Şimdi Ara

Baykar, Piaggio Aerospace tesislerinde İHA üretimi için sözleşme imzaladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: bilexsamet Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy şu anda #20
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Baykar, Piaggio Aerospace tesislerinde İHA üretimi için sözleşme imzaladı
    İHA'larıyla havacılık sektöründe önemli başarılar elde eden Baykar, geçtiğimiz ay İtalyan havacılık şirketi Piaggio Aerospace'i satın aldığını duyurdu. Baykar, Piaggio'nun tesislerinde insansız hava aracı (İHA) üretimi için Piaggio ile ön sözleşme imzaladı.



    Piaggio Aerospace'den yapılan açıklamaya göre marka altında faaliyet gösteren Piaggio Aero Industries ve Piaggio Aviation tesislerinin, insansız hava aracı sistemleri ve ileri havacılık teknolojilerinin geliştirilmesi ve üretiminin Baykar'a devri için ön sözleşme imzalandığı belirtildi.



    Ayrıca Bkz.Türkiye, Suudi Arabistan'la 6 milyar dolarlık silah anlaşması yapabilir!



    Devir işlemleri önümüzdeki aylarda tamamlanacak



    Şirketin satış işlemi 27 Aralık 2024’te işleme alındı. Devir işleminin İtalya Bakanlar Kurulu Başkanlığının onayı da dahil olmak üzere çeşitli koşulların yerine getirilmesinin ardından bahar aylarında tamamlanması bekleniyor.



    Baykar, Piaggio Aerospace tesislerinin yeniden hayata geçirilmesine yönelik plan sunacak. Ayrıca sendika temsilcilerinin de katılımıyla gelecek haftalarda istişare toplantısı yapılacak. Baykar, İtalya’da İHA üreterek bu İHA’ları dünyanın dört bir yanına satabilecek.






    Kaynak:https://www.piaggioaerospace.it/en/media/archivio/news/2025-01-27-piaggio-aerospace-and-baykar-sign-preliminary-contract-for-the-transfer-of-the-business-complexes







  • Bu yapılan işlem ve gelecekte yapılacak işlemler serveti ülkeden çıkarma operasyonudur bilin isterim. Yerli millinin üretim yeri italya oldu şimdi öyle mi ;) Kılıf her zaman bulunur inanmak isteyeni bol olunca. Osmanlı borcunu bilmem kaç yıl ödettiler bu halka, Osmanlıcıların borcu x2 x3 sene ödenecek, haydi hayırlısı sağlığımı toparladığımda gideceğim zaten temelli burada ulaşamadığım teknolojik alet dolu dünyada ulaşabildiğimede vergi + vergi + vergi Osmanlı arası onun komisyoncusu depocunun payı satıcının payı dükkan kirası elektrik faturası 199 dolar ses kartı 22.000 tl ağalar eğleniyorlar, hangi enayi vatadaş alıyor onuda anlamıyorum.
  • Kaan motoru için bilgi birikimlerinden faydalanmak isteriz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Üc kuruşluk malı, devlete 13 kuruşa sattıklarından eminim. Vergilerimiz. (Örn: dezenfektan olayı)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thyr1234 kullanıcısına yanıt
    Vakıf şirketlerinde 30 kuruşluk maaş alıp 3 kuruşluk ürün çıkaranları görsen(hatta 10 kuruşluk da zarar ettirenler) varsın 13 kuruşa satsınlar derdin...

    Ayrıca öncesinde 20 kuruşluk malı 100 kuruşa alıp 50 kuruş da bakım ücreti ödeyip kullanamıyorduk.

  • thyr1234 kullanıcısına yanıt
    Baykar gelirlerinin %90 dan fazlasını yurtdışı satışlarından kazanıyor. devlete hiç satmasa daha çok kar elde eder.

  • thyr1234 kullanıcısına yanıt
    Sanırım fahiş fiyat yok fakat bazı oman yangınlarını takip etme şeysinde iyi bir sakal bırakma olayını duymuştum. Onun harici normal şartlar altında devletin bu tür işleri fişeklemesi gerçekten normal, ama normal ve hesap verilebilir ülkelerde normal. Bizde bilemem.

  • CleanCoders C kullanıcısına yanıt
    O zaman devlet , kendi ürettiği ihalardan satın alabilir? Sırf bir firma ilerlesin diye aslında kendinde olan malı kendinden almayıp bir kolunu körelttiği durumlar var.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mylevi M kullanıcısına yanıt
    devlet kendi ürettiği ihaları envantere zaten alıyor. sorun şu (aslında sorun değil) devlet her kategoride iha üretmiyor. devletin ürettiği ihalar çok pahalı.

  • Bu yapılan işlem ve gelecekte yapılacak işlemler serveti ülkeden çıkarma operasyonudur bilin isterim. Yerli millinin üretim yeri italya oldu şimdi öyle mi ;) Kılıf her zaman bulunur inanmak isteyeni bol olunca. Osmanlı borcunu bilmem kaç yıl ödettiler bu halka, Osmanlıcıların borcu x2 x3 sene ödenecek, haydi hayırlısı sağlığımı toparladığımda gideceğim zaten temelli burada ulaşamadığım teknolojik alet dolu dünyada ulaşabildiğimede vergi + vergi + vergi Osmanlı arası onun komisyoncusu depocunun payı satıcının payı dükkan kirası elektrik faturası 199 dolar ses kartı 22.000 tl ağalar eğleniyorlar, hangi enayi vatadaş alıyor onuda anlamıyorum.

  • AlbatrosD.IIIFazılBey kullanıcısına yanıt
    o tarz motorlar üretmiyordu bu firma. pek bilgi birikimleri yok o konuda. tei yapacak motoru

  • ahmet1905_47 A kullanıcısına yanıt
    Motor ya da parçaları alt sistemler vs üretiyorlarsa Kaan motoru ile paralel sistemler faydası olmalı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AlbatrosD.IIIFazılBey kullanıcısına yanıt
    Ürettikleri motor ve çok eski teknoloji bildiğin pistonlu motorlar. turjoprop veya turbojet veya şet motor üretimleri yok. Pratt & Whitney için parça tedariğinde ve lisanslı bir model üretim yapıyorlarmış komple ama belki tecrübe aktarımı olabilir oradan ama teknoloji aktarımı lisansa bğalı olarak ileri teknoloji olmaz gibi.

  • ahmet1905_47 A kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla katkıları az olacak. Tüü sevinmiştik bizde.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AlbatrosD.IIIFazılBey kullanıcısına yanıt
    O motordaki üretim teknikleri bizde de kulanılabilir. kaliteyi üst seviyede tutmak için mutlaka tecrübeleri vardır. ancak asıl tecrübeleri pervaneli motorlar. bizim bildiğimiz standart önden pervaneli uçaklar yerine pervanesi arkadan iha tarzı motorlarla uçak üretiyorlardı. ihalarda kullanılabilir o motorlar. hatta uçak teknolojisindeki gelişmede ilerletip uöakları büyütebilirlerse daha büyük kapasiteli bölgsesl yolcu uçağı alternatiflerimiz olabilir.

  • ahmet1905_47 A kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ahmet1905_47 A kullanıcısına yanıt

    Eh bi yerden başlamak lazım hocam Motor olayı önemli

  • Amaç Avrupa pazarına ve NATO ülkelerine bu ürünleri daha rahat satmak böylece Avrupa fonlarını kullanabilecekler ayrıca akıncı da ve hür kuşta kullanılan motor için tam erişim elde etmiş olacaklar.Para kendi parası nereye aktarmak isterse aktarır ayrıca abisi alıyor italyan şirketi kardeşi de ferganiyi kuruyor şahsi parasıyla yani kimse paralarına karışmaz sadece elektronik birikimle ilgili devletin söz hakkı olabilir oda dışarıya yapay zekayı aktaramazsin der

  • Hassas askeri teknolojiler alınıp satılmaz. Buradan bir teknoloji transferi olmayacağı kesin. Burada sadece 140 yıllık gövde üretimi konusunda bir tecrübe var. leriye dönük tamamen duygusal bir özel sektör yatırımı olduğu açık. Farklı arayışlar olduğu uzun zamandır belli oluyordu. Roketsan ve Sage varken alel acele saçma sapan dolanan mühimmat konseptleri ortaya atıldı. Uzun lafın kısası bu iş te ne yerli ne milli bir taraf yok. Tamamen duygusal..

  • Alakası yok. Eğer İtalya hükümeti bu şirketin satılmasına izin verdiyse bu şirketin sahip olduğu bütün know-how senin eline geçer. Onu elinde tutmak ve geliştirmek Baykarın elinde artık.


    Zaten asıl parayı bu teknolojik altyapıya verirsin fabrika binasına mı bu kadar parayı gömecen.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.