Şimdi Ara

beklenen otomatik geliyor (nissan qashqai 1.2 cvt 115 hp )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
4.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 benzinli
    4500 devirde 115 hp güç
    2000 devirde 190 tork
    0-100 km 10,9 sn ye
    son hyz 185 km

    1.2 benzinli cvt

    5200 devirde 115 hp güç
    1750 devirde 165 tork
    0-100 km 12,9 sn ye
    son hyz 173 km


    di?er ülkelerde saty?a sunulan 1.2 cvt motorun açyklamasy.tork de?eri 25 dü?ürülmü?.4500 devir miktary cvt de 5200 e çykmy?.buna kar?yn düz benzinlidetki 2000 devirdeki maksimum tork 1750 ye indirilmi?. 0-100 hyzlanma vasat düzeyde. TURBO BYR MOTORDAN BU KADAR DÜ?ÜK TORK DE?ERY VEREN BA?KA ARAÇ VAR MI BEN BYLMYYORUM.1.6 benzinli eski modeli kadar tork de?eri var.tek artysy torku dü?ük devirde sunmasy
    ARAÇ TÜRKYYEDE 1 KASIMDAN YTYBAREN SATI?TA OLACAK

    Ülkemizde 115 hp güç üreten 1.2 litrelik benzinli, 110 hp güç üreten 1.5 litrelik dizel ve 130 hp güç üreten 1.6 litrelik dizel motor seçenekleri ile satylmakta olan Nissan Qashqai, otomatik ?anzymany sadece 1.6 litrelik dizel motor ile birlikte sunuyor. Önceki nesilde benzinli motor ile birlikte de otomatik ?anzyman alternatifi sunan Qashqai, Bulgaristan'da 1.2 litrelik motor seçene?inde CVT ?anzyman opsiyonuna kavu?tu. Önümüzdeki dönemde ülkemizde de sunulmasy beklenen bu seçenekte, 5.200 devirde 115 hp güç ve 1.750 devirde 165 Nm tork üreten 1.2 litrelik turbo benzinli DIG-T motor, sürekli de?i?ken oranly otomatik ?anzyman CVT ile birlikte görev yapyyor. Manuel ?anzymanly versiyonda 4.500 devirde 115 hp güç ve 2.000 devirde 190 Nm tork üreten 1.2 litrelik ünite, otomatik ?anzymanly versiyonda, maksimum gücünü daha yüksek devirde üretmesinin yanynda, 25 Nm azalan tork de?eri ile dikkat çekiyor. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T CVT, 0'dan 100 km/s hyza 12.9 saniyede ula?yrken, maksimum olarak 173 km/s hyza çykbiliyor. EURO 5b+ emisyon normlaryny kar?ylayabilen Qashqai 1.2 DIG-T CVT, ?ehir içinde 6.6 litre, ?ehir dy?ynda 5.1 litre ve ortalamada 5.6 litre yakyt tüketiyor. 55 litrelik yakyt tankyna sahip olan araç, 129 gr/km'lik emisyon de?erinin yanynda, CVT ?anzymanyn getirdi?i 14 kg'lyk ek a?yrlyk ile 1332 kg'lyk bo? a?yrly?a sahip. Manuel ?anzymanly versiyon ile kar?ylatyryldy?ynda ayny ortalama tüketim de?erine sahip olan Qashqai 1.2 DIG-T CVT'nin, 0'dan 100 km/s hyza ula?ma süresinin 2 saniye daha yava? oldu?u dikkat çekiyor.

    http://www.ototeknikver...teknik-ozellikleri.html







  • boş olanını 80000 liradan satarlar
  • Performans sorunu yaşar gibi geliyor , özellikle torku dusurmeleri kötü olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ?U ANKY BENZYNLY MODELYN 7.000 TL FAZLASINA SATILACAK DENDY
  • “Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlü.” diyerek sollamaya baslanmasi öngörülmüş.
  • bunlara lpg de takılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    bunlara lpg de takılmaz
    CVT torku sevmez.

    Bkz 1-2 sene piyasada görünüp apar topar ortadan kaybolan dizel otomatik Focus II ve C-Max.

    DSG de torku sevmez.

    Bkz hala ortada gezen DSG'ler. Ford en azından hatasını kabul edip utanma belirtileri gösterdi :)
  • Bu qashqai leri Şile yoluna bekliyorum 2. Yokusta hararet yaparlar heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    CVT torku sevmez.

    Bkz 1-2 sene piyasada görünüp apar topar ortadan kaybolan dizel otomatik Focus II ve C-Max.

    DSG de torku sevmez.

    Bkz hala ortada gezen DSG'ler. Ford en azından hatasını kabul edip utanma belirtileri gösterdi :)

    Aynı qashqai nin 1.6 dizel 320nm torklu olanı da cvt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    CVT torku sevmez.

    Bkz 1-2 sene piyasada görünüp apar topar ortadan kaybolan dizel otomatik Focus II ve C-Max.

    DSG de torku sevmez.

    Bkz hala ortada gezen DSG'ler. Ford en azından hatasını kabul edip utanma belirtileri gösterdi :)

    Aynı qashqai nin 1.6 dizel 320nm torklu olanı da cvt.

    Alıntıları Göster
    Rampalarda kamyonlardan bile selektör yer




  • Cvt şanzımana sahip araçlar rölantide çalışırken bir şeye basmazsanız yerinde duruyor mu yarı otomatik gibi ? Yoksa tam otomatik gibi hareket ediyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    CVT torku sevmez.

    Bkz 1-2 sene piyasada görünüp apar topar ortadan kaybolan dizel otomatik Focus II ve C-Max.

    DSG de torku sevmez.

    Bkz hala ortada gezen DSG'ler. Ford en azından hatasını kabul edip utanma belirtileri gösterdi :)

    Aynı qashqai nin 1.6 dizel 320nm torklu olanı da cvt.

    Alıntıları Göster
    Çekmez diyenler 1.2TCE Clioların tokatladığı araçları bilseler bu 1.2 Turbo'nun da çekeceğine inanır.

    0-100 11 saniye zaten iddialı bir araç olmadı olmayacak.

    Rakibi 1.2TSİ Yeti 'ye görede başarılı bir araç.

    0-100 leri arasında 0.9 saniye ile QQ önde.

    Yeti 175 nm tork , QQ ise 190 nm tork.

    Yakıt olarak da şehir içi Yeti QQ'dan 0.7 litre daha fazla yakıyor.

    Şehir dışında ise 0.8 litre daha fazla yakıyor Yeti.

    Hacim olarak QQ daha büyük.

    Ağırlık olarak Yeti daha ağır.

    Kısaca QQ rakibi Yeti'yi ezip geçti.

    Ama fiyat konusuna gelmiyorum. (Zira arada az sayılabilecek 15.090 Tllik fark var.)




  • Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    hareket ediyor
  • aliserpil2006 A kullanıcısına yanıt
    İyiymiş o zaman teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    hareket ediyor
    eski cvt motorun teknik özellilkeleri ise

    Teknik özellikler
    Motor: 1598 cc, 4 silindirli, 16V, benzinli
    Maksimum güç: 117 HP@6000 d/d
    Maksimum tork: 158 Nm@4400 d/d
    Maksimum hyz: 174 km/s
    0-100 km/s: 13.0 sn
    Boyutlar (uz./gen.yük): 4330 / 1780 / 1622 mm (tavan raylaryyla)
    Tüketim: 8.1 / 5.4 / 6.4 lt/100 km

    ?eklinde idi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    CVT torku sevmez.

    Bkz 1-2 sene piyasada görünüp apar topar ortadan kaybolan dizel otomatik Focus II ve C-Max.

    DSG de torku sevmez.

    Bkz hala ortada gezen DSG'ler. Ford en azından hatasını kabul edip utanma belirtileri gösterdi :)

    290 hp v6 Nissan maxima'da da cvt var, 400 nm torka sahip caravella'da da dsg var. Her cvt yi focusta kullanılan cvt ile, her dsg yi de dq200 kodlu 7 dsg ile karıştırmayayın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    bunlara lpg de takılmaz

    1.2 TCe ve 0.9 TCe LPG UYUMLU bir motor
  • 1.2 direk enjeksiyonlu değilmiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator1993


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    bunlara lpg de takılmaz

    1.2 TCe ve 0.9 TCe LPG UYUMLU bir motor

    Turbo degilmi hocam bu motorlar? Sonra problem cikmasin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Çekmez diyenler 1.2TCE Clioların tokatladığı araçları bilseler bu 1.2 Turbo'nun da çekeceğine inanır.

    0-100 11 saniye zaten iddialı bir araç olmadı olmayacak.

    Rakibi 1.2TSİ Yeti 'ye görede başarılı bir araç.

    0-100 leri arasında 0.9 saniye ile QQ önde.

    Yeti 175 nm tork , QQ ise 190 nm tork.

    Yakıt olarak da şehir içi Yeti QQ'dan 0.7 litre daha fazla yakıyor.

    Şehir dışında ise 0.8 litre daha fazla yakıyor Yeti.

    Hacim olarak QQ daha büyük.

    Ağırlık olarak Yeti daha ağır.

    Kısaca QQ rakibi Yeti'yi ezip geçti.

    Ama fiyat konusuna gelmiyorum. (Zira arada az sayılabilecek 15.090 Tllik fark var.)



    Gidip bayide yeti incelesen özellikle hacim-genişlik konularında diz çöküp tövbe eder bu yazıyıda silersin. Ne sürüş konforunda ne hacimde yetinin rakibi bu değil, xtrail tartışılır




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.