Şimdi Ara

Beklenen RS4 ve M3 karşılastırması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
2.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • m3 te dsg kapalı atılıyor turlar.denge kontrol sistemi kapatılıp daha spekteküler görüntüler alınmaya çalışılmış.audi ilk çıktıgında eski kasa m3 csl ile testi vardı.sonuç kızmında audi bu kez işini mükemmel yapmış bazı konularda öne çıkıp bazılarında geride kalsada sonuçta m3 csl ye kafa tutacak bir araç diyordu.ve sonunda da ekliyordu m3 ün artık miladını doldurduğu ve yeni nesilin yakında yollarda olacağını.bu m3 eskisinden birazcık iyiyse zaten audidende iyidir.ayrıca videoda o kadar kaymasına rağmen aranın açılmamasına dikkatleri çekerim.m3 yerrr
  • bir çok kışının videoyu izlemisine rağmen M3 ün elekronik sistemlerinin kapalı olduğunu fark etmemesi çok ilginç. M3 yol tutuş olarak teoride rs serileri kadar başarılı olamaması normal olarak kabullenebilir fakat m felsefesinin amaci turbosuz ve arkadan çekişli araba yapmaktır bu yüzden de bu konuda uzaman dünyanın sayılı mühendisleri m power bünyesinde çalışır ve çok da başarıllı işler yapmışlardır, buda pratkte bunu bozar. videoda bmw nin arkadan çekişli olup elektronik sistemlerinin kapalı olmasına rağmen rs4 ile neredeyse aynı hız ve zamanda viraji dönemsi de başarayı gösterir, ayrıca çizgisini bozmadan kayması çok dikkat edilmesi gereken bir görüntü. kaldı ki bir önce ki m3 yollardayken de rs4 performans olarak öndeydi ama ödülleri kim topladı:M3. herşeyden önce m power ruhu vardır audi onu porshe dan yada lamborghini den almış olduğu teknolojileri birleştirip yaratığı bir arabayla yıkamaz, yakalayamaz . ayrıca bir şey daha var ki eğer bir gün m power felsefe değiştrip xdrive i ve turbo yu m serilerine koyarsa o zaman görürüm ben rs in virajda ki ve viraj çıkışlarında ki halini.




  • Şu testin ingilizcesi olsa da ne denio bi anlasak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Öyle bişi yok zaten... topikdeki yanılgıya kanmayın...

    Sürüş dinamiği ve yol tutuşda m3 açık ara önde çıktı... videosu verilen testin yazılı hali bu ayki amsde...




    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    Ben hala Bmw nin ruhu gibi olamaz diyorumm !! her rallyci gibi bende orda bmw m3 ü kullanırdım, ruhu zevkı bambaşka .. Bmw küçümsenmemeli onun felsefesi o arkadan itiş istese 4 çeker de yapıp audi gibi olabilirdi virajlarda ! yapmayın allahaşkına audi ile kıyaslamayınn , birisi atmosferik motor birisi turbolu motor ama baksanıza onca farka ragmen performanslarına !! Bmw'nin ruhu budur beğenen onu tercih eder..




    Sürüş dinamiğini bilemem ama yol tutuşta M3 kesinlikle fark yedi ya Discovery Channel da yada Motors TV de izlemiştim testi..




  • normalde audi lerin tasarımlarını daha çok beğenirim ama M3 dehşet gözüküyor.
  • bence c63 amg rs4 ve m3 ile kıyaslamamak gerekir çünkü amg63 başlı başına bir model oysa rs4 ve m3 motorları tam bir mühendislik harikasıdır..

    m3 de 4.0 litre v8 420hp ve litre başına 105hp güç üreten bir motor var..rs4 ise 4.2 litre v8 420hp ve litre başına 100hp güç üreten bir motor var..

    bu iki motorda f1 teknolojisi ile yapılmış yüksek devir performans motorlarıdır litre başına 100hp barajını geçtikleri içinde bu motorlar özeldir..

    c63 amg de ise 6.3 litre v8 ve 457 beygir güç üreten bir motor var litre başına m3 105hp, rs4 100hp üretirken amg motoru 73hp güç üretiyor..

    şöye örnek vermek gerekirse 1.6 litre 125hp honda motoru bile litre başına 78hp güç üretebiliyor..yani anlatmak istediğim rs4 ve m3 motorları bir mühendislik harikasıdır zaten motor dünyasında litre başına 100hp yakalayan motorlar veya geçen motorlar en verimli motorlar sayılır..

    tabi bu otomobiller arasında fark vardır yüksek devir motorlar günlük hayat için kullanmak çok zordur çünkü sürekli devir bandının yüksek olması gerekir max güçlerini ve torkların çok yüksek devirlerde verirler..

    belkide mercedes günlük hayatta kullanımada uygun olsun diye böyle bir motoru seçmiştir..ama ben senin görüşüne katılmıyorum çünkü motor ve teknoloji olarak amg63 bu iki araçlardan biraz uzak..rs4 ve m3 karşılaştırması en doğrusu bence...



    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Banane kardeşim rs4 ün eskisinden..

    Ben yeni c63 amg testini istiyorum bu araçlarla..

    Bence en baba kıyaslama m3 ile c63 amg arasında olucak..Aynı zamanda çıktılar..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 18 Eylül 2007; 16:17:35 >




  • rs4un onde olacağını bilirim ancak m3 le o kadar farkı olamaz adamlar ozellikle m3 u kaydırıyorlar heralde rs4unde esp si açık.
  • mercedes c 63 motoru limitlenmiştir, aynı motor cl serisnde 525 hp dir, c serisinde 457 hp ye düşürülmesinin nedeni arabanın hafif olamsından dolayı fazla güce ihtiyaç duymamasıdır, ayrıca 63 amg motorları şü an dünyanın en iyi motorlarından biridir, en güçlü atmosferik v8 olmanın yanı sıra yüksek beygir ile torku aynı anda sunan bir motordur. çok daha ağır mercedes e 63 amg bmw m5 ten bu sayede 0-100 ü daha çabuk görmektedir.
  • bmw motorlarını küçümsememek gerekir çünkü bmw özellikle yılın motor ödüllerinde nerdeyse ödülleri silip süpürmüştü..bmw bugün motor teknlojisi olarak tartışılmaz bir marka haline gelmiştir özellikle m3 de olan motor bana göre amg motoruna göre daha cezbedici amg bukadar büyük motor konulmamalı idi bence aynen audi ve bmw gibi bir motor üretilse idi çok daha iyi olurdu..
  • ama bu 3 araçtan günlük kullanım için en uygun motor mercedesde diğer motorların zevkini alabilmek için size geniş uzun otobanlar lazım ama mercedes hem hız hemde günlük yaşam için motoru ideal fakat m3 ve rs4 motorlarının zevkide ayrıdır..

    zaten bu tip araçları alanların günlük yaşam içinde ayrı bir arabası vardır..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Videoyu sımdı ızledım etmeyın eylemeyın Audi'nin Quattro ile döndügünü BMW DSC kapalı donuyor.


    O kadar cevap arasında tek doğru yorum bu.
    Yani insaf derler adama..
    Hem böyle bir teste bakıp sürüş dinamikleri hakkında yorum yapılmaz. Getirin tur zamanlarını bir kaç farklı pistte alnmış, bakalım. Hızlı pistte hangisi iyi, virajlı-yavaş pistte hangisi iyi; ona göre yorum yapalım.
    M3' teki adam yanlamak için kendini yırtıyor biz de burda bmw savruluyor diye yırtınıyoruz.
    Ama aynı hızla giriyolar da ne demek hem? İstedimi 60' la yanlarsın istedimi 40' la.
    Bi kaç tane de güvenlik yorumu okudum, güvenlik isteyen adamın bu makinelerle işi ne? Performansla bilmemneyle işi ne?
    Hem ben de soruyorum, arkadan çeker M3' de, bütün sistemler kapalı yanlıyor; anında topluyabiliyor araba kıçını. Hadi Audi yi de yanlayalım bi. Bakalım toplayabilecek mi yoksa dönecek mi olduğu yerde?




  • malik karistirmis ortaligi,banlanmis gitmis yine
  • Hep bölemiydi

    ayrıca BO - Q7 ÇOK GÜZELMİŞ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bence c63 amg rs4 ve m3 ile kıyaslamamak gerekir çünkü amg63 başlı başına bir model oysa rs4 ve m3 motorları tam bir mühendislik harikasıdır..

    m3 de 4.0 litre v8 420hp ve litre başına 105hp güç üreten bir motor var..rs4 ise 4.2 litre v8 420hp ve litre başına 100hp güç üreten bir motor var..

    bu iki motorda f1 teknolojisi ile yapılmış yüksek devir performans motorlarıdır litre başına 100hp barajını geçtikleri içinde bu motorlar özeldir..

    c63 amg de ise 6.3 litre v8 ve 457 beygir güç üreten bir motor var litre başına m3 105hp, rs4 100hp üretirken amg motoru 73hp güç üretiyor..

    şöye örnek vermek gerekirse 1.6 litre 125hp honda motoru bile litre başına 78hp güç üretebiliyor..yani anlatmak istediğim rs4 ve m3 motorları bir mühendislik harikasıdır zaten motor dünyasında litre başına 100hp yakalayan motorlar veya geçen motorlar en verimli motorlar sayılır..

    tabi bu otomobiller arasında fark vardır yüksek devir motorlar günlük hayat için kullanmak çok zordur çünkü sürekli devir bandının yüksek olması gerekir max güçlerini ve torkların çok yüksek devirlerde verirler..

    belkide mercedes günlük hayatta kullanımada uygun olsun diye böyle bir motoru seçmiştir..ama ben senin görüşüne katılmıyorum çünkü motor ve teknoloji olarak amg63 bu iki araçlardan biraz uzak..rs4 ve m3 karşılaştırması en doğrusu bence...



    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Banane kardeşim rs4 ün eskisinden..

    Ben yeni c63 amg testini istiyorum bu araçlarla..

    Bence en baba kıyaslama m3 ile c63 amg arasında olucak..Aynı zamanda çıktılar..





    şöye örnek vermek gerekirse 1.6 litre 125hp honda motoru bile litre başına 78hp güç üretebiliyor..yani anlatmak istediğim rs4 ve m3 motorları bir mühendislik harikasıdır zaten motor dünyasında litre başına 100hp yakalayan motorlar veya geçen motorlar en verimli motorlar sayılır..

    Bu yazına çok güldüm kardeşş , Honda Motoru bile demişsin çok komiğime geldi hatırlatmak isterim honda dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir hatta en iyisidir .. bahsettiğin örnek normal bir aile sedanı ! sen m3ün motoruyla kıyaslamışsın litre başı olayında .. Şunu hatırlatırımki Honda Litre Başına 120 hp alan bir motor üreticisi ve bu yüzden dünya devi !! iyi okumanı isterim Dünya Devi hiçbir üreticinin yaptığı motorla özellikle atmosferik honda motorunu karşılaştıramassn..




  • Atmosfer motor ekmek tatlısına benzer
    Turbo motor baklava tatlısına benzer

    peki baklavamı tercih edersiniz ekmek tatlısımı ?

    Buda sorulurmu turbo tabiki
  • sen bunu sormadan önce bunu bilip bilmediğimi sorarmısın evet honda ferrari motoruna 7hp fark atarak dünyanın litre başına 120hp üreten tek motoruna sahiptir..verdiğim örneği anlayamadığın içinde ben sana gülüyorum ben 125 beygirlik motoru örnek vermemin nedeni şu anki 1.6 en güçlü motor ve litre başına ürettiiği verimi göstermek istedim..

    bütün motorlar hacmi ne olursa olsun atmosferik motorlar güçleri ile değil litre başına ürettikleri verimle kıyaslanırlar..honda bu konuda en iyi markalardan bitanesidir..onu takip eden ferrari bmw lotus porsche gibi markalar da vardır..

    anlatmak istedim olayı kavrayamamışsın..litre başına 100hp üreten veya bu sınırı geçen motorlar en verimli motorlar olarak adını yazdırır m3 ve rs4 de olan motorlarda böyle motorlardır..yazımda hondayı kötüleğidim bişey varmıki bilmiş bilmiş bişeyler yazıyorsun senin kadar hatta belkide senden fazla benimde bilgim var bu konuda..ok..


    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered



    Bu yazına çok güldüm kardeşş , Honda Motoru bile demişsin çok komiğime geldi hatırlatmak isterim honda dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir hatta en iyisidir .. bahsettiğin örnek normal bir aile sedanı ! sen m3ün motoruyla kıyaslamışsın litre başı olayında .. Şunu hatırlatırımki Honda Litre Başına 120 hp alan bir motor üreticisi ve bu yüzden dünya devi !! iyi okumanı isterim Dünya Devi hiçbir üreticinin yaptığı motorla özellikle atmosferik honda motorunu karşılaştıramassn..




  • 8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında
  • evet malesef atmosferik motorlarda 100 beygir veya geçen bu limiti geçen motorlar en verimli motorlar olarak kabul edilir..çünkü bu motorlar gerçekten çok ciddi mühendislik ister bu motorlar 8000-9000dd çevirebiliyor ve bunu yapabilmek ayrı bir mühendislik..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında
  • ortada bir gerçek varsa oda c63 amg nin bu ikiliye ayar verecek güce sahip olduğudur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    sen bunu sormadan önce bunu bilip bilmediğimi sorarmısın evet honda ferrari motoruna 7hp fark atarak dünyanın litre başına 120hp üreten tek motoruna sahiptir..verdiğim örneği anlayamadığın içinde ben sana gülüyorum ben 125 beygirlik motoru örnek vermemin nedeni şu anki 1.6 en güçlü motor ve litre başına ürettiiği verimi göstermek istedim..

    bütün motorlar hacmi ne olursa olsun atmosferik motorlar güçleri ile değil litre başına ürettikleri verimle kıyaslanırlar..honda bu konuda en iyi markalardan bitanesidir..onu takip eden ferrari bmw lotus porsche gibi markalar da vardır..

    anlatmak istedim olayı kavrayamamışsın..litre başına 100hp üreten veya bu sınırı geçen motorlar en verimli motorlar olarak adını yazdırır m3 ve rs4 de olan motorlarda böyle motorlardır..yazımda hondayı kötüleğidim bişey varmıki bilmiş bilmiş bişeyler yazıyorsun senin kadar hatta belkide senden fazla benimde bilgim var bu konuda..ok..


    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered



    Bu yazına çok güldüm kardeşş , Honda Motoru bile demişsin çok komiğime geldi hatırlatmak isterim honda dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir hatta en iyisidir .. bahsettiğin örnek normal bir aile sedanı ! sen m3ün motoruyla kıyaslamışsın litre başı olayında .. Şunu hatırlatırımki Honda Litre Başına 120 hp alan bir motor üreticisi ve bu yüzden dünya devi !! iyi okumanı isterim Dünya Devi hiçbir üreticinin yaptığı motorla özellikle atmosferik honda motorunu karşılaştıramassn..




    bilgi konusunu karşılaştıramayız bu konuda tartışmaya gerekte yok herkesin bilgisi kendine sen beni tanımıyosun bende seni

    Honda motoru Bile demişsin ben ona güldüm sadece , yanlış anlaşılıyor yazdkların , nyse trtşmaya gerek yok ztn ..




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.