Şimdi Ara

Beklenen RS4 ve M3 karşılastırması (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
2.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    evet malesef atmosferik motorlarda 100 beygir veya geçen bu limiti geçen motorlar en verimli motorlar olarak kabul edilir..çünkü bu motorlar gerçekten çok ciddi mühendislik ister bu motorlar 8000-9000dd çevirebiliyor ve bunu yapabilmek ayrı bir mühendislik..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında



    bahsettiğin psikolojik sınır 4 slindir sıralı motorlar içindir..

    Bu teknolojininde f1 ile alakası yoktur zaten
  • alakası yoktur unutmaki honda ferrariye 7 beygir farka atarken honda motoru 4 ferrari motoru ise v8 silindirli idi ve honda ferrarinin bu rekorunu kırarak böyle bir olaya imza attı..silindir veya hacimle alakası yoktur bu limit litre başına verim demektir..

    bu teknlojiyi f1 de kullanılır f1 de 2.4 litre veya 3.0 litrelik motorlardan max 19.000dd civarı devire kadar 900beygire kadar güç çıkarılabiliyor..ama ömürleri çok kısa oluyor aynı sistem motoru daha dayanıklı hale getirilerek bu araçlara koyulur..

    senin dediğin gibi silindir ile alakası yok bu işin motorun litre başına verdiği verim çok önemli kaç silindir veya hacmi ne olursa olsun..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    evet malesef atmosferik motorlarda 100 beygir veya geçen bu limiti geçen motorlar en verimli motorlar olarak kabul edilir..çünkü bu motorlar gerçekten çok ciddi mühendislik ister bu motorlar 8000-9000dd çevirebiliyor ve bunu yapabilmek ayrı bir mühendislik..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında



    bahsettiğin psikolojik sınır 4 slindir sıralı motorlar içindir..

    Bu teknolojininde f1 ile alakası yoktur zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 19 Eylül 2007; 1:34:36 >




  • walla baya bi param olsa
    ya s2000 alırım ya da m3...

    bmw nin o göz gibi bakan farları yeter
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    alakası yoktur unutmaki honda ferrariye 7 beygir farka atarken honda motoru 4 ferrari motoru ise v8 silindirli idi ve honda ferrarinin bu rekorunu kırarak böyle bir olaya imza attı..silindir veya hacimle alakası yoktur bu limit litre başına verim demektir..

    bu teknlojiyi f1 de kullanılır f1 de 2.4 litre veya 3.0 litrelik motorlardan max 19.000dd civarı devire kadar 900beygire kadar güç çıkarılabiliyor..ama ömürleri çok kısa oluyor aynı sistem motoru daha dayanıklı hale getirilerek bu araçlara koyulur..

    senin dediğin gibi silindir ile alakası yok bu işin motorun litre başına verdiği verim çok önemli kaç silindir veya hacmi ne olursa olsun..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    evet malesef atmosferik motorlarda 100 beygir veya geçen bu limiti geçen motorlar en verimli motorlar olarak kabul edilir..çünkü bu motorlar gerçekten çok ciddi mühendislik ister bu motorlar 8000-9000dd çevirebiliyor ve bunu yapabilmek ayrı bir mühendislik..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında



    bahsettiğin psikolojik sınır 4 slindir sıralı motorlar içindir..

    Bu teknolojininde f1 ile alakası yoktur zaten



    Senin dediğine göre F1 de olmayan firmalar bu teknolojiye nerden sahip acaba?

    Honda nın S2000 motoru evet bu konuda liderdir fakat Ferrari nin V8 motorundan daha verimli diye birşey iddia edemezsin.. Çünkü ferrarinin motoru V8 dir.. Bir hondaya göre çok daha geniş bir tork bandı sunar ve yaklaşık 2 katı büyülüktedir zaten kapladığı yer olarak.. Amerikanlarda zaten sana göre verimsiz litre başına verdiği beygir oranı düşük motorları bundan sever.. Zaten S2000 Amerikada 2.2 motorla satılır


    Bu f1 teknolojiden kasıt ne? Ssalamasyon birşey mi..Yoksa Hondanın S2000 de kullandığı teknolojiyi F1 e yansıttığını veya tam tersini bana ispat edebilir misin linklerle yada kaynak göstererek.. Yoksa tamamen bu senin kaanda kurduğun bir şeymi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Eylül 2007; 1:41:07 >




  • kardeş f1 teknolojisine sahip olan bütün markalar bunu araçlarına koyar en basit örneği en son renonun zaferinden sonra clio rs piyasaya sunması bu araç motoru f1 teknolojisine sahiptir 2.0 litre 200hp atmosferik birr motor..

    bu tip teknolojiye sahip markalar bunu binek araçlarına yansıtıp müşterisine sunmak ister..amerikalılar tam akisen güç değil tork seven insanlardır..orda büyük hacimli ve torklu motorlar tercih edilir bizde jetta baz donanımı 1.6 motor iken amerikada 2.5 litre baz donanım motora sahip..

    bu teknoloji f1 teknolojisidir..çünkü okadar max devirde buna dayanacak motoru yapmak kolay iş değildir..zaten bu motorlara sahip çok marka yoktur genelde büyük markalar sahiptir..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    alakası yoktur unutmaki honda ferrariye 7 beygir farka atarken honda motoru 4 ferrari motoru ise v8 silindirli idi ve honda ferrarinin bu rekorunu kırarak böyle bir olaya imza attı..silindir veya hacimle alakası yoktur bu limit litre başına verim demektir..

    bu teknlojiyi f1 de kullanılır f1 de 2.4 litre veya 3.0 litrelik motorlardan max 19.000dd civarı devire kadar 900beygire kadar güç çıkarılabiliyor..ama ömürleri çok kısa oluyor aynı sistem motoru daha dayanıklı hale getirilerek bu araçlara koyulur..

    senin dediğin gibi silindir ile alakası yok bu işin motorun litre başına verdiği verim çok önemli kaç silindir veya hacmi ne olursa olsun..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    evet malesef atmosferik motorlarda 100 beygir veya geçen bu limiti geçen motorlar en verimli motorlar olarak kabul edilir..çünkü bu motorlar gerçekten çok ciddi mühendislik ister bu motorlar 8000-9000dd çevirebiliyor ve bunu yapabilmek ayrı bir mühendislik..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    8 silindir 12 silindir motorlarda litre başı beygir hesabı yapmak çok saçma kusura bakmayında



    bahsettiğin psikolojik sınır 4 slindir sıralı motorlar içindir..

    Bu teknolojininde f1 ile alakası yoktur zaten



    Senin dediğine göre F1 de olmayan firmalar bu teknolojiye nerden sahip acaba?

    Honda nın S2000 motoru evet bu konuda liderdir fakat Ferrari nin V8 motorundan daha verimli diye birşey iddia edemezsin.. Çünkü ferrarinin motoru V8 dir.. Bir hondaya göre çok daha geniş bir tork bandı sunar ve yaklaşık 2 katı büyülüktedir zaten kapladığı yer olarak.. Amerikanlarda zaten sana göre verimsiz litre başına verdiği beygir oranı düşük motorları bundan sever.. Zaten S2000 Amerikada 2.2 motorla satılır


    Bu f1 teknolojiden kasıt ne? Ssalamasyon birşey mi..Yoksa Hondanın S2000 de kullandığı teknolojiyi F1 e yansıttığını veya tam tersini bana ispat edebilir misin linklerle yada kaynak göstererek.. Yoksa tamamen bu senin kaanda kurduğun bir şeymi?




  • bu haberede göz atmanı isterim...



    http://www.myaraba.com/renault-clio-rs.html

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=1412

    F1 teknolojisinden faydalandığını dile getirdiği en yeni ateşlisi. 1999 yılında yollara çıkan bir önceki Clio RS, 182 HP gücünde 2.0 litrelik bir motora sahipti. Yeni RS’te görev yapan F4R kodlu yeni üniteyse 200 HP ile B segmentinde bir ilke imza atıyor; Aşırı besleme olmaksızın litre başna 100 HP güç! Her ne kadar Formula 1′de yer alan BMW, Honda ve Ferrari gibi diğer üreticiler atmosferik ünitlerden litre başına daha fazla güçler elde edebiliyor. olsa da, RS motorunun 1 1 lt/100 HP’lik oranı yine de küçük sınıf bir hatchback için çok başarılı.




  • f1 teknolojisi ayrıdır dediği gibi motor ömürleride kısa olur f1 i katmamak gerekir o ayrı bişey .. bahsettiğimiz araçları biliyosun zaten .. Honda bu konuda dünya devidir Asil bu yıllardan beri böyle tüm dünyadada böyle kabul edilir, taa 92 senesinde 1.6 dan 160 hp atmosferik çıkartan bir dünya devi, Şu yıllarda bile hondanın taa 10 sene once yaptığı atmosferik motor , başka firmaların turbo beslemeli motorlarla bile daha o güç ve uzun ömürlülüğü devir bandı sağlanamıyor !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bu haberede göz atmanı isterim...



    http://www.myaraba.com/renault-clio-rs.html

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=1412

    F1 teknolojisinden faydalandığını dile getirdiği en yeni ateşlisi. 1999 yılında yollara çıkan bir önceki Clio RS, 182 HP gücünde 2.0 litrelik bir motora sahipti. Yeni RS’te görev yapan F4R kodlu yeni üniteyse 200 HP ile B segmentinde bir ilke imza atıyor; Aşırı besleme olmaksızın litre başna 100 HP güç! Her ne kadar Formula 1′de yer alan BMW, Honda ve Ferrari gibi diğer üreticiler atmosferik ünitlerden litre başına daha fazla güçler elde edebiliyor. olsa da, RS motorunun 1 1 lt/100 HP’lik oranı yine de küçük sınıf bir hatchback için çok başarılı.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    kardeş f1 teknolojisine sahip olan bütün markalar bunu araçlarına koyar en basit örneği en son renonun zaferinden sonra clio rs piyasaya sunması bu araç motoru f1 teknolojisine sahiptir 2.0 litre 200hp atmosferik birr motor..

    bu tip teknolojiye sahip markalar bunu binek araçlarına yansıtıp müşterisine sunmak ister..amerikalılar tam akisen güç değil tork seven insanlardır..orda büyük hacimli ve torklu motorlar tercih edilir bizde jetta baz donanımı 1.6 motor iken amerikada 2.5 litre baz donanım motora sahip..

    bu teknoloji f1 teknolojisidir..çünkü okadar max devirde buna dayanacak motoru yapmak kolay iş değildir..zaten bu motorlara sahip çok marka yoktur genelde büyük markalar sahiptir..

    Bende aksini iddia ediyorum ve diyorumki kaynağın varsa göster..

    Clio III RS süspansiyon ve aerodinami bakımından f1 e benzer bir sistem kullanıyor.. Motor olarak alakasız.. Biri sıralı diğeri 90derece V..

    Tekrar diyorum 4 silindir sıralı bir motorla V8 bir motoru litre başına verdiği beygire bakarak verimlilik olarak kıyaslayamazsın




  • şunuda hatırlatırım dostum 1976 yılında vw golf gt ile 1.6 110hp ve 1978 yılındada reno 12 gordini ile 1.6 115hp gibi motorlara sahipti üstelik bunlar karbütatörlü eski motorlar o döneme göre muazzam bir güç demekti..

    sen 10 sene diyorsuna ama ben yani aşağı yukarı 30 sene öncesinden söz ediyorum yani...



    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    f1 teknolojisi ayrıdır dediği gibi motor ömürleride kısa olur f1 i katmamak gerekir o ayrı bişey .. bahsettiğimiz araçları biliyosun zaten .. Honda bu konuda dünya devidir Asil bu yıllardan beri böyle tüm dünyadada böyle kabul edilir, taa 92 senesinde 1.6 dan 160 hp atmosferik çıkartan bir dünya devi, Şu yıllarda bile hondanın taa 10 sene once yaptığı atmosferik motor , başka firmaların turbo beslemeli motorlarla bile daha o güç ve uzun ömürlülüğü devir bandı sağlanamıyor !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 19 Eylül 2007; 1:56:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bu haberede göz atmanı isterim...



    http://www.myaraba.com/renault-clio-rs.html

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=1412

    F1 teknolojisinden faydalandığını dile getirdiği en yeni ateşlisi. 1999 yılında yollara çıkan bir önceki Clio RS, 182 HP gücünde 2.0 litrelik bir motora sahipti. Yeni RS’te görev yapan F4R kodlu yeni üniteyse 200 HP ile B segmentinde bir ilke imza atıyor; Aşırı besleme olmaksızın litre başna 100 HP güç! Her ne kadar Formula 1′de yer alan BMW, Honda ve Ferrari gibi diğer üreticiler atmosferik ünitlerden litre başına daha fazla güçler elde edebiliyor. olsa da, RS motorunun 1 1 lt/100 HP’lik oranı yine de küçük sınıf bir hatchback için çok başarılı.


    F4R kodlu yeni ünite mi Efsane F7R motorun modernize edilmiş şeklidir bu motor.. F7R Megane Coupelerde ve Spyderlarda kullanılmıştı. Ve Renoya ralli arenasında başarılar kazandırmıştı

    Clio 182 de Clio 172 de aynı motoru kullanıyor araştırmanı öneririm.. Ufak tefek modifikasyonlarla bu güce ulaştı




  • galiba ben seni hatırladım seninle biz daha öncede bir konuda tartışmıştık ve sen nuh dedin peygamber demedin dostum nasıl olmaz ya..

    honda ferrariye 4 silindirli motorla fark atmıştır sen hala 8 diyorsun v diyorsun sen öyle diyorsun ama otomobil dünyası öyle demiyor honda en verimli motor diyor..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio III RS süspansiyon ve aerodinami bakımından f1 e benzer bir sistem kullanıyor.. Motor olarak alakasız.. Biri sıralı diğeri 90derece V..

    Tekrar diyorum 4 silindir sıralı bir motorla V8 bir motoru litre başına verdiği beygire bakarak verimlilik olarak kıyaslayamazsın


  • BUNUN ICINDE OLMAK WARKEN M3 U DUSUNMEM BILE
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    galiba ben seni hatırladım seninle biz daha öncede bir konuda tartışmıştık ve sen nuh dedin peygamber demedin dostum nasıl olmaz ya..

    honda ferrariye 4 silindirli motorla fark atmıştır sen hala 8 diyorsun v diyorsun sen öyle diyorsun ama otomobil dünyası öyle demiyor honda en verimli motor diyor..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio III RS süspansiyon ve aerodinami bakımından f1 e benzer bir sistem kullanıyor.. Motor olarak alakasız.. Biri sıralı diğeri 90derece V..

    Tekrar diyorum 4 silindir sıralı bir motorla V8 bir motoru litre başına verdiği beygire bakarak verimlilik olarak kıyaslayamazsın



    yok halüsinasyon gördün sanırım...


    Otomobil dünyası S2000 motoruna hala en verimli motor diyorsa bu işi bıraksın Honda haricindikiler.. Hala 99 model S2000 motorundan verimli motor yok demek vay anasını




  • ozaman neden 99 yılından buyana bu değer hala geçilemiyor bana onu anlatsana madem çok biliyorsun bana bunu izah et..demekki bu değeri sadece yakalamış marka hondadır dimi...


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    galiba ben seni hatırladım seninle biz daha öncede bir konuda tartışmıştık ve sen nuh dedin peygamber demedin dostum nasıl olmaz ya..

    honda ferrariye 4 silindirli motorla fark atmıştır sen hala 8 diyorsun v diyorsun sen öyle diyorsun ama otomobil dünyası öyle demiyor honda en verimli motor diyor..


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio III RS süspansiyon ve aerodinami bakımından f1 e benzer bir sistem kullanıyor.. Motor olarak alakasız.. Biri sıralı diğeri 90derece V..

    Tekrar diyorum 4 silindir sıralı bir motorla V8 bir motoru litre başına verdiği beygire bakarak verimlilik olarak kıyaslayamazsın



    yok halüsinasyon gördün sanırım...


    Otomobil dünyası S2000 motoruna hala en verimli motor diyorsa bu işi bıraksın Honda haricindikiler.. Hala 99 model S2000 motorundan verimli motor yok demek vay anasını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 19 Eylül 2007; 2:07:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ozaman neden 99 yılından buyana bu değer hala geçilemiyor bana onu anlatsana madem çok biliyorsun bana bunu izah et..demekki bu değeri sadece yakamış marka hondadır dimi...

    Arz-talep meselesi diye biliriz kısaca Hele günümüz koşullarında bir Avrupalı üretici emisyon sınırları bu kadar aşağı çekilmişken turbo gibi bir icatta varken buna kalkışmaz..

    Zaten bakarsan Hondanın bu motoru oldukça kısıtlı tork-devir bandına sahip.. S2000 gibi 2 kişilik bir roadster için biçilmiş bir kaftan olabilir ama Honda mesala type-r için bu ünite yerine eski type-r daki ünitenin tork olarak iyileştirlmişini kullandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Eylül 2007; 2:14:08 >




  • litre bşaına 100 bg üretecek motor teknolojisine hemen hemen tüm firmalar sahiptir bu bir sır deyildir

    yapılmıyorsa bunun sebebi böyle motorların iki önemli eksisidir

    -çok fazla devirli kullanım isterler motor sesi ve yalıtım için büyük handikaptır

    -torklarını yüksek devirlerde verirler buda sıradan bir kullanıcı için pek iyi bişey deyildir hele şehir içi trafikte büyük handikaptır

    fimaların çoğu parayı orta ve küçük sınıf modellerden kırdıkları için böyle bir motor bu iki sınıfta kullanabilecek bir motor deyildir kullanıcıların çok küçük bir kısmı bu kadar yüksek devir çeviren bir motordan zevk alır bu yüzden firmalar bu tür motorlar yapmaya pek sıcak bakmazlar

    bunun yerine spor bir model yapılacaksa ellerindeki herhangi bir motor bloğunu alır ya hacmini artır yada turbo uygular bu sayede daha düşük maliyetle günlük kullanıma daha uygun motorlar yaparlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ozaman neden 99 yılından buyana bu değer hala geçilemiyor bana onu anlatsana madem çok biliyorsun bana bunu izah et..demekki bu değeri sadece yakamış marka hondadır dimi...

    Arz-talep meselesi diye biliriz kısaca Hele günümüz koşullarında bir Avrupalı üretici emisyon sınırları bu kadar aşağı çekilmişken turbo gibi bir icatta varken buna kalkışmaz..

    Zaten bakarsan Hondanın bu motoru oldukça kısıtlı devir bandına sahip.. S2000 gibi 2 kişilik bir roadster için biçilmiş bir kaftan olabilir ama Honda mesala type-r için bu ünite yerine eski type-r daki ünitenin tork olarak iyileştirlmişini kullandı


    arz talep meselesi demekte yanlış , atmosferik motor ayrı bir olay ! turbo gibi bir icad var ama Bmw M power da kullanmıyor dediğim gibi atmosferik ayrı bişey..

    litfe başına 120 hp çıkaramadı kimse bu bukadar basit hondada buyuzden dünya devidir motorda ..




  • Abartmayın arkadaşlar. Yılların M Power'ını böyle video görüntülerine bakarak "alt edilmiş" durumuna düşürmeye çalışmak çok çocukça. Bu kadar ince yorumları ancak test sürüşlerine katılarak yapabilir işin ehli kişiler. Audi teknolojisini çok geliştirdi bu inkar edilemez ama deveyle kraterin üstünden atlamış gibi de göstermenin anlamı yok. Viraj konusunda bazı arkadaşlar önemli şeyler söylemiş. Araçlardaki sistemler büyük farklılık gösteriyor. Bunları dikkate alarak yorum yapmak daha doğru olur. Ben hayallerimin etkisinde kaldığım için hep bir BMW sahibi olmak istemişimdir. 100.000 Euro'yu hangi araçla değerlendirmek istediğimi sorsalar M3 derim. Zevk meselesi. Gücünü bilmem nesini tartışmıyorum hoşuma gideni söylüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ozaman neden 99 yılından buyana bu değer hala geçilemiyor bana onu anlatsana madem çok biliyorsun bana bunu izah et..demekki bu değeri sadece yakamış marka hondadır dimi...

    Arz-talep meselesi diye biliriz kısaca Hele günümüz koşullarında bir Avrupalı üretici emisyon sınırları bu kadar aşağı çekilmişken turbo gibi bir icatta varken buna kalkışmaz..

    Zaten bakarsan Hondanın bu motoru oldukça kısıtlı devir bandına sahip.. S2000 gibi 2 kişilik bir roadster için biçilmiş bir kaftan olabilir ama Honda mesala type-r için bu ünite yerine eski type-r daki ünitenin tork olarak iyileştirlmişini kullandı


    arz talep meselesi demekte yanlış , atmosferik motor ayrı bir olay ! turbo gibi bir icad var ama Bmw M power da kullanmıyor dediğim gibi atmosferik ayrı bişey..

    litfe başına 120 hp çıkaramadı kimse bu bukadar basit hondada buyuzden dünya devidir motorda ..

    M Power lar V motorlar.. Ben hiçbir avrupalı üreticinin artık sıralı bir atmosferik 4 silindir motorda yüksek güç elde etmeye çalışacağını sanmıyorum.. Euro5 emisyonlarına geçilirken


    Belki Renault F4R ı biraz daha geliştirmeye çalışabilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Eylül 2007; 2:17:07 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.