Şimdi Ara

BAYMAK & BRÖTJE NOVADENS EXTRA (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.752
Cevap
24
Favori
170.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    He bir de fabrikada şuan Novadens ekstra varmış herhalde incelemek için getirmişler.
    Verdiğim parametreleri onda deneyecekmiş.
    Bana da ona göre uygulama falan yapacakmış bakalım.

    ne zaman olmuş bu olay abi.gerçekten bir adım attımı dersin baymak.
  • Dün gelen servis öyle söyledi.

    Yani herhalde bozuk diye bir tanesini fabrikaya aldılar yapmak için.
    Onun üzerinde deneme yapacam fabrikadaki yetkililere soracam dedi ama bakalım ne olacak.
  • Arkadaşlar, bu başlığa isim veren markanın yeni modellerinden alan pek çok kişi aynı sorunu yaşıyor anlaşılan. Bazı paylaşımlarda bulunmak istiyorum, belki faydası olur.
    Yoğuşmalı yoğuşmasız tüm kombiler ilk yanmayı takiben birkaç dakika içinde minimum kapasiteye düşerek kazan suyunu ısıtmaya geçerler. Eğer bu şekilde ısınma olursa düşük kapasiteyle ısıtmaya devam ederler. Ama kazan sıcaklığı yeterince artmıyorsa mutlaka kapasitenin bir miktar artıp alev boyunun büyümesi gerekir ki istenen su sıcaklığı makul bir zamanda sağlanabilsin ve gereksiz gaz sarfiyatı oluşmasın. Kombilerin çalışma aralığı (şalt diferansı da denir) pek çok markada Set +5 ile Set-5 değerleri arasıdır. Kombi dış sıcaklık seyrine göre değişen sürelerde çalışma ve bekleme yapar. Örneğin aynı set değerinde (diyelim 50C) +4C dış sıcaklık ta 5dk çalışıp 10dk bekliyorsa, - 4C’de 7dk çalışıp 8dk bekler. Hava soğuyup iç sıcaklık düşmeye başlayınca, peteklerden ısı transfer hızı artacağı için petekler daha çabuk soğumakta; dolayısıyla kombinin çalışma süresi uzayıp bekleme süresi kısalmaktadır.
    Ortak sorun yaşayan arkadaşların kombileri, sezon başından bu yana, en yüksek dış sıcaklıkta bile kapanmadan kesintisiz veya çok kısa kapanmalarla çalıştıysa ve tesisat suyu gidiş sıcaklığı set değerden sonra hiç artmadıysa veya 1-2C ancak arttıysa ve oda termostatı kullanımıyla bile sorunlar devam ettiyse olası nedenler şunlardır:
    *Elektronik kart yazılım yetersizliği (By_C@BB@R’ın gözlediği, petek boyu (=ısı talebi) düşükken bu sorunun yaşanmaması, daha yüksek ısı talepleri oluştuğunda kombinin gerekli regülasyonu/kapasite artırımını yapamamasına ve bağlı olarak elektronik kart/kontrol sistem sorununa işaret ediyor) ve/veya
    *Gaz valfi ayar bozukluğu (elektronik kart sorunuyla bağlantılı olabilir) ve/veya
    *Tesisat suyu gidiş sıcaklık sensörü arızası (gösterge panelinde ısıtma boyunca hep aynı değerin görünmesi durumunda) ve/veya
    *Oda termostatının uyumlu olmaması veya iletişim kurulamaması (elektronik kart yazılım sorunu)
    Umarım sorunun çözümü için öncelikle ve ivedilikle Baymak firması gerekli adımları atar.

    Sorunsuz günler, keyifli ısınmalar dileğiyle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    Abiler dün geldi servis evime.
    Sizdeki tüm sorunları tek tek anlattım.
    Afedersiniz trene bakar gibi baktı ilginç dedi yapmaması lazım dedi.
    Onlar abartıyordur abi bu kombide hiç sorun yaşayan görmedim ben dedi :)

    Neyse sonuç olarak panelim tam göstermediğinden elinde de panel olmadığından bir aşama kaydedemedik.
    Paneli aldı gitti garantiye verecem dedi. Bir iki güne gelirmiş şuan evde elektrik sobası ile ısınıyorum :)
    Allahtan komşuda ufo varmış yoksa ne yapacaktık bilmiyorum.

    Panel olmadan kombi çalışmıyor dedi ama dün gece denedim sıcak su veriyor kombi.
    Meddah58 abimizin aldığı klavuzu gösterdim ilk defa görmüş öyle birşey :)
    Abi nereden biliyorsunuz bunu diyor. Neyse durumu anlattım yarın fabrikada ben öğreneyim hepsini dedi..
    PM18 ayarından bahsettim bir arkadaş değiştirmiş 30 dalan yapınca kombi hata vermiş dedim.
    Abi gazla hava karışımının ayarı bu dedi boğmuştur kombiyi dedi.
    Şuanda panelin gelmesini bekliyorum bakalım ne olacak.

    Merhaba sorununuzun cozulmemesine uzuldum ben dr aynen cozum bekliyorum surekli yanma sorununa .fabrikadan umarim iyi bir sounuc cikar ama baymak ve satis sonrasi tam bir fiyasko.sorununuzu cozerseniz haberdar edim lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Degerli arkadaslarim bu kombinin gercek sorununu yani surekli yanma sorunu oldugunu ilk bahseden kisiyim.burdaki tesisatla ilgili soylenenler tamamen bos ve yanlis seyler sicak illerde bile kombi sonmuyor ben bu kombiyi arabistana gotursem ayni petek boylariyla yine sonmez.zebzaninki neden sonuyor cunku karti saglam.ben bu kombinjn cigerini biliyorum yanma odasi dahil her yerini tek tek gordum inceledim .3 tane kart degistim ayni gunde ayni sartlarda ucunde de kombi farkli sekilde yandi diyorum.neden hala tesisat bilmem ne diyorsunuz anlamiyorum 10 dakika arayla 3 tane kart ve 3 farkli yanma sonme suresi diyorum.ntc demis mmemint bey 4 tane ntc degistik degisen bir sey yok .peki o zman sorun ne:Yazilim sorunu kart sorunu.bu kDar basit .sikayetvar ya da baymak satis sonrasi cozum olmadi ne cozum olur tuketici mahkemesi icin servis fisleri olmasi lazim hangi servis ben arizayi cozemedim der ben diger isisan servisle kavga ettim evden cikarmadi. Verin fisimi dedi Allahtan korkmazlar vermeiler.eee napcaz meddah peki?bu isin pesini birakmaycaz her gun fabrikaya mail atacaz enimde sonunda baymak bu kartlari adam gibi yapip bize yollaycaklar.ben honeywelle bile mali attim baymaktan tek geri donus alamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memint

    Arkadaşlar, bu başlığa isim veren markanın yeni modellerinden alan pek çok kişi aynı sorunu yaşıyor anlaşılan. Bazı paylaşımlarda bulunmak istiyorum, belki faydası olur.
    Yoğuşmalı yoğuşmasız tüm kombiler ilk yanmayı takiben birkaç dakika içinde minimum kapasiteye düşerek kazan suyunu ısıtmaya geçerler. Eğer bu şekilde ısınma olursa düşük kapasiteyle ısıtmaya devam ederler. Ama kazan sıcaklığı yeterince artmıyorsa mutlaka kapasitenin bir miktar artıp alev boyunun büyümesi gerekir ki istenen su sıcaklığı makul bir zamanda sağlanabilsin ve gereksiz gaz sarfiyatı oluşmasın. Kombilerin çalışma aralığı (şalt diferansı da denir) pek çok markada Set +5 ile Set-5 değerleri arasıdır. Kombi dış sıcaklık seyrine göre değişen sürelerde çalışma ve bekleme yapar. Örneğin aynı set değerinde (diyelim 50C) +4C dış sıcaklık ta 5dk çalışıp 10dk bekliyorsa, - 4C’de 7dk çalışıp 8dk bekler. Hava soğuyup iç sıcaklık düşmeye başlayınca, peteklerden ısı transfer hızı artacağı için petekler daha çabuk soğumakta; dolayısıyla kombinin çalışma süresi uzayıp bekleme süresi kısalmaktadır.
    Ortak sorun yaşayan arkadaşların kombileri, sezon başından bu yana, en yüksek dış sıcaklıkta bile kapanmadan kesintisiz veya çok kısa kapanmalarla çalıştıysa ve tesisat suyu gidiş sıcaklığı set değerden sonra hiç artmadıysa veya 1-2C ancak arttıysa ve oda termostatı kullanımıyla bile sorunlar devam ettiyse olası nedenler şunlardır:
    *Elektronik kart yazılım yetersizliği (By_C@BB@R’ın gözlediği, petek boyu (=ısı talebi) düşükken bu sorunun yaşanmaması, daha yüksek ısı talepleri oluştuğunda kombinin gerekli regülasyonu/kapasite artırımını yapamamasına ve bağlı olarak elektronik kart/kontrol sistem sorununa işaret ediyor) ve/veya
    *Gaz valfi ayar bozukluğu (elektronik kart sorunuyla bağlantılı olabilir) ve/veya
    *Tesisat suyu gidiş sıcaklık sensörü arızası (gösterge panelinde ısıtma boyunca hep aynı değerin görünmesi durumunda) ve/veya
    *Oda termostatının uyumlu olmaması veya iletişim kurulamaması (elektronik kart yazılım sorunu)
    Umarım sorunun çözümü için öncelikle ve ivedilikle Baymak firması gerekli adımları atar.

    Sorunsuz günler, keyifli ısınmalar dileğiyle...


    Öncelikle vakit ayırıp ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    Sizin özetlediğiniz gibi tüm sorunlarımız.
    Ben 3,5 metre petek ile yaktığımda tesisat suyu ısısını sürekli kontrol ediyordum.
    Diyelimki 45 dereceye set ettim.
    Sıcaklık 48dereceye kadar çıkıyordu ve gaz simgesi gidiyordu.
    Daha sonra devirdaim yapıp suyu dönderiyor ve ısı 45-44 dereceye kadar düşünce yeniden gaz simgesi geliyordu.

    Yani zebza arkadaş gibi +3 -5 aralığı olmuyor bende.

    Ben panelimin gelmesini bekliyorum. Eğer servis derdime derman olmaz ise tüm baymaktaki herkese mail atacağım.
    Şikayetvar a yazacağım. O da olmadı mı tüketici mahkemesi.

    Kombide sorunu olan arkadaşlar lütfen birleşelim ve ortak bir karar alıp yolumuzu çizelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Degerli arkadaslarim bu kombinin gercek sorununu yani surekli yanma sorunu oldugunu ilk bahseden kisiyim.burdaki tesisatla ilgili soylenenler tamamen bos ve yanlis seyler sicak illerde bile kombi sonmuyor ben bu kombiyi arabistana gotursem ayni petek boylariyla yine sonmez.zebzaninki neden sonuyor cunku karti saglam.ben bu kombinjn cigerini biliyorum yanma odasi dahil her yerini tek tek gordum inceledim .3 tane kart degistim ayni gunde ayni sartlarda ucunde de kombi farkli sekilde yandi diyorum.neden hala tesisat bilmem ne diyorsunuz anlamiyorum 10 dakika arayla 3 tane kart ve 3 farkli yanma sonme suresi diyorum.ntc demis mmemint bey 4 tane ntc degistik degisen bir sey yok .peki o zman sorun ne:Yazilim sorunu kart sorunu.bu kDar basit .sikayetvar ya da baymak satis sonrasi cozum olmadi ne cozum olur tuketici mahkemesi icin servis fisleri olmasi lazim hangi servis ben arizayi cozemedim der ben diger isisan servisle kavga ettim evden cikarmadi. Verin fisimi dedi Allahtan korkmazlar vermeiler.eee napcaz meddah peki?bu isin pesini birakmaycaz her gun fabrikaya mail atacaz enimde sonunda baymak bu kartlari adam gibi yapip bize yollaycaklar.ben honeywelle bile mali attim baymaktan tek geri donus alamadim

    abi honeywelle den kime attınız mail mail adreslerini gönderirseniz bende atayım bastıralım bu işi.

    Şimdi bende 2 adet mail attım sitesinden birşey olacağı yok ama elimizden geleni yapalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_C@BB@R -- 18 Aralık 2012; 16:02:58 >




  • ben kombiyi aldıktan bir süre sonra novadenslerin yeni kasaları çıktı,tüh dedim keşke biraz daha bekleyip yenisini alsaydım ,fakat görüyorum ki burda yazılanlardan sonra iyiki önce almışım diyorum.Allah sabır versin sizlere.baymak ın bir sorunuda çıkarttığı yeni bir ürünü yetkili servisleri toplayıp ürün hakkında eğitim ve bilgi vermemesi sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R



    Ben panelimin gelmesini bekliyorum. Eğer servis derdime derman olmaz ise tüm baymaktaki herkese mail atacağım.
    Şikayetvar a yazacağım. O da olmadı mı tüketici mahkemesi.

    Kombide sorunu olan arkadaşlar lütfen birleşelim ve ortak bir karar alıp yolumuzu çizelim.

    Tüketici Mahkemesi yada Hakem Heyetine başvurma konusunda yapılacaklar.
    * tüketicinin kombiden beklediği yararı azaltan (sürekli yanması ve gereksiz sarfiyata yol açması) maddi ekonomik eksiklikler içerdiğinden bedel iadesi istenebilir.
    * 1 yıl içinde 4 kez arıza verdi mi bedel iadesi isteyebilirsiniz.

    Kısaca Tüketici Kanunu dediğimiz Kanunun ilgili maddesini aşağıda veriyorum.

    AYIPLI MAL

    Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.


    GARANTİ BELGESİ

    Madde 13 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./20. md.)

    İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sserin -- 18 Aralık 2012; 16:29:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Degerli arkadaslarim bu kombinin gercek sorununu yani surekli yanma sorunu oldugunu ilk bahseden kisiyim.burdaki tesisatla ilgili soylenenler tamamen bos ve yanlis seyler sicak illerde bile kombi sonmuyor ben bu kombiyi arabistana gotursem ayni petek boylariyla yine sonmez.zebzaninki neden sonuyor cunku karti saglam.ben bu kombinjn cigerini biliyorum yanma odasi dahil her yerini tek tek gordum inceledim .3 tane kart degistim ayni gunde ayni sartlarda ucunde de kombi farkli sekilde yandi diyorum.neden hala tesisat bilmem ne diyorsunuz anlamiyorum 10 dakika arayla 3 tane kart ve 3 farkli yanma sonme suresi diyorum.ntc demis mmemint bey 4 tane ntc degistik degisen bir sey yok .peki o zman sorun ne:Yazilim sorunu kart sorunu.bu kDar basit .sikayetvar ya da baymak satis sonrasi cozum olmadi ne cozum olur tuketici mahkemesi icin servis fisleri olmasi lazim hangi servis ben arizayi cozemedim der ben diger isisan servisle kavga ettim evden cikarmadi. Verin fisimi dedi Allahtan korkmazlar vermeiler.eee napcaz meddah peki?bu isin pesini birakmaycaz her gun fabrikaya mail atacaz enimde sonunda baymak bu kartlari adam gibi yapip bize yollaycaklar.ben honeywelle bile mali attim baymaktan tek geri donus alamadim

    abi honeywelle den kime attınız mail mail adreslerini gönderirseniz bende atayım bastıralım bu işi.

    Şimdi bende 2 adet mail attım sitesinden birşey olacağı yok ama elimizden geleni yapalım.

    Honeywell sitesine girdim ve iletisim kismina yazdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar eğer kombinin kartında sıkıntı olsaydı ikinci kartta aynı sorunu yaşamam gerekmezmiydi sonuçta tüm kartlarda aynı yazılım var, biliyorsunuz benim kombi de ilk parti olduğu için 50 derece altına set edilemiyordu ve o yüzden kartı değişti. Bence sıkıntı kart değil. Sn Memint'in bahsettiği ısı sensörlerde bir sıkıntız olabilir. Bu arada bende ilk kartta da alev işareti kayboluyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    Arkadaşlar eğer kombinin kartında sıkıntı olsaydı ikinci kartta aynı sorunu yaşamam gerekmezmiydi sonuçta tüm kartlarda aynı yazılım var, biliyorsunuz benim kombi de ilk parti olduğu için 50 derece altına set edilemiyordu ve o yüzden kartı değişti. Bence sıkıntı kart değil. Sn Memint'in bahsettiği ısı sensörlerde bir sıkıntız olabilir. Bu arada bende ilk kartta da alev işareti kayboluyordu.

    Tamam zebza bu kombiler saglam ve sorunsuz bizim evler ve tesisatlar sorunlu sen haklisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_alkan

    ben kombiyi aldıktan bir süre sonra novadenslerin yeni kasaları çıktı,tüh dedim keşke biraz daha bekleyip yenisini alsaydım ,fakat görüyorum ki burda yazılanlardan sonra iyiki önce almışım diyorum.Allah sabır versin sizlere.baymak ın bir sorunuda çıkarttığı yeni bir ürünü yetkili servisleri toplayıp ürün hakkında eğitim ve bilgi vermemesi sanırım.

    kardeş iyiki almamışsın yoksa halimizi görüyorsun, mağdurlar kervanına sende dahil olurdun şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    Arkadaşlar eğer kombinin kartında sıkıntı olsaydı ikinci kartta aynı sorunu yaşamam gerekmezmiydi sonuçta tüm kartlarda aynı yazılım var, biliyorsunuz benim kombi de ilk parti olduğu için 50 derece altına set edilemiyordu ve o yüzden kartı değişti. Bence sıkıntı kart değil. Sn Memint'in bahsettiği ısı sensörlerde bir sıkıntız olabilir. Bu arada bende ilk kartta da alev işareti kayboluyordu.

    sevgili kardeşim, önceki gün baymak' ave şikayet var sitesine yazdım. ödüllü kombimiz var deyip duruyorlardı. baymaktan bir bayan aradı. servise sormamı söyledi. ben de madem kombiniz bu kadar kaliteli niçin sitenizde resmi yok dedim. sitede olduğunu söyledi. ben de olmadığı konusunda ısrar ettim. bilgi işleme konuyu aktaracağını söyledi. baymak brötje novadens extra kısmında başka kombinin fotoğrafı vardı. ben aradıktan yarım saat sonra onu da kaldırdılar. özellik olarak da eski kasanın özellikleri yazmakta. sonuçta yeni kasaları siteye bile koyamıyorlar. neden mi? çünkü sakat doğdu. aslında bunları alman ortakları brötje ye de yazmak gerektiğine inanıyorum. servis gelmiyor, çünkü bir halt anlamıyorlar.
    kombi sorunsuzmuş gibi gözüküyor olabilir. siz şunu deneyin. alev boyutu en düşük seviyeye geldiğinde, ki bu %25 tei n aza yakması demek, saat tutun. 1 sat sonra 1 m3 gaz yaktığını görürsünüz. bu da 1 satte 4m3 gaza denk gelir. sizin eviniz belki çabuk ısındığından bunu ölçemiyorsunuz. 24 saatte kaç saat açık kaldığını ve bu açık kalma süresinde kaç m3 yaktığınızı ölçün lütfen.
    yani ben evde 2 saat kombi çalıştırıp, günde 2 m3 gaz harcıyorum diyemem.
    normal bir kombi satte tam yükte 2,3 m3 yakar. alev tamkısıldığında ise 0,5 m3 yakması gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attismail

    sende termostatik vana vardı galiba.senin termostatlı vanalar biraz iş yapıyor gibime geliyo tam emin değilim ama öyle görünüyor.

    Olabilir Vanalar aklıma gelmemişti. İnşallah sorun en kısa sürede çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attismail


    yakıt konusundaki düşüncelerim zaten fazla şikayetvara yazdığım şikayetten sonra bana dönen teknik eleman bana senin evde kombi 17- ila 20 m3 yakacak diyor.bende dedimdi konvasiyonel kombi bile bukadar yakmaz diyorum hayır yakar diyor.peh...yav arkadaş denizlide yaşıyorum arkadaşım 2. katta oturuyoır altı yanıyor full üstü yanıyor full oda termostadı var kombisinde 25 derecede ve eskimi eski bir bina tam 290 tl vermiş yanı 300 m3 tekabül ediyor.kombiside konvansiyonel eski kombilerden, ah keşke yanımda olsada o teknik heyet faturayı gözlerine soksam yav.bu kadar olur yani.hadi bende vereyim okadar fatura parası ama ben evi 25 derecede çalıştıracam yemin olsun 600-700 tl gelmezse.

    "senin evde kombi 17- ila 20 m3 yakar" saçma!!!
    Ankara'da bile yoğuşmasız bir kombi 175 m2 brütte bu kadar yakmaz. Neyin savunması bu anlamadım. Burada bir sürü örnek var. Böyle bir yoğuşmalı kombi ile 45 derecede günlük tüketim 8-9 m3 ü aşmaz, aşmamalıdır. Yoğuşmasız kombide bile 10 m3 dür. 50 dereceye çıkarsanız, yoğuşmalı 10-11, yoğuşmasız 13 m3 civarı yakar.




  • Sorun yaşayan By_C@BB@R, attismail, meddah58 vd arkadaşlar,

    1.Kombiyi satın alırken yanında kullanım kitapçığı verildiyse içinde teknik veriler tablosu vardır. Eğer maks. ve min. gaz sarfiyatları (m3/saat olarak) verilmişse oradaki rakamlarla kendi tüketimlerinizi karşılaştırın.
    2.Komşularınızdaki kombi kullanım/sarfiyat durumunu belgeleriyle öğrenin.
    3.Açık ara fark çıkıyorsa (muhtemelen öyle olacaktır), firmanın genel müdürlüğüne ürünlerini ya onarmaları ya da geri alıp para iadesi için ihtar yazısını iadeli taahhütlü posta olarak gönderin.
    4.Firmadan 1 ay içinde herhangibir dönüş olmazsa, tüm belgeleri başvuru dilekçesine ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurun.
    5.Bu süreçte kombinizin servis ayarlarıyla oynamayın, sadece kullanıcı menülerini kullanın.

    Dilerim sorununuz en kısa sürede çözülür :))

    Tarih :…../…../20…..
    İHTARNAME

    İHTAR GÖNDERİLEN
    MUHATAP : ………………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..



    İHTARI GÖNDERENİN
    ADI ve SOYADI :……………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..

    Firmanızdan ……/……/20…… tarihinde ……………………TL. bedelli …………………
    Marka …………………………………….ürününü satın aldım.Ancak aldığım ürünün ……………………………… hataları ve eksikleri nedeni ile ayıplı olmasından dolayı yararlanamadım. Bu nedenler ürünleriniz, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesi gereği ayıplı mal kabul edilmektedir.
    Yukarıda belirtmiş olduğum nedenlerden ötürü, 4077 sayılı Kanun’un 4.Maddesi gereğince ürünün fatura üzerindeki bedelinin tarafıma iade edilmesini/yeni ve ayıpsız olanı ile değiştirilmesini; aksi takdirde Yasal yollara başvuracağımı ihtaren bildiririm.
    Gereğini dilerim.
    İhtarı Gönderenin :
    Adı ve Soyadı :…………………………………….
    İmza :


    ……………………………. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI'NA

    4077 sayılı Tüketicinin Korunmasına Dair Kanun hükümlerince ilgili firma hakkında işlem
    yapılması için gereğini arz ve talep ederim.
    Adınız Soyadınız
    İmza

    TÜKETİCİ'NİN
    Adı Soyadı
    Adresi :
    Telefon ev : İş :
    Şikayet tarihi

    SATICI FİRMA'NIN
    Ünvanı
    Adresi
    Telefonu
    Satış elemanının adı

    ÜRÜN BİLGİLERİ
    Sözleşme tarihi ……/……/200….
    Türü O Mal O Hizmet
    Ayıbın öğrenildiği tarih ……/……/200….
    Satış türü O Peşin O Taksitli O Kampanya
    Satış şekli O Mağazadan O Kapıdan O Elektronik ortam
    Mal/Hizmet teslim edildi mi? O Evet O Hayır
    Mal/Hizmet teslim tarihi ……/……/200….
    Fatura tarihi ……/……/200…. Fatura No
    Kullanım klavuzu verildi mi? O Evet O Hayır
    Kullanım klavuzu Türkçe mi? O Evet O Hayır
    Ürün bedeli .-TL .-YTL
    Garanti belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Ürünün servisi var mı?
    Ürün servise kaç kez gitti?
    Kapıdan satış ise
    Ürünü test için 7 günlük süre verildi mi? O Evet O Hayır
    Cayma bildirim belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Kapıdan, taksitli veya kampanyalı satış ise
    Satış sözleşmesi sureti tüketiciye verildi mi? O Evet O Hayır
    Satış sözleşmesi kanuna uygun mu? O Evet O Hayır
    Tüketici talebi (Birini tercih ediniz) O 1- Bedeli iadesini içerisin sözleşmeden dönme
    O 2- Malın ayıpsız olanı ile değiştirilmesi
    O 3- Ayıp oranında bedel indirimi
    O 4- Ücretsiz onarımı
    Kısaca şikayetiniz :

    Belirtmek istedikleriniz :

    İLGİLİ LİNK:http://www.tuketiciler.org/?com=files.read&ID=11&pID=67




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memint

    Sorun yaşayan By_C@BB@R, attismail, meddah58 vd arkadaşlar,

    1.Kombiyi satın alırken yanında kullanım kitapçığı verildiyse içinde teknik veriler tablosu vardır. Eğer maks. ve min. gaz sarfiyatları (m3/saat olarak) verilmişse oradaki rakamlarla kendi tüketimlerinizi karşılaştırın.
    2.Komşularınızdaki kombi kullanım/sarfiyat durumunu belgeleriyle öğrenin.
    3.Açık ara fark çıkıyorsa (muhtemelen öyle olacaktır), firmanın genel müdürlüğüne ürünlerini ya onarmaları ya da geri alıp para iadesi için ihtar yazısını iadeli taahhütlü posta olarak gönderin.
    4.Firmadan 1 ay içinde herhangibir dönüş olmazsa, tüm belgeleri başvuru dilekçesine ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurun.
    5.Bu süreçte kombinizin servis ayarlarıyla oynamayın, sadece kullanıcı menülerini kullanın.

    Dilerim sorununuz en kısa sürede çözülür :))

    Tarih :…../…../20…..
    İHTARNAME

    İHTAR GÖNDERİLEN
    MUHATAP : ………………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..



    İHTARI GÖNDERENİN
    ADI ve SOYADI :……………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..

    Firmanızdan ……/……/20…… tarihinde ……………………TL. bedelli …………………
    Marka …………………………………….ürününü satın aldım.Ancak aldığım ürünün ……………………………… hataları ve eksikleri nedeni ile ayıplı olmasından dolayı yararlanamadım. Bu nedenler ürünleriniz, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesi gereği ayıplı mal kabul edilmektedir.
    Yukarıda belirtmiş olduğum nedenlerden ötürü, 4077 sayılı Kanun’un 4.Maddesi gereğince ürünün fatura üzerindeki bedelinin tarafıma iade edilmesini/yeni ve ayıpsız olanı ile değiştirilmesini; aksi takdirde Yasal yollara başvuracağımı ihtaren bildiririm.
    Gereğini dilerim.
    İhtarı Gönderenin :
    Adı ve Soyadı :…………………………………….
    İmza :


    ……………………………. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI'NA

    4077 sayılı Tüketicinin Korunmasına Dair Kanun hükümlerince ilgili firma hakkında işlem
    yapılması için gereğini arz ve talep ederim.
    Adınız Soyadınız
    İmza

    TÜKETİCİ'NİN
    Adı Soyadı
    Adresi :
    Telefon ev : İş :
    Şikayet tarihi

    SATICI FİRMA'NIN
    Ünvanı
    Adresi
    Telefonu
    Satış elemanının adı

    ÜRÜN BİLGİLERİ
    Sözleşme tarihi ……/……/200….
    Türü O Mal O Hizmet
    Ayıbın öğrenildiği tarih ……/……/200….
    Satış türü O Peşin O Taksitli O Kampanya
    Satış şekli O Mağazadan O Kapıdan O Elektronik ortam
    Mal/Hizmet teslim edildi mi? O Evet O Hayır
    Mal/Hizmet teslim tarihi ……/……/200….
    Fatura tarihi ……/……/200…. Fatura No
    Kullanım klavuzu verildi mi? O Evet O Hayır
    Kullanım klavuzu Türkçe mi? O Evet O Hayır
    Ürün bedeli .-TL .-YTL
    Garanti belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Ürünün servisi var mı?
    Ürün servise kaç kez gitti?
    Kapıdan satış ise
    Ürünü test için 7 günlük süre verildi mi? O Evet O Hayır
    Cayma bildirim belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Kapıdan, taksitli veya kampanyalı satış ise
    Satış sözleşmesi sureti tüketiciye verildi mi? O Evet O Hayır
    Satış sözleşmesi kanuna uygun mu? O Evet O Hayır
    Tüketici talebi (Birini tercih ediniz) O 1- Bedeli iadesini içerisin sözleşmeden dönme
    O 2- Malın ayıpsız olanı ile değiştirilmesi
    O 3- Ayıp oranında bedel indirimi
    O 4- Ücretsiz onarımı
    Kısaca şikayetiniz :

    Belirtmek istedikleriniz :

    İLGİLİ LİNK:http://www.tuketiciler.org/?com=files.read&ID=11&pID=67





    sorun da bu ya, baymak ne kullanıcı kitabına ne de sitesine gaz sarfiyatını yazmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: memint



    sorun da bu ya, baymak ne kullanıcı kitabına ne de sitesine gaz sarfiyatını yazmıyor.

    İyi ya bu durum da tüketiciyi eksik bilgilendirme, yanıltma ve ayıplı satışa kanıt oluşturur :))
  • Panelimin gelmesini bekliyorum.
    Eğer servis dediklerimi ciddiye almaz ve çözümleri sunamaz ise kesinlikle tüketici heyetine gideceğim.
    Hatta noterden ihtarname de göndereceğim arkadaşlar.

    Koydum kafaya hiç şansı yok baymakın.

    Brötje firmasına da yarın mail atacağım.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.