< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 8 Mayıs 2020; 11:25:59 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 8 Mayıs 2020; 11:25:59 > |
bu durum daha önceki bmw aracımdada başıma geldi 30 binde balata değişim işini cebimden yaptırmıştım. bu işlem için benden 1000 tl istediler ben tornaya 40 tl verdim ön balatalara 150 verdim işçilik benden..) bir sene sonra araç garantiden çıkıyor.yeni bir aracın zaten garanti ile işi olmuyor. bitincede zaten sizi kale almıyorlar iyi niyet vs güzel planlanmış tuzaklar filtre rutin bakımına 1300 tl istiyorlar ben toplam 500 tl ye hallediyorum.. bundan önceki tüm araçlarımda bu şekilde yaptım amacım farkındalık ve dikkat çekmek. yoksa servise gidip yaptırmak isteyene sözümüz asla olamaz,saygı duyulur kullandığım araçta tork konvertörlü asısın 8 ileri tam otomatik bir şanzıman görev yapıyor.. gayet sorunsuz ve pürüzsüz bir şanzıman servislerin garanti bozulur tuzaklarına düşmeyeceğim görülüyorki,forum ahalisi bu işlere çok fransız gibi gözüküyor tsi varken dizele ne gerek var konusundan bir tez çıkıyorken yada bakım fiyatları can yakıyor konularını ortada birleştirmeye ortak paydada buluşturmak gibi bir gayretin içinde olmakta anladığım kişisel gayretin ötesine geçmiyor neyse sağlık olsun bireysel olsada çaba azim gayret iyidir.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|