Şimdi Ara

B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
47.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Laboratuvar ortamında, optimum şartlarda elde edilen değerler (70 kg şoför, tüm donanımlar kapalı, tank 3/4'ü dolu, lastik basınçları ayarlı, güç/tork eğrileri en iyi değerlerde, vites ve hız en uygun seviyede, tüm parametreler en olumlu değerlerde) ile gerçek hayatta katlanılmak zorunda olunan değerler (4 yolcu, klima/radyo açık veya camlar/sunroof açık, dur/kalk trafiği, yüksek hız, sürekli değiştirilen vites, dipgaz, roketleme, iniş/yokuş/rampa, tıka basa dolu bagaj, tüm parametreler en olumsuz değerlerde) arasında % 30 ve hatta % 40 kadar fark olabilmektedir.

    AutoBILD tarafından yapılan araştırmada VW'nin modelleri reklam edilen değerlerden % 30'a yakın daha fazla yakarken SEAT'ın ve FORD'un modelleri ilan edilen değerlere sadık kalmışar.

    Alıntıları Göster
    Aynı motor SKODA OCTAVIA 4. viteste 55 km/h'da 2.2 l/100 km





    Bu vatandaş da POLO 1.6 TDI 105 HP ile ortalamada 3.1 l/100 km elde etmiş





  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    ben bu resimlerdeki 4.7lt/100 kilometrelik değeri 120'ye sabitleyerek elde edebildim.

    Ben sabit 120 ile daha düşük yakmasını beklerdim. Bende bi ara eski kasa Mondeo 2.0TDCI vardı. Cruise Control ile sabit 120km/s hızda 4.5-4.7 gibi tüketim elde ediyordum. Motoru 2000cc idi ve Ford'un 2001 yılında çıkardığı bir motordu. Passat'ın ki hem 1600cc, hem de çok daha yeni teknoloji bir motor.

    Bir de bu Passat'ın resmi tüketim verileri C segmenti araçlardan bile düşük. Şehir içi 5.1'di mesela. Uzun yolda CC ile 4.7 ortalama elde eden bir araç şehir içi dur-kalk trafikte nasıl 5.1 ortalama elde edebilir bilmiyorum. Trafik çok az olsa bile bu değerin edilebileceğini hiç sanmıyorum.




    Zaten şehir içi 5 litreler büyük yalan 1500 kilo ağırlığındaki bir otomobil için.

    7-8 litre arası tüketiyor. İstanbul'da E-5 ve Tem'i de açık trafikte kullanırsanız bu değer 6'lara iniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    ben bu resimlerdeki 4.7lt/100 kilometrelik değeri 120'ye sabitleyerek elde edebildim.

    Ben sabit 120 ile daha düşük yakmasını beklerdim. Bende bi ara eski kasa Mondeo 2.0TDCI vardı. Cruise Control ile sabit 120km/s hızda 4.5-4.7 gibi tüketim elde ediyordum. Motoru 2000cc idi ve Ford'un 2001 yılında çıkardığı bir motordu. Passat'ın ki hem 1600cc, hem de çok daha yeni teknoloji bir motor.

    Bir de bu Passat'ın resmi tüketim verileri C segmenti araçlardan bile düşük. Şehir içi 5.1'di mesela. Uzun yolda CC ile 4.7 ortalama elde eden bir araç şehir içi dur-kalk trafikte nasıl 5.1 ortalama elde edebilir bilmiyorum. Trafik çok az olsa bile bu değerin edilebileceğini hiç sanmıyorum.




    Zaten şehir içi 5 litreler büyük yalan 1500 kilo ağırlığındaki bir otomobil için.

    7-8 litre arası tüketiyor. İstanbul'da E-5 ve Tem'i de açık trafikte kullanırsanız bu değer 6'lara iniyor.

    Alıntıları Göster
    Bu da blackmotion

    Haftasonu Eskişehir- Bursa yolunu 3.6 ortalamayla geldim.Giderkende 5 litreydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 21 Nisan 2011; 18:40:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    90-100 km sabit hızda kaç litre yakıyor acaba?


    Doğrusu hiç deneyemedim, otobanda kullanıyorum şehir dışı olduğunda, İzmit-İstanbul arası, onda da 90-100 ile giderken duruyormuş gibi oluyor Passat'la.

    120-130 ile 5 litre civarında yaktığına göre 90-100 arası 4-4.5 arası yakacaktır diye tahmin ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhaba öncelikle hayırlı olsun aracınız, maşallah diyelim çok güzel. Sollamalarda falan nasıl, yani ara hızlanmalarda, gerçi belirtmişsiniz ama mesela bazen araç sollarken, solladığınız araç da hızlanıveriyor bu gibi durumlarda tehlike yaratır mı? Chip uygulamayı düşünüyormusunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Merhaba öncelikle hayırlı olsun aracınız, maşallah diyelim çok güzel. Sollamalarda falan nasıl, yani ara hızlanmalarda, gerçi belirtmişsiniz ama mesela bazen araç sollarken, solladığınız araç da hızlanıveriyor bu gibi durumlarda tehlike yaratır mı? Chip uygulamayı düşünüyormusunuz

    Alıntıları Göster
    Gerçekten çok güzel değerler benim 1.3 cdti astra ile aynı.....

    Peki 1.4 tsi DSG de bu hız ile kaç lt. tüketir......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Merhaba öncelikle hayırlı olsun aracınız, maşallah diyelim çok güzel. Sollamalarda falan nasıl, yani ara hızlanmalarda, gerçi belirtmişsiniz ama mesela bazen araç sollarken, solladığınız araç da hızlanıveriyor bu gibi durumlarda tehlike yaratır mı? Chip uygulamayı düşünüyormusunuz


    Doğrusu gidiş-geliş bir yolda deneyemedim. Genelde otoban ve şehir içi.

    Araç zaten düşük hızlarda gayet atak denilebilir. 70-80'den sonra ise ağırkanlı.

    Ancak sollama yaparken düşük vites ve 3000 devir üstü kullanıldığında sorun yaratmayacaktır, herkesin performanslı diye kullandığı 1.3 multijet 75 beygir motora sahip otomobillerden hızlı olduğu kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Araç sade ve güzel ama eksik bir şeyler var gibi.Özellikle bi xenon suz çok boş duruyor araç.Birde max beygir devri çok yukarda.1.6 dizel arabada 4400 gibi devirlere kimse çıkmaz.Mesela yeni mondeo hem 115 beygir hemde bu gücü 3600 devirde veriyor.Tabi elbet vardır bi bildikleri ama ben vw den daha iyisini beklerdim.

    Genel anlamda konforlu ve ekonomik bir araç.Zaten bu araca binen birininde önceliği bunlar olsa gerek.Hayırlı olsun.



    Passat 4400 devirde 170 nm tork üretirse ve o uzun oranlı şanzımanla hakikaten yürümez saç baş yoldurtur. Düşünsenize 4 kişi + bagaj tatile gidiyorsunuz. Eee zaten dizeller az hız yapıyorlar benzinlilere göre aynı viteste ona rağmen bir de uzun oranlı şanzıman hayal bile etmek istemiyorum.Benim anlamadığım şey fiat 120 hp lik dizel yapıyor da vw niye yapmıyor?İsteseler adım gibi eminim çok daha güçlü fakat en fazla %5 daha çok yakan bir dizel motor üretebilirler.Belkide elindeki motorları bitirmeye çalışıyorlardır. Hitler dizel motoru muamelesi görür mü ilerde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Araç sade ve güzel ama eksik bir şeyler var gibi.Özellikle bi xenon suz çok boş duruyor araç.Birde max beygir devri çok yukarda.1.6 dizel arabada 4400 gibi devirlere kimse çıkmaz.Mesela yeni mondeo hem 115 beygir hemde bu gücü 3600 devirde veriyor.Tabi elbet vardır bi bildikleri ama ben vw den daha iyisini beklerdim.

    Genel anlamda konforlu ve ekonomik bir araç.Zaten bu araca binen birininde önceliği bunlar olsa gerek.Hayırlı olsun.



    Passat 4400 devirde 170 nm tork üretirse ve o uzun oranlı şanzımanla hakikaten yürümez saç baş yoldurtur. Düşünsenize 4 kişi + bagaj tatile gidiyorsunuz. Eee zaten dizeller az hız yapıyorlar benzinlilere göre aynı viteste ona rağmen bir de uzun oranlı şanzıman hayal bile etmek istemiyorum.Benim anlamadığım şey fiat 120 hp lik dizel yapıyor da vw niye yapmıyor?İsteseler adım gibi eminim çok daha güçlü fakat en fazla %5 daha çok yakan bir dizel motor üretebilirler.Belkide elindeki motorları bitirmeye çalışıyorlardır. Hitler dizel motoru muamelesi görür mü ilerde?

    Alıntıları Göster
    aracınız hayırlı olsun

    kazasız belasız güzel günlerde kullanın

    tüketim verileri gercekten başarılı aracın

    ancak yan rüzgarlardan fazla etkilendiğini belirtmişsiniz

    bende kullandım kısa süreli de olsa son 3 kuşak passatı sürekli bir ilerleme gözlemlemiştim

    tavsiyem lastik havalarını kontrol ettirmeniz arac nakliyesinde aracın taşıma sırasında lastikleri aşırı şişiriliyor

    esneme payı bırakılmıyor sürtme vs. olmasın diye bilginize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    aracınız hayırlı olsun

    kazasız belasız güzel günlerde kullanın

    tüketim verileri gercekten başarılı aracın

    ancak yan rüzgarlardan fazla etkilendiğini belirtmişsiniz

    bende kullandım kısa süreli de olsa son 3 kuşak passatı sürekli bir ilerleme gözlemlemiştim

    tavsiyem lastik havalarını kontrol ettirmeniz arac nakliyesinde aracın taşıma sırasında lastikleri aşırı şişiriliyor

    esneme payı bırakılmıyor sürtme vs. olmasın diye bilginize.

    Alıntıları Göster
    ben bir türlü içi bej rengi araçlara ısınamadım. reno gibi direksiyon bile bej olanlar daha bir basit duruyor gibime geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    aracınız hayırlı olsun

    kazasız belasız güzel günlerde kullanın

    tüketim verileri gercekten başarılı aracın

    ancak yan rüzgarlardan fazla etkilendiğini belirtmişsiniz

    bende kullandım kısa süreli de olsa son 3 kuşak passatı sürekli bir ilerleme gözlemlemiştim

    tavsiyem lastik havalarını kontrol ettirmeniz arac nakliyesinde aracın taşıma sırasında lastikleri aşırı şişiriliyor

    esneme payı bırakılmıyor sürtme vs. olmasın diye bilginize.

    Alıntıları Göster
    ben bir türlü içi bej rengi araçlara ısınamadım. reno gibi direksiyon bile bej olanlar daha bir basit duruyor gibime geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf

    ben bir türlü içi bej rengi araçlara ısınamadım. reno gibi direksiyon bile bej olanlar daha bir basit duruyor gibime geliyor.

    Alıntıları Göster
    Bertuğ buradan da yazayım hayırlı uğurlu olsun tekrardan. Allah kaza boya göstermesin.
  • Farklı renk seçenekleri mevcut. Direksiyonu da bej değil.

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf

    ben bir türlü içi bej rengi araçlara ısınamadım. reno gibi direksiyon bile bej olanlar daha bir basit duruyor gibime geliyor.


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Farklı renk seçenekleri mevcut. Direksiyonu da bej değil.

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf

    ben bir türlü içi bej rengi araçlara ısınamadım. reno gibi direksiyon bile bej olanlar daha bir basit duruyor gibime geliyor.


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Benim anlamadığım şey fiat 120 hp lik dizel yapıyor da vw niye yapmıyor

    Fiat o motoru 2008'de çıkardı, Bravoyla. 120hp, 300Nm tork ve üstelik bu hayvani torku 1500 devirde deriyor.

    Yıl oldu 2011, aradan 3 yıl geçti, bu motorun daha iyisi çıkmadı. Renault 130hp, 320Nm torka sahip 1.6dci motor çıkaracak sanırım bundan daha iyi.

    O kadar da kolay değil 1600cc'den 120hp güç ve 1500 devirde 300Nm tork çıkartmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Benim anlamadığım şey fiat 120 hp lik dizel yapıyor da vw niye yapmıyor

    Fiat o motoru 2008'de çıkardı, Bravoyla. 120hp, 300Nm tork ve üstelik bu hayvani torku 1500 devirde deriyor.

    Yıl oldu 2011, aradan 3 yıl geçti, bu motorun daha iyisi çıkmadı. Renault 130hp, 320Nm torka sahip 1.6dci motor çıkaracak sanırım bundan daha iyi.

    O kadar da kolay değil 1600cc'den 120hp güç ve 1500 devirde 300Nm tork çıkartmak.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım nasıl fotoğraf makineleri,telefonların kameraları bir megapiksel olarak artıyorsa her sene, bu da öyle bir şey işte.Yoksa şu anda 13 gigapiksel makine var.Kmlerce görüntüyü net çekiyor düşün.Şu anda çoğu marka 1.6 dizel 200 hp yi bile hazır etmiş olabilirler ama piyasaya yavaş yavaş veriyorlar.Ayrıca yapmak sorun değil birde bunu yıllarca test edip öyle sunmak lazım.Ben böyle düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Arkadaşım nasıl fotoğraf makineleri,telefonların kameraları bir megapiksel olarak artıyorsa her sene, bu da öyle bir şey işte.Yoksa şu anda 13 gigapiksel makine var.Kmlerce görüntüyü net çekiyor düşün.Şu anda çoğu marka 1.6 dizel 200 hp yi bile hazır etmiş olabilirler ama piyasaya yavaş yavaş veriyorlar.Ayrıca yapmak sorun değil birde bunu yıllarca test edip öyle sunmak lazım.Ben böyle düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Tüketim değeri gayet iyi 1500 kg lık bir araç ve bu kadar ekonomik daha araç yeni zamanla daha da düşecektir herhalde tüketimi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Tüketim değeri gayet iyi 1500 kg lık bir araç ve bu kadar ekonomik daha araç yeni zamanla daha da düşecektir herhalde tüketimi.

    Alıntıları Göster
    Vay arkadaş ne ağız var bende de. Kaza boya görme dedim, arka taraf mıncırıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Vay arkadaş ne ağız var bende de. Kaza boya görme dedim, arka taraf mıncırıldı.

    Alıntıları Göster
     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)

     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)

     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


    transporter 2.0TDI 102 ps cuma günü samsuna gidiş normalde 5.3 gösteriyordu ama sıkışık trafiğe denk geldim biraz da hız yapmak zorunda kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Arkadaşlar selamlar.
    ...
    Otomobilin en memnun olmadığım yönü ise motoru. Piyasada aynı veya yakın hacimdeki çoğu dizel motoru yakından tanıyan biri olarak söyleyebilirim ki VW'in bu yeni common-rail dizel motoru içlerindeki en başarısızlarından. Çalışma karakteri açısından PSA-Ford'un HDI/TDCI motorundan da Renault'un DCI motorundan da kötü diyebilirim. Torku yayalım derken güçsüz bir atmosferik benzinli motor gibi bir motor ortaya çıkmış. 0-60 kilometre/saat hızlanması iyiyken özellikle 80-90'dan sonra çok vasat. Passat ağır evet ama aynı motor Golf'te de bu şekilde, onu da defalarca kullandım. Şimdi bazı arkadaşlar buna tepki gösterebilir ancak durum budur, benim objektifliğimi zaten bilirsiniz. Tüketim değerlerinde ise fena değil diyebilirim, Focus TDCI kadar yakıyor çok daha ağır olmasına rağmen.
    ...




    Eline sağlık arkadaşım.

    Test sürüşü izlenimleri konusunda da belirttiğim gibi ben de motorun rafine çalışmadığına kanaat getirdim.

    Aynı motorlu golf ve poloda bir sıkıntı yokken bluemotion olanlarda bir sıkıntı var.

    1.2 Polo bluemotion da benzer bir sıkıntı var ama onun 3 silindirli olmasına bağlıyorum.



    quote:

    ...Polo 1.6 tdi 90 bg ve Jetta 1.6 tdi 105 bg testi sonunda VW'nin Common Rail dizel motorunun gayet sessiz ve sarsıntısız bir ünite olduğuna kanaat getirmiştim.

    Polo bluemotion testinde ne sessiz ne de sarsıntısız olduğunu gördüm. Ama yalıtımdan olabileceğini düşünmüştüm.

    Maalesef Passat bluemotion da gürültülü ve sarsıntılı çalışıyor.

    Onca yalıtıma rağmen çalışma karakterinden pek memnun kalmadım.

    Yukarıda da yazdığım gibi performansı iyi ama rafine olmayan bir çalışma tarzı var. İlk çalıştırmada da böyle, gaza basınca da.

    ...

    Kia Ceed dizel motorun çok tatlı bir çalışma sesi var mesela.

    Hem rölantide hem de gaza basınca.

    Keşke Passat ta öyle olabilseydi demekten başka birşey gelmiyor elden tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Arkadaşlar selamlar.
    ...
    Otomobilin en memnun olmadığım yönü ise motoru. Piyasada aynı veya yakın hacimdeki çoğu dizel motoru yakından tanıyan biri olarak söyleyebilirim ki VW'in bu yeni common-rail dizel motoru içlerindeki en başarısızlarından. Çalışma karakteri açısından PSA-Ford'un HDI/TDCI motorundan da Renault'un DCI motorundan da kötü diyebilirim. Torku yayalım derken güçsüz bir atmosferik benzinli motor gibi bir motor ortaya çıkmış. 0-60 kilometre/saat hızlanması iyiyken özellikle 80-90'dan sonra çok vasat. Passat ağır evet ama aynı motor Golf'te de bu şekilde, onu da defalarca kullandım. Şimdi bazı arkadaşlar buna tepki gösterebilir ancak durum budur, benim objektifliğimi zaten bilirsiniz. Tüketim değerlerinde ise fena değil diyebilirim, Focus TDCI kadar yakıyor çok daha ağır olmasına rağmen.
    ...




    Eline sağlık arkadaşım.

    Test sürüşü izlenimleri konusunda da belirttiğim gibi ben de motorun rafine çalışmadığına kanaat getirdim.

    Aynı motorlu golf ve poloda bir sıkıntı yokken bluemotion olanlarda bir sıkıntı var.

    1.2 Polo bluemotion da benzer bir sıkıntı var ama onun 3 silindirli olmasına bağlıyorum.



    quote:

    ...Polo 1.6 tdi 90 bg ve Jetta 1.6 tdi 105 bg testi sonunda VW'nin Common Rail dizel motorunun gayet sessiz ve sarsıntısız bir ünite olduğuna kanaat getirmiştim.

    Polo bluemotion testinde ne sessiz ne de sarsıntısız olduğunu gördüm. Ama yalıtımdan olabileceğini düşünmüştüm.

    Maalesef Passat bluemotion da gürültülü ve sarsıntılı çalışıyor.

    Onca yalıtıma rağmen çalışma karakterinden pek memnun kalmadım.

    Yukarıda da yazdığım gibi performansı iyi ama rafine olmayan bir çalışma tarzı var. İlk çalıştırmada da böyle, gaza basınca da.

    ...

    Kia Ceed dizel motorun çok tatlı bir çalışma sesi var mesela.

    Hem rölantide hem de gaza basınca.

    Keşke Passat ta öyle olabilseydi demekten başka birşey gelmiyor elden tabii.
    Sayın Duratorq aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız zevkle kullanmanızı dilerim.
    4 senedir fiesta tdci araç kullanıyorum. Arabam şu an 140 000 km de ve yol sesi hariç herşeyinden çok memnunum. Bir sene içerisinde aracımı yenilemeyi düşünüyorum.
    Alacağım aracın dizel olmasını istiyorum. Focus düşünüyordum sonrasında dizel Corolla da olabilir dedim ancak Corollanın motoru 1.4 hacimli olduğundan performans açısından çok büyük ihtimalle ondan vazgeçtim. Alacağım c segmenti aracın biraz donanımlı olmasını istiyorum bu durumda fiyat artınca biraz daha para katıp d segmentine geçebilirmiyim dedim. D segmentinde de 2.0 motorların vergi dezavantajından dolayı 1.6 tdci Mondeo veya 1.6 tdi Passat alternatiflerim arasında. Birde bu araçların fiyatlarına yakın olan dsg li highline Jetta var.
    Anladığım kadarıyla sizde önceki Ford aracınızdan memnunmuşsunuz. Passatı almadan önce 1.6 tdci Mondeo yu düşündünüzmü? Düşündüyseniz sizi vazgeçiren ne oldu?
    1.6 tdci Mondeo lar motor performansı, yol tutuşu, sessizliği, sıra beklememe, pazarlık yapabilme açısından Passattan daha avantajlı gibi geliyor
    Passatın avantajı ise ikinci elinin çok güçlü oluşu.
    Sizce bu iki araç arasında kalite olarak kıyaslama yaparsanız arada çok fark varmı?

    Titanyum dolu Focus, 1.6 tdci Titanyum Mondeo, 1.6 tdi Passat, 1.6 tdi-dsg li hihline Jetta arasında hangisini tavsiye edersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu2009

     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)

     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)

     B7 Passat 1.6 TDI BlueMotion İncelemesi (Resimli yakıt tüketim değerleri eklendi)


    transporter 2.0TDI 102 ps cuma günü samsuna gidiş normalde 5.3 gösteriyordu ama sıkışık trafiğe denk geldim biraz da hız yapmak zorunda kaldım

    6000 km'deki aracın neden naylonları duruyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.