Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.553
Cevap
38
Favori
95.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben gecenlerde turkcelle gittim hatti ustumealmak icin hazir kart kampanyamiz bitti faturaliya gecerseniz devir islemi yapabiliriz dedi nedir bu ? devir isleminde faturali olmak zorundamiyim ben ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dext3r

    ben gecenlerde turkcelle gittim hatti ustumealmak icin hazir kart kampanyamiz bitti faturaliya gecerseniz devir islemi yapabiliriz dedi nedir bu ? devir isleminde faturali olmak zorundamiyim ben ?

    hayır sadece bayinin çakallığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999 dan alınma 15 yıllık vodafone hattımı üstüme aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 kadar bekleme mevzusu beni deli etti kaç gündür btk sikayetvar gibi yerlerden olayı dile getiriyorum ve bir çözüm yolu bulmamız çok zor gibi
    şu ana kadar ki en mantıklı çözüm yasal sahibi bulup hattı geri aldırmak, aldıktan sonra geçmek istediğimiz operatöre taşımak, taşıdıktan sonra devir ücreti ne ise verip hattı üzerinize almak bunun dışında şuan çıkar yol göremiyorun
  • 18 mayıs'ta kullandığım faturalı hattı üstüme aldım, 39 lira yeni hat tesis vergisi ücret olarak yansıtılmış güncel faturama. bu ücretin 12 taksite bölüneceği söylendi ama burada okuduklarımla tamamen zıt bu ücret. yeni hat tesisi yok bir kere ortada, forumda bulamadım aynı sorunu yaşayan birini. 39 lira normal taşıma ücretiydi zaten, en azından hat sahibini bulup alırdım numarayı üzerime, istediğim operatöre taşıyabilirdim o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treko

    2014 kadar bekleme mevzusu beni deli etti kaç gündür btk sikayetvar gibi yerlerden olayı dile getiriyorum ve bir çözüm yolu bulmamız çok zor gibi
    şu ana kadar ki en mantıklı çözüm yasal sahibi bulup hattı geri aldırmak, aldıktan sonra geçmek istediğimiz operatöre taşımak, taşıdıktan sonra devir ücreti ne ise verip hattı üzerinize almak bunun dışında şuan çıkar yol göremiyorun


    Taşınan hatlarda hiçbir şekilde devir yapılmıyor. Sadece hattın ilk açıldığı operatör devir yapabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recedag

    18 mayıs'ta kullandığım faturalı hattı üstüme aldım, 39 lira yeni hat tesis vergisi ücret olarak yansıtılmış güncel faturama. bu ücretin 12 taksite bölüneceği söylendi ama burada okuduklarımla tamamen zıt bu ücret. yeni hat tesisi yok bir kere ortada, forumda bulamadım aynı sorunu yaşayan birini. 39 lira normal taşıma ücretiydi zaten, en azından hat sahibini bulup alırdım numarayı üzerime, istediğim operatöre taşıyabilirdim o zaman.

    Yeni hat vergisi alinmiyor. İlk faturanizda indirim olarak o rakamlarin dusmesi lazim.

    Normal bir devir olayi degil bu. Hat sabiyle gidilen devirlerde yeni hat vergisi var. Bunda yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar Ekim 2014 olayıyla ilgili gelişmeleri yazıyorum. Rica ediyorum bana destek olun ve yazımı sonuna kadar okuyun.

    Bu sabah bir mesaj geldi aynen şöyle:
    Sayın XXXX XXXX Şebekemize yapmış olduğunuz numara taşıma talebi son kullanıcının hattı üzerine alması sebebiyle reddedilmiştir.

    Bugün 2 Turkcell 1 Vodafone bayisine gittim ve resmen terlettim elemanları.
    İlk girdiğim Turkcell bayisinde BTK'nın böyle bir kararının olup olmadığını sordum var dediler. Bana size gelen bu resmi evrağı gösterin dedim gösteremeyiz bize sinyalle geliyor dediler ne sinyali telefonla arayıp mı söylüyorlar elinizde resmi bir şey yok mu dedim var mail olarak geldi ama gösteremeyiz dedi inat ettim ama göstermedi şikayet edince zaten alırız bütün evrakları dedim çıktım.

    İkinci Turkcell bayisine girdim orda gördüğüm çaylak elemanlardan birini sıkıştırdım köşeye dedim böyle böyle bir sebepten dolayı hattımı taşımama müsaade etmiyorsunuz ben elinizdeki resmi evrağı ve bir nüshasını istiyorum dedim. Çocuk işin içinden çıkamayınca müdürünü çağırdı müdürü dosyasından evrakları aramaya başladı. Yaklaşık 20 dk. kadar aradı sabırla bekledim. Baskı halinde evrağı bulamayınca bilgisayara geçti ve maillerine baktı. Orada da yaklaşık bi 10-15 dakika oyalandık en sonunda alakasız bir mail açtı. BTK kararıyla falan alakası yok. Kendi içlerinde benim onaylamadığım ve kendilerinin 3 ay önce söyledikleriyle uyuşmayan bir karar almışlar. Karar şöyle;
    BTK'nın 2012/DK-14/453 sayılı kararı sonucu eski hat sahibinin hat devir işlemine itirazı için son tarih olan 01.10.2014 tarihine kadar süresi bulunmaktadır ve bu süreye kadar diğer operatörlere geçiş işlemlerine onay verilmeyecektir. Fakat BTK'nın böyle bir kararı yok. Yani hattınızı üstünüze aldığınızda hattı istediğiniz operatöre taşıyabilirsiniz. Baya tartıştık diğer elemanlar falan da geldi olay kızışınca dedim şikayet edince zaten bütün herşey resmi şekilde dökülür. Çıktım bayiden.

    Hattımı taşıma talebinde bulunduğum Vodafone bayisine gittim ve hattımı taşıyan bayana olan biteni anlattım talebimin reddedildiğini söyledim. Böyle bir kararın olduğunu söyledi ve bende hemen tabiki bu kararı görmek istediğimi söyledim. Oda yaklaşık bi 10-15 dakika aradı ve saçmasapan kararlar çıkardı önüme. Hepsini de bir güzel çürüttüm.
    Gelelim en güzel kısıma
    En son baktığımız belgelerde yazanlar şu şekilde;

    Belge 1
    Hat devir işleminden sonra hat başka operatöre taşındıysa eski hat sahibinin itiraz süreci nasıl işlemektedir:
    Bu konuyla ilgili BTK'dan herhangi bir bilgi yansıtılmamış olup cevap beklenmektedir.

    Belge 2
    Hat devir işleminden sonra hattın başka operatöre taşınması ve eski hat sahibinin itirazı ile ilgili
    Hat devir işleminden sonra hattın port-out (yani anladığım kadarıyla diğer operatörlere taşınması kadın da onayladı bunu) hakkı yeni yasal sahibindedir. Eski hat sahibinin 1 Ekim 2014 tarihine kadar itiraz etmesi durumunda hattın bağlı bulunduğu operatörden tarafımıza, hattın o operatöre taşınmasıyla ilgili talepte bulunulmalıdır.

    Bu yazdıklarım yaklaşık olarak yazanlardır. Tam olarak cümleler ne yazık ki aklımda değil ve kesinlikle bir nüsha vermedikleri için ekleyemiyorum üzgünüm.
    Kısacası BTK'nın bu saçmalıkla ilgili aldığı herhangi bir karar yoktur arkadaşlar.
    Bugün artık geç kaldım ve çok ters bir yerde olduğu için Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip şikayetimi bildiremedim fakat yarın sabah gidip dilekçemi teslim etmeyi düşünüyorum. 1 hafta içinde işleme girmek 1 ay içinde de sonuçlanmak zorunda bu işlemler. %90 haklıyım şu durumda. Haksız olduğum konu ise hattımı kendi üstüme devrettiğimde imzaladığım taahhütnameyi detaylı bir şekilde okumuş olsam dahi ne yazdığı konusunda şuan fikir sahibi değilim. Eğer böyle bir durumu kabul ettiysem yapacak birşey kalmıyor ne yazık ki.

    Sizden ricam aynı durumda olsun olmasın tüm arkadaşların; bu durumun operatörler tarafından suistimal edildiğine dair bir dilekçe yazmasını ve bir an önce çözüme kavuşmamız için ellerinden geleni yapmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnonimAdam -- 20 Mayıs 2013; 16:36:45 >




  • BTK bu konuda kesin bir karar almadigi surece operatorler bu olayi kullanacaklar saniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam

    Evet arkadaşlar Ekim 2014 olayıyla ilgili gelişmeleri yazıyorum. Rica ediyorum bana destek olun ve yazımı sonuna kadar okuyun.

    Bu sabah bir mesaj geldi aynen şöyle:
    Sayın XXXX XXXX Şebekemize yapmış olduğunuz numara taşıma talebi son kullanıcının hattı üzerine alması sebebiyle reddedilmiştir.

    Bugün 2 Turkcell 1 Vodafone bayisine gittim ve resmen terlettim elemanları.
    İlk girdiğim Turkcell bayisinde BTK'nın böyle bir kararının olup olmadığını sordum var dediler. Bana size gelen bu resmi evrağı gösterin dedim gösteremeyiz bize sinyalle geliyor dediler ne sinyali telefonla arayıp mı söylüyorlar elinizde resmi bir şey yok mu dedim var mail olarak geldi ama gösteremeyiz dedi inat ettim ama göstermedi şikayet edince zaten alırız bütün evrakları dedim çıktım.

    İkinci Turkcell bayisine girdim orda gördüğüm çaylak elemanlardan birini sıkıştırdım köşeye dedim böyle böyle bir sebepten dolayı hattımı taşımama müsaade etmiyorsunuz ben elinizdeki resmi evrağı ve bir nüshasını istiyorum dedim. Çocuk işin içinden çıkamayınca müdürünü çağırdı müdürü dosyasından evrakları aramaya başladı. Yaklaşık 20 dk. kadar aradı sabırla bekledim. Baskı halinde evrağı bulamayınca bilgisayara geçti ve maillerine baktı. Orada da yaklaşık bi 10-15 dakika oyalandık en sonunda alakasız bir mail açtı. BTK kararıyla falan alakası yok. Kendi içlerinde benim onaylamadığım ve kendilerinin 3 ay önce söyledikleriyle uyuşmayan bir karar almışlar. Karar şöyle;
    BTK'nın 2012/DK-14/453 sayılı kararı sonucu eski hat sahibinin hat devir işlemine itirazı için son tarih olan 01.10.2014 tarihine kadar süresi bulunmaktadır ve bu süreye kadar diğer operatörlere geçiş işlemlerine onay verilmeyecektir. Fakat BTK'nın böyle bir kararı yok. Yani hattınızı üstünüze aldığınızda hattı istediğiniz operatöre taşıyabilirsiniz. Baya tartıştık diğer elemanlar falan da geldi olay kızışınca dedim şikayet edince zaten bütün herşey resmi şekilde dökülür. Çıktım bayiden.

    Hattımı taşıma talebinde bulunduğum Vodafone bayisine gittim ve hattımı taşıyan bayana olan biteni anlattım talebimin reddedildiğini söyledim. Böyle bir kararın olduğunu söyledi ve bende hemen tabiki bu kararı görmek istediğimi söyledim. Oda yaklaşık bi 10-15 dakika aradı ve saçmasapan kararlar çıkardı önüme. Hepsini de bir güzel çürüttüm.
    Gelelim en güzel kısıma
    En son baktığımız belgelerde yazanlar şu şekilde;

    Belge 1
    Hat devir işleminden sonra hat başka operatöre taşındıysa eski hat sahibinin itiraz süreci nasıl işlemektedir:
    Bu konuyla ilgili BTK'dan herhangi bir bilgi yansıtılmamış olup cevap beklenmektedir.

    Belge 2
    Hat devir işleminden sonra hattın başka operatöre taşınması ve eski hat sahibinin itirazı ile ilgili
    Hat devir işleminden sonra hattın port-out (yani anladığım kadarıyla diğer operatörlere taşınması kadın da onayladı bunu) hakkı yeni yasal sahibindedir. Eski hat sahibinin 1 Ekim 2014 tarihine kadar itiraz etmesi durumunda hattın bağlı bulunduğu operatörden tarafımıza, hattın o operatöre taşınmasıyla ilgili talepte bulunulmalıdır.

    Bu yazdıklarım yaklaşık olarak yazanlardır. Tam olarak cümleler ne yazık ki aklımda değil ve kesinlikle bir nüsha vermedikleri için ekleyemiyorum üzgünüm.
    Kısacası BTK'nın bu saçmalıkla ilgili aldığı herhangi bir karar yoktur arkadaşlar.
    Bugün artık geç kaldım ve çok ters bir yerde olduğu için Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip şikayetimi bildiremedim fakat yarın sabah gidip dilekçemi teslim etmeyi düşünüyorum. 1 hafta içinde işleme girmek 1 ay içinde de sonuçlanmak zorunda bu işlemler. %90 haklıyım şu durumda. Haksız olduğum konu ise hattımı kendi üstüme devrettiğimde imzaladığım taahhütnameyi detaylı bir şekilde okumuş olsam dahi ne yazdığı konusunda şuan fikir sahibi değilim. Eğer böyle bir durumu kabul ettiysem yapacak birşey kalmıyor ne yazık ki.

    Sizden ricam aynı durumda olsun olmasın tüm arkadaşların; bu durumun operatörler tarafından suistimal edildiğine dair bir dilekçe yazmasını ve bir an önce çözüme kavuşmamız için ellerinden geleni yapmasıdır.

    İmzamdaki konuya bakın ilk mesaja bir arkadaşın yazısını da ekledim, ben 15 nisandan beri uğraştım sonuç boş bari siz uğraşıp sinirlenmeyin ortada yasal açık var+ rüşvet ktb çalışanları var maduriyet var siz ne kadar itiraz etseniz durumu ispaytlasanız da yasal açık onların yasal dayanağı her türlü sıyrılıyorlar işin içinden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam
    ...

    İmzamdaki konuya bakın ilk mesaja bir arkadaşın yazısını da ekledim, ben 15 nisandan beri uğraştım sonuç boş bari siz uğraşıp sinirlenmeyin ortada yasal açık var+ rüşvet ktb çalışanları var maduriyet var siz ne kadar itiraz etseniz durumu ispaytlasanız da yasal açık onların yasal dayanağı her türlü sıyrılıyorlar işin içinden.

    Hocam bu ne yazık ki gözardı edilebilecek bir şey değil. Ben bu hattı 8 senedir kullanıyorum milyon tane yerde bu hatla kaydım 800-900 aktif rehber numaram var. Rehberi geçtim bir şekilde alışılır ulaştırılır herkese fakat numaramı seviyorum niye değiştirmek zorunda bırakılıyorum aklım almıyor. Çok sinirlendim bugün.
    Bu durumu suistimal etmeleri çok kızdırıyor beni. En son çare olarak eğer Tüketici Hakları'ndan bir sonuç alamazsam babama dilekçe yazdırıp hattı tekrar onun üstüne aldırayım diyeceğim bu seferde yine bir kulp bulacaklar. Hattı babamın üstüne geri alacaklar sonra 3 ay yine taşıyamazsınız diyecekler adım gibi eminim. Hatta ona da benim itiraz hakkım doğacaktır kesin oda Ekim 2014'ü bulur.
    Yani ne yapsak yapalım bizi soyup soğana çevirecek bunlar. Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı.
    31 Mayıs'a kadar Vodafone'da kampanya vardı o kampanyaya geçiş yapacağım için seviniyordum ama hevesim kursağımda kaldı.
    Senin sonuç alamaman da ekstra üzdü beni. Bilmiyorum ne yapacağımı... Bugün gittim Vodafone'dan yeni hat açtırmak zorunda kaldım ordan da yedim kazığı 32 TL hat ücreti aldılar benden Üstüne birde 30 TL para yükledim bana bugün 62 TL açığa mal oldu bu olaylar...
    Yarın şikayet edeyim diyorum ama sonuç alamazsam tamamen soğumuş olacağım bu olay yüzünden. Resmen 3 aydır işkence çektiriyorlar üstüne birde bu olayı çıkardılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam
    ...

    İmzamdaki konuya bakın ilk mesaja bir arkadaşın yazısını da ekledim, ben 15 nisandan beri uğraştım sonuç boş bari siz uğraşıp sinirlenmeyin ortada yasal açık var+ rüşvet ktb çalışanları var maduriyet var siz ne kadar itiraz etseniz durumu ispaytlasanız da yasal açık onların yasal dayanağı her türlü sıyrılıyorlar işin içinden.

    Hocam bu ne yazık ki gözardı edilebilecek bir şey değil. Ben bu hattı 8 senedir kullanıyorum milyon tane yerde bu hatla kaydım 800-900 aktif rehber numaram var. Rehberi geçtim bir şekilde alışılır ulaştırılır herkese fakat numaramı seviyorum niye değiştirmek zorunda bırakılıyorum aklım almıyor. Çok sinirlendim bugün.
    Bu durumu suistimal etmeleri çok kızdırıyor beni. En son çare olarak eğer Tüketici Hakları'ndan bir sonuç alamazsam babama dilekçe yazdırıp hattı tekrar onun üstüne aldırayım diyeceğim bu seferde yine bir kulp bulacaklar. Hattı babamın üstüne geri alacaklar sonra 3 ay yine taşıyamazsınız diyecekler adım gibi eminim. Hatta ona da benim itiraz hakkım doğacaktır kesin oda Ekim 2014'ü bulur.
    Yani ne yapsak yapalım bizi soyup soğana çevirecek bunlar. Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı.
    31 Mayıs'a kadar Vodafone'da kampanya vardı o kampanyaya geçiş yapacağım için seviniyordum ama hevesim kursağımda kaldı.
    Senin sonuç alamaman da ekstra üzdü beni. Bilmiyorum ne yapacağımı... Bugün gittim Vodafone'dan yeni hat açtırmak zorunda kaldım ordan da yedim kazığı 32 TL hat ücreti aldılar benden Üstüne birde 30 TL para yükledim bana bugün 62 TL açığa mal oldu bu olaylar...
    Yarın şikayet edeyim diyorum ama sonuç alamazsam tamamen soğumuş olacağım bu olay yüzünden. Resmen 3 aydır işkence çektiriyorlar üstüne birde bu olayı çıkardılar.

    Önce 90 gün yalanıyla oyaladılar sonra iş açığa çıkti. Bende hattımı 2005de almıştım benimde uğraşmamın tek nedeni 5385abxyyx şeklinde olduğü için numaramı seviyorum yoksa yeni hat alır geçerim. Anneme itiraz ettirmiştim hat onun üzerine geçti ama onun numara taşıması da engelleniyor şikayet ettim tcll utancından kaç gündur arayamadı beklerim ben ama bedelini tazminatla ödetirim sizinde dediğiniz gibi tüm kampanyalar bitti tcll annemin ilk taşıma talebini onaylasaydı şimdi 19tl yıkılan paket kullanıyor olurdum ama tcll hatasını düzeltene kadar 23tl yıkılanda biter etik kelimesinden haberi yok bunların hattı taşıyamadığımız gibi zam yapmışlar bi de genç tarife50krdan 65kra zam gelmiş bekle tcll o -6tl bakiyeyle taşıyacam hattı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hat taşıyamama durumuyla ilgili bende baya uğraştım ama sonuç çıkmıyor malesef.Şikayetvar'a yazdım turkcell aradı böyle bir karar var dedi , btk'ya yazdım onlar yine topu turkcelle attı böyle bir karar var dedi. Şimdi Bimere yazdım burdan sonuç bekliyorum

    ULAŞTIRMA,DENİZCİLİK VE HABERLEŞME BAKANLIĞI 08.05.2013
    BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU 08.05.2013
    10.05.2013 ULAŞTIRMA,DENİZCİLİK VE HABERLEŞME BAKANLIĞI
  • Turkcell hattım abimin adına. Hattımı kendi üzerime alıp avea ya taşımak istiyordum. Yukarıda okuduklarıma göre mümkün görümüyor gibi. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
  • malasef arkadasimin da basina boyle tatsiz bir olay geldi tam 3 ay once hatti kendi uzerine aldi faturali olarak bugun hat tasima icin dürtcell iletisim merkezine gittik hattimizi baska bir operatore tasiyacaz 3 aylik suremiz bittimi bakabilirmisiniz dedik yetkili bir bayana pc nin basindan hatti devir mi almistiniz dedi evet dedik pis pis gulerek 2014 ekim ayinda tasiyabilirsiniz dedi tedaylari anlatti arkadasta hattimi on yuklemeli yapalim dedi ardinda da hat iptal dilekcesi istedik dilekceyi alip avea dan ucretsiz faturali yada kontorlu hat alicaz artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Turkcell hattım abimin adına. Hattımı kendi üzerime alıp avea ya taşımak istiyordum. Yukarıda okuduklarıma göre mümkün görümüyor gibi. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

    Eğer ek yasa cikarmazlarsa diye umut ederek söyle yapabilirsiniz. Hattı abinizin adına kullanmaya devam edin seneye ekim ayından 3 ay önce hattı üstünüze alın ekim ayında da operatör degistirirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    malasef arkadasimin da basina boyle tatsiz bir olay geldi tam 3 ay once hatti kendi uzerine aldi faturali olarak bugun hat tasima icin dürtcell iletisim merkezine gittik hattimizi baska bir operatore tasiyacaz 3 aylik suremiz bittimi bakabilirmisiniz dedik yetkili bir bayana pc nin basindan hatti devir mi almistiniz dedi evet dedik pis pis gulerek 2014 ekim ayinda tasiyabilirsiniz dedi tedaylari anlatti arkadasta hattimi on yuklemeli yapalim dedi ardinda da hat iptal dilekcesi istedik dilekceyi alip avea dan ucretsiz faturali yada kontorlu hat alicaz artik

    Nasıl yani biraz ayrıntılı anlatır mısınız?

    Turkcell'de hattı iptal etsem ücretsiz Avea'dan yeni hat alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: om3rr


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    malasef arkadasimin da basina boyle tatsiz bir olay geldi tam 3 ay once hatti kendi uzerine aldi faturali olarak bugun hat tasima icin dürtcell iletisim merkezine gittik hattimizi baska bir operatore tasiyacaz 3 aylik suremiz bittimi bakabilirmisiniz dedik yetkili bir bayana pc nin basindan hatti devir mi almistiniz dedi evet dedik pis pis gulerek 2014 ekim ayinda tasiyabilirsiniz dedi tedaylari anlatti arkadasta hattimi on yuklemeli yapalim dedi ardinda da hat iptal dilekcesi istedik dilekceyi alip avea dan ucretsiz faturali yada kontorlu hat alicaz artik

    Nasıl yani biraz ayrıntılı anlatır mısınız?

    Turkcell'de hattı iptal etsem ücretsiz Avea'dan yeni hat alabilir miyim?

    sansinizi bir deneyin ekim 2014 te kapatabilirsiniz dedi malasef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay


    quote:

    Orijinalden alıntı: om3rr


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    malasef arkadasimin da basina boyle tatsiz bir olay geldi tam 3 ay once hatti kendi uzerine aldi faturali olarak bugun hat tasima icin dürtcell iletisim merkezine gittik hattimizi baska bir operatore tasiyacaz 3 aylik suremiz bittimi bakabilirmisiniz dedik yetkili bir bayana pc nin basindan hatti devir mi almistiniz dedi evet dedik pis pis gulerek 2014 ekim ayinda tasiyabilirsiniz dedi tedaylari anlatti arkadasta hattimi on yuklemeli yapalim dedi ardinda da hat iptal dilekcesi istedik dilekceyi alip avea dan ucretsiz faturali yada kontorlu hat alicaz artik

    Nasıl yani biraz ayrıntılı anlatır mısınız?

    Turkcell'de hattı iptal etsem ücretsiz Avea'dan yeni hat alabilir miyim?

    sansinizi bir deneyin ekim 2014 te kapatabilirsiniz dedi malasef

    Sorumu anlamadininiz galiba veya ben soramadim
    Neyse sağolun cevabınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcelle para kaybettirmektense , hattın eski sahibi babam , babam tekrar dilekçe ile gidip hattı üzerine alsın. Daha sonra babamla beraber gidip normal devir işlemi yapalım. Bu şekilde devir işlemi yaparsam beklemem gerekirmi hat taşımak için ?
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.