Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.553
Cevap
38
Favori
95.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bilgi için teşekkürler hocam şimdi gidiyorum mağazaya bir de ona başvuralım artık hangisi yaparsa.

    benim anlamadıgım avea nasıl yaptı benimkini yapmadılar

    Ben hattın Bimcell olduğunu söylememiştim.

    anladım ben söyledim ama bayii hiç bişey bilmiyor suan aveada yapamaz bimcellde diyor avea gecmen gerek dedi ama müşteri hiz bimde yapabilirsiniz sorun olmaz dedi




  • Bim mağazasına gittim. İşlemi ancak Avea ve Avea'ya geçtiğimde yapabileceğimi söyledi. Biraz ısrar edince bir kaç yeri arayıp sordu. Ben de Bim m. hizmetlerini aradım mağazada, sonuç yine mağaza görevlisinin dediği gibi çıktı. Büyük ihtimal Avea bayinin yaptığı işlem sonuçsuz kalacak. Sanırım
    en iyisi tekrar Avea'ya geçip hattı üzerime almak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bim mağazasına gittim. İşlemi ancak Avea ve Avea'ya geçtiğimde yapabileceğimi söyledi. Biraz ısrar edince bir kaç yeri arayıp sordu. Ben de Bim m. hizmetlerini aradım mağazada, sonuç yine mağaza görevlisinin dediği gibi çıktı. Büyük ihtimal Avea bayinin yaptığı işlem sonuçsuz kalacak. Sanırım
    en iyisi tekrar Avea'ya geçip hattı üzerime almak.

    bimmüşteri hiz. bana bimde yapabilirsiniz dedi avea müşterihiz yapabilirsiniz dedi
  • Müşteri hizmetlerinde her telden ayrı ses çıkıyor. En sonda Btk'nın da yapacağı işi de dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bim mağazasına gittim. İşlemi ancak Avea ve Avea'ya geçtiğimde yapabileceğimi söyledi. Biraz ısrar edince bir kaç yeri arayıp sordu. Ben de Bim m. hizmetlerini aradım mağazada, sonuç yine mağaza görevlisinin dediği gibi çıktı. Büyük ihtimal Avea bayinin yaptığı işlem sonuçsuz kalacak. Sanırım
    en iyisi tekrar Avea'ya geçip hattı üzerime almak.

    tamam da hat üzerine değil. nasıl aveaya geçeceksin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.sneijder

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Bim mağazasına gittim. İşlemi ancak Avea ve Avea'ya geçtiğimde yapabileceğimi söyledi. Biraz ısrar edince bir kaç yeri arayıp sordu. Ben de Bim m. hizmetlerini aradım mağazada, sonuç yine mağaza görevlisinin dediği gibi çıktı. Büyük ihtimal Avea bayinin yaptığı işlem sonuçsuz kalacak. Sanırım
    en iyisi tekrar Avea'ya geçip hattı üzerime almak.

    tamam da hat üzerine değil. nasıl aveaya geçeceksin?

    hat yakınının üzerineymiş dikkatli okursan konuyu




  • 99 dan beri kullandığım hattımın sahibi değildim Turkcell bayisine tarife seçimi için gittiğimde bana ücretsiz devir işlemi yapıldığı söylendi ve devir almam için yönlendirildim. Hattımı üzerime aldım almaz olaydım 14 yıllık tüm haklarım gitti uygun tarife kullanıyordum o hakkımda gitti 32 günlük turkcell müşterisi gibi muamele gösterdiler. O kadar yazışmama ve telefonda görüşmeme rağmende haklarımın iadesini kabul etmediler. Şimdi aveaya taşıma için başvurdum hattımı taşıyacağım bakalım bişey çıkacakmı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bagenli

    99 dan beri kullandığım hattımın sahibi değildim Turkcell bayisine tarife seçimi için gittiğimde bana ücretsiz devir işlemi yapıldığı söylendi ve devir almam için yönlendirildim. Hattımı üzerime aldım almaz olaydım 14 yıllık tüm haklarım gitti uygun tarife kullanıyordum o hakkımda gitti 32 günlük turkcell müşterisi gibi muamele gösterdiler. O kadar yazışmama ve telefonda görüşmeme rağmende haklarımın iadesini kabul etmediler. Şimdi aveaya taşıma için başvurdum hattımı taşıyacağım bakalım bişey çıkacakmı..

    Taşıyamazsınız türkcell peşinizi 01.10.14 e kadar bırakmıyor ilgili arkadaşların desteğini bekliyorumhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151&p=1#74112151

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bagenli

    99 dan beri kullandığım hattımın sahibi değildim Turkcell bayisine tarife seçimi için gittiğimde bana ücretsiz devir işlemi yapıldığı söylendi ve devir almam için yönlendirildim. Hattımı üzerime aldım almaz olaydım 14 yıllık tüm haklarım gitti uygun tarife kullanıyordum o hakkımda gitti 32 günlük turkcell müşterisi gibi muamele gösterdiler. O kadar yazışmama ve telefonda görüşmeme rağmende haklarımın iadesini kabul etmediler. Şimdi aveaya taşıma için başvurdum hattımı taşıyacağım bakalım bişey çıkacakmı..

    Taşıyamazsınız türkcell peşinizi 01.10.14 e kadar bırakmıyor ilgili arkadaşların desteğini bekliyorumhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151&p=1#74112151

    aslında yanılıyorsunuz devir işleminin hemen ardından başka operatöre geçebilirsiniz. vodafoneden gelen maili aynen yapıştırıyorum. hata ilk satırlardaki "canım" ifadesi yazan kişinin başka arkadaşına mesajı olup banada yapıştırmış:) taşıma işi 2. maddede açıklanmış

    Sayın Zafer ****;

    Talebiniz ekte madde madde sıralanmıştır.

    2 ) 1- 0541 5****** numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz. Bu soruyu genel olarak yazmadım hattı bazında yazdım canım ayrıca vos üzerinden de sordum.

    1 ) Verilen hatalı bigliler hakkındaki şikayetinizin ilgili birimlerle paylaşılmıştır. Bu kapsamda kişi bazında gerekli aksiyonların alınacağını belirtmek isteriz.

    2.) Tarafımızdan yapılan işlem hat üzerindeki yasal bilgilerin tamamının değiştirilmesi yani hattın farklı bir kişiye devredilmesidir.

    2 ) 1- 0541 54****1 numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz.

    2 ) 2- Numara taşıma işlemi için herhangi bir kısıt bulunmamaktadır. Kısaca kullanıcı devir aldıktan sonra numarasını taşıyabilmektedir.

    3 ) Vodafone Cep Merkezimiz hakkındaki bildiriminizin daha önceki mailinize istinaden ilgili birimlerimizle paylaşıldığını bilmenizi isteriz. Onay mesajının gecikmesi gelmesi ile ilgili yapılan araştırmada ise, ilgili tarihlerde sistemlerimizdeki güncelleme çalışmasından etkilendiği bu nedenle gecikme yaşandığı bilgisi alınmıştır. Bu konuda için Vodafone olarak ayrıca özür dileriz.

    Bayilerimize konu hakkında genel bir bilgilendirmede bulunulduğunu bildirir, herhangi bir sorun yaşamanız halinde başvuruda bulunduğunuz CepMerkezimizin ticari ünvanı ve başvuru tarihinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bagenli

    99 dan beri kullandığım hattımın sahibi değildim Turkcell bayisine tarife seçimi için gittiğimde bana ücretsiz devir işlemi yapıldığı söylendi ve devir almam için yönlendirildim. Hattımı üzerime aldım almaz olaydım 14 yıllık tüm haklarım gitti uygun tarife kullanıyordum o hakkımda gitti 32 günlük turkcell müşterisi gibi muamele gösterdiler. O kadar yazışmama ve telefonda görüşmeme rağmende haklarımın iadesini kabul etmediler. Şimdi aveaya taşıma için başvurdum hattımı taşıyacağım bakalım bişey çıkacakmı..

    Taşıyamazsınız türkcell peşinizi 01.10.14 e kadar bırakmıyor ilgili arkadaşların desteğini bekliyorumhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151&p=1#74112151

    aslında taşırsınız... vodafoneden bana yazılan cevabı aynen yapıştırıyorum. ilk satırlardaki "canım" ifadesi kendi aralarında geçen yazışmanın hata ile banada yazılması olup aynen kopyaladım

    Sayın Z*****

    Talebiniz ekte madde madde sıralanmıştır.

    2 ) 1- 054*******1 numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz. Bu soruyu genel olarak yazmadım hattı bazında yazdım canım ayrıca vos üzerinden de sordum.

    1 ) Verilen hatalı bigliler hakkındaki şikayetinizin ilgili birimlerle paylaşılmıştır. Bu kapsamda kişi bazında gerekli aksiyonların alınacağını belirtmek isteriz.

    2.) Tarafımızdan yapılan işlem hat üzerindeki yasal bilgilerin tamamının değiştirilmesi yani hattın farklı bir kişiye devredilmesidir.

    2 ) 1- 0*****1 numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz.

    2 ) 2- Numara taşıma işlemi için herhangi bir kısıt bulunmamaktadır. Kısaca kullanıcı devir aldıktan sonra numarasını taşıyabilmektedir.

    3 ) Vodafone Cep Merkezimiz hakkındaki bildiriminizin daha önceki mailinize istinaden ilgili birimlerimizle paylaşıldığını bilmenizi isteriz. Onay mesajının gecikmesi gelmesi ile ilgili yapılan araştırmada ise, ilgili tarihlerde sistemlerimizdeki güncelleme çalışmasından etkilendiği bu nedenle gecikme yaşandığı bilgisi alınmıştır. Bu konuda için Vodafone olarak ayrıca özür dileriz.

    Bayilerimize konu hakkında genel bir bilgilendirmede bulunulduğunu bildirir, herhangi bir sorun yaşamanız halinde başvuruda bulunduğunuz CepMerkezimizin ticari ünvanı ve başvuru tarihinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bagenli

    99 dan beri kullandığım hattımın sahibi değildim Turkcell bayisine tarife seçimi için gittiğimde bana ücretsiz devir işlemi yapıldığı söylendi ve devir almam için yönlendirildim. Hattımı üzerime aldım almaz olaydım 14 yıllık tüm haklarım gitti uygun tarife kullanıyordum o hakkımda gitti 32 günlük turkcell müşterisi gibi muamele gösterdiler. O kadar yazışmama ve telefonda görüşmeme rağmende haklarımın iadesini kabul etmediler. Şimdi aveaya taşıma için başvurdum hattımı taşıyacağım bakalım bişey çıkacakmı..

    Taşıyamazsınız türkcell peşinizi 01.10.14 e kadar bırakmıyor ilgili arkadaşların desteğini bekliyorumhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151&p=1#74112151

    aslında yanılıyorsunuz devir işleminin hemen ardından başka operatöre geçebilirsiniz. vodafoneden gelen maili aynen yapıştırıyorum. hata ilk satırlardaki "canım" ifadesi yazan kişinin başka arkadaşına mesajı olup banada yapıştırmış:) taşıma işi 2. maddede açıklanmış

    Sayın Zafer ****;

    Talebiniz ekte madde madde sıralanmıştır.

    2 ) 1- 0541 5****** numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz. Bu soruyu genel olarak yazmadım hattı bazında yazdım canım ayrıca vos üzerinden de sordum.

    1 ) Verilen hatalı bigliler hakkındaki şikayetinizin ilgili birimlerle paylaşılmıştır. Bu kapsamda kişi bazında gerekli aksiyonların alınacağını belirtmek isteriz.

    2.) Tarafımızdan yapılan işlem hat üzerindeki yasal bilgilerin tamamının değiştirilmesi yani hattın farklı bir kişiye devredilmesidir.

    2 ) 1- 0541 54****1 numaralı hattınız ile Hesabını bilen Mini tarifesini kullanmaktasınız. Devir işlemiyle birlikte tarifenizi değiştirebilir ya da tekrar aynı tarifeyi tercih edebilirsiniz.

    2 ) 2- Numara taşıma işlemi için herhangi bir kısıt bulunmamaktadır. Kısaca kullanıcı devir aldıktan sonra numarasını taşıyabilmektedir.

    3 ) Vodafone Cep Merkezimiz hakkındaki bildiriminizin daha önceki mailinize istinaden ilgili birimlerimizle paylaşıldığını bilmenizi isteriz. Onay mesajının gecikmesi gelmesi ile ilgili yapılan araştırmada ise, ilgili tarihlerde sistemlerimizdeki güncelleme çalışmasından etkilendiği bu nedenle gecikme yaşandığı bilgisi alınmıştır. Bu konuda için Vodafone olarak ayrıca özür dileriz.

    Bayilerimize konu hakkında genel bir bilgilendirmede bulunulduğunu bildirir, herhangi bir sorun yaşamanız halinde başvuruda bulunduğunuz CepMerkezimizin ticari ünvanı ve başvuru tarihinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri


    olmuyor hocam ben vodafonede hattımı üzerime alıp aveaya tasıma icin bir hafta sonra basvurdum aradan bir gün gecti hattınız devir oldugu icin 3 ay beklemelisiniz gibi bir mesaj geldi




  • kullandığım hat babamın üzerine.numara olarakta turkcell numarası.önceden vodafone a geçmştim.hattı kendi üzerime alabilmek için tekrar turkcell e geçiş yaptım.15/04 te yani bu pazartesi turkcell e geçişim tamamlandı.bugün hattı kendi üzerime almak için tim e gittim.kayseri merkez de 3 tim dolandım.ilki sadece faturalıya geçiş yapabiliyoruz , şu an faturasız devir işlemi için sistemimiz arıza veriyor dedi.ikinci tim 40 tl ye yapıyoruz btk dan bize sinyal gelmedi dedi.üçüncüsü ikincisiyle aynı isme sahip tam karşısında bulunan tim di.oraya gidip söyledim tamam dediler ama sadece faturalıya geçiş yapılıyor dedi.olmaması lazım dedim.müşteri temsilcisi işleme başladı.hattınız ""3 gün önce sim kart değişikliği yapılmış işlem yapılamıyor"" diye bir uyarı çıktı.bana da gösterdi ekranda ki uyarıyı.işlemi gerçekleştiremedim sonuç olarak.yeni taşınmış hatlar da devir için ne kadar süre geçmesi gerekiyor?bi bilen söyleyiverse çok makbule geçecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neresionline -- 17 Nisan 2013; 20:32:05 >




  • Yeni tasinan hatlarda hemen devir yapilabiliyor ama sim kartin degistise 3-4 gun sonra yapabilirsin ayni sey benim basima geldi numara tasirken yanlis sim kart vermis bayi yenisini verdi sonra devir icin time gittim ayni uyariyi bende aldim 3 gun sonra gittim sorunsuzca devir aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz



    olmuyor hocam ben vodafonede hattımı üzerime alıp aveaya tasıma icin bir hafta sonra basvurdum aradan bir gün gecti hattınız devir oldugu icin 3 ay beklemelisiniz gibi bir mesaj geldi

    valla kardeş ona bakarsan bu devir işleminede olmuyor dedilerdi bana telefonda. ama yazılı isteyince işte yukardaki gibi cevap verdiler. olmadığını ve nedenini btk kararına rağmen tabii yazılı olarak mail atsınlar... ben böyle yazınca yukarıdaki gibi yazdılar bana... btk ya göre oluyor. vodafone yokuşa sürüyor diğerleride...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz



    olmuyor hocam ben vodafonede hattımı üzerime alıp aveaya tasıma icin bir hafta sonra basvurdum aradan bir gün gecti hattınız devir oldugu icin 3 ay beklemelisiniz gibi bir mesaj geldi

    valla kardeş ona bakarsan bu devir işleminede olmuyor dedilerdi bana telefonda. ama yazılı isteyince işte yukardaki gibi cevap verdiler. olmadığını ve nedenini btk kararına rağmen tabii yazılı olarak mail atsınlar... ben böyle yazınca yukarıdaki gibi yazdılar bana... btk ya göre oluyor. vodafone yokuşa sürüyor diğerleride...
  • Arkadaşlar " ***** no'lu hattinizin devir islemine dair onay alinmistir. İsleminiz en kisa sürede gerçekleşecektir. " aşamadaki mesajı 16 Nisan sabahı itibariyle aldım. Devir işlemi ne kadar sürede gerçekleşiyor. Yapan arkadaşlarda ne kadar sürdü ? Hattım ilk Avea'dan çıkma şuanda Bimcell ve bu aşamada ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genclik17

    Yeni tasinan hatlarda hemen devir yapilabiliyor ama sim kartin degistise 3-4 gun sonra yapabilirsin ayni sey benim basima geldi numara tasirken yanlis sim kart vermis bayi yenisini verdi sonra devir icin time gittim ayni uyariyi bende aldim 3 gun sonra gittim sorunsuzca devir aldim

    yanlış sim kart durumu yok ortada.72 saat bile olmadı daha turkcell e geçeli.tim de ki görevli 1 hafta falan dedi ama artık beklemk epey sıktı.hat taşınması vs derken tl yüklemesi yapmadım.hiç bir halt yapamıyorum.
  • şu işlemi turkcell'de ücretsiz, sorunsuz halleden yok mudur? karttaki mevcut bakiyenin, tarifenin, kampanyaların vs. akibeti ne oluyor? Herkes aynı soruları soruyor ama net cevap veren pek yok. (demek ki çok az kişi deviri gerçekleştirebilmiş?)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masis88

    şu işlemi turkcell'de ücretsiz, sorunsuz halleden yok mudur? karttaki mevcut bakiyenin, tarifenin, kampanyaların vs. akibeti ne oluyor? Herkes aynı soruları soruyor ama net cevap veren pek yok. (demek ki çok az kişi deviri gerçekleştirebilmiş?)

    daha önceleri vodafoneden hattımım yine vodafone üstüme aldım ücretsiz paket ve kampanyalara bir şey olmadı vodafone shopğdaki görevli hepsi iptal olur dedi ama hiç bir şey olmadı turkcellde durum nasıl bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    Arkadaşlar " ***** no'lu hattinizin devir islemine dair onay alinmistir. İsleminiz en kisa sürede gerçekleşecektir. " aşamadaki mesajı 16 Nisan sabahı itibariyle aldım. Devir işlemi ne kadar sürede gerçekleşiyor. Yapan arkadaşlarda ne kadar sürdü ? Hattım ilk Avea'dan çıkma şuanda Bimcell ve bu aşamada ?

    ne zaman devir işlemi yaptırdınız ilk aveadan gelen mesaj ne zaman geldi bende bugun benim üzerime olan hattımı annemin üzerine almak icin avea gittim hat bimcellde suan hiç bisey demedim görevliye bilgisayardan işlem yaptı işleminiz tamam dedi suan devir işlemini tamamlandımı

    surdan bakın bi bana son gelişmeler hakkında bilgi verebilirmisiniz hat devir oldu veya olmadı

    https://hat-sorgulama.btk.gov.tr/sorgu.php




  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.