testlerinde belirtilen bazi degerlerdi. aynı şekilde civic si de 0.89g ancak normal civic tabiki daha düşüktür. tabi bu degerler elektronik aletlerle ölçülmüş veriler, forumda bu araçlardan 1-2 sini kullanıp aracın aynı olmayan hava- lastik koşullarında belki farklı hız ve farklı dereceli virajlarda kendilerince test edip muhtelemen arabayı sınırlarına kadar da zorlamayıp sadece aracın suspansiyon sertligine göre yana yatıp yatmaması sonucu vardıkları bu araç daha iyi yol tutuyor kanısından daha dogru degerlerdir bu skid pat sonuçları.
  • c sınıfında focus, mazda3, golf, astra,i30. Bunlar benim kişisel görüşlerimle beraber okuduğum karşılaştırmalı testlerden de çıkardığım bir sonuç. volvo s40 aynı alt yapıyı kullanıyor olmasına rağmen konfor ön planda tutularak süspansiyonları bir derece daha yumuşak tutulduğundan yol tutuşta focus ve mazda3'ün gerisinde kalır.
    B sınıfında da fiesta. Hatta bana kalırsa fiestanın diğer markalara yol tutuşta attığı fark abisi focusun kendi sınıfındakilere yaptığından daha fazla.
  • Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.