Şimdi Ara

Baldur's Gate III[PC ANA KONU](3 Ağustos)[Türkçe] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.559
Cevap
78
Favori
87.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşte bu çok iyi haber. Malum Baldurs Gate ile bizim Drizzt'in olduğu Forgotten Realms aynı evrende. Fragmandaki ahtapotumsu ırk Drizztin belalılarıydı 2. kitapta. Drizzt'te bizi görebilcek mi acaba Baldur's Gate III[PC ANA KONU](3 Ağustos)[Türkçe]




  • Mükemmel haber . Larian'ın bu işin altından hakkıyla kalkabileceğini düşünüyorum. Ön siparişe açıldığı zaman sanırım hayatımda ilk kez bir oyun için ön sipariş vereceğim .
  • Gog'da "real-time" yazmışlar, heralde oyunda sıra tabanlı dövüş sistemi yerine "real time with pause" sistemi kullanılacak.
    Edit: Real-time'ı kaldırmışlar, hataydı sanırım.



    Ayrıca yarın bazı detaylar gelecek gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A4C161DF0 -- 9 Haziran 2019; 21:21:29 >




  • daha önceki mesajımda bahsetmiştim, hemen anlamıştım Mind Flayer yani "illithid" olduğunu :)
  • Acaba Türkçe altyazı için şimdiden bir imza kampanyası başlatsak etkili olabilir miyiz? aslında ingilizce olarak çat pat anlıyorum ama tam anlamıyla bazı yerleri anlayamadığım için Türkçe altyazı iyi olurdu.
  • Oyungezer oyundan ilk bilgileri paylaşmış:

    Baldur's Gate 3, Larian Studios'un bugüne kadarki en büyük yapımı olacak. Sırf bu cümle bile heyecanı körükleme yetiyor çünkü Divinity: Original Sin 2'nin ne kadar büyük bir yapım olduğunu hepimiz biliyoruz. Baldur's Gate 3 bunun da üzerine çıkacak ama nasıl olacak, onu elbette zamanla göreceğiz.

    Oyun Dungeons & Dragons Fifth Edition kurallarına tamamen sadık olacak ve hikaye olarak da 17 Eylül'de yayınlanacak olan Baldur's Gate: Descent Into Avernus'un (masaüstü oyun için yayınlanacak campaign bu) hemen sonrasını anlatacak.

    D&D'nin yaratıcısı Wizards of the Coast oyun için Larian Studios'a doğrudan destek veriyor, yani Descent Into Avernus'un yazarı Larian ofisine gelerek hikayeyle ilgili bilgiler vermiş. Bu campaign'i oynayan oyuncuların Baldur's Gate 3'te atıflar görecekleri söylüyor Larian Studios kurucusu Sven Vincke.

    Vincke henüz oyunun izometrik olup olmayacağına karar vermediklerini söylüyor ama kendi kimliğine sahip olacağını da vurguluyor. "Bugüne kadar CRPG'lerde görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Bunlar hakkında konuşmak için sabırsızlanıyorum, ama bunun için biraz daha bekleyeceğiz" diyor kendisi.

    Oyunun çıkmasına daha çok varmış. Baldur's Gate 3'ün şimdiden duyurulmasının sebebiyse Larian ekibinin hayranlarla diyalog başlatmak istemesi, muhtemelen oyunu şekillendirecek faktörlerden biri de bu olacak.

    Divinity: Original Sin serisinin en kuvvetli yanlarından biri ortam etkileşimleriydi. Vincke, Baldur's Gate 3'te bunların daha bile fazlasını göreceğimizi söylüyor. Ayrıca oyunda yine aynı D:OS'ta olduğu gibi co-op oynama imkanı olacak. Larian, D:OS'ta oyuncuların en sevdiği kısımların büyük çoğunluğunu Baldur's Gate 3'te de kullanacak gibi görünüyor.





  • Larian Studiostan eğlenceli bir video geldi

  • D&D serilerine uzak bir cRPG bir sever olarak Larian'dan daha iyi bir secim olamayacagini rahatlikla soyleyebilirim. Herhalde baska bir firma en az cikacak oyunun kendisi kadar ovulemez ve guven veremezdi.

    Gercekciligi bir kenara koyarsak, asil hayalim Larian tarafindan Arcanum remake gormek.
  • Efsane ya nasıl sevindim anlatamam çok iyi bir haber oldu bu. Uzun zamandan sonra ön sipariş ben de vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTürk

    Acaba Türkçe altyazı için şimdiden bir imza kampanyası başlatsak etkili olabilir miyiz? aslında ingilizce olarak çat pat anlıyorum ama tam anlamıyla bazı yerleri anlayamadığım için Türkçe altyazı iyi olurdu.
    Şimdiden çalışmalara başlamak lazım. Çok zor bir ihtimal ama belki şaşırırız.
  • Önlerden yer tutalım. Tr altyazı için imza çalışması şart. Oyuna eklenirse çok güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 18 yıl olmuş son throne of bhaal çıkalı.

    Shadows of Amn heralde oynarken en çok zevk aldığım oyundur. 20'den fazla başlayıp bitirmişimdir. Umarım güzel bir şey yaparlar da efsane devam eder.
  • Bir süredir yoktum bu süreçte ortaya çıkanlar ve dikkatimi çekenler;

    - Oyun Divinity Engine 4.5 ile gelecek. (Dos2: Divinity engine 3.5 ile gelmişti)
    - Eski oyunlardan (bg1-bg2) bazı tanıdık yüzlerle tekrardan karşılaşacağız.
    - Oyunda dos2'de olduğu gibi çevre ile etkileşim fazlasıyla olacak.
    - Yayıncıları yok. Oyunu kendileri finas ediyor, kendileri yayınlayacaklar.
    - Oyun dos2'den daha büyük olacak ve minimum 100 saat oyun deneyimi sunacak. (Not: Dos2'de oyun min. minimum 75 saat olarak lans edilmişti oradan işin ucunun nerelere gidebileceğini tahmin edin işte)
    - Oyunda sınıflar ve alt sınıflar bulunacak.
    - Oyun sistem olarak D&D 5th Edition kurallarını kullanacak.
    - Mike mearls bizzat işin içinde. (Bknz: Wizards of the coast)
    - Oyun Throne of Bhaal'dan yaklaşık 100 yıl sonrasını konu alıyor.(Lore açısından)
    - Kickstarter olmayacak. Bg3 Larian'ın en büyük projesi olacak.

    Swen oyunun tonunu soranlara yayınlanan trailer'ı işaret ediyor.




  • Oyun içi görüntüleri merakla bekliyorum. 1 yıl içersinde güzel bilgiler alırız diye umut ediyorum. 2020 sonuna yetişir mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Oyun içi görüntüleri merakla bekliyorum. 1 yıl içersinde güzel bilgiler alırız diye umut ediyorum. 2020 sonuna yetişir mi acaba?
    Sen söyleyince Cd project red ekibinin mesajı aklıma geldi

    Baldur's Gate III[PC ANA KONU](3 Ağustos)[Türkçe]

    İşin eğlencesi bir tarafa larian bg3'ü dos2'de olduğu gibi insanların isteklerine göre şekillendirecek. Dos2 ilk başta "bize 500.000 dolar lazım" diyerek başlamıştı kickstarter projesinde sonra fanlar şunu da istiyoruz bu da olsun biz parayı veririz dediklerinde güncellemerle oyun yapım maliyeti 2 milyon dolar'a kadar çıkmıştı. Şuanda da aynı durum geçerli tek farkı para istemiyorlar artık -)

    Şimdilik bilinen şey oyunun üzerinde tahmini 2 yıl çalışıldığı. Geçen aylarda Colin McComb (planescape torment) larian'dan ayrıldı lakin yaklaşık 1.5 yıl gizli bir projede görev aldığını biliyorduk ama bunun hangi oyun üzerinde olduğunu bilmiyorduk ki Bg3 ile bu da netleşmiş oldu. Mevcut duruma baktığımızda hikaye;
    -Baldur's gate 2: Throne of Bhaal
    -Baldur's Gate: Descent Into Avernus
    -Baldur's Gate 3
    şeklinde sıralanmış durumda. Bg2 ile Bg3 arasında 100 yıl gibi bir süre var ve bu sürede yaşanan olayları ise "Baldur's Gate: Descent Into Avernus"u işaret ediyorlar. Onun da çıkış tarihi 17 Eylül 2019

    Sonuç olarak önümüzde ki sene (E3 2020)'de bir şeyler görebileceğiz lakin oyunun çıkış tarihi 2021'den önce pek olmaz gibi duruyor. -)




  • Valla İngilizce olduğu takdirde benim için hiçbir anlam ifade etmeyecek olsa da beni uzun süredir bu kadar heyecanlandıran bir oyun duyurusu olmamıştı. Hadi be Larian şu Türkçe desteğini standart haline getir oyunlarında. Mis gibi fiyat çekiyorsun şunu da yap ne var. Bu arada bildiğim kadarıyla ilk Baldur's Gate oyunu amatör bir hayran kitlesi tarafından çevrilmişti. Kadroda Kayra Küpçü falan vardı. Yine öyle bir topluluk bir araya gelebilir mi sizce ne dersiniz?
  • mind flayer görünce heyecanlanmadım değil
  • Keşke Obsidian yapsaydı bakalım Larian nasıl yapacak, umarım klasik IE tarzından pek sapmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meurglys

    Keşke Obsidian yapsaydı bakalım Larian nasıl yapacak, umarım klasik IE tarzından pek sapmazlar.
    Poe2 den farkı olmazdı o zaman çıkan oyunun ki "Wizard of the coast" kaliteden ödün vermeyecek ve sert bir yapısı/kuralları olan bir kurum. Onlar da böyle bir projenin infinity engine ile başarılamayacağının bilincinde çünkü çağ dışı kalmış bir oyun motoru. Şayet öyle olmasaydı şimdiye kadar zaten çoktan bir devam oyunu görürdük. Wizard of the coast'da bir şekilde yeni nesil oyunculara ulaşmayı amaçlıyor ama bunu dnd sistemini bozmadan başarmak zorunda oldukları için bu zamana kadar beklediklerini ve oyunun lisansını kolay kolay kimseye vermediklerini yapılan roportajlardan anladık. Adamlar özetle; Doğru zaman, doğru teknoloji, doğru firma kuralını benimsemişler. Doğru zaman çünkü RPG oyunlar yükselişte. Doğru teknoloji çünkü kendi dnd sistemlerini modern bir arayüz ile oyuna aktarabildikleri bir oyun motoru var artık.(Divinity engine) Doğru firma da zaten kendini kanıtlamış bir firmanın varlığı. Farkındaysan zaten bir sürü yerde Swen(larian) ve Mike mearls(wizard of the coast) birlikte roportaj veriyorlar ve bg3 için hiç bir bilgi vermiyorlar çünkü işin teknoloji tarafı halen daha geliştiriliyor. Bu önemli çünkü bir oyunun yapısını tamamen değiştirecek türden şeyler bunlar. Sallıyorum bir kapıdan geçeceksin kapı kilitli. Eskiden olsa ya anahtarı bulman lazımdı ya da grubunda ki hırsız bu kapıyı açardı lakin günümüzde bu kapıyı bunlara alternatif olarak balta ya da büyü parçalayabildiğini/kırabildiğini düşün. Kapı tahtadan yapılmış alev büyüsü ile yakarım diyorsun ya da balta ile kapıyı kırmaya çalışırken baltanın durability'si bitip kırıldığını düşünebilirsin. Eh grubunda anlaşamayan iki kişi varsa oluşabilecek dialogları hayal et. "Baltan kırıldı sonunda!! Seni öldürmek için bu anı bekliyordum" diyen ve grubunu şoka uğratan bir grup üyesinin intikam deneyimini de yaşayabilirsin "Hey! Asanda ki alevin üstüne su mu döküldü neden dinlenmedin ki" gibi dialoglar da görebilirsin. Yani bu iş tamamen hayal gücüne kalıyor önemli olan teknik olarak yapımcıya bu imkanı verebilmek. Şuan Divinity engine 4.5 tamamen Dnd 5th'ye uyarlanıyor ve mekanik ve dinamik yönünden gerçekten piyasada ki en gelişmiş oyun motoru. Zaten yapılan roportajlarda bg3'den daha çok bu konulara değiniyorlar üstü kapalı bambaşka bir deneyim derken. Büyük ihtimal IE'nin modern bir sürümünü yaratmaya çalışıyor da diyebiliriz bu duruma sallıyorum haritada gezerken sürekli bir loading ekranı görmeyeceğiz..vb gibi




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.