Şimdi Ara

Battlefield Bad Company 2 (DH ANA KONU) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
624
Cevap
1
Favori
31.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Crysis ayarında direk grafikler.Çok güzel duruyor.


    Crysis ayarından uzak o grafikler. hayallere kapılmayın arkadaşlar :) şimdi birileri ss koymaya başlar bu mesaja cevap olarak.

    ben de cevap olarak onların ss koymasını bekliyorum..

    Hocam hayallere kapıldıgımdan değil , ''Krupp K5'' nick li arkadaşın paylaştığı videoları izledim ve bu kanıya vardım.
    Crysis ın grafiklerini mi unuttum yoksa


    Artık diğer oyun yapımcıları yavaş yavaş crysis'in renk paletini ve ışıklandırmasına yakın renk ve ışıklandırma kullanmayı becerebilmeye başladılar. Ama sadece renk ve ışıklandırma konusunda. Daha birçok konuda gerideler Crysis'e karşı. Bir kere ilerlemeli ve çizgisel oyunları Crysis ile karşılaştırmaktan vazgeçelim hala 2 senedir aynı hatayı yapıyoruz. Crysis Open world bir oyun ve hiçbir çizgisel oyun ne kadar iyi grafik olursa olsun crysis kadar olamaz teknik olarak. çizgisel çünkü. Mesela gidip de adadaki bütün ağaçları yıkabileceğin bir fizik motoru koyamazlar, veya çevredeki gördüğün "herşeyle" etkileşime gireceğin bir fizik motoru koyamazlar. hepsi çizgisel oldukları için, bir kere oradan geçip bir daha orayı görmeyeceğin için yapımcı gidip de herşeyi parçalanabilir yapmakla uğraşmaz. Bu tek bir örnek. Böyle onlarca konuda Crysis'in benzersiz özellikleri var. Sadece renk ve benzer efektler olarak Crysis'in daha düşük kalitede bir taklidi olabilirler bu tür ilerlemeli oyunlar, bad company 2 de dahil. Tabii grafik olarak konuşuyorum sadece.


    Hocam kısmen katıldığım açıklamalar var.Öncelikle dediğiniz gibi Çizgisel oyunları karıştırmamak gerekli hakılısınız.Ama oyuna bir bütün olarak bakılırsa ve Komple heryerin yıkılabileceği ,parçalanabileceği düşünülürse oyun kalite grafik olarak crysis e yetişmektedir diye düşünüyorum.Bu benim şahsi fikrim.İlk izlediğimde Ağaçlar , ağaçların gölgeleri Orman direk crysis i anımsattı.Çok kaliteli bir Amazon ormanları yaratılmış.
    Birde hocam Pc'de herşey açık very high 1920*1200 çözünürlükte görmek gerekli bu oyunu.Konsolun gücü Ortada..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unzerstörbar -- 26 Şubat 2010; 5:06:02 >




  • Genel görünümde zaten son çıkan her oyun, grafik olarak iddialı olan her oyun yani, güzel görünüyor. Detaya indiğinizde her oyunda bariz kalitesiz kaplamalar, kalitesiz gölge çözünürlükleri vs. görürsünüz. Crysis'te işin püf noktası burada. Her şey çok detaylıdır. diğer oyunlarda belli noktalara özen gösterilirken Crysiste herşeye özen gösterilmiş. Crysiste küçücük bir su şişesini bile elinize alınca o gerçekliği görüyorsunuz. Ama örneğin bad company 2 de şişeyi eline almayı geçelim yanına yaklaştığında bile poligonlarını sayarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Genel görünümde zaten son çıkan her oyun, grafik olarak iddialı olan her oyun yani, güzel görünüyor. Detaya indiğinizde her oyunda bariz kalitesiz kaplamalar, kalitesiz gölge çözünürlükleri vs. görürsünüz. Crysis'te işin püf noktası burada. Her şey çok detaylıdır. diğer oyunlarda belli noktalara özen gösterilirken Crysiste herşeye özen gösterilmiş. Crysiste küçücük bir su şişesini bile elinize alınca o gerçekliği görüyorsunuz. Ama örneğin bad company 2 de şişeyi eline almayı geçelim yanına yaklaştığında bile poligonlarını sayarsınız.


    Sanırım küçük ayrıntılara önem verilmemesinin nedeni , tam anlamıyla savaş oyunu alması yıkılabilr, parçalanabilir ortamlar ,atmosfer savaş oyununda istenen herşey var kısacası.Evet crysis de en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ,mükemmel kaliteliydi grafikler ama gelin görünki oyun vasat.Bu oyundaki en güzel grafikler Orman.
    Birde önceki mesajımdada belirttiğim gibi bu oyunu birde Pc de 1920*1200 çözünürlükte full ayarda oynamak gerekli diye düşünüyorum.




  • Hocam sonradan resimler eklemişsiniz ,
    Ben gayet iyi biliyorum crysis in grafiklerini.Ama birkez daha diyorum ,Bu oyunuda Pc de full ayarda oynamak gerekli , Konsolun gücü belli.Bu kaliteyi zaten imkansız veremez.
    Birde ben Ormanları direk crysis e benzettigimi söylemek isterim tekrar...Ve kalite olarak yetişmektedir dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unzerstörbar -- 26 Şubat 2010; 5:34:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daigo_Umehara

    Hayvanlar gibi gameplay !!!




  • Bak örneğin o koyduğun videoda etkileşimin ne kadar yetersiz (yetersiz demeyeyim de, crysisle karşılaştırılamayacak derecede) olduğu belli. konu sadece renk ve ışıklandırmaysa Crysis'e benziyor o konuda, ama dediğim gibi teknik olarak çok uzak. Sadece bomba atınca binaların yıkılması (ki scripted, binanın bomba attığın kısmı yok oluyor direkt, nereye gitti o parçalar, yok oldu birden :))

    yapraklar odun gibi, ateş edince tepki var mı? yok. adamlar birbirlerini yiyor orada çatışma var bombalar vs. gırla gidiyor, tepki veren bişey yok ortada, sadece bina, ve ateş edince ağaç düşüyor mu noluyor anlamadım öyle bişeyler. herşey önceden yazılmış bir plana göre işliyor anlayacağınız. ortada random bir olay kesinlikle yok.

    sadece renk paleti ve ışıklandırmayı göz önüne alarak crysis kalitesinde diyemezsiniz ki bi oyuna. renkler crysis gibi deseniz anlarım. öyle bir çok oyun çıktı zaten. mesele o değil.

    PC de de farklı olmaz bu arada oyun. AA ve AF olarak farklı olacak o kadar. en fazla kaplamalar değişir bilmemnesi değişir ufak şeyler. gidip de scripted olayı kaldırıp random motor koyacak değiller pc ye. oyun ortada, pc de de böyle olacak her multiplatform oyunda olduğu gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 26 Şubat 2010; 5:41:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bak örneğin o koyduğun videoda etkileşimin ne kadar yetersiz (yetersiz demeyeyim de, crysisle karşılaştırılamayacak derecede) olduğu belli. konu sadece renk ve ışıklandırmaysa Crysis'e benziyor o konuda, ama dediğim gibi teknik olarak çok uzak. Sadece bomba atınca binaların yıkılması (ki scripted, binanın bomba attığın kısmı yok oluyor direkt, nereye gitti o parçalar, yok oldu birden :))

    yapraklar odun gibi, ateş edince tepki var mı? yok. adamlar birbirlerini yiyor orada çatışma var bombalar vs. gırla gidiyor, tepki veren bişey yok ortada, sadece bina, ve ateş edince ağaç düşüyor mu noluyor anlamadım öyle bişeyler. herşey önceden yazılmış bir plana göre işliyor anlayacağınız. ortada random bir olay kesinlikle yok.

    sadece renk paleti ve ışıklandırmayı göz önüne alarak crysis kalitesinde diyemezsiniz ki bi oyuna. renkler crysis gibi deseniz anlarım. öyle bir çok oyun çıktı zaten. mesele o değil.

    PC de de farklı olmaz bu arada oyun. AA ve AF olarak farklı olacak o kadar. en fazla kaplamalar değişir bilmemnesi değişir ufak şeyler. gidip de scripted olayı kaldırıp random motor koyacak değiller pc ye. oyun ortada, pc de de böyle olacak her multiplatform oyunda olduğu gibi.


    Hocam random olayını koysalar zaten ,şimdi burda tatrışmanın anlamı bile kalmazdı Dİrek galip BFBC'ydi.
    Bu kadar etkilişim oluyor ,çatışma ,bomba füze vs Bunların hangisi crysiste oluyordu bunuda kesinlikle düşünmek gerekli.
    Bu gibi oyun scripted olmak zorunda zaten , Crysis gibi 2-3 adam gelmiyor karşına
    Ağaçlarda kurşun ,bomba gelince devriliyor bunuda belirtelim.İlk oyunda bile öyleydi.




  • aslında diyoruz ya hani kandırmayalım kendimizi diye. konsolun verebileceği şu şu. ötesine çıkamaz diyoruz. bi bakıma doğru. çünkü oyunların 100 de 99 u xbox da belirli bi sınırı geçemiyor. genelde multiplatformda gördüm bunu. neyse geçelim asıl konuya

    e arkadaş bu gears of war 2 yi nasıl yapmışlar o zaman şu makineye. hala aklım ermiyor yemin ederim. her sahneyi durdur fotoğrafnı çek afiş diye as.

    bad company nin grafiklerine sözüm yok. aslında gayet yeterliler. ama crysis karşılaştırması çıkınca ortaya başladık konsol bu kadar yetiyor diye. valla geow 2 yi full hd 2 ms 23 inç monitörde oynadım. tek frame düşmesi görmeden o mükemmel sahneleri yaşattı bu makine bana. bunu yapabiliosa bu cihaz ben açıkçası şirketlere kulp bulurum.

    crysis 2 den çok şey bekliyorum ya açıkası. yeter ki frame rate özürlü crytek 30 fps nin altına inmesin.




  • Crysis oyunlarını full detayda oynamış biri olarak söyleyebilimki,bu oyunu grafikleri crysis kadar olmasada, ona yaklaşmaktadır......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bak örneğin o koyduğun videoda etkileşimin ne kadar yetersiz (yetersiz demeyeyim de, crysisle karşılaştırılamayacak derecede) olduğu belli. konu sadece renk ve ışıklandırmaysa Crysis'e benziyor o konuda, ama dediğim gibi teknik olarak çok uzak. Sadece bomba atınca binaların yıkılması (ki scripted, binanın bomba attığın kısmı yok oluyor direkt, nereye gitti o parçalar, yok oldu birden :))

    yapraklar odun gibi, ateş edince tepki var mı? yok. adamlar birbirlerini yiyor orada çatışma var bombalar vs. gırla gidiyor, tepki veren bişey yok ortada, sadece bina, ve ateş edince ağaç düşüyor mu noluyor anlamadım öyle bişeyler. herşey önceden yazılmış bir plana göre işliyor anlayacağınız. ortada random bir olay kesinlikle yok.

    sadece renk paleti ve ışıklandırmayı göz önüne alarak crysis kalitesinde diyemezsiniz ki bi oyuna. renkler crysis gibi deseniz anlarım. öyle bir çok oyun çıktı zaten. mesele o değil.

    PC de de farklı olmaz bu arada oyun. AA ve AF olarak farklı olacak o kadar. en fazla kaplamalar değişir bilmemnesi değişir ufak şeyler. gidip de scripted olayı kaldırıp random motor koyacak değiller pc ye. oyun ortada, pc de de böyle olacak her multiplatform oyunda olduğu gibi.

    dante arkadas bu konuda hakli olabilirsin yalniz scripted random derken oyundan beni sogutacan halbuki ben bir mw fani olarak bc2 fani olma yolunda agir adimlarla ilerlemekte ve oyunu limited edition olarak almak üzereyim edit: crysis disinda herhalde random etkilesim yok cevre ile,ama random olsaydi tadindan yenmezdi fakat bu random olayi +fazladan calisma ve süre gerektirdigi icin pahaliya mal olmasi lazim buda oyunu yapan ve dagitan firmanin isine gelmiyor iste sorun bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kreuger -- 26 Şubat 2010; 12:22:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bak örneğin o koyduğun videoda etkileşimin ne kadar yetersiz (yetersiz demeyeyim de, crysisle karşılaştırılamayacak derecede) olduğu belli. konu sadece renk ve ışıklandırmaysa Crysis'e benziyor o konuda, ama dediğim gibi teknik olarak çok uzak. Sadece bomba atınca binaların yıkılması (ki scripted, binanın bomba attığın kısmı yok oluyor direkt, nereye gitti o parçalar, yok oldu birden :))

    yapraklar odun gibi, ateş edince tepki var mı? yok. adamlar birbirlerini yiyor orada çatışma var bombalar vs. gırla gidiyor, tepki veren bişey yok ortada, sadece bina, ve ateş edince ağaç düşüyor mu noluyor anlamadım öyle bişeyler. herşey önceden yazılmış bir plana göre işliyor anlayacağınız. ortada random bir olay kesinlikle yok.

    sadece renk paleti ve ışıklandırmayı göz önüne alarak crysis kalitesinde diyemezsiniz ki bi oyuna. renkler crysis gibi deseniz anlarım. öyle bir çok oyun çıktı zaten. mesele o değil.

    PC de de farklı olmaz bu arada oyun. AA ve AF olarak farklı olacak o kadar. en fazla kaplamalar değişir bilmemnesi değişir ufak şeyler. gidip de scripted olayı kaldırıp random motor koyacak değiller pc ye. oyun ortada, pc de de böyle olacak her multiplatform oyunda olduğu gibi.


    Hocam random olayını koysalar zaten ,şimdi burda tatrışmanın anlamı bile kalmazdı Dİrek galip BFBC'ydi.
    Bu kadar etkilişim oluyor ,çatışma ,bomba füze vs Bunların hangisi crysiste oluyordu bunuda kesinlikle düşünmek gerekli.
    Bu gibi oyun scripted olmak zorunda zaten , Crysis gibi 2-3 adam gelmiyor karşına
    Ağaçlarda kurşun ,bomba gelince devriliyor bunuda belirtelim.İlk oyunda bile öyleydi.



    Sadece random bir durum olsaydı BFBC mi galipti? Siz gerçekten Cryengine 2'yi unutmuşsunuz.

    Arkadaşlar hangi oyunda yüksek çözünürlükte 3D Su dokusu var? Hangi oyunda Ambient Occlusion kullanıldı şu ana kadar? Eye Adaptation, Light Beams ve Shafts. Daha bir sürü eşsiz grfik tekniği kullandı bu adamlar Cryengine 2'de. Bunların hangisi var şu karşılaştırdığınız oyunda?

    İki depth of field, renk paleti ve ışıklandırmaya önüne gelen Crysis ayarında olup çıkıveriyor işin içinden. Oh ne ala. Crytek boşa uğraşmış sadece renk paletini yapıp geçse yetecekmiş demek.




  • Yalnız bc2'nin grafik motorunuda hafife almayın.Bir multi oyunda bina gerçek zamanlı yıkılıyor.Her ne kadar bazı fizik olayları script olsa da adamlar enfes yapmış hasarı...
  • single icin edinilirmi bu oyun ne dersiniz,tabiiki multide zevki ama ilk oyuna göre daha geniş olucakmiş single göya , oynayanlar hatırliyomu nasıldı ilk bad company sıngle olarak !!?
  • @MrStark

    Nasıl bir heyecendır hocam bu, koskoca paragraf yazmışsın bir virgül bile koymamışsın. Okurken zor oluyor böyle yazılar neyi nereye bağlıyacağını karıştırıyor insan. Bu arada dediklerinin hemen hemen hepsine katılıyorum, katılmadığım tek nokta mw 2 nin single ının bu oyununkinden çok daha iyi olması düşüncen, bence bc2 bizi bu alnda da şaşırtacak, çok derin ve sürükleyici bir hikaye ile gelecek. Oyunun ilk 25 dakikasını içeren videosunu izledim dibim düştü, spoiler vermiyeyim ama baya bir emek harcamışlar tek kişilik oyuncu modunada bunu söyleyeyim. Belki mw 2 kadar güzel olmaz ancak onun gölgesinde de kalmaz.
  • @sailsofcharon
    Ben izlemedim 25 dk'lık videoyu sırf zevki kaçmasın diye.İyi sen açıp izlemişsin.Xbox360'da singlesini oynardım diyordum ama pal versiyonun çıkacağı yok.Galiba yarın il ps3'de oynuyacağız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55

    @sailsofcharon
    Ben izlemedim 25 dk'lık videoyu sırf zevki kaçmasın diye.İyi sen açıp izlemişsin.Xbox360'da singlesini oynardım diyordum ama pal versiyonun çıkacağı yok.Galiba yarın il ps3'de oynuyacağız..


    O 25 dlik video beni dahada bir çıkmaza soktu, keşke zevkini kaçırsaydıda bu kadar kıvrandırmasaydı, artık daha bir heyecanla bekliyorum oyunu. Birde o kadar şartlamıştım kendimi bunu malum yerlerden çekmeyecem, alıp oynayacam diye ama kendimi zor tutuyorum şu anda, makinede ntsc-u şansa. Ben sanmıyorum hiç bir multi fps bu kadar güzel olsun, bu oyun diğerlerini unutturur.

    Bu arada oyunun çıktığı ilk gün DLC olarak yeni bir haritada kullanıma sunulacak ve ücretsiz olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante


    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bak örneğin o koyduğun videoda etkileşimin ne kadar yetersiz (yetersiz demeyeyim de, crysisle karşılaştırılamayacak derecede) olduğu belli. konu sadece renk ve ışıklandırmaysa Crysis'e benziyor o konuda, ama dediğim gibi teknik olarak çok uzak. Sadece bomba atınca binaların yıkılması (ki scripted, binanın bomba attığın kısmı yok oluyor direkt, nereye gitti o parçalar, yok oldu birden :))

    yapraklar odun gibi, ateş edince tepki var mı? yok. adamlar birbirlerini yiyor orada çatışma var bombalar vs. gırla gidiyor, tepki veren bişey yok ortada, sadece bina, ve ateş edince ağaç düşüyor mu noluyor anlamadım öyle bişeyler. herşey önceden yazılmış bir plana göre işliyor anlayacağınız. ortada random bir olay kesinlikle yok.

    sadece renk paleti ve ışıklandırmayı göz önüne alarak crysis kalitesinde diyemezsiniz ki bi oyuna. renkler crysis gibi deseniz anlarım. öyle bir çok oyun çıktı zaten. mesele o değil.

    PC de de farklı olmaz bu arada oyun. AA ve AF olarak farklı olacak o kadar. en fazla kaplamalar değişir bilmemnesi değişir ufak şeyler. gidip de scripted olayı kaldırıp random motor koyacak değiller pc ye. oyun ortada, pc de de böyle olacak her multiplatform oyunda olduğu gibi.


    Hocam random olayını koysalar zaten ,şimdi burda tatrışmanın anlamı bile kalmazdı Dİrek galip BFBC'ydi.
    Bu kadar etkilişim oluyor ,çatışma ,bomba füze vs Bunların hangisi crysiste oluyordu bunuda kesinlikle düşünmek gerekli.
    Bu gibi oyun scripted olmak zorunda zaten , Crysis gibi 2-3 adam gelmiyor karşına
    Ağaçlarda kurşun ,bomba gelince devriliyor bunuda belirtelim.İlk oyunda bile öyleydi.



    Sadece random bir durum olsaydı BFBC mi galipti? Siz gerçekten Cryengine 2'yi unutmuşsunuz.

    Arkadaşlar hangi oyunda yüksek çözünürlükte 3D Su dokusu var? Hangi oyunda Ambient Occlusion kullanıldı şu ana kadar? Eye Adaptation, Light Beams ve Shafts. Daha bir sürü eşsiz grfik tekniği kullandı bu adamlar Cryengine 2'de. Bunların hangisi var şu karşılaştırdığınız oyunda?

    İki depth of field, renk paleti ve ışıklandırmaya önüne gelen Crysis ayarında olup çıkıveriyor işin içinden. Oh ne ala. Crytek boşa uğraşmış sadece renk paletini yapıp geçse yetecekmiş demek.


    ambient occlusion kullanan konsol oyunları Geow 2 ,uncharted 2 , Alan Wake var. Killzone2 de de AO kullanılmış ama precomputed yani dinamik değil.




  • Oyun kesinlikle süper, ilerledikçe daha da güzelleşir... Yaklaşık 4 saat oynadım ve inanılmaz zevk aldım, makina dinlensin devam edicem tekrar
  • Sonunda normal modda bitti arkadaşlar bolivia bölümünü oynarken bir an crysis te hissettim kendimi. Crysis gibi grafiklere tabi sahip değil fakat konsolda oynadığım bioshock 1 den sonra en iyi grafiklere sahip olan oyun bence bu. Karşı çıkan arkadaşlar tabi ki olacaktır bunu tartışmak içinde söylemiyorum zaten sadece zevk meselesi. Umarım oyunu oynarken en az benim aldığım kadar zevk alırsınız. Sırada hard mode var.
  • Single olarak kaç saat sürüyor oyun ? uzun soluklu olsun bari..
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.