Şimdi Ara

B8 2016 1.6 TDİ BMT PASSAT HAVA GİRME SORUNU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
7.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    arabayı bir servise götür neymiş neyin nesiymiş daha arabayı tanımıyorsun. Bir göster bizi de bilgilendir.

    Sorunsuz dediğiniz latıtude ile süspansiyondaki kronik problem yüzünden kaza yaptık. Bekliyoruz servis cevabını.

    Gardaş arabaya düzgün bakıp bakımını serviste güzel bir şekilde yaptırırsanız aldığınız kişiye bakıp nasıl bir arabaya biniyor bakıyor biliyorsanız kronik sorun sonradan çıkmaz. Böyle benim gibi aldığın gün çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zallon Z kullanıcısına yanıt
    Passat Türkiye forumunda 3 senedir takılıyorum daha sizin probleme rastlamadım ki sizde açtınız oraya konu. Madem bu kadar zoraki aldın millet yardımcı olmaya çalıştıkça zorluyorsun. Her neyse sonuç açıklansın konuya yazın görelim ne olduğunu. Bu arada latıtude yol Tutuş problemi yazın karşınıza tüm sorunlar çıkar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2015 b8 Passat var, aynı soğuk hava dönüşlerde de hissediyorum. Özellikle vitesin sağ tarafından. Klima ık kapalı farketmiyor benimkinde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vosvos düşmanıymış bilmem ney. 175 kagıt sayacam tıpasına yalıtımına bakacam. he yavrum he baba parası yemek nasıl bişey anlat hele dinleyek.
  • Araç dönünce her arabada bu durumu yaşadım. Araç tamamen homojen ısınana kadar olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harbi aynı muhabbet bende de var b7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Passat Türkiye forumunda 3 senedir takılıyorum daha sizin probleme rastlamadım ki sizde açtınız oraya konu. Madem bu kadar zoraki aldın millet yardımcı olmaya çalıştıkça zorluyorsun. Her neyse sonuç açıklansın konuya yazın görelim ne olduğunu. Bu arada latıtude yol Tutuş problemi yazın karşınıza tüm sorunlar çıkar.

    Ben kimseyi zorlamıyorum. Passat Türkiye'de burdada konuyu açınca bendede oldu diyenler var. Gelelim diğer dediğine. Arkadaşım Opel aldı ikinci gün araba değişime gitti muhakkak renodada olmuştur her markada olmuştur. Benim babamın fabrikası değil hiçbiri menfaatimde Yok. Ama bu passatta iki tanesinden birinde sorun oluyormuş. Adamlar tam incelemeden yolluyorlarmış. Pişman oldum keşke paramı iade etseler. Almanya'nın en kötü arabası Türkiye'nin en iyi arabası oldu bizim millet yüzünden. Wog grubu en baştaki sahtekar bu yüzden ABD ye milyarlarca dolar tazminat ödedi. Hadi o sahtekar arkadaş bu markanın getireni götüreni burda satış elamanına varıncaya kadar alayı yalancı. Konya'da bayide yüzüme baka baka yalan söyledi yalanını yüzüne vurdum pardon bilmiyordum dedi. Bilmediğide şu. 1,6 motorlarda göya %70 ötv varmış belli fiyatı geçince. Yok dedim 60 dan yukarı Yok dedim. Bizim insanımızda zaten azcık akıl olsaydı ülkemiz şuan böyle olmazdı. Safız enaiyiz ve herşeyi biz çok biliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Araç dönünce her arabada bu durumu yaşadım. Araç tamamen homojen ısınana kadar olabiliyor.

    Homojen ne ustam ? Ben akşam baya bindim yine oldu. Acaba bi kaç bin km sonra düzelir mi ? Bilmiyorum. Sıfır araç orasını burasını kurcalamak kurcalatmak istemiyorum yada söküp taktırmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam passatı soracağınız son forum dh olmalı idi, okumadım ama dh sakinlerinin vereceği cevaplar şunlar olacaktır;

    -Şikayet etmeye hakkın yok bunu passat alırken düşünecektin

    -Passatının içinde el nino kasırgası kopsada umrumuzda deği

    -Passat mı, çöp

    -Das kazık

    - Sıfırı 170 K alan arabaya bak,her yerinden hava geliyor,siz hala gidin sıraya girin

    -28 yıldır kullandığım mondeo da tık yok, şu vw fanatiklerini anlamıyorum,gelip burda bide ağlıyorlar

    -Araba havamı alıyor...muhaahaha bazzata bak bazatta

    -.....

    DH forumundaki vw sahipleri şu anda, 1940 yıllarındaki abd de deki zencilerden farksız..suçlu, hata yapmış, bedel ödemesi gereken fanatik sürüsü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zallon


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Araç dönünce her arabada bu durumu yaşadım. Araç tamamen homojen ısınana kadar olabiliyor.

    Homojen ne ustam ? Ben akşam baya bindim yine oldu. Acaba bi kaç bin km sonra düzelir mi ? Bilmiyorum. Sıfır araç orasını burasını kurcalamak kurcalatmak istemiyorum yada söküp taktırmak

    Homojen, Her yeri eşit demek. Ben hemen her aracımda yaşadım bu dediğinizi. Özellikle virajlarda oluyor. Muhtemelen aracın camlarına yakın olan soğuk hava virajda akışkan gibi davrandığı için sizin etrafınızdaki sıcak havayla yer değiştirip böyle bir hise yok açıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw öldüm ölesi sevmedim sevemiyorum da çok sorunlu araba ve aşırı pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: zallon


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Araç dönünce her arabada bu durumu yaşadım. Araç tamamen homojen ısınana kadar olabiliyor.

    Homojen ne ustam ? Ben akşam baya bindim yine oldu. Acaba bi kaç bin km sonra düzelir mi ? Bilmiyorum. Sıfır araç orasını burasını kurcalamak kurcalatmak istemiyorum yada söküp taktırmak

    Homojen, Her yeri eşit demek. Ben hemen her aracımda yaşadım bu dediğinizi. Özellikle virajlarda oluyor. Muhtemelen aracın camlarına yakın olan soğuk hava virajda akışkan gibi davrandığı için sizin etrafınızdaki sıcak havayla yer değiştirip böyle bir hise yok açıyor.

    Hocam tşk ederim naçizane bilginiz için ama sadece orta konsolun sol tarafından geliyor o hava başka yerlerde hissedilmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    İnsignia ipini kesecek zaten dayanın araba alacak olan arkadaslar.

    Aynen hocam kesinlikle öyle olur.



    2015 yılında çıkan Astra'ya kendinden 3 yıl önce çıkmış olan Golf 7'nin satış rakamlarını tehdit ediyor dendi. Golf'ün üçte biri kadar bile satamadı.



    Talisman için aynısı dendi onu da gördük.



    3008 yere göğe sığdırılamıyordu. Satış rekorları kırıyordu ama yolda bir tane yok.



    Insignia'yı da merakla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 passat kullaniyorum. Siz yazdiktan sonra farkettim bende de iki seferdir oldu servise goturmekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zallon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Geçmiş olsun hocam, direksiyon milinin oradan mı geliyor diye düşündüm aslında, oralarda tapalar oluyor, bir ya da bir kaçı unutulmuş olabilir mi acaba?



    Ayrıca : kalorifer.

    kalorifer olsa ne olur hacım . 175 binlik arac alıyon milini tıpasına mı bakacan !

    Bakma o zaman hacım. Direkt Yak arabayı. Soru sormuşsun, yardımcı olanda kabahat. Cevaplara bak.



    Not : konu csb, üye troll çıkabilir. Demedi demeyin. Kalorifer yazmayı bilmeyen adam değişik forumlarda üyelik açıyor, konu açıyor... İlginç değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    İnsignia ipini kesecek zaten dayanın araba alacak olan arkadaslar.

    Aynen hocam kesinlikle öyle olur.



    2015 yılında çıkan Astra'ya kendinden 3 yıl önce çıkmış olan Golf 7'nin satış rakamlarını tehdit ediyor dendi. Golf'ün üçte biri kadar bile satamadı.



    Talisman için aynısı dendi onu da gördük.



    3008 yere göğe sığdırılamıyordu. Satış rekorları kırıyordu ama yolda bir tane yok.



    Insignia'yı da merakla bekliyorum.

    ne demiş duratec bi daha koyalım:

    -Teyp ekranı kararması. Ekran kararıyor ve 20 dk kadar ses var görüntü yok. (6 kez) (Servis çözüm bulamıyor. Güncelleme yapıyor yinede düzelmiyor)
    -Kızdırma bujisi ağrızası. Araç kendini korumaya alıyor turboyu kapatıp gaz yememeye başlıyor kontağı kapatıp açınca düzeliyor. (3 kez)
    -Elektromekanik park freni arızası. Araç Auto Hold u devredışı bırakıp arıza veriyor. Araç o sırada start stop ile stop konumuna geçmiş ise sizden aracı manuel olarak çalıştırmanızı istiyor. Sonrasında arıza siliniyor. (6 kez)
    -Start&Stop arızası 2 kez.
    -Arka kapılardan bozuk yollarda yoğun duyulan tıkırtı sesi gelmesi.
    -Ön takımlardan özellikle soğuk havalarda çok fazla gacırtı gucurtu gelmesi. (Gerçekten çok sinir bozucu)
    -Ön camdan katlanılamayacak derecede bir rüzgar sesi (120km üstü süratlerde)
    -Ve en sonuncusu Stepne bölgesinden aracın su alması. Stepnenin olduğu yer sırılsıklam su.

    sene 2017 hala hala hala satış rakamına göre kalite değerlendirmesi yapan bir garip yolcular var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    İnsignia ipini kesecek zaten dayanın araba alacak olan arkadaslar.

    Aynen hocam kesinlikle öyle olur.



    2015 yılında çıkan Astra'ya kendinden 3 yıl önce çıkmış olan Golf 7'nin satış rakamlarını tehdit ediyor dendi. Golf'ün üçte biri kadar bile satamadı.



    Talisman için aynısı dendi onu da gördük.



    3008 yere göğe sığdırılamıyordu. Satış rekorları kırıyordu ama yolda bir tane yok.



    Insignia'yı da merakla bekliyorum.

    ne demiş duratec bi daha koyalım:

    -Teyp ekranı kararması. Ekran kararıyor ve 20 dk kadar ses var görüntü yok. (6 kez) (Servis çözüm bulamıyor. Güncelleme yapıyor yinede düzelmiyor)
    -Kızdırma bujisi ağrızası. Araç kendini korumaya alıyor turboyu kapatıp gaz yememeye başlıyor kontağı kapatıp açınca düzeliyor. (3 kez)
    -Elektromekanik park freni arızası. Araç Auto Hold u devredışı bırakıp arıza veriyor. Araç o sırada start stop ile stop konumuna geçmiş ise sizden aracı manuel olarak çalıştırmanızı istiyor. Sonrasında arıza siliniyor. (6 kez)
    -Start&Stop arızası 2 kez.
    -Arka kapılardan bozuk yollarda yoğun duyulan tıkırtı sesi gelmesi.
    -Ön takımlardan özellikle soğuk havalarda çok fazla gacırtı gucurtu gelmesi. (Gerçekten çok sinir bozucu)
    -Ön camdan katlanılamayacak derecede bir rüzgar sesi (120km üstü süratlerde)
    -Ve en sonuncusu Stepne bölgesinden aracın su alması. Stepnenin olduğu yer sırılsıklam su.

    sene 2017 hala hala hala satış rakamına göre kalite değerlendirmesi yapan bir garip yolcular var.

    Çevremde herkes Vag grubu araca sahip hiçbirinde belirttiğiniz sıkıntılar çıkmadı. Bir araçta çıktı diye hepsinde çıkacak diye bir şey yok.



    Ayrıca elektronik arıza konusunda OPEL'in önüne geçebilecek bir marka yoktur.



    Buraya yazdırmayın Opel arızalarını şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2016 fiyat listesinde. Bu arada 3.18 de kimsenin beğenmediği 1.5 3 silindirli performanslı zeralet motor, gereğinden fazla sert yapısı ki d sınıfı araç alanlar biraz konfor ister ailecek biner. Her kavşakta yanlamıyor normal insanlar. Ben kilolu bir insanım. Crv yi satıp passat almadan önce 320ied luxury line buldum. Koltuk en yüksek seviyede bile çukura düşer gibi oldum binerken. İnemedim. Yani ben rahat etmedikten sonra altın olsa ne yazar ?



    Kısaca 10 bin fazla verip benzinli almak pek mantıklı değil hocam.

    keyif meselesi. kimsenin beğenmediği dediğiniz motoru öve öve bitiremeyen de var, yazılımla 200 beygire çıkaran da var. aynı motor i8de de kullanılıyor yazılım farkları ile hatırlatırım. ben açıkçası arkadan itişi yanlamak için değil sürüş keyfi ve güvenlik açısından daha doğru buluyorum. araba arkadan kayana kadar limitlerde mükemmel yol tutuyor yapışıyor yola, arkadan kaymaya başladığı zaman da toplamak mümkün. aynı şekilde önden kaydığını düşünürseniz kaza kaçınılmaz olur. d sınıfının amacı konfor değildir premiumlarda zaten, 3 serisi compact executive diye geciyor passat ise large family car yanılmıyorsam. zaten 3 serisine 4 kişiden fazla binemezsiniz amacı o değildir. dediğiniz gibi inip binmesi de zor araca ancak bindikten sonraki oturuş pozisyonu araba kullanmak için en ideal pozisyon bence. ben fazladan 10 da veririm 20 de, daha fazla konfor isteyen de 5 serisi bakar. önden çekişli olup hiç bir artısı olmayan sadece geniş bir arabaya onca parayı saymaya değmez. comfortline jetta alın, astra sedan alın işinizi görür zaten. şahsi fikrim bu yönde.




  • Bu bir sorun değil hatta geçenlerde eksi sözlükte konusu vardı dönüşlerde arabanın içinde soğuk hava esmesi diye herkes farklı aracıyla aynı seyi yasadığını yazdı. Bizde 3 farklı araba var hepsinde de bu durum var dönüşlerde içerdeki havanın yer değiştirmesinden sanırım teknik açıklamasını bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Google araba dönüşlerde soğuk hava girmesi yazın, bmw simden puntosuna,opeline, Peugeotuna kadar bir çok forumda bunun başlık halinde tartışıldığını görürsünüz, bu araçlardan kaynaklanan bir kusur değil %90, yukarıda bir arkadaş açıklamış homojen dağılımla ilgili paragrafta...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.