Şimdi Ara

Bahar Fırsatı 3GB (750 Dakika + 1000 SMS + 3 GB Internet) 19 TL (Yeni Gelene) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
395
Cevap
5
Favori
108.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet forum mersin deki bayi burada gozukuyor zatn yan yana tt Turkcell vodafonenin en büyük bayileri var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 29 Mayıs 2016; 23:21:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Evet forum mersin deki bayi burada bozuluyor zatn yan yana tt Turkcell vodafonenin en büyük bayileri var

    Sıkıntı olmaz o zaman. Siz yine de imza kısımlara dikkat edin, yeni personeller 1-2 imza yeterli diyebiliyor ama sonra o evraklar eksik evrak sebebiyle işleme alınmayabiliyor. Benim bile başıma geldiği için bu konuda uyarayım. Toplamda 5 imza atacaksınız. 1 imza numara taşıma talep formuna, diğer 2 imza abonelik sözleşmesinin ön ve arka kısmına, birde maddeleri okuduğunuzu onaylamanız için maddelerin yazdığı 2. ve 3. sayfanın ortalarına sadece imza atın.
  • Aklıma yazdım hepsini teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6s ve 5 olan cihazlar yurt dışı, avea yaziyor. 4s an cihaz yurt ici onda ise Türk telekom yaziyor. Demek ki sorun bununla alakali.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kef14 -- 30 Mayıs 2016; 8:04:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bu kampanya ne zamana kadar geçerli ? haziranda türk telekoma geçmeyi düşünüyorum da
  • Turkcell'de rehber yedekleme uygulaması var, rehberi yedekleyince arayanı bil mesajında sizi arayan kişinin adı ve numarası yazıyor,

    Arayını bil mesajında isim yazması içim türk telekomda var mı böyle bi uygulama...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6.günün sabahı

    Mesaj yok, gelişme yok, oyalama var.

    Dün gittim bayiye, numara taşıma talebinizi ilettik ama sistemde gözükmüyor dediler. Şimdi müşteri hizmetlerini arayacağım ve akşamda bayiye gidicem, öyle dandik bir bayide değil, avmnin içindeki yalnızca tt bayisi.

    İki konuşamda sert geçicek belli

    güncelleme:

    müşteri hizmetlerini aradım, hiçbir şekilde bilgilerinize ulaşamıyoruz, bunun sebebi bayi numara taşıma talebini sisteme girmemiş olabilir, lütfen işlem yaptığınız bayii ile görüşün dediler.

    6 gün boşa bekledik, ne güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkuşgibi -- 30 Mayıs 2016; 14:30:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    6s ve 5 olan cihazlar yurt dışı, avea yaziyor. 4s an cihaz yurt ici onda ise Türk telekom yaziyor. Demek ki sorun bununla alakali.

    Yurt dışı cihazda Avea yazması doğal. Yurt dışı cihaz içindeki yurt dışı yazılımdan kontrol edip gösteriyor, yurt dışı yazılımlarda operatör adı Avea olarak devam ediyor. Bu sebeple cihaz yurt dışından geldiyse (Türkiye cihazı değilse) Avea yazar. Çakma IMEI sahibi Çin telefonları içinde bu aynen geçerlidir. iPhone cihazlarda bölge kodu değiştirilip Türkiye yapılabiliyorsa ve Türkiye yazılımı yüklenebiliyorsa sorun kalmaz.

    iPhone cihazlarda bilmiyorum ancak yurt dışı LG G4'lerde bu sorun bu şekilde çözülüyor. Paralel ithalatçılarda diğer ülkelerin cihazlarını ülkemize getirdiklerinde bu sorun yaşanıyor, onlarda LG G4 için Türkiye cihazı işlemlerini yapıp bunu çözüyorlar. Belki sizin cihaz içinde bir yolu vardır.




  • quote:

    Orijinalden alinti: Babboable

    hocam bu kampanya ne zamana kadar geçerli ? haziranda türk telekoma geçmeyi düsünüyorum da

    30/06/2016'ya kadar geçerli görünüyor ancak Ramazan ayının başlaması ile faturalı kampanyaları başlayacağı için faturasızlarda fiyat değişimi olabilir. Bu sebeple geçme amacınız varsa acele etmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTE

    quote:

    Orijinalden alinti: Babboable

    hocam bu kampanya ne zamana kadar geçerli ? haziranda türk telekoma geçmeyi düsünüyorum da

    30/06/2016'ya kadar geçerli görünüyor ancak Ramazan ayının başlaması ile faturalı kampanyaları başlayacağı için faturasızlarda fiyat değişimi olabilir. Bu sebeple geçme amacınız varsa acele etmenizi tavsiye ederim.

    Ramazanda daha avantajlı paketler çıkar mı üstad? Ben de fatutalıya gecmeyi düşünmekteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bugün işlemi yaptıktan dediğimiz gibi dikkat etsin insanlara tarihe filan zaten arkadaşça her yere attırdı imzayı 4 gune açılır dediler bakalım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Germiyanlı
    Ramazanda daha avantajlı paketler çıkar mı üstad? Ben de fatutalıya gecmeyi düşünmekteyim

    Ramazan için çalışma yapıyorlarmış. Faturalıya geçerseniz aynı fiyata ek 1 GB ve 750 dakika değil 1000 dakika olacak gibi duruyor. Belki ek 1 GB daha verebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Hocam bugün işlemi yaptıktan dediğimiz gibi dikkat etsin insanlara tarihe filan zaten arkadaşça her yere attırdı imzayı 4 gune açılır dediler bakalım

    Her yere imza attıysanız 4 güne açılır sorun olmaz.

    Bakınız, DevrimSeven60'ün hattı eksik işlemler sebebiyle taşınmamış ve 6 gün boşu boşuna bekledi. İşte ben bu sebeple herkesi uyarma gereği duyuyorum. Bazı bayiler evrakları taramaya üşeniyor veya toptan tararım diyor. Bazıları 2 imza atsan yeter diyor ve boş yerleri kafasına göre imza niyetine karalıyor. Sonra da müşteriler mağdur oluyor çünkü BTK her işlemi denetliyor ve her kayıt onlara da gidiyor. Operatör eksik imza ve eksik imza ile numara taşıma yapamıyor, yaparsa büyük ceza alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevrimSeven60
    müşteri hizmetlerini aradım, hiçbir şekilde bilgilerinize ulaşamıyoruz, bunun sebebi bayi numara taşıma talebini sisteme girmemiş olabilir, lütfen işlem yaptığınız bayii ile görüşün dediler.

    6 gün boşa bekledik, ne güzel

    Muhtemelen eksik imza vardır. Sizden toplamda 5 adet imza alması gerekiyordu eğer 5 adet imza almadıysa sisteme girmemiştir veya sisteme girdiğinde aktivasyon merkezi tarafından kabul edilmemiştir. Maalesef bazı bayiler evrakları taramaya üşeniyor veya eksik imza alıyor. Bu durumda da müşteri mağdur oluyor.

    Aynı işlem hem Turkcell hem Türk Telekom'da benimde başıma geldi. Turkcell bayisi yüzünden 1 ay fazla fatura ödemek durumunda kaldım.




  • Tesekkur ederim hocam. Babam imzalarken saymadim tabi imzalari.

    Birazdan gidecegim bayiye. Hakkimi savunacagim, cok magdur durumdayim ogrenci halimle bir ay daha bosuna 25tl verecegim ve hemen sonra tt onaylaninca bir 20tl daha verecegim. Tatli sozden anlamiyorlar. Oglen gidicrktim fakat, dun yeniden gittigimde numarayi kagida not aldilar yarin size donus yapacagiz dediler. Aksam olmasini bekledim arayan yok..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevrimSeven60

    Tesekkur ederim hocam. Babam imzalarken saymadim tabi imzalari.

    Birazdan gidecegim bayiye. Hakkimi savunacagim, cok magdur durumdayim ogrenci halimle bir ay daha bosuna 25tl verecegim ve hemen sonra tt onaylaninca bir 20tl daha verecegim. Tatli sozden anlamiyorlar. Oglen gidicrktim fakat, dun yeniden gittigimde numarayi kagida not aldilar yarin size donus yapacagiz dediler. Aksam olmasini bekledim arayan yok..

    Geçmiş olsun.

    Eğer eksik imza varsa ve üzerinde tarih atılıysa bayi o evrakları sisteme giremez. Mecburen ya sizi imzaya çağıracak veya evrakları komple yok edip bu kişi benim bayimden işlem yapmadı diyecek. Eğer imzalar tam ve tarih yok ancak sisteme girmediyse üstüne bugünün tarihini atıp sisteme girecektir.

    Konunun takipçisi olun ve şikayet kaydı açın. Böylece bayi gereken cezayı alır.




  • Onun için her zaman büyük genel merkezden işlemleri yaparım hocam sonra yanlıs yapıyorlar geç sisteme düşüyor falan filan ya büyük mağzalardan Forum Mersin Carrefoursa Palm City gibi yerlerden yapmak lazım hep
  • Şikayetde mutlaka bulunmak istiyorum. Bunun icin hangi yolu izlemeliyim, nerden sikayetde bulunmaliyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevrimSeven60

    Şikayetde mutlaka bulunmak istiyorum. Bunun icin hangi yolu izlemeliyim, nerden sikayetde bulunmaliyim?

    https://sikayet.btk.gov.tr

    Bu sisteme üye olun ve yaşadıklarınızı olabildiğince düzgün bir dille anlatın. Hangi tarihte başvurduğunuzu, hatanız olmadığı halde numaranızın taşınmadığını ve fazla fatura ödemek suretiyle mağdur olduğunuzu yazın. Kayıt BTK sistemine eklendiği için operatör dikkate alacaktır ve bayi mutlaka ceza alacaktır. En azından prim kesme cezası (2000 lira civarında) ve bir daha aynı hatayı yapmamayı öğrenir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Onun için her zaman büyük genel merkezden işlemleri yaparım hocam sonra yanlıs yapıyorlar geç sisteme düşüyor falan filan ya büyük mağzalardan Forum Mersin Carrefoursa Palm City gibi yerlerden yapmak lazım hep

    Her zaman büyük bayilerden ve Türk Telekom bayi listesinde bulunan ana bayilerden işlem yapmak çok daha doğru. Ayrıca ana bayiler kimliğinizi kopyalayıp habersiz hatta açamaz, bazı ufak tali bayiler para kazanamadığı için bu işlere giriyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.