< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoseidoN59 -- 4 Mayıs 2021; 17:38:54 > |
Balata değişimi sonrası ABS sorunu
-
-
yeni balata takıldığında belli bir km diske uyum alışma süresi var... aracı ne kadar kullanıyorsunuz bilmiyorum ama birkaç gün içinde eski performansına kavuşur frenler... (herşey yolunda bir arıza yoksa eğer) konu açılmışken fren hidrolik seviyesini de kontrol edin...
yeni balataları takmak istediğinizde eskilerin çıkan yuvalarına oturtamazsınız... kaliper pistonu ileriye çıkmıştır, önce onu geri ittirir ardından yenileri takarsınız... muhtemel usta montajı yaparken bu sahne aklınızda kalmış...
bana kalırsa bir müddet sonra şikayetler azalarak yok olacak... biraz daha zamana km ye ihtiyaç var... (ara ara hafif frenlemelerle süreci biraz hızlandırabilirsiniz)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
çok teşekkür ederim cevabınız için peki bu alışma süresinin bir limiti var mı arabayı haftada 4 kez kullanıyorum işe gidip gelirken günde yaklaşık 40m yol git gel mesafesi . aracım 43bin km'de en son bakımı 9 ay önce yaptırmıstım fren hidroliği normaldi o zaman. Lastiklerden olabilir mi peki lastikleri de değiştirmeli miyim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoseidoN59 -- 4 Mayıs 2021; 1:17:48 > -
Balata değişiminden hemen sonra hissedilmişse lastiklerden kaynaklı olacağını sanmıyorum...(lastik diş derinlikleri ve üzerlerindeki üretim tarihleri kontrol edilebilir)
Trafiksiz çevreyolunda git.gel yapıyorsanız ara ara frenleri yoklayın (90 la giderken 60 -70 e düşmek gibi, hafif frenlemeler yapılabilir sıfır balataların üzerlerindeki ilk katman aşınmalı)
Fren diskiniz ne durumda? Aşınma fazla ise (özellikle disk kenarlardaki çıkıntı) balata değişimi sonrası frenlemenin pedal üst kısımlarında boş hissettirmesi daha fazla olur...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Balatayı değiştirdikten sonra çevreyola çıkıp balatayı oturtmanız lazım. YouTube yazın illaki videosu vardır. Ara hızlanmalarla belli frenlemeler yapıp freni alıştırıyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Balatanın diske alışıp üst kısmının aşınması lazım.Bu bir kaç günü bulabilir.Erken olsun diyorsanız yokuş aşağı bir yol bulun.Aşağı doğru inerken ayağınız yavaşça frende olsun az bir dozda basa basa inin.Frene az basarak ama sürekli vaziyette kırmızı ışığa yaklaşırken, duracakken, yokuş aşağı inerken uzun mesafe basın.Bir iki güne balata aşınıp diki tam kavrar...
-
En kısa sürede o balataları Bosch olanları ile değiştirin. Arka fren balatası olarak mga kullandım, arabanın frenleri yok gibi birşeydi. Söküp Bosch taktım, kendine geldi. Frenin şakası olmaz. Bir kazaya karışırsanız 10 balata parası verseydim de dursaydı araba diye üzülürsünüz.
-
Tesekkur ederim -
İlk defa böyle bi marka kullandım usta bosch ses yapıyor bu daha iyi deyince bilemedim belki kandırmıstır beni -
Siz ne kadar süre sonra değiştirmeye karar verdiniz mga balataları alışma süreci olmadı mı? -
Hocam fren disklerinde de sorun yoktu acıkcası iyi dedi usta ama diski ben de kontrol ettim tırnak takılıyor asınma var sanırım biraz uc kısımlarında
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoseidoN59 -- 4 Mayıs 2021; 13:32:28 > -
Bosch da fason üretim çok TRW de bakabilrsiniz. Ya aracanoz orjinal balatasını kendi mi üretiyor ürettirdiği firma varmı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Orjinal markası ne bilmiyorum ww polo 2016 -
mga dandik hocam.
-
alışmadı. Pedal dibe doğru gidiyordu ancak fren çok işe yaramıyordu.
-
Bana güvendiğim, kendi parçacım verdi. Hem iade edip paramı geri aldım, hem de daha da bir alışverişimiz olmadı.
-
Mga iyidir kotudur bilemiyorum acikcasi ama bahsettiginiz problem sanki fren hidroliginin hava yapmasindan kaynakli olabilir gibibgeldi bana. Fren sivisinda hava olunca fren pedali yumusar, ayaginizin altinda sunger gibi kolayca ezilir, durabilmek icin cok basmak gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vw grup araçların orjinal balatalarini ferodo üretir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle anlaşılan balata sizin "PR Code"unuza göre seçilmemiş belli ki. Balata bu yüzden taşıyıcı kalipere oturmayıp yerleştirmek için zorlamışlardır. Belkide tek balata çıkıyordur sizde bilmiyorum.
Kendi arabamda mesela 3 tane farklı disk takabiliyorsunuz öne, aynı şekilde 3 farklı balatada takılabiliyor, ama ben pr koduna göre seçtiğimde tek disk balata çıkıyor.
Mga balatayı hiç duymadım büyük ihtimal fiyatta uyguna gelsin diye mga taktırdı ustanız yada siz mi öyle istediniz ? Ben duymadım ve sanırım dandik bi marka googledada pek doğru düzgün bi site veriyolu falan çıkmadı
Bide rodaj süresi var frenlerin. İlk 400 km yumuşak ve ani olmayan uzun süreli basılı tutulması gereken frenleme yapılması lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 4 Mayıs 2021; 16:11:25 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- euro dizel nedir
- engelli raporuyla araç alanlar yorumları
- ticari araç satışında fatura kesilmesi
- sahibinden ilana bakanlar görülür mu
- würth motor temizleyici zararları
- skoda fiyat listesi 2024
- 2021 dacia duster
- silence s04
- q4 e tron menzil
- akü markaları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X