Şimdi Ara

BAYMAK & BRÖTJE NOVADENS EXTRA (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.752
Cevap
24
Favori
170.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memint

    Sorun yaşayan By_C@BB@R, attismail, meddah58 vd arkadaşlar,

    1.Kombiyi satın alırken yanında kullanım kitapçığı verildiyse içinde teknik veriler tablosu vardır. Eğer maks. ve min. gaz sarfiyatları (m3/saat olarak) verilmişse oradaki rakamlarla kendi tüketimlerinizi karşılaştırın.
    2.Komşularınızdaki kombi kullanım/sarfiyat durumunu belgeleriyle öğrenin.
    3.Açık ara fark çıkıyorsa (muhtemelen öyle olacaktır), firmanın genel müdürlüğüne ürünlerini ya onarmaları ya da geri alıp para iadesi için ihtar yazısını iadeli taahhütlü posta olarak gönderin.
    4.Firmadan 1 ay içinde herhangibir dönüş olmazsa, tüm belgeleri başvuru dilekçesine ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurun.
    5.Bu süreçte kombinizin servis ayarlarıyla oynamayın, sadece kullanıcı menülerini kullanın.

    Dilerim sorununuz en kısa sürede çözülür :))

    Tarih :…../…../20…..
    İHTARNAME

    İHTAR GÖNDERİLEN
    MUHATAP : ………………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..



    İHTARI GÖNDERENİN
    ADI ve SOYADI :……………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..

    Firmanızdan ……/……/20…… tarihinde ……………………TL. bedelli …………………
    Marka …………………………………….ürününü satın aldım.Ancak aldığım ürünün ……………………………… hataları ve eksikleri nedeni ile ayıplı olmasından dolayı yararlanamadım. Bu nedenler ürünleriniz, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesi gereği ayıplı mal kabul edilmektedir.
    Yukarıda belirtmiş olduğum nedenlerden ötürü, 4077 sayılı Kanun’un 4.Maddesi gereğince ürünün fatura üzerindeki bedelinin tarafıma iade edilmesini/yeni ve ayıpsız olanı ile değiştirilmesini; aksi takdirde Yasal yollara başvuracağımı ihtaren bildiririm.
    Gereğini dilerim.
    İhtarı Gönderenin :
    Adı ve Soyadı :…………………………………….
    İmza :


    ……………………………. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI'NA

    4077 sayılı Tüketicinin Korunmasına Dair Kanun hükümlerince ilgili firma hakkında işlem
    yapılması için gereğini arz ve talep ederim.
    Adınız Soyadınız
    İmza

    TÜKETİCİ'NİN
    Adı Soyadı
    Adresi :
    Telefon ev : İş :
    Şikayet tarihi

    SATICI FİRMA'NIN
    Ünvanı
    Adresi
    Telefonu
    Satış elemanının adı

    ÜRÜN BİLGİLERİ
    Sözleşme tarihi ……/……/200….
    Türü O Mal O Hizmet
    Ayıbın öğrenildiği tarih ……/……/200….
    Satış türü O Peşin O Taksitli O Kampanya
    Satış şekli O Mağazadan O Kapıdan O Elektronik ortam
    Mal/Hizmet teslim edildi mi? O Evet O Hayır
    Mal/Hizmet teslim tarihi ……/……/200….
    Fatura tarihi ……/……/200…. Fatura No
    Kullanım klavuzu verildi mi? O Evet O Hayır
    Kullanım klavuzu Türkçe mi? O Evet O Hayır
    Ürün bedeli .-TL .-YTL
    Garanti belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Ürünün servisi var mı?
    Ürün servise kaç kez gitti?
    Kapıdan satış ise
    Ürünü test için 7 günlük süre verildi mi? O Evet O Hayır
    Cayma bildirim belgesi verildi mi? O Evet O Hayır
    Kapıdan, taksitli veya kampanyalı satış ise
    Satış sözleşmesi sureti tüketiciye verildi mi? O Evet O Hayır
    Satış sözleşmesi kanuna uygun mu? O Evet O Hayır
    Tüketici talebi (Birini tercih ediniz) O 1- Bedeli iadesini içerisin sözleşmeden dönme
    O 2- Malın ayıpsız olanı ile değiştirilmesi
    O 3- Ayıp oranında bedel indirimi
    O 4- Ücretsiz onarımı
    Kısaca şikayetiniz :

    Belirtmek istedikleriniz :

    İLGİLİ LİNK:http://www.tuketiciler.org/?com=files.read&ID=11&pID=67





    Buraya bir eklenti yapmam gerekiyor: 2012 yılı için Büyükşehir Belediye Statüsüne sahip illerde yaşayanlar için Tüketici Hakem Heyetine başvurma limiti 3.032,65 TL, Büyükşehir dışında olanlarda 1.161,67 TL dir. Bu rakamın üzerindeki değerlerde Tüketici Mahkemelerine başvurmak gerekiyor.
    Buna göre; Büyükşehir Belediye dışında yaşayanlar için Tüketici Mahkemelerine başvurmak gerekiyor.

    http://www.tuketiciler.org/?com=news.read&ID=3914




  • Genelde Kaymakamlığın yakınındadır. Dilekçeyi hazırlayıp oraya kadar gidersiniz. Hem eksik bir şeyler var mı, onu da sorarsınız. Allah kolaylık versin.
  • Arkadaşlar panelimin bozuk olmasından dolayı iki gündür babamın evinde kalıyorum.

    Orada Vaillant Turbo Tec Pro VUW TR 242-3 kombi var.
    Ben almıştım sonra beğenmeyip kendime novadens aldım.

    Yakıt tüketimini gözledim.
    7,5 metre petek açık ve 40 derece sabit sıcaklıkta günde 6 m3 yakıyor.
    Bunu görünce şok oldum resmen.

    Benim novadens ortalama aynı şartlarda günlük 10-12 metreküp yakıyor.
    Ama bu eski kasa Vaillant hermetik kombi daha az yakıyor

    Daha ne diyeyimki ben gerisini siz düşünün.
  • Arkadaşlar merhaba ,

    Honeywell den cevap geldi.
    İnşallah çözeceğiz bproblemlerimizi.
    Brötje firmasına da mail atacağım bugün inşallah.


    Murtaza Bey iyi akşamlar.
    Öncelikle sizlere geçmiş olsun diyorum.
    Söz konusu kombi içinde bulunan elektronik kart ve/veya gaz vanası HONEYWELL firmasına ait değildir.
    İnternet sitesinde yazmış olduğunuz Honeywell ile ilgili gerçek dışı (sanırım yanlış bilgilenme sahibi olmuşsunuz) bilgileri sizlerden düzeltmenizi rica edeceğim.
    Sizlere yardımcı olabilmek amacıyla, şikayetinizi Baymak kalite ve ARGE bölümü yöneticilerine iletiyorum.


    Saygılarımla,
    Sertaç Yurter
    Müşteri Yöneticisi
  • Orijinalden alıntı: attismail

    Orijinalden alıntı: sserin

    Orijinalden alıntı: memint


    Bu siteye girdim yazdım çizdim hata verdi.mesajımı yollayamadım.

    http://www.tuketiciler.org/?com=news.read&ID=3914

    olmadı.

    Sitede ilgili dosyayı (başvuru dormu) açarak ekran üstündeki dosya sekmesini tıklayarak farklı kaydet seçeneğiyle masaüstüne indirdikten sonra formu doldurmayı denedinizi mi?
  • arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.


    oda termostında 22 derecede agırlıklı kullanıyorum 8,5 metre petekler var evde ısı yalıtımıda var manuele aldıgım 2 günde baktım 40 metre küp yaktı başedilecek gibi degil oda termostatında kullanıyorum.24 saat yanıyor kombi gaz simgesi oda termostat belli sıcaklıga ulaştıgı zaman sönüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.


    oda termostında 22 derecede agırlıklı kullanıyorum 8,5 metre petekler var evde ısı yalıtımıda var manuele aldıgım 2 günde baktım 40 metre küp yaktı başedilecek gibi degil oda termostatında kullanıyorum.24 saat yanıyor kombi gaz simgesi oda termostat belli sıcaklıga ulaştıgı zaman sönüyor

    20 metreküp günlük kullanım cidden aşırı fazla.
    Şikayetlerimizi ilettik bekliyoruz.

    sizde lütfen baymak merkeze şikayet maili atınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.


    oda termostında 22 derecede agırlıklı kullanıyorum 8,5 metre petekler var evde ısı yalıtımıda var manuele aldıgım 2 günde baktım 40 metre küp yaktı başedilecek gibi degil oda termostatında kullanıyorum.24 saat yanıyor kombi gaz simgesi oda termostat belli sıcaklıga ulaştıgı zaman sönüyor

    20 metreküp günlük kullanım cidden aşırı fazla.
    Şikayetlerimizi ilettik bekliyoruz.

    sizde lütfen baymak merkeze şikayet maili atınız.

    mail attım sikayetimvar.com a yazdım daha dönmediler beklemedeler kardes bekliyelim bakalım ne sonuç çıkacak.ben bir şey merak ediyorum bu kombi den memnun olan arkadas varmı varsa acaba.veya sıkıntısı çözülen arkadas varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.


    oda termostında 22 derecede agırlıklı kullanıyorum 8,5 metre petekler var evde ısı yalıtımıda var manuele aldıgım 2 günde baktım 40 metre küp yaktı başedilecek gibi degil oda termostatında kullanıyorum.24 saat yanıyor kombi gaz simgesi oda termostat belli sıcaklıga ulaştıgı zaman sönüyor

    Kardeş bu yalıtımlı ev için fazladan da öte... 3 katı yakıt demek.

    Gaz kaçağı falan olabilir kombiyi kapatıp sayaca bakın hareket varsa kaçak vardır. Yoksa 6-7-8 m3 olması gerekir. Yalıtımsız bir ev düz kombiyle bile bu kadar yakmaz...

    Eğer bu olay kombiden kaynaklanıyorsa kombiyi at başka bir kombi al 1 yılda amorti edersin..




  • Arkadaşlar merhaba,

    Ben bu yılın mart ayında resimde görünen modelden aldım.
    Konuyu okuduğumda 50 derecenin altına düşmeme problemi benim kombide yok.
    Ancak tüketim değerleri beklentimin üzerinde gibi geliyor.

    Aşırı tüketim problemi bu modellerde de var mı, yoksa yeni çıkan modellerde mi bu sorunlar var.

    Ben oda termostatsız olarak, panel kombinin üzerinde takılı halde kullanıyorum.

    alev işaretinin sürekli yanıp yanmadığına bakmadım, bu akşam takip edeceğim.

    kombi 40 dereceye ayarlı durumda ve 24 saatte yaklaşık 10 metreküp tüketim var.

    Evim 140 metrekare, salon ve çocuk odasının petekleri kapalı olduğu halde 10 metreküp tüketim bana fazla geliyor.

    Kombi bu.

    http://www.akakce.com/kombi/en-ucuz-baymak-brotje-novadens-extra-240-fiyati,407317.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Arkadaşlar merhaba,

    Ben bu yılın mart ayında resimde görünen modelden aldım.
    Konuyu okuduğumda 50 derecenin altına düşmeme problemi benim kombide yok.
    Ancak tüketim değerleri beklentimin üzerinde gibi geliyor.

    Aşırı tüketim problemi bu modellerde de var mı, yoksa yeni çıkan modellerde mi bu sorunlar var.

    Ben oda termostatsız olarak, panel kombinin üzerinde takılı halde kullanıyorum.

    alev işaretinin sürekli yanıp yanmadığına bakmadım, bu akşam takip edeceğim.

    kombi 40 dereceye ayarlı durumda ve 24 saatte yaklaşık 10 metreküp tüketim var.

    Evim 140 metrekare, salon ve çocuk odasının petekleri kapalı olduğu halde 10 metreküp tüketim bana fazla geliyor.

    Kombi bu.

    http://www.akakce.com/kombi/en-ucuz-baymak-brotje-novadens-extra-240-fiyati,407317.html



    Sizin aldığınız seri en sağlam serisi aslında.

    ama 2 oda kapalı iken 10 metreküp yakması sanki fazla gibi geldi bana.
    Tabiki bizimkilere göre süper ama bariz bir fazlalık var.

    Babamın evindeki Vaillant WUV bile hermetik olmasına rağmen 40 derecede 7-7,5 metre petekte günlük 6 metreküp tüketiyor.
    Hem daha ucuz hemde aşırı sessiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intererdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yaltunbas

    arkadaşlar ne yapacagız bilmiyorum 20 gün de 215 metre küp gaz yaktı ne yapacagımı bilemiyorum baymaga sikayetvar.com mail attım ama daha geri dönen olmadı sizin kombi yakıtları nasıl

    Merhaba,

    Kaç derecede kaç metre petek boyu ile yakıyorsunuz acaba.
    24 saat yanıyor mu ve gaz simgesi hiç sönüyormu sizde ?


    Genelde herkes aynı şeyden şikayetçi çünkü.


    oda termostında 22 derecede agırlıklı kullanıyorum 8,5 metre petekler var evde ısı yalıtımıda var manuele aldıgım 2 günde baktım 40 metre küp yaktı başedilecek gibi degil oda termostatında kullanıyorum.24 saat yanıyor kombi gaz simgesi oda termostat belli sıcaklıga ulaştıgı zaman sönüyor

    Kardeş bu yalıtımlı ev için fazladan da öte... 3 katı yakıt demek.

    Gaz kaçağı falan olabilir kombiyi kapatıp sayaca bakın hareket varsa kaçak vardır. Yoksa 6-7-8 m3 olması gerekir. Yalıtımsız bir ev düz kombiyle bile bu kadar yakmaz...

    Eğer bu olay kombiden kaynaklanıyorsa kombiyi at başka bir kombi al 1 yılda amorti edersin..

    yok kardes gaz kacagı falan da gidişat öyle gösteriyo yani firmanın ismi gibi harbiden baydı yani bizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Arkadaşlar merhaba,

    Ben bu yılın mart ayında resimde görünen modelden aldım.
    Konuyu okuduğumda 50 derecenin altına düşmeme problemi benim kombide yok.
    Ancak tüketim değerleri beklentimin üzerinde gibi geliyor.

    Aşırı tüketim problemi bu modellerde de var mı, yoksa yeni çıkan modellerde mi bu sorunlar var.

    Ben oda termostatsız olarak, panel kombinin üzerinde takılı halde kullanıyorum.

    alev işaretinin sürekli yanıp yanmadığına bakmadım, bu akşam takip edeceğim.

    kombi 40 dereceye ayarlı durumda ve 24 saatte yaklaşık 10 metreküp tüketim var.

    Evim 140 metrekare, salon ve çocuk odasının petekleri kapalı olduğu halde 10 metreküp tüketim bana fazla geliyor.

    Kombi bu.

    http://www.akakce.com/kombi/en-ucuz-baymak-brotje-novadens-extra-240-fiyati,407317.html



    Sizin aldığınız seri en sağlam serisi aslında.

    ama 2 oda kapalı iken 10 metreküp yakması sanki fazla gibi geldi bana.
    Tabiki bizimkilere göre süper ama bariz bir fazlalık var.

    Babamın evindeki Vaillant WUV bile hermetik olmasına rağmen 40 derecede 7-7,5 metre petekte günlük 6 metreküp tüketiyor.
    Hem daha ucuz hemde aşırı sessiz.

    cevap için teşekkür ederim.

    biraz da evin 1. kat ve altının bodrum (yani boş) olmasına bağlıyorum bu tüketim değerini.

    okuduğum kadarıyla siz epey bir sorun yaşıyorsunuz kombiyle.

    Sanırım bu kombiler çok stabil sıcaklıklar elde etme maksadıyla bu şekilde yapılmış.

    Kirada oturduğum evde viessmann vitopend hermetik kombi vardı.
    Bir çalışır bir durur, tüketim olarak da bir avantajı yoktu.
    Kullanma suyu bir soğuk bir sıcak gelirdi. banyoda resmen su ısınsın diye beklerdim.
    sonra birden çok ısınır birden soğuk gelirdi. çin işkencesi gibi bişeydi.

    ama bu kombide kesinlikle böyle birşey yok. kullanma suyundan son derece memnunum.
    su sıcaklığının bu kadar sabit olabileceğini beklemiyordum viessmanda yaşadıklarımdan sonra.
    bence kombinin teknolojisinin iyi olduğunu gösteren bir durum bu.

    şu tüketim meselesini biraz düşürebilsek çok iyi olacak.

    Diğer taraftan sizin yaşadığınız sıkıntıları okuyunca insan baymak-kombi-doğalgaz faturası üçgeninde sinir hastası olabilir.

    Umarım problemleriniz hallolur.




  • Bende bugun de herhangi bir ilerleme yok.hala beklemekteyim sorunum devam ediyor.su an mecburen oda termestodinda kullaniyorum.kombi konusunda en basindan beri sanssizlik yasiyorum bu durum hala da devam ediyor.baymak'a ise soyleyecek laf bulamiyorum.numaranizi verin sizi arayacaz diye mail atmislar ben de cevaben arkadaslara soylediginiz modulasyon yaptigi icin bu kombiler boyle sacmaligindan bahsedecekseniz beni asla aramayin yaZdim onlar da aramadilar
    Son durum bu arkadaslar.bir de simdi aklima geldi ben kombiyi aldigim yerden fatura almayi unuttum tekrar gittim bugun yarin deyip oyaliyor beni .kavga da etme noktasina geldim bir de boyle bir sikinti var mahkemeye verisem faturam yok ne yapabilirim sizce maliyeye sikayet mi etsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Bende bugun de herhangi bir ilerleme yok.hala beklemekteyim sorunum devam ediyor.su an mecburen oda termestodinda kullaniyorum.kombi konusunda en basindan beri sanssizlik yasiyorum bu durum hala da devam ediyor.baymak'a ise soyleyecek laf bulamiyorum.numaranizi verin sizi arayacaz diye mail atmislar ben de cevaben arkadaslara soylediginiz modulasyon yaptigi icin bu kombiler boyle sacmaligindan bahsedecekseniz beni asla aramayin yaZdim onlar da aramadilar
    Son durum bu arkadaslar.bir de simdi aklima geldi ben kombiyi aldigim yerden fatura almayi unuttum tekrar gittim bugun yarin deyip oyaliyor beni .kavga da etme noktasina geldim bir de boyle bir sikinti var mahkemeye verisem faturam yok ne yapabilirim sizce maliyeye sikayet mi etsem

    Abicim az daha sabret sen.
    Ben honeywell ile görüştüm. Kartı kendileri yapmamış ama sorumuzla ilgilendirler ve Baymak ARGE ve Kaliteye durumu bildirecekler.

    Bende panelimin gelip takılmasını bekliyorum şimdilik.

    Bu sorunun sonuna kadar arkasındayım.
    Fatura önemli mutlaka almaya çalışın bence.

    Ayrıca merak ettiğim diğer konu diyelimki çözüm bulamadık ve ihtar ve mahkemeye başvuracağız.
    Kombiyi aldığımız yere mi ihtar çekeceğiz Baymak genel merkezine mi anlamadım ben.
    Bayinin de bir suçu yokki bu durumdan.




  • arkadaşlar, uzun süredir bu konuyu takip ediyorum ve bizlerin bu şekilde çaresiz bırakılışımıza söyleyecek laf bulamıyorum.
    ben de yazın ilk gelen partilerden novedans extra 24 almıştım. benim kombide de 50-80 olayı var.
    üstelik sıfır demirdöküm nitromix kombiyi söküp daha iyi diye bunu almıştım.
    ben alanya da ikamet ettiğim ve kombi ıspartada ki yazlıkta olduğu için bir kaç kez mutfak ve banyoda kullanmanın dışında daha ısıtma devresi hiç kullanılmadı.
    nasip olursa yılbaşında falan gidebilirsek ilk defa kullanmayı düşünüyordum.
    bir de ilk çıkanların kartları değiştiği için alanya dan bir kaç defa ıspartada ki servisi arayıp; benim kombi için elinizde mevcut kart yoksa ben zaten bir günlüğüne ıspartaya geliyorum kart siparişinde bulunun da ıspartaya geldiğimde değiştirilsin diye aradım ama hak getire.
    servisin cebi kapalı, dükkan numarası bir cevap veriyor bir vermiyor.
    telefona her seferinde başka birisi çıkıyor dert anlatıp dönün diyorsunuz ne arayan var ne soran.
    kombi oda termostadının montajı yapılmış şekilde bekliyor şimdi sizlere sorum şu; sorunlar çözülünceye kadar mevcut kart kalsın onunla mı idare edeyim yoksa kart değişsin mi?
    mevcut kart kalırsa veya değişirse en uygunun uygun ayarlar ne olmalı. (şu durumda kombinin fabrika ayarları ile oynamayı da pek uygun bulmuyorum )
    ev 125 m2, 10 mt.demirdöküm plus petek var, normalde 6 mt. civarında kullanılacak ama tabi misafir falan gelirse diğer petekler de kullanılacak.




  • Sayin fabialife inanin karti degistirin ya da degistirmeyin diye bir sey diyemem .kimse de bir sey soyleyemez hepsi bozul bunlarin sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Bende bugun de herhangi bir ilerleme yok.hala beklemekteyim sorunum devam ediyor.su an mecburen oda termestodinda kullaniyorum.kombi konusunda en basindan beri sanssizlik yasiyorum bu durum hala da devam ediyor.baymak'a ise soyleyecek laf bulamiyorum.numaranizi verin sizi arayacaz diye mail atmislar ben de cevaben arkadaslara soylediginiz modulasyon yaptigi icin bu kombiler boyle sacmaligindan bahsedecekseniz beni asla aramayin yaZdim onlar da aramadilar
    Son durum bu arkadaslar.bir de simdi aklima geldi ben kombiyi aldigim yerden fatura almayi unuttum tekrar gittim bugun yarin deyip oyaliyor beni .kavga da etme noktasina geldim bir de boyle bir sikinti var mahkemeye verisem faturam yok ne yapabilirim sizce maliyeye sikayet mi etsem

    Abicim az daha sabret sen.
    Ben honeywell ile görüştüm. Kartı kendileri yapmamış ama sorumuzla ilgilendirler ve Baymak ARGE ve Kaliteye durumu bildirecekler.

    Bende panelimin gelip takılmasını bekliyorum şimdilik.

    Bu sorunun sonuna kadar arkasındayım.
    Fatura önemli mutlaka almaya çalışın bence.

    Ayrıca merak ettiğim diğer konu diyelimki çözüm bulamadık ve ihtar ve mahkemeye başvuracağız.
    Kombiyi aldığımız yere mi ihtar çekeceğiz Baymak genel merkezine mi anlamadım ben.
    Bayinin de bir suçu yokki bu durumdan.

    Abi sabrediyorum zaten ilgilenmene sevindim ben de hergun servisle irtibat halindeyim gelismlerden haberdar edeiyorum zaten.ihtari baymak firmasina cekecegiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.