Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    Yok DSC yi kapatmayacak kadar kafam çalışıyor rahat ol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki
  • b sınıfında 207 yi çok başarılı buluyorum ben premium donanımlı 1.6 hdi ile çok sert virajları çok başarılı dönmüşlüğümüz var.2010 fiestaya bu kadar güvenemedik bir iki kere savurmaya kalktı. c sınıfında fikir edinebilecek kadar deneyim yaşamadım yol tutuşu zorlama konusunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki




    Yapabiliyormuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki




    Yapabiliyormuş


    hakikaten çok acizce ya....

    Sırf söylediğin şeyi haklı çıkarmak adına hala hatada ısrar ediyorsun. Adam viraja girerken yavaşlayıp, itinayla yanlamak için çaba sarfediyor, ve koyduğun videodaki araçta DSC kapalı ....

    El insaf....


    Viraj kabiliyetinde senin imzandaki marka da , diğer c sınıfı araçlar da stock haliyle 1 serisinin eline su dökemezler..




  • B sınıfında Era olmadığını kesin olarak söyleyebilirim.C sınıfında da Ford Focus iyi gibi duruyor.
  • Üst segment ama paylaşmadan edemeyeceğim. ortalık yol tutma görsün
    EAC iyi izle . . .





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    Üst segment ama paylaşmadan edemeyeceğim. ortalık yol tutma görsün
    EAC iyi izle . . .




    Sıkılmadınmı aynı fake videoyu paylaşıp durmaktan ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki




    Yapabiliyormuş


    hakikaten çok acizce ya....

    Sırf söylediğin şeyi haklı çıkarmak adına hala hatada ısrar ediyorsun. Adam viraja girerken yavaşlayıp, itinayla yanlamak için çaba sarfediyor, ve koyduğun videodaki araçta DSC kapalı ....

    El insaf....


    Viraj kabiliyetinde senin imzandaki marka da , diğer c sınıfı araçlar da stock haliyle 1 serisinin eline su dökemezler..



    Arkadaş drift yapabiliyormuymuş diye sordu bende yapabiliyormuş dedim videoyu da attım senin burda sazanlık yapmana gerek yok

    Hala imza diyosun aç oku biraz öğren bir kaç saat geçir forumda. Yarın iş var senin boş muabbetine giremem şimdi hadi iyi forumlar sana




  • Hyundai Motor Company geldi dağılın beyler ...
  • Hyundaicılar geldi eğilin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.


    talihsiz bir yorum olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    Üst segment ama paylaşmadan edemeyeceğim. ortalık yol tutma görsün
    EAC iyi izle . . .




    Amerikan kasa accord o. Avrupalar darma duman eder o konuda, adamlar audiyle bmw'yle kıyaslıyorlar.

    @airbrq_23

    Buna drift diyorsan yorum yazmayayım ben daha uzamasın




  • gerçekten eski fanatikleri özlüyorum forumda... Hyundai'ciler iyice çekilmez oldu. Bentley ile kıyaslanması yetmiyormuş gibi birde alakasız Türkiye'yi geçtim Avrupada bile satılmayan araçlarla 2007 de kıyaslanmış videosunu koyuyor adam ya...

    VW Passat - Mazda6(Euro Spec) - Ford Mondeo(özellikle bu araç) - Opel Insignia ile kıyaslanan bir video koy da forum bir kapak şov izlesin
  • Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test


    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.

    C sınıfı


    1)BMW 1: 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..


    Edit: Not eklendi.

    Edit 2: Yanlış düzeltildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 11 Temmuz 2011; 15:52:42 >




  • Birde Hyundai modellerini ekleseniz de konuyu açan arkadaş ta bizde rahatlasak..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Birde Hyundai modellerini ekleseniz de konuyu açan arkadaş ta bizde rahatlasak..?


    Evet ben de aradım ancak Hyundai Accent ve Elantra'nın verileri yok ne yazık ki.Herhalde test etmeye korkuyorlar.

    Bu işin mizahıydı tabi ki hemen saldırıya geçmeyin.

    Bir üst sınıf olan Sonata'nın Hybrid versiyonun verisini buldum,belki fikir verir diğerleri hakkında ancak tabi ki buna bakarak bir yorum yapılamaz.

    Hyundai Sonata Hybrid: 0.73 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q2/2011_hyundai_sonata_hybrid-short_take_road_test



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 11 Temmuz 2011; 5:39:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    Üst segment ama paylaşmadan edemeyeceğim. ortalık yol tutma görsün
    EAC iyi izle . . .




    Sıkılmadınmı aynı fake videoyu paylaşıp durmaktan ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki




    Yapabiliyormuş


    hakikaten çok acizce ya....

    Sırf söylediğin şeyi haklı çıkarmak adına hala hatada ısrar ediyorsun. Adam viraja girerken yavaşlayıp, itinayla yanlamak için çaba sarfediyor, ve koyduğun videodaki araçta DSC kapalı ....

    El insaf....


    Viraj kabiliyetinde senin imzandaki marka da , diğer c sınıfı araçlar da stock haliyle 1 serisinin eline su dökemezler..



    Arkadaş drift yapabiliyormuymuş diye sordu bende yapabiliyormuş dedim videoyu da attım senin burda sazanlık yapmana gerek yok

    Hala imza diyosun aç oku biraz öğren bir kaç saat geçir forumda. Yarın iş var senin boş muabbetine giremem şimdi hadi iyi forumlar sana






    Bir üst mesajda verilen tenik veriler yeterince sağlam bir kapak oldu mu ? daha büyük bir kapak mı bulalım senin için ?




  • Kimseyi 'kapak etmek' için bu bilgileri paylaşmadım.Konunun içinde Bmw 1 serisi'ni de görünce ekledim.

    Yanlış bilinen bir şey varsa öğrenilir,buna 'kapak' denmesi gerekmez.Veriler zaten tüm gerçekleri gösteriyor,daha üstüne ağır,kırıcı laflar söylenmesine gerek yok diye düşünüyorum.

    Saygılarımla ..
  • B segmentinin en iyilerinden biri Ford Fiestadır. En kötülerinden biri de Hyundai Getzdir iki araçta var bizde Getz'in pek güven veren bir sürüşü yok bunda eski bir alt yapı kullanmasının da payı var tabi.
  • Astra ve Focus gerçekten C segmentinde lider durumdalar bu açıdan.(Mazda tutulmadığı için ve kullanma şansım olmadığı için sırlanmasa da olur :) )


    Güncel kasa Corolla kullandığım kadarıyla beklenilenden iyi yol tutan bir araçtı, dip not olarak söyliyeyim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.