Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.553
Cevap
38
Favori
95.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, hat sahipliğini üstüme alacağım, ancak mevcut taahhüt ve indirimlerin akıbeti konusunda AVEA'nın usulü konusunda deneyime binaen bilgi verebilecek arkadaşlar var mı?
  • Arkadaşlar merhaba. Geçen ay faturalı turkcell hattımı üzerime aldım, devir ücreti ödemedim ancak, turkcell bana bu ay bir fatura içinde çifte fatura kitlemiş.

    İşlem şöyle oldu, hesap kesimim 20'siydi ben 27'sinde devir işlemi yaptırdım normalde 45 tl ödeyecekken 90 tl fatura çıkardılar. İlk 7 güne 45 tl sonraki 3 hafta için de yeni bir fatura dönemiymiş gibi 45 tl kestiler. Bu yasal mı arkadaşlar btk'ya şikayet etmeyi düşünüyorum, ve size de bu şekilde çift fatura bedeli mi kestiler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt_17 -- 10 Nisan 2013; 22:44:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende hattı üstüme aldım 1.5 ay önce. hattım turkcell ve kesinlikle faturalıya zorla geçmek diye bişey yok. ben kullandığım tarife artık kontorlude bulunmadığı için faturalıya geçtim fakat sordular kontorlu mu kalsın faturalı mı olsun diye.
  • Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?
  • Merhaba benim yıllar önce annnemin üstüne aldığım turkcell hattımı, turkcell in artık üzmesinden dolayı avea ya taşısam ileride hattı üstüme almamda problem çıkar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_blacksea

    Merhaba benim yıllar önce annnemin üstüne aldığım turkcell hattımı, turkcell in artık üzmesinden dolayı avea ya taşısam ileride hattı üstüme almamda problem çıkar mı?

    ilk aldıgınızda hangi operatördü ?
  • Hic tasima olmadi 10 yildir turkcell

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_blacksea

    Hic tasima olmadi 10 yildir turkcell




    ozaman turkcellde kendi adına al 3 ay bekle ozaman gec avea ya

    avea dayken alaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 15 Nisan 2013; 15:33:36 >
  • Bu uzerimize alma durumu zorunlu falan mi olucak yoksa onemli birsey degil benim icin zaten sistemde ben kullaniyorum olarak gozukuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_blacksea

    Bu uzerimize alma durumu zorunlu falan mi olucak yoksa onemli birsey degil benim icin zaten sistemde ben kullaniyorum olarak gozukuyor.

    yok o zorunluluk acık hatlar icin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında sanal operatörlerde hattı geri taşıma olayı olmaması lazım. Sonuçta imzalanan sözleşmede "Avea Bireysel Tip Abonelik Sözleşmesi" yazıyor. Sanal operatörler aslında, avea'nın işbirliği tarifeleri. Dolayısıyla bu işlemi direk avea'nın yapması lazım bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    adamlar devir icin para istedi senden de istedimi ben bimcell müşteri hiz aradım hattımı aveadan almıstım bimcelle gectim bimcellde annemin üzrine alabilirmiyim dedim alabilir ama 39 tl ödemeniz gerekir dedi btk bu yönde kararı var dedim sizin bilginiz yok sanırım dedim bedava alına bilir dedim müşteri hiz . 2 türülü alabilirsiniz ozaman dedi ya annenizle gidip 39tl ödeyip yada acık hat deyip anneniz üzerinize alsı dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 16 Nisan 2013; 17:55:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    adamlar devir icin para istedi senden de istedimi ben bimcell müşteri hiz aradım hattımı aveadan almıstım bimcelle gectim bimcellde annemin üzrine alabilirmiyim dedim alabilir ama 39 tl ödemeniz gerekir dedi btk bu yönde kararı var dedim sizin bilginiz yok sanırım dedim bedava alına bilir dedim müşteri hiz . 2 türülü alabilirsiniz ozaman dedi ya annenizle gidip 39tl ödeyip yada acık hat deyip anneniz üzerinize alsı dedi

    Bim mağazasına gittim hat Avea'dan çıkma olduğu için işlemi Avea yapar dedi. Avea bayisine gittiğimde 10 TL istedi. BTK kanunu hatırlattım ve yine patavatsız cevap verince, önlerinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu hiza ettim ve müşteri hizmetleri de onayladı ücretsiz olduğunu, bayi hakkında şikayet oluşturmak istiyorum dedim. Müşteri hizmetleri benden bayi kodunu istedi. Benden bayiden kodu isteyince bayi bir anda kuzu kesildi ve işlemi ücretsiz yaptı. Eğer şuanki işlemden devir sağlanamazsa yakınıma Avea'ya geçmesini isteyip, geçişten sonra yine aynı bayiye devir için gideceğim. Seve seve yapacaklar yine işlemi.

    Ekleme: Ayrıca size ait olmayan her hat açık hat sayılıyor. BTK anne, baba, yenge, haladan bahsetmiyor. Yine de geçerken belirtmeyin kimin üstüne olduğunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VooPoo -- 15 Nisan 2013; 18:33:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    adamlar devir icin para istedi senden de istedimi ben bimcell müşteri hiz aradım hattımı aveadan almıstım bimcelle gectim bimcellde annemin üzrine alabilirmiyim dedim alabilir ama 39 tl ödemeniz gerekir dedi btk bu yönde kararı var dedim sizin bilginiz yok sanırım dedim bedava alına bilir dedim müşteri hiz . 2 türülü alabilirsiniz ozaman dedi ya annenizle gidip 39tl ödeyip yada acık hat deyip anneniz üzerinize alsı dedi

    Bim mağazasına gittim hat Avea'dan çıkma olduğu için işlemi Avea yapar dedi. Avea bayisine gittiğimde 10 TL istedi. BTK kanunu hatırlattım ve yine patavatsız cevap verince, önlerinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu hiza ettim ve müşteri hizmetleri de onayladı ücretsiz olduğunu, bayi hakkında şikayet oluşturmak istiyorum dedim. Müşteri hizmetleri benden bayi kodunu istedi. Benden bayiden kodu isteyince bayi bir anda kuzu kesildi ve işlemi ücretsiz yaptı. Eğer şuanki işlemden devir sağlanamazsa yakınıma Avea'ya geçmesini isteyip, geçişten sonra yine aynı bayiye devir için gideceğim. Seve seve yapacaklar yine işlemi.

    Ekleme: Ayrıca size ait olmayan her hat açık hat sayılıyor. BTK anne, baba, yenge, haladan bahsetmiyor. Yine de geçerken belirtmeyin kimin üstüne olduğunu.

    bim magazası yapıyor hocam devir işlemini avea müşteri hiz. leride onayladı bimcellde müşteri hiz. bimcellde yapılır dedi

    siz suan devir yaparken hangi operatördeydiniz bimcell mi avea mı avea bayiin demi yaptırdınız devir işlemini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    adamlar devir icin para istedi senden de istedimi ben bimcell müşteri hiz aradım hattımı aveadan almıstım bimcelle gectim bimcellde annemin üzrine alabilirmiyim dedim alabilir ama 39 tl ödemeniz gerekir dedi btk bu yönde kararı var dedim sizin bilginiz yok sanırım dedim bedava alına bilir dedim müşteri hiz . 2 türülü alabilirsiniz ozaman dedi ya annenizle gidip 39tl ödeyip yada acık hat deyip anneniz üzerinize alsı dedi

    Bim mağazasına gittim hat Avea'dan çıkma olduğu için işlemi Avea yapar dedi. Avea bayisine gittiğimde 10 TL istedi. BTK kanunu hatırlattım ve yine patavatsız cevap verince, önlerinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu hiza ettim ve müşteri hizmetleri de onayladı ücretsiz olduğunu, bayi hakkında şikayet oluşturmak istiyorum dedim. Müşteri hizmetleri benden bayi kodunu istedi. Benden bayiden kodu isteyince bayi bir anda kuzu kesildi ve işlemi ücretsiz yaptı. Eğer şuanki işlemden devir sağlanamazsa yakınıma Avea'ya geçmesini isteyip, geçişten sonra yine aynı bayiye devir için gideceğim. Seve seve yapacaklar yine işlemi.

    Ekleme: Ayrıca size ait olmayan her hat açık hat sayılıyor. BTK anne, baba, yenge, haladan bahsetmiyor. Yine de geçerken belirtmeyin kimin üstüne olduğunu.

    bim magazası yapıyor hocam devir işlemini avea müşteri hiz. leride onayladı bimcellde müşteri hiz. bimcellde yapılır dedi

    siz suan devir yaparken hangi operatördeydiniz bimcell mi avea mı avea bayiin demi yaptırdınız devir işlemini

    Ancak benim hattım ilk Avea idi. Sonra Bimcell'e geçtim ve şuanda Bimcell. Bu durumda hat devir işlemini Bim mağazasından mı yapacağım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jolibar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Benim durumum; Bir yakınıma kayıtlı Avea Faturasız hattımı daha önce Bimcell'e taşıdım ve şimdi üstüme almak istediğimde Bim mağazasındaki personel bunun Avea'nın yapabileceğini söylüyor. Sorun burada üzerime almam için önce tekrar Avea'ya geçip sonra mı alabiliyorum ?

    Numaranız Avea numarası ise Avea yapabilir. Bimcell'den numara aldıysanız Bim yapabilir.

    Sizin ilk olarak numarayı aldığınız operatör hangisi ise hattı ona geri taşıyıp sonra işlem yapacaksınız. Avea'dan aldıysanız numarayı, hattı Avea'ya taşıyıp öyle işlem yapacaksınız.

    Bim mağazaları, sadece Bim mağazalarından alınan hatlar için işlem yapıyor.

    Kısacası şöyle izah edeyim. 0555'li bir hattı Avea'dan alıp sonra Bimcell'e taşıdınız. Hattı üzerinize almak için 0555'li numaranızı tekrar Avea bayisine gidip Avea'ya taşımanız gerekiyor.

    0551'li bir Bimcell hattınız var ise ve onu üzerinize almak istiyorsanız bu işlem Bim'de yapılıyor.

    3 gun once basvurdum devir islemi icin. 4745ten gelen sms "Devir basvurunuz alinmistir.Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz IPTAL yazip gonderebilirsiniz.Basvuru onayiniz 2 gun icinde farkli bi sms ile alinacaktir." seklinde oldu. Bunun sonucunu bekliyorum. Sonuclanmazsa aveaya gecip alicam.

    adamlar devir icin para istedi senden de istedimi ben bimcell müşteri hiz aradım hattımı aveadan almıstım bimcelle gectim bimcellde annemin üzrine alabilirmiyim dedim alabilir ama 39 tl ödemeniz gerekir dedi btk bu yönde kararı var dedim sizin bilginiz yok sanırım dedim bedava alına bilir dedim müşteri hiz . 2 türülü alabilirsiniz ozaman dedi ya annenizle gidip 39tl ödeyip yada acık hat deyip anneniz üzerinize alsı dedi

    Bim mağazasına gittim hat Avea'dan çıkma olduğu için işlemi Avea yapar dedi. Avea bayisine gittiğimde 10 TL istedi. BTK kanunu hatırlattım ve yine patavatsız cevap verince, önlerinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu hiza ettim ve müşteri hizmetleri de onayladı ücretsiz olduğunu, bayi hakkında şikayet oluşturmak istiyorum dedim. Müşteri hizmetleri benden bayi kodunu istedi. Benden bayiden kodu isteyince bayi bir anda kuzu kesildi ve işlemi ücretsiz yaptı. Eğer şuanki işlemden devir sağlanamazsa yakınıma Avea'ya geçmesini isteyip, geçişten sonra yine aynı bayiye devir için gideceğim. Seve seve yapacaklar yine işlemi.

    Ekleme: Ayrıca size ait olmayan her hat açık hat sayılıyor. BTK anne, baba, yenge, haladan bahsetmiyor. Yine de geçerken belirtmeyin kimin üstüne olduğunu.

    bim magazası yapıyor hocam devir işlemini avea müşteri hiz. leride onayladı bimcellde müşteri hiz. bimcellde yapılır dedi

    siz suan devir yaparken hangi operatördeydiniz bimcell mi avea mı avea bayiin demi yaptırdınız devir işlemini

    Ancak benim hattım ilk Avea idi. Sonra Bimcell'e geçtim ve şuanda Bimcell. Bu durumda hat devir işlemini Bim mağazasından mı yapacağım ?

    bana aveadan müşteri hiz . ve bimcell müşteri hiz. verdigi bilgi daha önce aveada olup sonradan bimcelle gecenler bim magazalarında yaptırabilirsiniz dedi hat devir formu dolduracakmısınız para isterlerse verme sakın




  • Bilgi için teşekkürler hocam şimdi gidiyorum mağazaya bir de ona başvuralım artık hangisi yaparsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bilgi için teşekkürler hocam şimdi gidiyorum mağazaya bir de ona başvuralım artık hangisi yaparsa.

    benim anlamadıgım avea nasıl yaptı benimkini yapmadılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bilgi için teşekkürler hocam şimdi gidiyorum mağazaya bir de ona başvuralım artık hangisi yaparsa.

    benim anlamadıgım avea nasıl yaptı benimkini yapmadılar

    Ben hattın Bimcell olduğunu söylememiştim.
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.