Şimdi Ara

Bazı Xperia Z modellerinde sebepsiz kapanma veya kullanım dışı kalma sorunları ortaya çıkmaya başladı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: enginsen10 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
1
Favori
13.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben inanmiyorum. İphone cikmadan yapilan çoğu karalama haberi gibi bu da gercek değildir. Cekemiyorlar telefonun güzelliğini sanırım. He gerçekten sorun da olabilir ama piyasaya düştükten sonra hemen böyle haberler çıkınca gerçekçi gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S3'te de vardı. Anlaşılan Xperia Z de aynı sorun var. Bir güncellemeye bakar. Ama Sony'nin en kısa zamanda halletmesi lazım yoksa başı çok ağrır.

  • Z'yi salla SP lazım bana.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blindluck

    Sony daha yaptığı cihazı bilmiyor, hiç mi? Test yapmadı? Piyasaya sürüp biran önce para kazanmak olmalı bunun adı. Bu mu Samsung Galaxy S4 veya HTC one ile kıyaslanan cihaz?

    S2 de update yapınca kilit yapamıyorsunuz, htcde appleda samsungda da hata var. HATTA s3 de bile bu sorunun aynisi vardi, update verdiler (sudden death).

    Böyle bir firsatcilik olmaz samsung fanları , ne fenerbahce ne gs ne apple fanatiği böyle yorum yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s3 te de vardı buna benzer sorun ama genelde 6 aydan sonra çıkıyordu samsung duyurmadan el altından hemen cihazkarı garantiden değiştirdi ve 4.1.2 güncellemesiyle sorunu çözdü ama bu çıktığında 40 milyon civarı satmıştı telefon sony de ise durum farklı toparlanmaya çalışan bir firma(telefon konusunda) ve haberler yayılmaya başlarsa ciddi etkiler çok hızlı çözmesi lazım samsung gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myhotyro

    Galaxy S serisi iPhoneu, Samsung Appleı geçmeye çabalayıp bunu ürün geliştirip destekleyip pazarlayarak bunda her geçen yıl daha başarılı olurken Sony ve HTC başarıyı Galaxy 4e bok atarak yakalamaya çalışıyor. Sonucun ve sonlarının u olması çok normal. Hedefleride yöntemleride her zaman başarısızlığa götürür bu iki firmayı.


    Sadece sony'nin bok atmasına katılmıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    bunlar yalanlar haber geçen sene aynı haber s3 için çıkmıştı anakart sorunu diye ama forumda kimse karşılaşmadı belliki sony nin bu başına gelende rakip firmaların işi

    S3ler'in ve de Note 2ler'in başıan gelen bu olay dünya çapında 4000'e yakın (kayıtlı olan sayı, cihazı aynı sebepten bozulan ancak bunu farkında olmayan ya da internette yazmayanları sayarsak bu sayı çok daha artabilir) cihazı etkiledi. Toplamda 15-20 büyük sitede yer aldı ve hepsi de Samsung'tan açıklama beklediklerini söylediler. Samsung ne yaptı? Sadece bir siteye böyle bir olayın olmadığını, cihazlarının sorunsuz olduklarını söylediler. Ancak dünya rekoru sayılabilecek bir hızla dünyanın her yerinde (buna ülkemiz de dahil) 3 gün ile 1 hafta aralığında kısa sürelerde bütün bu cihazları yenileriyle değiştirdiler. Bir tanesi bile onarılmadı ve bir kişiye bile sorunun ne olduğu söylenmedi. Herkese anakart yanmış denildi. İnsanlar şarj modülünden şüphelendiler, Samsung şarj aleti kullanmayanlar, kaybedenler gidip yenilerini aldı.

    Daha sonra XDA'daki yazılımcılar bu sorunun farkında olduklarını, sorunun bizzat Samsung tarafından üretilen 16gb'lık hafıza biriminden kaynaklandığını; Samsung'u çoktan uyardıklarını ancak birkaç tanesinin sırf HTC ve Sony gibi kelimeleri kullandıkları için e-postalarının bloklandıklarını, Samsung'a ulaşan az sayıda e-postanın da yanıtsız kaldığını söylediler. 1 hafta içinde Samsung dünya çapında taraihindeki en kısa sürede en geniş çapa ulaşan güncellemeler zincirini yayınladı. Cihazlarda hiç bir yenilik ya da değişiklik yok gibi görünüyordu ancak yeni yayınlanan çekirdek ayıklandığı zaman görüldü ki 16gb'lık belleğin wear leveler (bilgilerin doğru noktalara yerleştirilmesini sağlayan kondüktör gibi de kabaca açıklayabiliriz) adlı kontrolcüsünü yöneten yazılıma yama yapıldığı görüldü. Normalde bu yazılım 16gb'lık belleğin içine fabrika çıkışı gömülü geliyor. Formatlasanız da silip değiştiremezsiniz. Çünkü cep telefonlarımızdaki formatlama işlemi bilgisayarlardaki gibi herşeyi silmiyor. Dolayısıyla çekirdek tarafından eski yazılımın devre dışı bırakılıp yerine yenisinin etkin olduğu bir yeni sistemle hafızanın muhtemel hasara yol açması engellendi.

    Samsung bu çözümü basından uzak, sessiz, sedasız yaptı. Garanti konusunda da kimseyi mağdur etmedi, hiç bir bilgi vermedi, eski cihazları derhal yok etti ancak yine de sorunun ne olduğunu toplumdan gizleyemedi. Çok çabuk farkedildiği ve de çözümü çabuk geldiği için sorun çok büyük rakamlara ulaşamadı. Samsung da bir sürü haber kanalına bağışta bulunan bir firma olduğu için sorunlar ses de getiremedi ancak yine de sorunu yaşayan ya da durumun farkında olan insanlar rahatsız oldular. Ben de ilk öğrendiğimde kız arkadaşıma hediye olarak S3 alalı 9 gün olmuştu, 2 gün önce öğrensem iade hakkımı kullanırdım. Açıkçası güvenimi sarsan Samsung'un tavrı oldu. Apple yüzsüzleri bile bu konuda en azından çıkıp "telefonu yanlış kullanıyorsunuz" diyebilecek yüreğe sahip olurlardı. Samsung yöneticileri odalarından çıkamadılar.. Sonuçta cihazlar bozulabilir, hatalı da üretilebilir. Koskoca arabalar bile sorunlu oluyor, önemli olan şirketin tavrı.

    Eğer sony'nin başına gelen böyle bir sorunsa (ki bence basit bir yeniden başlatma komutu ile çözülebilen bir sorun gibi görünüyor) eminim ki Sony müşteriy kaybetme pahasına basınla iletişime geçip kocaman bir özür dileyecek ve de çözümü en kısa zamanda sunacaktır. Samsung böyle korkak ve gizli tavırlar içindeyken bile bir müşteriyi bile mağdur etmediyse Sony hiç etmeyecektir.

    samsung kullanıcısını mağdur etmiş mi? hayır. o zaman yok korkakmış, yok şöyleymiş, yok böyleymiş demenin manası nedir? ayrıca apple gibi kullanıcıları ile dalga geçmek yerine çözüme odaklanmışlar anında. daha ne?




  • Sony'nin kusursuz olduğunu düşünen arkadaşlar nerde
  • dünden z ile tanıştım ve kısa bir süre inceledim.hiç bir şey almamı engelleyemez telefon işte bu dedim.piyasaya çıkmasını bekliyorum.tabiiki zevkler tartışılmaz ama bu bambaşka bir şey.iphone yada s4 almayı ciddi düşünüyordum ama bunu görünce başkasını düşünemiyorum.size tavsiyem iphone ve s4 ciler sakın elefonu görünce incelemeye kalkmayın.sizide cazibesi,şıklığı,sadeliği ve gösterişi! ile sizinde aklınızı çelecektir.
    ha ben sII kullanıyorum.

  • Ben sony nin daha doğrusu xperia z nin en az kusuru olan bir telefon olduğunu iddia ediyorum.Samsungun tüm galaxy serilerini kullandım.Samsungun ayda 2-3 defa güncelleme çıkarmasını siz destek olarakmı görüyorsunuz ben ise yazılımı beceremediğinden durmadan delikleri kapatmak için yama çıkarıyor.
    Samsung daha almam demiyorum,özellik ve donanım olarak her zaman önde ama malzeme kalitesi ve dizayn olarak bence çok geride.
    Ben 12 gündür xperia z kullanıyorum bootloader kilidini açmadan sadece root yaptım ve en ufak bir takılma yada kapnma görmedim kullanan bir kaç arkadaştanda en ufak bir şikayet duymadım.
    Yanlış karalama insanları yanlış yönlendirir,hatta iki türlü ekran kullanmış dendi bir uygulama ile bakılınca tüm arkadaşların paneli sharp marka çıktı yani iyi olanı.
    Gerek dizaynı gerek kalitesi ve sağlamlığı ile bence şu anda pıyasada olan en kaliteli telefon.Tabi kişiye göre değişir bu benim fikrim.




  • Şimdi aklıma geldi şimdi arkadaşlar samsungun eksiği nedir diyecekler.S3 ve note 2 lerde bir ara ani ölüm riski diye bir şayia çıktı,note 1 lerde hala wipe yapamıyor büyük dosyaları silemiyorsunuz telefonun brick olma ihtimali yüksek.Note 2 ye çıkan yazılımlarda exynos açığı diye bir açıktan bahsedildi önce kernel ile o yamayı xda dakilerin yamasıyla kapandı daha sonra güncelleme ile kapandı.
    Kim bana samsungun kamera ile ilgili yazılımını becerebildiğini iddia eder.Note 2 de videoda odaklanma sorunu hala var.Tüm samsung telefonlarda deklanşör ile flaşın senkron sorunu hala var.flaş ile 10 tane foto çekin hepsinin ışığı birbirini tutmaz 10 da bir tanesinin belki ışığı yeterlidir.
    Malzeme derseniz s3 lerde çerçeve çatlaması note 2 lerde ekran ile çerçeve arasındaki açıklık gibi problemler her zaman vardır.Bunun aksini iddia edebilecek biri varmı.Ben bunları hep yaşadım ve biliyorum.Onun için xperia z kaliteli diyorum ama onun eksiği yokmudur,tabiki vardır ve 4x4 lük telefon hiç olmayacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Şimdi aklıma geldi şimdi arkadaşlar samsungun eksiği nedir diyecekler.S3 ve note 2 lerde bir ara ani ölüm riski diye bir şayia çıktı,note 1 lerde hala wipe yapamıyor büyük dosyaları silemiyorsunuz telefonun brick olma ihtimali yüksek.Note 2 ye çıkan yazılımlarda exynos açığı diye bir açıktan bahsedildi önce kernel ile o yamayı xda dakilerin yamasıyla kapandı daha sonra güncelleme ile kapandı.
    Kim bana samsungun kamera ile ilgili yazılımını becerebildiğini iddia eder.Note 2 de videoda odaklanma sorunu hala var.Tüm samsung telefonlarda deklanşör ile flaşın senkron sorunu hala var.flaş ile 10 tane foto çekin hepsinin ışığı birbirini tutmaz 10 da bir tanesinin belki ışığı yeterlidir.
    Malzeme derseniz s3 lerde çerçeve çatlaması note 2 lerde ekran ile çerçeve arasındaki açıklık gibi problemler her zaman vardır.Bunun aksini iddia edebilecek biri varmı.Ben bunları hep yaşadım ve biliyorum.Onun için xperia z kaliteli diyorum ama onun eksiği yokmudur,tabiki vardır ve 4x4 lük telefon hiç olmayacaktır.

    hacı kardeşim söylediğin bazı kısımlara katılıyorum.bu note2 kasa açıklığı sorununu yaşadım 1 hafta kullandığım telefonu servise verdim
    3 haftada değişim cihazı temin edip gönderemedi samsung servisi.sonuç olarak para iadesi yapıldı.ve dediğin yetersiz flaş ışığı sorunu da mevcuttu.
    note2den önceki telefon xperia arctı ve sensör çatlaması, ölü piksel sorunlarıyla karşılaştım ama servis süresi maksimum 10 gündü(değişim de yapılmıştı)

    Ama senin gelip de burada xperia z kaliteli demen çok gereksiz ve saçma.daha ülkemizde piyasaya bile sürülmemiş.sen başka yerlerden alıp kullanmış olabilirsin ama 2 haftada kaliteli olduğunu nereden anlıyorsun ? belki zaman içerisinde kronik bir sorunu çıkacak Xperia Z'nin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeuMaliye

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Şimdi aklıma geldi şimdi arkadaşlar samsungun eksiği nedir diyecekler.S3 ve note 2 lerde bir ara ani ölüm riski diye bir şayia çıktı,note 1 lerde hala wipe yapamıyor büyük dosyaları silemiyorsunuz telefonun brick olma ihtimali yüksek.Note 2 ye çıkan yazılımlarda exynos açığı diye bir açıktan bahsedildi önce kernel ile o yamayı xda dakilerin yamasıyla kapandı daha sonra güncelleme ile kapandı.
    Kim bana samsungun kamera ile ilgili yazılımını becerebildiğini iddia eder.Note 2 de videoda odaklanma sorunu hala var.Tüm samsung telefonlarda deklanşör ile flaşın senkron sorunu hala var.flaş ile 10 tane foto çekin hepsinin ışığı birbirini tutmaz 10 da bir tanesinin belki ışığı yeterlidir.
    Malzeme derseniz s3 lerde çerçeve çatlaması note 2 lerde ekran ile çerçeve arasındaki açıklık gibi problemler her zaman vardır.Bunun aksini iddia edebilecek biri varmı.Ben bunları hep yaşadım ve biliyorum.Onun için xperia z kaliteli diyorum ama onun eksiği yokmudur,tabiki vardır ve 4x4 lük telefon hiç olmayacaktır.

    hacı kardeşim söylediğin bazı kısımlara katılıyorum.bu note2 kasa açıklığı sorununu yaşadım 1 hafta kullandığım telefonu servise verdim
    3 haftada değişim cihazı temin edip gönderemedi samsung servisi.sonuç olarak para iadesi yapıldı.ve dediğin yetersiz flaş ışığı sorunu da mevcuttu.
    note2den önceki telefon xperia arctı ve sensör çatlaması, ölü piksel sorunlarıyla karşılaştım ama servis süresi maksimum 10 gündü(değişim de yapılmıştı)

    Ama senin gelip de burada xperia z kaliteli demen çok gereksiz ve saçma.daha ülkemizde piyasaya bile sürülmemiş.sen başka yerlerden alıp kullanmış olabilirsin ama 2 haftada kaliteli olduğunu nereden anlıyorsun ? belki zaman içerisinde kronik bir sorunu çıkacak Xperia Z'nin ?



    Ben kusursuzdur demedim,10 günlük kullanımda herhangibir sorun çıkarmadı ve ele aldığımda hissttiklerimi yazdım.Sony benim babamın oğlunun değil.Bende 2 sene evvel ilk çıktığında xperia arc daha sonra arc s ve daha sonrada xperia s aldım,çoğunda hatalar vardı xperia s de ekran sararması diğerinde dediğin gibi sensörün orda çatlama vardı.
    Ben tartışma olsun diye yazmadım,insanları yanlış yönlendirmemek için fikrimi yazdım.Ve yazdıklarım seninde kabul ettiğin gibi yalandan yazılan şeyler değil,yaşanan problemlerdir.




  • Ayrıca xperia z ile alakalı bir konu ve tecrübelerimi yazmam niye saçma oldu onuda anlıyamadım.
  • Bu haberden sonra xperia z ye olan güvenim arttı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    bunlar yalanlar haber geçen sene aynı haber s3 için çıkmıştı anakart sorunu diye ama forumda kimse karşılaşmadı belliki sony nin bu başına gelende rakip firmaların işi

    S3ler'in ve de Note 2ler'in başıan gelen bu olay dünya çapında 4000'e yakın (kayıtlı olan sayı, cihazı aynı sebepten bozulan ancak bunu farkında olmayan ya da internette yazmayanları sayarsak bu sayı çok daha artabilir) cihazı etkiledi. Toplamda 15-20 büyük sitede yer aldı ve hepsi de Samsung'tan açıklama beklediklerini söylediler. Samsung ne yaptı? Sadece bir siteye böyle bir olayın olmadığını, cihazlarının sorunsuz olduklarını söylediler. Ancak dünya rekoru sayılabilecek bir hızla dünyanın her yerinde (buna ülkemiz de dahil) 3 gün ile 1 hafta aralığında kısa sürelerde bütün bu cihazları yenileriyle değiştirdiler. Bir tanesi bile onarılmadı ve bir kişiye bile sorunun ne olduğu söylenmedi. Herkese anakart yanmış denildi. İnsanlar şarj modülünden şüphelendiler, Samsung şarj aleti kullanmayanlar, kaybedenler gidip yenilerini aldı.

    Daha sonra XDA'daki yazılımcılar bu sorunun farkında olduklarını, sorunun bizzat Samsung tarafından üretilen 16gb'lık hafıza biriminden kaynaklandığını; Samsung'u çoktan uyardıklarını ancak birkaç tanesinin sırf HTC ve Sony gibi kelimeleri kullandıkları için e-postalarının bloklandıklarını, Samsung'a ulaşan az sayıda e-postanın da yanıtsız kaldığını söylediler. 1 hafta içinde Samsung dünya çapında taraihindeki en kısa sürede en geniş çapa ulaşan güncellemeler zincirini yayınladı. Cihazlarda hiç bir yenilik ya da değişiklik yok gibi görünüyordu ancak yeni yayınlanan çekirdek ayıklandığı zaman görüldü ki 16gb'lık belleğin wear leveler (bilgilerin doğru noktalara yerleştirilmesini sağlayan kondüktör gibi de kabaca açıklayabiliriz) adlı kontrolcüsünü yöneten yazılıma yama yapıldığı görüldü. Normalde bu yazılım 16gb'lık belleğin içine fabrika çıkışı gömülü geliyor. Formatlasanız da silip değiştiremezsiniz. Çünkü cep telefonlarımızdaki formatlama işlemi bilgisayarlardaki gibi herşeyi silmiyor. Dolayısıyla çekirdek tarafından eski yazılımın devre dışı bırakılıp yerine yenisinin etkin olduğu bir yeni sistemle hafızanın muhtemel hasara yol açması engellendi.

    Samsung bu çözümü basından uzak, sessiz, sedasız yaptı. Garanti konusunda da kimseyi mağdur etmedi, hiç bir bilgi vermedi, eski cihazları derhal yok etti ancak yine de sorunun ne olduğunu toplumdan gizleyemedi. Çok çabuk farkedildiği ve de çözümü çabuk geldiği için sorun çok büyük rakamlara ulaşamadı. Samsung da bir sürü haber kanalına bağışta bulunan bir firma olduğu için sorunlar ses de getiremedi ancak yine de sorunu yaşayan ya da durumun farkında olan insanlar rahatsız oldular. Ben de ilk öğrendiğimde kız arkadaşıma hediye olarak S3 alalı 9 gün olmuştu, 2 gün önce öğrensem iade hakkımı kullanırdım. Açıkçası güvenimi sarsan Samsung'un tavrı oldu. Apple yüzsüzleri bile bu konuda en azından çıkıp "telefonu yanlış kullanıyorsunuz" diyebilecek yüreğe sahip olurlardı. Samsung yöneticileri odalarından çıkamadılar.. Sonuçta cihazlar bozulabilir, hatalı da üretilebilir. Koskoca arabalar bile sorunlu oluyor, önemli olan şirketin tavrı.

    Eğer sony'nin başına gelen böyle bir sorunsa (ki bence basit bir yeniden başlatma komutu ile çözülebilen bir sorun gibi görünüyor) eminim ki Sony müşteriy kaybetme pahasına basınla iletişime geçip kocaman bir özür dileyecek ve de çözümü en kısa zamanda sunacaktır. Samsung böyle korkak ve gizli tavırlar içindeyken bile bir müşteriyi bile mağdur etmediyse Sony hiç etmeyecektir.

    samsung kullanıcısını mağdur etmiş mi? hayır. o zaman yok korkakmış, yok şöyleymiş, yok böyleymiş demenin manası nedir? ayrıca apple gibi kullanıcıları ile dalga geçmek yerine çözüme odaklanmışlar anında. daha ne?

    "Daha ne" mantığı tüketici için doğru bir mantık değil. Bütün cihazlarımızdan çok fazla şey beklediğimiz zamanlardayız artık. Araçlarımız biz gaza basmadan gidiyor, şeritten çıkmıyor, buz dolaplarımız içlerindeki gıdayı algılayıp akıllı soğutma yapıyor, çamaşır makineleri bile içine konan çamaşırı tartıp ona göre su ve enerji harcıyor. Tüketicidaha fazlasını beklemeli ki Apple gibi akıllılar çıkıp "bu devirde kimse telefonla video çekmiyor" diyip boş bir cihazı 1000lerce liraya satmasınlar. Tüketici elindekinden en fazlasını bekleyebilmeli, vitrindekinden değil..

    Aynı "daha ne" mantığını geçen günden beri "Samsung, 5 telefonunu Android 5.0'a güncelleyeceğini duyurdu" başlığında da görüyoruz yer yer. "S2, 2.3.3'ten beri bütün güncellemeleri aldı, daha almasına gerek yok" diye bir mantık var. Piyasa odaklı bir ömür biçilirse cihaz sahipleri açık kaynağa olan güvenlerini kaybederler. Bugün S2'ye rakip olarak çıkan açık kaynaklı diğer cihazların yazılımsal destekleri -firmaları tarafından olmasa da- devam ediyor. Galaxy S bile Samsung'un hiç başaramadığı kadar iyi bir şekilde çalışıyor şu an hem de 4.2.2 sürümünde (Samsung, Galaxy S'in bütün dökümanlarını paylaşmıştığı için yazılımcılar hala son çıkan Android'i kusursuzca cihaza uyarlayabiliyorlar). Eğer çözüm odaklı ve de açık kaynak kavramına yakışır bir şekilde düşüneceksek, Galaxy Nexus'un %100 alacağı 5.0 güncellemesini S2 havada kapmalı. Ancak Samsun S2 üretimini kestiği ve de yeni ürettiği ürünü satmak istediği için 5.0 vermeyecek. Burada telefonuna bir bilgisayardan daha fazla para veren tüketici eğer "daha ne" diyorsa o artık sadece "tüketici"dir...

    Bir müşteri bile güvensizlik yaşıyorsa firma güven vermeye çalışmalı, güven tazelemeli diye düşünüyorum ben. Ancak firmalar bunu sorunların üstünü kapatarak ve de göz boyayıcı şeyler yaparak başarmaya çalışmamaları. Her işin bir etiği olmalı. Aslında uzun uzun yazmama gerek yok, göz boyamanın en güzel örneğini Grolof bir kaç yazı yukarıda çok güzel vermiş.

    Forumun istisnasız her yerinde görüyoruz "Samsung en hızlı güncelleme veren firma, diğer firmalar sözünü bile etmiyor ama Samsung ya sızdırıyor ya da mutlaka bir güncelleme veriyor" gibi düşünceleri. Ama en büyük sorunlar, en büyük güvenlik açıkları hep Samsung'tan geliyor. Bundan neden kimse bahsetmiyor? "Güncel olsun, bir ayağı topal olsun ama bizim olsun" mantığı mı güdüyoruz acaba? Yoksa Apple'daki gibi "hakkında" sekmesinde en güncel sürüm yazsın da önemli olan sadece o, havasını atalım kendimizi iyi hissedelim psikolojisi mi bu?

    Ben artık Samsung'u her yerde eleştriyorum. Bir öfkeyle değil, yanlış anlamayın. Hala yeni gelen bir kaç cihaz hariç Note 2 bence en sağlam donanıma sahip. Plastikle de aram iyi. Ama firmanın suçları ve müşterisini hiçe saymadı çok büyümeye başladı. Samsung Türkiye de bunlardan cesaret alıp müşterisine terbiyesizce davranıyor. Nasılsa boy boy reklamları var, illa ki Samsung alacak müşteri rahatlığındalar.




  • Yaklaşık olarak siyah olanını 2 haftadır kullanıyorum.Bu tarz problemlerim olmadı.Sadece biraz büyük geldi bana görsellerden o kadar büyük görünmüyor

  • hiçbir telefon kusursuz değil. Zaten başlıkta bazı diye yazmış.yine Amerikan yalakasi fanatiklerde aradan atlamis konuya. ios u androd i geçelim. Sony güzel bir telefon üretti. mesela iphone u savunanlar o kamera daki pembe ışık olayı xperia z de olsa hemen bir ton saçma cümle yazardiniz. Çünkü kamera teknolojisi güzel Sony'nin. Böyle ufak tefek şeylere takilmamak lazım.

  • Insan bir test edip oyle piyasaya sunar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • APPLE, SAMSUNG, SONY Yada HTC Tüm Markalar İçin Geçerli I Phone Kısıtlamalı Dersiniz Ben Özgürlük İstiyorum Olur, Samsung Alırsınız Özgürlük Yetmez Ben Sağlamlık İstiyorum Dersiniz, Htc Veya Sony Alırsınız Sağlamlığa Sahip Olursunuz Bu Seferde Performans İstersiniz Kimin Ne Kullanacağı Göreceli Bir Kavramdır Arkadaşlar Herkes İstediği Cihazı Kullanır ve Kendi Düşüncem Herkes İçin Aldığı Ürün En Güzelidir İyisidir. Samsung Galaxy S3 Kullanıcısıyım Cihazım İki Kere Half Brick Oldu Ama Garantiye Göndermeden Çözümledim Sorunu Ki Bu Zamana Kadar Hiç Bir Cihazımı Garantiye Göndermedim Samsung Galaxy S3' ün Hafıza Sorunu Gnellikle Yurtdışından Gelen Cihazlarda Görüldü Artı Olarak Imeı Uçması Da Buna Dahil Ama Basit Bir Problem ve Çözümlüydü Bana Göre Sadece Bir Patch Dosyası İle Sorun Bitiyordu. Sony Xperia Z Gerçekten Çok İyi Bir Telefon Hatta İlk Tanıtımını Gördüğümde S3'ümden Soğudum Diyebilirim Ama Yinede Mantıklı İnsanlarız Hepimiz 1400 TL'Ye Aldığım Galaxy S3'ümü Satıpta 2000 Tl' Ye Tekrar Bir Tel Almak Bana Göre Değil Alan Arkadaşlara Da Saygı Duyuyorum ve Sony Xperia Z' De Yaşanan Sorun Bence Çözülebilir Ama Sony' Nin Elini Çabuk Tutması Gerekir Olay Fazla Büyümeden SAyrıca Bu Marka Fanatikliğine Hiç Gerek Yok Resmen Çocuk Gibi Benim Babam Senin Babanı Döver Oldu Mu Şimdi? Önemli Olan Bizim Cebimiz Firmalar Babamızın Oğlu Değil Onlarla Muhattaplığımız Garanti Bitene Kadar O Yüzden Biz Kendimizi Düşünmeliyiz :)





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.