Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.553
Cevap
38
Favori
95.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albus Dumbledore

    Bu olaydaki en büyük eksik devir işleminin tamamlandığına dair bilgi mesajının gelmemesi. Haftasonu Numaranızı şu kişiye devretmeyi onaylıyor musunuz mesajı aldım. Onayladım. Devir işlemi en kısa sürede halledilecek diye mesaj geldi (Aynı mesajdan farklı şekilde yazılmış 2 tane geldi). Daha sonra ses seda yok, baktım Avea'ya hat devri olmuş çoktan, Btk'dan sorguluyorum orada da benim adıma geçmiş görünüyor.

    Bir mesaj ataydınız be kuzu.


    Ayrıca bir bilgi vereyim faturalı kamu kullanıyordum, devir alınca tarifem bozulmadı. Aynen devam ediyor.

    Faturalı hattın taahhütlü müydü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Albus Dumbledore

    Bu olaydaki en büyük eksik devir işleminin tamamlandığına dair bilgi mesajının gelmemesi. Haftasonu Numaranızı şu kişiye devretmeyi onaylıyor musunuz mesajı aldım. Onayladım. Devir işlemi en kısa sürede halledilecek diye mesaj geldi (Aynı mesajdan farklı şekilde yazılmış 2 tane geldi). Daha sonra ses seda yok, baktım Avea'ya hat devri olmuş çoktan, Btk'dan sorguluyorum orada da benim adıma geçmiş görünüyor.

    Bir mesaj ataydınız be kuzu.


    Ayrıca bir bilgi vereyim faturalı kamu kullanıyordum, devir alınca tarifem bozulmadı. Aynen devam ediyor.

    Faturalı hattın taahhütlü müydü?

    Hayir degildi. Taahhutler bozuluyormus devir alinca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhabalar benim turkcell hazırkart hattım bi yakınımın üzerineydi 10 yıl önce almıştık normal şekilde öyle açıkhat da değildi kendi üzerime almak istedim ilk bir ay faturalı olarak kullanmam sonra tekrar hazırkarta geçebileceğim söylendi devir yapabilmek için bende kabul ettim şimdi faturayı bekliyorum sizce böyle birşey varmı olağan bir uygulamamı ??
  • kesinlikle öyle bir şey yok. turkcell faturasızdayken devir yaptırdığınızda, aynı şekilde turkcell faturasız olarak devam edebilirsiniz. hatta tl bakiyeniz değişmeksizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk_99

    Arkadaşlar merhabalar benim turkcell hazırkart hattım bi yakınımın üzerineydi 10 yıl önce almıştık normal şekilde öyle açıkhat da değildi kendi üzerime almak istedim ilk bir ay faturalı olarak kullanmam sonra tekrar hazırkarta geçebileceğim söylendi devir yapabilmek için bende kabul ettim şimdi faturayı bekliyorum sizce böyle birşey varmı olağan bir uygulamamı ??

    Bayii şerefsizlik yapmış sırf size gelecek ilk faturadan prim alabilmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenk_99

    Arkadaşlar merhabalar benim turkcell hazırkart hattım bi yakınımın üzerineydi 10 yıl önce almıştık normal şekilde öyle açıkhat da değildi kendi üzerime almak istedim ilk bir ay faturalı olarak kullanmam sonra tekrar hazırkarta geçebileceğim söylendi devir yapabilmek için bende kabul ettim şimdi faturayı bekliyorum sizce böyle birşey varmı olağan bir uygulamamı ??

    Bayii şerefsizlik yapmış sırf size gelecek ilk faturadan prim alabilmek için.



    Arkadaşlar teşekkürler ben de kıllanmıştım zaten bayiyi aradım bi yanlışlık olmuştur onlar size bi seçenek olarak söylemişlerdir diyor ama öyle olmadı dedim en az 1 ay faturalıyız 1 tanede öyle gelir etti iki yapcak bişey yokmuş şimdi turkcelli arayıp şikayet etmeyi düşünüyorum




  • arkadaşlar, hattım turkcell vodafone geçmek için iki kez teşebbüsde bulundum.
    birincisinde gelen cevap numara taşımaya uygun değil oldu.
    ikincisinde gelen cevap ise şu şekilde "numara taşıma talebi son kullanıcının hattı üzerine alması sebebi ile reddedilmiştir."
    bende turkceli aradım dedim ki durum bu aldığım cevap numaranızı 2014 ekim ayına kadar taşıyamazsınız oldu.
    başka operatörlerde durum nedir, BTK bu işe ne diyor acaba sordunuz mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: differentt

    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Aynı durum benim başımda da var. Üç ay geçsin numara taşıyalım derken Ekim 2014 olayı çıktı ortaya. BTK'ya şikayet etsek de Turkcell'den aynı cevap gelecek muhtemelen.

    Sanırım yeni hat almak zorunda kalacağız.

    Var mı Ekim 2014 olayını aşabilen?

    ben turkcell hattı üzerime aldıktan sonra 3 ay beklemeden, 2 ay anca olmuştu, hattımı vodafone a taşıdım.hatta benle aynı gün başka bir arkadaş daha taşıdı.ondada 3 ay dolmamıştı.şu an ki durum çok ilginç

    arkadaşlar bende 3 ayın dolmasını bekledim keşke beklemeseydim diyorum şimdi.
    bu şekilde farklılıklar olduğundan dolayı buradan yola çıkarak bi şikayet söz konusu olabilir gibi.




  • Şu şekilde bir çakallık yapılabilir. Bende aynı durumdayım. Hat babamın üzerine idi. kendi üzerime aldım ve birden bu 01.10.2014 olayı çıktı. Babam tekrar turkcell Team Center'a başvurmasını sağlayıp hattımı kendi üzerime almama itiraz ettireyim. itiraz 2*3 içinde sonuçlarınırsa hat tekrar babamın olur. o da istediği gibi diğer operatörlere geçer. bu olur mu? @Sènior Farfalla
  • Hattımı Turkcell'e taşıyıp hattı üstüme almıştım kafayı yemek üzereyim 10 senedir kullandığım hattımı değiştirmemek için yeni hat alıp sinirlerim gerilmesin diye uğraşıyorum inadına hattı kapattırtacaklar bana.
    Turkcell'e gidiyorum Ekim 2014 diyor ayıp ya. Resmen zorla elimizden seçme hakkımızı alıyorlar zorla bizi tek operatör kullanmaya itiyorlar.
    Vodafone'a taşıyacaktım gittim Vodafone bayinin biri kabul etmedi Ekim 2014'den önce taşıyamıyoruz dedi.
    2 farklı bayiye daha sordum onlar da yok öyle birşey taşınabiliyor dediler. BTK duyurmuş diyorum hayır bize resmi birşey gelmedi diyorlar. Başvurumu aldılar taşıma için bakalım neler olacak.
    Muhtemelen taşıma işlemi gerçekleşmeyecek ve hattım pisi pisine gidecek. Sinirlerim altüst oldu. 3 ay Turkcell'in beni yolduğu yetmiyormuş gibi 1,5 sene daha yolması için üstelik BTK tarafından izin veriliyor.
    Bu durum etik ve adil değildir. Tüketici haklarına başvurmayı BTK'ya ve tüm operatörlere şikayet dilekçesi ile durumu bildirmeyi düşünüyorum. Böyle saçma yersiz gereksiz bir uygulama olamaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnonimAdam -- 17 Mayıs 2013; 17:51:06 >




  • Devir islemini yaparken operator tasima gibi bir dusuncem yoktu. Hala da yok. Fakat yine de Ekim 2014 zorunlulugu son derece rahatsiz edici. Bunu bilen operatorler zammi dayayip dururlarsa ne yapacagiz peki?

    Nasil olsa numara tasiyamazsin. Kazigi yedin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albus Dumbledore

    Devir islemini yaparken operator tasima gibi bir dusuncem yoktu. Hala da yok. Fakat yine de Ekim 2014 zorunlulugu son derece rahatsiz edici. Bunu bilen operatorler zammi dayayip dururlarsa ne yapacagiz peki?

    Nasil olsa numara tasiyamazsin. Kazigi yedin.

    Çok müşteri kaybederler haberleri yok. Resmen dayatma yapıyorlar ve işin ilginç yanı BTK bunu destekliyor! Onaylamış BTK yahu böyle rezillik mi olur?

    Bu arada bugün hattımı taşımıştım akşam mesaj geldi Vodafone'dan. Şu tarifeye hoş geldiniz falan diye bir mesaj. Bu mesajdan hattımın taşınma talebinin alındığını anladım fakat taşıma işlemi gerçekleşecek mi onu bilmiyorum. Beklemekten başka çare yok.
    En son olarak hattımı taşıyamazsam eğer yeni bir hat açtırıp bu hattı da işlemlere dondurmayı düşünüyorum. Daha sonra tüketici haklarına başvurup hakkımı arayacağım. Böyle rezillik olmaz.




  • Beyler bu devir işleminde aktivaston tarihi sıfırlanıyor mu? 14 yıllık hat, babamın üstüne. Kendi üstüme alayım diyorum da boşuna sıfırlanıp yazık olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Albus Dumbledore

    Devir islemini yaparken operator tasima gibi bir dusuncem yoktu. Hala da yok. Fakat yine de Ekim 2014 zorunlulugu son derece rahatsiz edici. Bunu bilen operatorler zammi dayayip dururlarsa ne yapacagiz peki?

    Nasil olsa numara tasiyamazsin. Kazigi yedin.

    Çok müşteri kaybederler haberleri yok. Resmen dayatma yapıyorlar ve işin ilginç yanı BTK bunu destekliyor! Onaylamış BTK yahu böyle rezillik mi olur?

    Bu arada bugün hattımı taşımıştım akşam mesaj geldi Vodafone'dan. Şu tarifeye hoş geldiniz falan diye bir mesaj. Bu mesajdan hattımın taşınma talebinin alındığını anladım fakat taşıma işlemi gerçekleşecek mi onu bilmiyorum. Beklemekten başka çare yok.
    En son olarak hattımı taşıyamazsam eğer yeni bir hat açtırıp bu hattı da işlemlere dondurmayı düşünüyorum. Daha sonra tüketici haklarına başvurup hakkımı arayacağım. Böyle rezillik olmaz.

    Zaten hat devir yapanların amacı rahat numara taşımak değil miydi milleti önce 90 gün yalanıyla oyaladılar sonra baktılar hat devir yapanların taşıma talebi arttı zorbalıkla 2015 dediler çevremde son tclli ben kalmıştım bende taşıyamazsam hattı beklemeye alıp aynı numaranın 545li olanını almayı planlıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnonimAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Albus Dumbledore

    Devir islemini yaparken operator tasima gibi bir dusuncem yoktu. Hala da yok. Fakat yine de Ekim 2014 zorunlulugu son derece rahatsiz edici. Bunu bilen operatorler zammi dayayip dururlarsa ne yapacagiz peki?

    Nasil olsa numara tasiyamazsin. Kazigi yedin.

    Çok müşteri kaybederler haberleri yok. Resmen dayatma yapıyorlar ve işin ilginç yanı BTK bunu destekliyor! Onaylamış BTK yahu böyle rezillik mi olur?

    Bu arada bugün hattımı taşımıştım akşam mesaj geldi Vodafone'dan. Şu tarifeye hoş geldiniz falan diye bir mesaj. Bu mesajdan hattımın taşınma talebinin alındığını anladım fakat taşıma işlemi gerçekleşecek mi onu bilmiyorum. Beklemekten başka çare yok.
    En son olarak hattımı taşıyamazsam eğer yeni bir hat açtırıp bu hattı da işlemlere dondurmayı düşünüyorum. Daha sonra tüketici haklarına başvurup hakkımı arayacağım. Böyle rezillik olmaz.

    Zaten hat devir yapanların amacı rahat numara taşımak değil miydi milleti önce 90 gün yalanıyla oyaladılar sonra baktılar hat devir yapanların taşıma talebi arttı zorbalıkla 2015 dediler çevremde son tclli ben kalmıştım bende taşıyamazsam hattı beklemeye alıp aynı numaranın 545li olanını almayı planlıyorum

    Afedersiniz ama iyi geçirdiler valla faturaları bana. Evimde çekmeyen bir operatörü kullanmaya zorlanıyorum böyle bir rezillik olabilir mi aklım almıyor yahu.
    Hala bekliyorum hat geçişimle ilgili olumsuz bir bilgi alırsam bende yeni hat açmak zorunda kalıcam mecburen. Fakat bu rezilliğin peşini bırakmayı düşünmüyorum.
    Hat taşıma özgürlüğünü hem müşteriye sunup sonra zorla elinden almak üstelik kısa süreli de değil 1,5 yıl elinden almak hiç adil değil.
    Neden Ekim 2014 olduğunu çok merak ediyorum. Bildiğim kadarıyla yeni açılan hatlar 90 gün kullanıldıktan sonra taşıma yapılabiliyor. Bu hat devir işleminde de hatlar kapatılıp tekrar açılıyor o yüzden 90 gün olması gerekiyor. İlle de 1,5 yıl bekletmenin hiç bir mantıklı açıklaması yok ne yazık ki.

    Kendi paramızla rezil oluyoruz yazık...




  • Şimdi baştan sona BTK'nın sitesinden indirdiğim bu kurul kararını okudum. Buyrun yazanlar.

    quote:

    Aboneliğin güncelleştirilmesi işlemleri
    MADDE 5 – (1) Kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatlar için, bir kereye mahsus olmak üzere 01.10.2013 tarihine kadar, ilgili mobil telefon hizmeti sunan işletmeci ile abonelik sözleşmesi akdedebilir. Abonelik sözleşmesinin akdedilmesi ile birlikte mevcut SIM kullanılmaya devam edilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme 01.10.2014 tarihine kadar itiraz hakları mevcuttur. İtiraz aşağıdaki şekilde gerçekleştirilir:

    5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununu, Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliğini ve Aboneliğin Güncelleştirilmesine İlişkin Usul ve Esasları okuyup anladığımı ve bu madde uyarınca işbu Taahhütnamenin 1 numaralı bendinde belirtilen hattın eski abonesinin yapılan işleme 01.10.2014 tarihine kadar itiraz edebileceğini ve itiraz olması halinde hattın eski abone adına kaydedileceğini ve abonelik sözleşmesinin feshedileceğini bildiğimi,



    Kısaca
    Bu tamamen bir uydurma ve aldatmacadır. Hattımın taşınma işlemi gerçekleşmezse bir avukatla konuşup ilgili şubelerle birlikte operatöre tazminat davası açmayı BTK'ya da durumu izah edip tüketici hakları mahkemesine de ekstra başvurmayı düşünüyorum.
    BTK'ya da konuyla ilgili şikayetimi web sayfası üzerinden birazdan bildireceğim.

    1 Ekim 2014 tarihine kadar sadece eski kullanıcının (yani hat babanızın/annenizin üzerineyse onların) gidip hattı kendi üzerinize taşıma işlemine itiraz hakları bulunuyor. Onun dışında bununla ilgili herhangi bir karar ve yaptırım söz konusu değildir.
    Eğer hattımın taşınma işlemi gerçekleşmezse zorla arattırıp bulup imzaladığım sözleşmeyi tek tek kelimesi kelimesine okuyup aykırı bir ifade yoksa suratlarına fırlatmayı düşünüyorum.




  • Peki ekim 2013ten sonra noluyor hat mi iptal oluyor yoksa uzerimize almak icin para mi vermek gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainbow05

    Peki ekim 2013ten sonra noluyor hat mi iptal oluyor yoksa uzerimize almak icin para mi vermek gerekiyor

    Hattın eski sahibi ile birlikte ücretli olarak devir işlemi yapılacak.
  • Bugün bir avukat arkadaşımla konuştum. Tüketici haklarına başvurmamı önerdi. Tazminat alamazsın bi zararın yok dedi fakat beni bu hattı kullanmaya zorladıkları için hattıma yüklediğim ücret bedelleri var. Neyse onları da geçtim hattımın taşınmasını bekliyorum. Olumsuz sonuçlanırsa tüketici hakları mahkemesine başvuruyorum.
  • Konuyu uzun zamandır takip etmiyordum.

    En sonra ücretsiz yasal haktan faydalanarak üzerimize alınan hat ertesi gün başka operatöre taşınabiliyordu, sonra bunu 3 ay taşınamaz olarak değiştirdiler (Tıpkı yeni bir hat alınmış gibi)

    Şimdi, ücretsiz şekilde üzerimize alınan hatların ekim 2014'e kadar taşınamadığını okuyorum forumdan.
    (sanırım bunu şundan dolayı yaptılar: ücretsiz bir şekilde hattı üzerimize almak için son tarih ekim 2013, önceki hat sahibinin 1 yıllık itiraz hakkı da ekim 2014'e kadar. Eğer üzerinize aldığınız hattı taşıdıktan sonra hattın ilk sahibi itiraz ederse operatör değişmiş olduğu için sorun çıkabilir, bunu düşünerek bu uygulamayı başlatmışlar diye tahmin ediyorum)

    Sormak istediğim şu: Ben hattımı yaklaşık 5-6 ay önce üzerime alıp hemen ertesi günü taşıdım, sorun yaşamadım. Şimdi bu hattın tekrar taşınması konusunda yine ekim 2014 kuralı geçerli mi? Yoksa bir kere taşıma işlemi yaparak bu uygulamadan kurtuldum mu?




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.