Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.


    hocam siz yazmısken aklıma geldi mito ile fiesta 2 alt yapısı hemen hemen aynıymıs, auto showdadı yanılmıyorsan mito nun süspansiyonları biraz daha sert yazıyordu...
  • Alfa Romeo'lara da ayrı bir sayfa açmak lazım aslında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.


    Ne ayaksın bilader.. Sorunun nedir senin benimle ? Söyle halledelim.
    Başlıkta 'en iyi yol tutan Hyundai?' diyemi yazılı ??? Bir bak istersen öyle cvp yaz..




  • B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    hocam civic sedanın yol tutusu kötü değil ama ,mazda 3 kadar iyi değilde 110 bin km kullandık 2007 civic sedan, hatta mazda 3 almadan önce civic hb 2008 alıcaktım,servise götürdüm baktırmaya pert raporu yoktu ama pertten beterdi sadece yolda kullanırken baktım yol tutusu cok iyiydi fazlasıyla, ama mazda 3 ten iyimidir tartısılır tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 11 Temmuz 2011; 0:58:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Ah güzel arkadaşım, fabrikasyon çıkışı Honda Civic hatchbackler 225 45 r17 lastik ve sert süspansiyonlarla donatılmıştır. Ahh ah !

    @musch-lee

    HB Civicle sedanın alakası yok o derece farklılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Ah güzel arkadaşım, fabrikasyon çıkışı Honda Civic hatchbackler 225 45 r17 lastik ve sert süspansiyonlarla donatılmıştır. Ahh ah !

    @musch-lee

    HB Civicle sedanın alakası yok o derece farklılar


    Bilgilendirme için teşekkür ederim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.




  • c sınıfında kendimin bizzat kullanıgım araçlar ;
    honda civic(2007)
    toyota corolla(2008)
    mazda 3 (2010)
    focus (2009 )
    mitsubishi lancer ( 2008 )
    golf 5 ( 2006 )
    golf 6 (2010)
    jetta ( 2008)
    astra ( 2008-2011 )
    audi a3 ( 2007 )
    bmw 116i ( 2006 )
    civic hb ( 2008 )
    megane (2005-2010)
    pejo 307 (2005)

    bunların içinde en iyisi araç bazında bana kalırsa civic hb tir , yol tutusunda ise en gözüme kestirdigim araç mazda 3 diyorum ( volvo-ford-mazda )...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.


    G-Meter'dan ziyade skid pad ölçümleri daha iyi sonuçlar verecektir.




  • B sınıfı Mazda2 ve Seat İbiza

    C sınıfı Focus , Lancer
  • C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.


    G-Meter'dan ziyade skid pad ölçümleri daha iyi sonuçlar verecektir.


    Nasıl kullanılıyor bu skidpad?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)




  • İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.