Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Ford Fiesta Sedan versiyonun skidpad değerini eklemişsiniz.
    HB versiyon muhtemelen Mazda 2 ile aynı değeri vermiştir.

    Car&Driver 2011 Sonata'nın skidpad değerini 0.84g olarak duyurmuş.
    Demekki 2011 Sonata bile mazda2 ve ford fiestanın gerisinde

    Fake video koyan Hyundai fanatiği arkadaşlar iyi okusun


    Kusura bakmayın karıştırmışım gece gece

    Mesajı hatchback modelle düzenledim yukarıda.

    Ama yine de buraya da yazayım:

    Mazda 2: 0.85 g

    Ford Fiesta: 0.84 g



    Estağfurullah gecenin o saatinde üşenmemiş araştırmış tonlarca aydınlatıcı bilgi bulmuşsunuz ellerinize sağlık




  • C Sınıfında Alfa Romeo Giulietta


    izmir pınarbası pistınde test ettım A3 (2010 1.4tfsi dsg) ve golf (5)le karsılastırdım. SLALOM ve GEYİK TESTİ yaptım.Lastikler aynı şartlar aynı hepsinden cok fazla A3 sanki BUZDA gıdıo gıbı şok oldum. Hiç yol tutmuyor slalomda ozellikle. Alfa da normal modda bıle cok ıyı yol tutuodu dınamik modda bı kat daha arttı. Kendımde 3.20 dizel var e46 pıstte onu da denedım ondan bıle ıyı geldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    yeni civic si nin yol tutusu 0.90 g imiş bu arada

    HANDLING
    ROADHOLDING,
    300-FT-DIA SKIDPAD ............. 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/original/application/8bd3acadc946d609c369c3d91cf04f5d.pdf



    Honda Civic Si'nin rakipleri Mazda 3 MPS,Mitsubishi Lancer Ralliart,Subaru Impeza WRX,Volkswagen GTI 3'tür.

    Bu yüzden onu bu rakiplerle kıyaslamak gerekir.

    1) Mazda 3 MPS: 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mazdaspeed_3-long-term_road_test_wrap-up


    1) Subaru Impreza WRX: 0.90 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_subaru_impreza_wrx_sti_limited_sedan-short_take_road_test


    3) Volkswagen Golf GTI: 0.88 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_volkswagen_gti_3-door_dsg-short_take_road_test


    4) Mitsubishi Lancer Ralliart: 0.81 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    fiyat olarak baktıgımızda, civic si 22 bin dolar , subaru impreza wrx rakip sayılmayacak kadar pahalı ,38 bin dolar. mazda3 mps 25 bin dolar. gti i saymaya gerek duymadım zaten. genel olarak fiyat- performansta en üst seviyeye çıkartıyor bu civic si yi. ayrıca bu sedan -coupe versiyonu. buyuk ihtimalle hb type-r daha iyi yol tutuşuna sahip olucaktır diye düşünüyorum. ayrıca bunlar amerika fiyatları. vergi sistemi farklarından ülkemizdeki şartlar oldukça farklı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Sana gelince adam akıllı konuş saygılı ol alırım o kapağı.. neyse


    Hayır suç sende!!!
    Bmw 1 serisine c segment diyen bir zihniyeti niye ciddiye alıyorsun ki.Anlatamazsın bunlara boşver kafasına göre takılsın elleşme.Arkadaş vay halimize başında bmw logosu var diye bir kul yapımı makina bu kadar övünç kaynağı olur mu?
    Sorsan yol tutuş nedir diye?
    Saçma sapan geveler
    Ciddiye alma boşver...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    yeni civic si nin yol tutusu 0.90 g imiş bu arada

    HANDLING
    ROADHOLDING,
    300-FT-DIA SKIDPAD ............. 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/original/application/8bd3acadc946d609c369c3d91cf04f5d.pdf



    Honda Civic Si'nin rakipleri Mazda 3 MPS,Mitsubishi Lancer Ralliart,Subaru Impeza WRX,Volkswagen GTI 3'tür.

    Bu yüzden onu bu rakiplerle kıyaslamak gerekir.

    1) Mazda 3 MPS: 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mazdaspeed_3-long-term_road_test_wrap-up


    1) Subaru Impreza WRX: 0.90 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_subaru_impreza_wrx_sti_limited_sedan-short_take_road_test


    3) Volkswagen Golf GTI: 0.88 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_volkswagen_gti_3-door_dsg-short_take_road_test


    4) Mitsubishi Lancer Ralliart: 0.81 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    fiyat olarak baktıgımızda, civic si 22 bin dolar , subaru impreza wrx rakip sayılmayacak kadar pahalı ,38 bin dolar. mazda3 mps 25 bin dolar. gti i saymaya gerek duymadım zaten. genel olarak fiyat- performansta en üst seviyeye çıkartıyor bu civic si yi. ayrıca bu sedan -coupe versiyonu. buyuk ihtimalle hb type-r daha iyi yol tutuşuna sahip olucaktır diye düşünüyorum. ayrıca bunlar amerika fiyatları. vergi sistemi farklarından ülkemizdeki şartlar oldukça farklı olabilir.


    305ps sti, 260ps mps ile 197 beygirlik civic si nasıl rakip ben orada takıldım biraz.




  • trapspeed ve Exxcrea evet biraz hatalı bir karşılaştırma olmuş haklısınız kusura bakmayın ancak Civic Si'nin birebir rakibini bulamadım

    Açık söyleyeyim fiyat ve güçlerine de dikkat etmedim.

    Neyse ekstra bilgi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    trapspeed ve Exxcrea evet biraz hatalı bir karşılaştırma olmuş haklısınız kusura bakmayın ancak Civic Si'nin birebir rakibini bulamadım

    Açık söyleyeyim fiyat ve güçlerine de dikkat etmedim.

    Neyse ekstra bilgi oldu.


    civic si'nin direk rakibi yok. Type-R'ı WRX,Golf GTi,Focus ST, giuletta QV gibi türevleri ile karşılatırabiliriz .STi, MPS, Focus RS, Evo X, S3, Golf R ise bambaşka dünyalarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Ford Fiesta ve Focus'a pek itiraz eden olmaz herhalde..



  • arkadaşlar madem yol tutuşu hakkında konu açıldı, bana dacia logan mcv nin tutuşunu bulur musunuz? gülmek istiyorum da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Sana gelince adam akıllı konuş saygılı ol alırım o kapağı.. neyse


    Hayır suç sende!!!
    Bmw 1 serisine c segment diyen bir zihniyeti niye ciddiye alıyorsun ki.Anlatamazsın bunlara boşver kafasına göre takılsın elleşme.Arkadaş vay halimize başında bmw logosu var diye bir kul yapımı makina bu kadar övünç kaynağı olur mu?
    Sorsan yol tutuş nedir diye?
    Saçma sapan geveler
    Ciddiye alma boşver...


    Doğru haklısın bizde salaklık ciddiye alıyoruz bu çoçukları logoya bakıp gülen çoçukları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Sana gelince adam akıllı konuş saygılı ol alırım o kapağı.. neyse


    Hayır suç sende!!!
    Bmw 1 serisine c segment diyen bir zihniyeti niye ciddiye alıyorsun ki.Anlatamazsın bunlara boşver kafasına göre takılsın elleşme.Arkadaş vay halimize başında bmw logosu var diye bir kul yapımı makina bu kadar övünç kaynağı olur mu?
    Sorsan yol tutuş nedir diye?
    Saçma sapan geveler
    Ciddiye alma boşver...


    Tamamen merakımdan soruyorum, 1 serisinin segmenti nedir?
  • 1 serisi B-segment small cars Premium Sınıf
    3 serisi C-segment medium cars Premium Sınıf
    5 serisi D-segment large cars Premium Sınıf
    6 serisi E-segment executive cars Premium Sınıf
    7 serisi F-segment luxury cars Premium Sınıf
    Spor otomobil markaları ve bir kaç uçuk lükslükteki marka hariç markaların çoğu bir çok segmentte araç üretir.Aracın segmenti kendi markası içindeki model sıralamasından anlaşılır.Eğer selefine göre fiyat olarak ve lükslük olarak kanıtlanmış bir başarısı varsa premium sınıfa girer segment içinde.
  • 1 serisi b segment olamaz.
    Bmw c segmentte hb acigini kapatti sadece 1 serisi ile.
  • Arabamdan başka araç kullanmadım bu yüzden bilmiyorum; Corsa nasıldır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    1 serisi b segment olamaz.
    Bmw c segmentte hb acigini kapatti sadece 1 serisi ile.


    Ne yani 3 serisi ile 1 serisini bir mi tutuyorsunuz?
    Yok bmw 1 serisi sadece c segment ise ve bmw hb açığını kapattıysa Asıl açık olan sedan açığı neden bu zamana kadar kapatmadı da yeni kapatıyor
    Arkadaşlar bilmiyorsunuz komik olmayın lütfen.
    Edit;İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakangrbz -- 11 Temmuz 2011; 12:17:02 >
  • Kardeş senin kadar emin olmamakla beraber , ben 3 serisini D sınıfı, 1 serisini C sınıfı olarak biliyorum.
    O değil çoğu insan böyle biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    1 serisi B-segment small cars Premium Sınıf
    3 serisi C-segment medium cars Premium Sınıf
    5 serisi D-segment large cars Premium Sınıf
    6 serisi E-segment executive cars Premium Sınıf
    7 serisi F-segment luxury cars Premium Sınıf
    Spor otomobil markaları ve bir kaç uçuk lükslükteki marka hariç markaların çoğu bir çok segmentte araç üretir.Aracın segmenti kendi markası içindeki model sıralamasından anlaşılır.Eğer selefine göre fiyat olarak ve lükslük olarak kanıtlanmış bir başarısı varsa premium sınıfa girer segment içinde.


    hocam bir yanlışlık olmasın. 5 serisi E segmentidir. 3 serisi de D segmentidir. 6 serisi coupe-cabrio olduğu için segment sıralamasına girmiyor.

    1-C
    3-D
    5-E
    7-F olması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    1 serisi B-segment small cars Premium Sınıf
    3 serisi C-segment medium cars Premium Sınıf
    5 serisi D-segment large cars Premium Sınıf
    6 serisi E-segment executive cars Premium Sınıf
    7 serisi F-segment luxury cars Premium Sınıf
    Spor otomobil markaları ve bir kaç uçuk lükslükteki marka hariç markaların çoğu bir çok segmentte araç üretir.Aracın segmenti kendi markası içindeki model sıralamasından anlaşılır.Eğer selefine göre fiyat olarak ve lükslük olarak kanıtlanmış bir başarısı varsa premium sınıfa girer segment içinde.


    hocam bir yanlışlık olmasın. 5 serisi E segmentidir. 3 serisi de D segmentidir. 6 serisi coupe-cabrio olduğu için segment sıralamasına girmiyor.

    1-C
    3-D
    5-E
    7-F olması lazım.


    Aynen ben de böyle biliyorum. Ama 3 serisinde D sınıfı genişliği yok, o da ayrı konu...




  • @çekomastik

    arabam.com'un satış listelerine baktım o da 3 serisini D sınıfı, 5 serisini ise E sınıfı olarak nitelemiş.

    http://www.arabam.com/haber/Otomobille-Yasam-Stok-sorunu-listeleri-karistirdi/Detay-293110?vzn=1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    1 serisi b segment olamaz.
    Bmw c segmentte hb acigini kapatti sadece 1 serisi ile.


    Ne yani 3 serisi ile 1 serisini bir mi tutuyorsunuz?
    Yok bmw 1 serisi sadece c segment ise ve bmw hb açığını kapattıysa Asıl açık olan sedan açığı neden bu zamana kadar kapatmadı da yeni kapatıyor
    Arkadaşlar bilmiyorsunuz komik olmayın lütfen.
    Edit;İmla

    Komik olan sensin adamim...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.