Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan
    ...En iyi yoltutan B segmenti hatta B üstü diyebileceğim hergün gördüğünüz bir aracı listeye ben ekliyorum; Fiat Grande Punto .Hem konfor hem yol tutuşu oldukça iyi.Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır.
    Saygılarımla...

    C sınıfı Fiat Bravo yerine B sınıfı (üstü) Grande Punto öneriyorsun yani arkadaşım.

    Daha konforlu ve daha iyi viraj alıyormuş dediğine göre.
    Saygılar bizden...


    Güzel kardeşim yukarıda fiat gp veya bravo dan hiç bahsedilmemiş zaten..O nedenle GP yi örnek verdim.Bravo hele hele o pahalı arçların çoğunu katlar. Bravodan daha ucuz olan GP yi o nedenle örnek verdim.Sanırım anlatab ildim.


    Punto için "Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır." dediğin için Bravoyu ben yazdım zaten. :)

    Grande punto hangi C sınıfı araçlardan daha konforludur ve daha iyi viraj alırmış onu da yazarsan biz de öğreniriz.

    Sanırım ben de anlatabildim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan
    ...En iyi yoltutan B segmenti hatta B üstü diyebileceğim hergün gördüğünüz bir aracı listeye ben ekliyorum; Fiat Grande Punto .Hem konfor hem yol tutuşu oldukça iyi.Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır.
    Saygılarımla...

    C sınıfı Fiat Bravo yerine B sınıfı (üstü) Grande Punto öneriyorsun yani arkadaşım.

    Daha konforlu ve daha iyi viraj alıyormuş dediğine göre.
    Saygılar bizden...


    Güzel kardeşim yukarıda fiat gp veya bravo dan hiç bahsedilmemiş zaten..O nedenle GP yi örnek verdim.Bravo hele hele o pahalı arçların çoğunu katlar. Bravodan daha ucuz olan GP yi o nedenle örnek verdim.Sanırım anlatab ildim.


    Punto için "Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır." dediğin için Bravoyu ben yazdım zaten. :)

    Grande punto hangi C sınıfı araçlardan daha konforludur ve daha iyi viraj alırmış onu da yazarsan biz de öğreniriz.

    Sanırım ben de anlatabildim.


    Örnek : Fluence yeterlidir sanırım.

    Ayrıca sanırım yurdumuzda 2005 de piyasaya çıkmış olan GP deki donanım b segmenti kaç araçta vardı.Bu herkesin bildiği gerçeği sanırım inkar edemezsin.2005 -2006 dan bahsediyorum 2011 - 2012 değil Burada fiyat performans oranı önemlidir.Dünyanın parasını verip alınan araçları görüyoruz.Ayrıca ben Bravo kullanmış biri olarak onun kardeşi diyebileceğim GP yi özellikle yazdım,daha ucuz olduğu için.
    Yoksa araba çok yaz yaz bitmez.Gözönündeki bu araçlardan bahsedilmemesi bu tartışmanın çok sığ olduğunu gösteriyor.Ayrıca Fiat markasına antipati ile bakıldığının bir sonucu olabilir bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan
    ...En iyi yoltutan B segmenti hatta B üstü diyebileceğim hergün gördüğünüz bir aracı listeye ben ekliyorum; Fiat Grande Punto .Hem konfor hem yol tutuşu oldukça iyi.Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır.
    Saygılarımla...

    C sınıfı Fiat Bravo yerine B sınıfı (üstü) Grande Punto öneriyorsun yani arkadaşım.

    Daha konforlu ve daha iyi viraj alıyormuş dediğine göre.


    Saygılar bizden...




    Grande Puntonun güzel viraj aldığı doğru. ama sınıfındaki diğer araçlara göre iyi sayılabilecek yerde. süspansiyonu çok sert değil. ama sert. konfordan çalıyor ama yol tutuşuda artırıyor. güzel ayarlanmış yani.
    B sınıfında Corsa - Punto ikilisinin yol tutuşu her türlü aynıdır stock halde. Fiesta ise büyük ihtimal 1. gelir.
    kore - japon araçları hariç diğerleri aralarında güzel çekişirler.

    B sınıfındaki hiç bir araç C sınıfındaki bir araçtan iyi yol tutamaz sadece yakınlaşır (zamanında Fluance - grande punto konusu açmıştım işgüzar yöneticiler hemen silmişlerdi iki aracın yol tutuşunu karşılaştırmıştım.)


    Hatırlıyorum o konuyu.


    Ben de onu dedim zaten.

    Standart halde B sınıfı araçların yol tutuşunun C sınıfı araçlardan iyi olması beklenemez.




    Burada B sınıfı HB araçların C sınıfı sedanlardan daha iyi yol tutuşuna sahip olacağını kaçırıyorsunuz. Hepsi değil tabi.Aerodynamic yapıdan dolayı. Ben diyorumki GP toyota corolla dan daha iyi viraja girer.Fluence yi hiç saymıyorum zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan
    ...En iyi yoltutan B segmenti hatta B üstü diyebileceğim hergün gördüğünüz bir aracı listeye ben ekliyorum; Fiat Grande Punto .Hem konfor hem yol tutuşu oldukça iyi.Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır.
    Saygılarımla...

    C sınıfı Fiat Bravo yerine B sınıfı (üstü) Grande Punto öneriyorsun yani arkadaşım.

    Daha konforlu ve daha iyi viraj alıyormuş dediğine göre.
    Saygılar bizden...


    Güzel kardeşim yukarıda fiat gp veya bravo dan hiç bahsedilmemiş zaten..O nedenle GP yi örnek verdim.Bravo hele hele o pahalı arçların çoğunu katlar. Bravodan daha ucuz olan GP yi o nedenle örnek verdim.Sanırım anlatab ildim.


    Punto için "Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır." dediğin için Bravoyu ben yazdım zaten. :)

    Grande punto hangi C sınıfı araçlardan daha konforludur ve daha iyi viraj alırmış onu da yazarsan biz de öğreniriz.

    Sanırım ben de anlatabildim.


    Örnek : Fluence yeterlidir sanırım.

    Ayrıca sanırım yurdumuzda 2005 de piyasaya çıkmış olan GP deki donanım b segmenti kaç araçta vardı.Bu herkesin bildiği gerçeği sanırım inkar edemezsin.2005 -2006 dan bahsediyorum 2011 - 2012 değil Burada fiyat performans oranı önemlidir.Dünyanın parasını verip alınan araçları görüyoruz.Ayrıca ben Bravo kullanmış biri olarak onun kardeşi diyebileceğim GP yi özellikle yazdım,daha ucuz olduğu için.
    Yoksa araba çok yaz yaz bitmez.Gözönündeki bu araçlardan bahsedilmemesi bu tartışmanın çok sığ olduğunu gösteriyor.Ayrıca Fiat markasına antipati ile bakıldığının bir sonucu olabilir bu.

    Ben GP'ye birşey demedim.

    Fiat'a antipati ile bakan birileri olduğunu düşünüyorsan yanlış adrestesin arkadaşım.


    Bu yazışma senin B segmenti GP'nin C segmentindeki BİR SÜRÜ araçtan daha konforlu ve daha iyi viraja alır demen üzerine başladı.

    Tek bir araç yazınca bir sürü araç yazmış olmuyorsun öncelikle.

    Fluence ile GP'yi yol tutuş olarak karşılaştırıp GP'yi önde çıkarman için iki aracı da test etmiş ya da kullanmış olman gerekir.

    Sonuçlarını da burada paylaşırsın umarım.

    GP'nin donanımının diğer B segmenti araçlardan daha kötü olduğuna dair bir ifade kullanmadım bu arada.


    Eğer bu tartışma sığ ise kusura bakma ama ilk mesajında yazdıklarından dolayıdır.

    Bir de eski aracım Bravoyu bana anlattığın için teşekkür ederim.

    Linkte aracımı aldığım ilk günden itibaren yaptığım tüm paylaşımlarım mevcut:

    http://forum.donanimhaber.com/m_21564253/mpage_20/key_/tm.htm

    Söz uçar yazı kalır:




  • yalnız arkadan itiş araba yol tutmaz sadece yanlar diyen bilgisizlik abidesini alnından öpüyorum ön-arka ağırlık dağılımı olayının yol tutuşa etkisini araştırmasını tavsiye ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    Burada B sınıfı HB araçların C sınıfı sedanlardan daha iyi yol tutuşuna sahip olacağını kaçırıyorsunuz. Hepsi değil tabi.Aerodynamic yapıdan dolayı. Ben diyorumki GP toyota corolla dan daha iyi viraja girer.Fluence yi hiç saymıyorum zaten

    Bunu da bir yere yazalım.

    Gün gelir bir cevap yazan bulunur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan
    ...En iyi yoltutan B segmenti hatta B üstü diyebileceğim hergün gördüğünüz bir aracı listeye ben ekliyorum; Fiat Grande Punto .Hem konfor hem yol tutuşu oldukça iyi.Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır.
    Saygılarımla...

    C sınıfı Fiat Bravo yerine B sınıfı (üstü) Grande Punto öneriyorsun yani arkadaşım.

    Daha konforlu ve daha iyi viraj alıyormuş dediğine göre.
    Saygılar bizden...


    Güzel kardeşim yukarıda fiat gp veya bravo dan hiç bahsedilmemiş zaten..O nedenle GP yi örnek verdim.Bravo hele hele o pahalı arçların çoğunu katlar. Bravodan daha ucuz olan GP yi o nedenle örnek verdim.Sanırım anlatab ildim.


    Punto için "Kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır." dediğin için Bravoyu ben yazdım zaten. :)

    Grande punto hangi C sınıfı araçlardan daha konforludur ve daha iyi viraj alırmış onu da yazarsan biz de öğreniriz.

    Sanırım ben de anlatabildim.


    Örnek : Fluence yeterlidir sanırım.

    Ayrıca sanırım yurdumuzda 2005 de piyasaya çıkmış olan GP deki donanım b segmenti kaç araçta vardı.Bu herkesin bildiği gerçeği sanırım inkar edemezsin.2005 -2006 dan bahsediyorum 2011 - 2012 değil Burada fiyat performans oranı önemlidir.Dünyanın parasını verip alınan araçları görüyoruz.Ayrıca ben Bravo kullanmış biri olarak onun kardeşi diyebileceğim GP yi özellikle yazdım,daha ucuz olduğu için.
    Yoksa araba çok yaz yaz bitmez.Gözönündeki bu araçlardan bahsedilmemesi bu tartışmanın çok sığ olduğunu gösteriyor.Ayrıca Fiat markasına antipati ile bakıldığının bir sonucu olabilir bu.

    Ben GP'ye birşey demedim.

    Fiat'a antipati ile bakan birileri olduğunu düşünüyorsan yanlış adrestesin arkadaşım.


    Bu yazışma senin B segmenti GP'nin C segmentindeki BİR SÜRÜ araçtan daha konforlu ve daha iyi viraja alır demen üzerine başladı.

    Tek bir araç yazınca bir sürü araç yazmış olmuyorsun öncelikle.

    Fluence ile GP'yi yol tutuş olarak karşılaştırıp GP'yi önde çıkarman için iki aracı da test etmiş ya da kullanmış olman gerekir.

    Sonuçlarını da burada paylaşırsın umarım.

    GP'nin donanımının diğer B segmenti araçlardan daha kötü olduğuna dair bir ifade kullanmadım bu arada.


    Eğer bu tartışma sığ ise kusura bakma ama ilk mesajında yazdıklarından dolayıdır.

    Bir de eski aracım Bravoyu bana anlattığın için teşekkür ederim.

    Linkte aracımı aldığım ilk günden itibaren yaptığım tüm paylaşımlarım mevcut:

    http://forum.donanimhaber.com/m_21564253/mpage_20/key_/tm.htm

    Söz uçar yazı kalır:




    Yukarıda sadece pahalı araçları tartışan ben değilim bu bir.Sığlığınız burada.Ben bunun üzerine yazdım bu iki.Bravoyu anlatmadımki sana.Ayrıca anlatmamın ne sakıncası var.Sadece senin mi bravon vardı.Yani saçma sapan teşekkürler falan gereksiz yani.Uzun uzun nesinden bahsetmişim.Eski araban diye kimse birşey yazamaz mı.Bu ne tuhaf bir algılama. Şu keskin söylemleri bırakın artık .Vurgulamak istediğim o.
    B segmenti araç hiçbir C segmentinden iyi yol tutamaz gibi açıklamanınza istinaden yazdım.Böyle bir şey yok.Aracına göre değişir.Olay budur.
    Fluence i ilk gördüğümde "ne heybetli oturaklı duruşu var" demiştim kendi kendime.Hem yüksek hem de büyük geniş oluşu dikkati çekiyordu.Bunu da ayrıca belirteyim. Benim balıkavı merakım olduğu için dağ bayır gezerim.Şehrlerarası da çok seyahat ederim.Fluence in yüksekliği o yüzden hoşuma gitmişti. Fakat gün geçtikçe megan II lerdeki gibi sanıldığı kadar çok aman aman bir araç olmadığı ortaya çıkıyor.
    Sonuçta aracına göre değişir bu. Hiçbir zaman kesin kurallar koyamazsınz.

    Haa ayrıca" Bir Sürü" falan demedim.Desem ne farkederki.Anlatılmak istenen belli.Kelime oyunu mu oynuyorsun kendince. Ama "Bir sürü" diye yazmadım.Hala anlamamakta inat ediyorsun. İki tane marka yazdım oraya tek marka bile olsa farketmez,sizin yazdıklarınızı çürütür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktan -- 7 Kasım 2011; 17:45:04 >




  • wallaha 120d kullandığım için demiyorum araba çok iyi yol tutuyor...

    hatta herkes arabasını alsın gidelim yakınlarda bir piste.

    herkes birbirinin arabasını denesin, hem bir buluşma yapılmış olur, hemde eldeki arabalar denenmiş olur.herkesin araba kullanmışlık tecrübesi artar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    Yukarıda sadece pahalı araçları tartışan ben değilim bu bir.Sığlığınız burada.Ben bunun üzerine yazdım bu iki.Bravoyu anlatmadımki sana.Ayrıca anlatmamın ne sakıncası var.Sadece senin mi bravon vardı.Yani saçma sapan teşekkürler falan gereksiz yani.Uzun uzun nesinden bahsetmişim.Eski araban diye kimse birşey yazamaz mı.Bu ne tuhaf bir algılama. Şu keskin söylemleri bırakın artık .Vurgulamak istediğim o.
    B segmenti araç hiçbir C segmentinden iyi yol tutamaz gibi açıklamanınza istinaden yazdım.Böyle bir şey yok.Aracına göre değişir.Olay budur.
    Fluence i ilk gördüğümde "ne heybetli oturaklı duruşu var" demiştim kendi kendime.Hem yüksek hem de büyük geniş oluşu dikkati çekiyordu.Bunu da ayrıca belirteyim. Benim balıkavı merakım olduğu için dağ bayır gezerim.Şehrlerarası da çok seyahat ederim.Fluence in yüksekliği o yüzden hoşuma gitmişti. Fakat gün geçtikçe megan II lerdeki gibi sanıldığı kadar çok aman aman bir araç olmadığı ortaya çıkıyor.
    Sonuçta aracına göre değişir bu. Hiçbir zaman kesin kurallar koyamazsınz.

    Haa ayrıca" Bir Sürü" falan demedim.Desem ne farkederki.Anlatılmak istenen belli.Kelime oyunu mu oynuyorsun kendince. Ama "Bir sürü" diye yazmadım.Hala anlamamakta inat ediyorsun. İki tane marka yazdım oraya tek marka bile olsa farketmez,sizin yazdıklarınızı çürütür.

    Arkadaşım eğer bir daha sığ kelimesini kullanırsan şikayet edeceğim.

    Pahalı araç, ucuz araç konusu nereden çıktı şimdi?

    Ben araçların fiyatıyla ilgili bir şey yazmadım.


    GP dan daha üst sınıf olduğu için Bravoyu ben yazdım.

    Fiat markasına antipatim olduğuna kanaat getirmişsin ya bir de, hem öyle olmadığı için, hem de sen de kullanmışsın diye benim de eski arabamın Bravo olduğunu belirttim.


    B segmenti araç hiçbir C segmentinden iyi yol tutamaz gibi bir ifadem de olmadı.

    (Diğer arkadaşın yazdıklarını bana malettiğin için özür borçlusun ayrıca.)

    Ama sen GP kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır dediğin için araçlar kelimesine örnek istedim.

    Önce Fluence, benim başka araç sormam üzerine de Corolla yazdın.

    Anlamamakta direnen ben değilim yani.


    Fluence veya Corollanın GP'dan daha kötü viraj aldığını söylüyorsun.

    Bunun için de ayrıca bravo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktan

    Yukarıda sadece pahalı araçları tartışan ben değilim bu bir.Sığlığınız burada.Ben bunun üzerine yazdım bu iki.Bravoyu anlatmadımki sana.Ayrıca anlatmamın ne sakıncası var.Sadece senin mi bravon vardı.Yani saçma sapan teşekkürler falan gereksiz yani.Uzun uzun nesinden bahsetmişim.Eski araban diye kimse birşey yazamaz mı.Bu ne tuhaf bir algılama. Şu keskin söylemleri bırakın artık .Vurgulamak istediğim o.
    B segmenti araç hiçbir C segmentinden iyi yol tutamaz gibi açıklamanınza istinaden yazdım.Böyle bir şey yok.Aracına göre değişir.Olay budur.
    Fluence i ilk gördüğümde "ne heybetli oturaklı duruşu var" demiştim kendi kendime.Hem yüksek hem de büyük geniş oluşu dikkati çekiyordu.Bunu da ayrıca belirteyim. Benim balıkavı merakım olduğu için dağ bayır gezerim.Şehrlerarası da çok seyahat ederim.Fluence in yüksekliği o yüzden hoşuma gitmişti. Fakat gün geçtikçe megan II lerdeki gibi sanıldığı kadar çok aman aman bir araç olmadığı ortaya çıkıyor.
    Sonuçta aracına göre değişir bu. Hiçbir zaman kesin kurallar koyamazsınz.

    Haa ayrıca" Bir Sürü" falan demedim.Desem ne farkederki.Anlatılmak istenen belli.Kelime oyunu mu oynuyorsun kendince. Ama "Bir sürü" diye yazmadım.Hala anlamamakta inat ediyorsun. İki tane marka yazdım oraya tek marka bile olsa farketmez,sizin yazdıklarınızı çürütür.

    Arkadaşım eğer bir daha sığ kelimesini kullanırsan şikayet edeceğim.

    Pahalı araç, ucuz araç konusu nereden çıktı şimdi?

    Ben araçların fiyatıyla ilgili bir şey yazmadım.


    GP dan daha üst sınıf olduğu için Bravoyu ben yazdım.

    Fiat markasına antipatim olduğuna kanaat getirmişsin ya bir de, hem öyle olmadığı için, hem de sen de kullanmışsın diye benim de eski arabamın Bravo olduğunu belirttim.


    B segmenti araç hiçbir C segmentinden iyi yol tutamaz gibi bir ifadem de olmadı.

    (Diğer arkadaşın yazdıklarını bana malettiğin için özür borçlusun ayrıca.)

    Ama sen GP kendisinden çok daha pahalı B ve C segmenti araçlardan daha iyi viraj kabiliyeti vardır dediğin için araçlar kelimesine örnek istedim.

    Önce Fluence, benim başka araç sormam üzerine de Corolla yazdın.

    Anlamamakta direnen ben değilim yani.


    Fluence veya Corollanın GP'dan daha kötü viraj aldığını söylüyorsun.

    Bunun için de ayrıca bravo.







    İnadım inat diyorsun yani.Fiata senin antipatin olduğunu söylemedimki. "antipati ile bakıldığının" dedim.Yoksa en azından Bravo dan da bahsederdiniz yukarıda.Genelde bu var bizim tüketicilerde! Sana değil tartışmanızın genel durumu için yazdım.
    Yani ana fikir şu : Öyle kesin bir yargı olmaz bunu belirtmek istedim.Esas önemli olan bu.
    Ayrıca corolla ların bu konuda geride olduğunu düşünüyorum.Savurma sözkonusu.Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktan -- 7 Kasım 2011; 20:02:00 >




  • Saygılar benden arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    Astra ve Focus gerçekten C segmentinde lider durumdalar bu açıdan.(Mazda tutulmadığı için ve kullanma şansım olmadığı için sırlanmasa da olur :) )


    Güncel kasa Corolla kullandığım kadarıyla beklenilenden iyi yol tutan bir araçtı, dip not olarak söyliyeyim.




    bu sayfa sana özel mi açıldı dostum. illaki senin bindiğin araçlar mı olmalı. o halde kaç araca hangilerine bindin tek tek yaz da bizde öyle sıralayalım.
  • araçların yol tutuşu: uzunluk, genişlik, yükseklik, ağırlık, lastik çapları, süspansiyon sertliği, aero dinamik yapısıyla alakalı durumdur. sedan araçlar HB araçlara göre herzaman bir adım öndedir. ağır araç hafif araca göre herzaman iyidir. en iyi yol tutuşuna sahip araç chavrolet impala'dır. bmw ve mercedes grubu sonrasında japon, wv ve ford araçları gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    Astra ve Focus gerçekten C segmentinde lider durumdalar bu açıdan.(Mazda tutulmadığı için ve kullanma şansım olmadığı için sırlanmasa da olur :) )


    Güncel kasa Corolla kullandığım kadarıyla beklenilenden iyi yol tutan bir araçtı, dip not olarak söyliyeyim.




    bu sayfa sana özel mi açıldı dostum. illaki senin bindiğin araçlar mı olmalı. o halde kaç araca hangilerine bindin tek tek yaz da bizde öyle sıralayalım.

    Kendi düşüncelerimi özgürce aktarma alanım olan mesajımla, tüm sayfayı nasıl bağdaştırdın acaba?

    Kullandığım ve referans olan araçları belirttim.Kullanmadığım aracı mı belirtseydim. :)

    Tabi mesajın içinde Nissan Almera olmayınca, bozuldun değil mi ?

    Bir an önce eski kullanıcı adına dön. :)

    İyi bayramlar...




  • Arkadaşlar bir çok c sekmenti araç kullandım. İşim dolayısıyla bir çoğunda şehir içi şehir dışı yol yaptım. Bir çoğu 2008 model araçlardı. Bunların içinde kasa tasarımı olarak, iç konsolun tasarımı olarak, klimanın dijital olması, ve soğutması açısından, müzik ses kalitesi acısından motor sessizliği açısından 1,6 motorda 125 hp oluşundan ben honda da hep rahat ettim. Tek sorunu dişli asfaltlarda içe ses fazla alıyor. Fakat bu işin ağır abilerini işin içine katmazsak (bmw, mercedes audi vs) Civic kesinlikle harika araçlar. Fokus motor sesi çok fazla bilassa yüksek süratlerde, iç konsol karizmatik değil. hundai marka araçların en kalitelisi biile honda ile yarışamaz. Honda bir detay harikası.
  • benim araç ne yapmış bu skidpad testinde dedim bir de ne göreyim; 0,903g yapmış. iyi yol tutuyordu demek ki psikolojik değilmiş

    http://www.carsales.com.au/reviews/2007/large-passenger/audi/tt/wheels-handling-olympics-2007-rankings-4671
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sehitler_diyari

    Arkadaşlar bir çok c sekmenti araç kullandım. İşim dolayısıyla bir çoğunda şehir içi şehir dışı yol yaptım. Bir çoğu 2008 model araçlardı. Bunların içinde kasa tasarımı olarak, iç konsolun tasarımı olarak, klimanın dijital olması, ve soğutması açısından, müzik ses kalitesi acısından motor sessizliği açısından 1,6 motorda 125 hp oluşundan ben honda da hep rahat ettim. Tek sorunu dişli asfaltlarda içe ses fazla alıyor. Fakat bu işin ağır abilerini işin içine katmazsak (bmw, mercedes audi vs) Civic kesinlikle harika araçlar. Fokus motor sesi çok fazla bilassa yüksek süratlerde, iç konsol karizmatik değil. hundai marka araçların en kalitelisi biile honda ile yarışamaz. Honda bir detay harikası.


    Konu başlığı olan "B ve C segmentinde en iyi yol tutan araçlar" konusu ile alakasını çözemedim .




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.