Şimdi Ara

Beklenen RS4 ve M3 karşılastırması (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
2.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BassHunter.

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    m3 kayıyor fakat viraj çıkışında 2 araçta aynı hızla devam ediyor burda m3 ün bir - si varmı veya rs4 ün + sı?

    hatta m3 ün + sı bile var dünyada yan vermekten güzel birşey yoktur umarım

    rs bir kere tipten kaybediyor m3 e göre...

    bmw ye rakip olmaya çalışmasınlar artıkyıllardır her otomobil firması bmw yi hedef alıyor güya bmw yi geçicekler ya...Olmuyo çocuklar yapamıyosunuz uğraşmayınbırakın herkez hakettiği yerde olsun

    Audi Q7 cıkartıyor X5 ten güzel oluyor
    Audi A3 cıkartıyor Bmw 1 serisinden iyi oluyor
    Audi A6 cıkartıyor Bmw 5 serisinden güzel oluyor
    Audi A8 cıkartıyor Bmw 7 serisinden iyi oluyor
    Audi R8 '' Bmw M6 dan güzel oluyor
    Audi Rs6 cıkartıyor Bmw M5 ten güzel oluyor
    Audi yeni kasa a4 cıkartıyor BMw 3 serisinden güzel oluyor

    dediğin gibi herkes hakettiği yerde

    RS6 M5 ten güzel araç
    R8 M6 dan güzel
    yeni kasa a4 dü bırakın eski kasa RS4 bile m3 e kafa tutabiliyorsa
    S3 bmw 1 serisnin spor otosundan iyi oluyorsa

    diycek laf yok

    m3 artık eski efsaneliğini cogu insana göre kaybetti




    Bu yoruma şapka çıkartırım bundan 5 sene önce bu yorumu yapmış olsaydın kesinlikle katılmazdım fakat audi kendini aştı ve dünya otoriteleride bunu yavaş yavaş kabulleniyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    evet motorla uğraşan bütün markalar bu teknolojiye sahiptir fakat motorun maruz kaldığı yüksek devir gücüne dayanabilecek motoru yapmak ve uzun ömürlü olması ise ayro bir mühendisliktir..

    bu motorları her marka yapar ama ömrü konusunda çelişki yaşarlar fakat bu motora bugün imza atan markalar motorun ömrü konusundada çok ciddi adımlar atmıştır..litre başına 100hp gücü her marka alabilir ama bunu araca koyup müşteriye satmakta her markanın yapacağı iş değildir çünkü bu devire sahip bir motor güçlü değil aynı zamanda çok sağlam ve uzun ömürlü olmalıdır..



    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    litre bşaına 100 bg üretecek motor teknolojisine hemen hemen tüm firmalar sahiptir bu bir sır deyildir

    yapılmıyorsa bunun sebebi böyle motorların iki önemli eksisidir

    -çok fazla devirli kullanım isterler motor sesi ve yalıtım için büyük handikaptır

    -torklarını yüksek devirlerde verirler buda sıradan bir kullanıcı için pek iyi bişey deyildir hele şehir içi trafikte büyük handikaptır

    fimaların çoğu parayı orta ve küçük sınıf modellerden kırdıkları için böyle bir motor bu iki sınıfta kullanabilecek bir motor deyildir kullanıcıların çok küçük bir kısmı bu kadar yüksek devir çeviren bir motordan zevk alır bu yüzden firmalar bu tür motorlar yapmaya pek sıcak bakmazlar

    bunun yerine spor bir model yapılacaksa ellerindeki herhangi bir motor bloğunu alır ya hacmini artır yada turbo uygular bu sayede daha düşük maliyetle günlük kullanıma daha uygun motorlar yaparlar






    ömür konusunda hiç bir skıntı yok merak etme

    kaldıki öyle bir sıkıntı olsa bile honda motorları 8 senedir piyasada ferrari motorlarıda öyle alır bi tanesini söker parçalar hangi malzemeden yapılmışsa kendide o malzemeden yapar

    ama dediyim gibi böyle motorlar çoğu üretici için gereksiz ve fazla maliyetlidir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Mühendislik harikası dediğin olay sadece litre başına ürettiği güçmüdür sence?

    Gerçekden çok güldüm şu yazına..Teknoloji olarak bu araçlardan uzak bir c63 amg den bahsediyorsun?

    Şunuda unutmamak gerek, Mercedes sırf performans için ne sağlamlığından ödün verir nede konforundan..Aynı motor e63 amg de 525 beygir oalrak sunuluyor ve bu daha da yükseğe çıkartılırdı elbet..Bi bildikleri varki motorun gücünü ve torkunu kısıtlamışlar..Kalkıpda teknolojiden uzak demek sadece verilere bakarak konuşmakdan başka bir şey değildir..

    Testler yapılsın o zaman daha netleşir uzak mı yakın mı :)




    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bence c63 amg rs4 ve m3 ile kıyaslamamak gerekir çünkü amg63 başlı başına bir model oysa rs4 ve m3 motorları tam bir mühendislik harikasıdır..

    m3 de 4.0 litre v8 420hp ve litre başına 105hp güç üreten bir motor var..rs4 ise 4.2 litre v8 420hp ve litre başına 100hp güç üreten bir motor var..

    bu iki motorda f1 teknolojisi ile yapılmış yüksek devir performans motorlarıdır litre başına 100hp barajını geçtikleri içinde bu motorlar özeldir..

    c63 amg de ise 6.3 litre v8 ve 457 beygir güç üreten bir motor var litre başına m3 105hp, rs4 100hp üretirken amg motoru 73hp güç üretiyor..

    şöye örnek vermek gerekirse 1.6 litre 125hp honda motoru bile litre başına 78hp güç üretebiliyor..yani anlatmak istediğim rs4 ve m3 motorları bir mühendislik harikasıdır zaten motor dünyasında litre başına 100hp yakalayan motorlar veya geçen motorlar en verimli motorlar sayılır..

    tabi bu otomobiller arasında fark vardır yüksek devir motorlar günlük hayat için kullanmak çok zordur çünkü sürekli devir bandının yüksek olması gerekir max güçlerini ve torkların çok yüksek devirlerde verirler..

    belkide mercedes günlük hayatta kullanımada uygun olsun diye böyle bir motoru seçmiştir..ama ben senin görüşüne katılmıyorum çünkü motor ve teknoloji olarak amg63 bu iki araçlardan biraz uzak..rs4 ve m3 karşılaştırması en doğrusu bence...






    ömür konusunda sorun yok zaten mercedesin motorunada teknoloji gerisi demek istemedi bence o arkadaş , mercedesin felfefesi bu zaten hiçbizaman litre başından yuksek beygir almıyor en büyük rakibi bir bmw ye göre mesela .. neden böyle yapıyor orasını kimse bilemez yorum yapmak yanlış olur .. ama Hondanın bu litre başına aldığı bu güç ve bukadar uzun ömürlü olması mühendislik harikasıdır bu bir gerçektir yoksa dünyada bir motor devi olmazdı ..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KANKYMANKY

     Beklenen RS4 ve M3 karşılastırması


    BUNUN ICINDE OLMAK WARKEN M3 U DUSUNMEM BILE

  • 2side güzel araba param olsa hangisini alırdım kararsız kaldım iyimi
  • vıdeo'da sonuç nedir?kanka kanka dolaşıyorlar bu arabalar bmw yanlıyor audı virajda banamısın demiyor resmen yapışıyor.yani bmw'yi okadar

    küçültecek, audıyide bu kadar büyültecek bir durum yok.yanlız audı virajın hakkını iyi veriyor okadar.altın orfoz iyi yakalamışsın kask yok bendende
  • 2 safkan Alman ikiside birbirinden güzel ve zevkli.
  • Bir düzeltme: BMW 5 serisi ve M5 den daha güzel degil a6. A6 güzel arac ama M5 kadar degil burda hakkini yemeyelim. 7 serisinin en yeniside a8 kadar güzel. Gerisinde sana katiliyorum. Hele q7de..
    quote:

    Orjinalden alıntı: BassHunter.

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    m3 kayıyor fakat viraj çıkışında 2 araçta aynı hızla devam ediyor burda m3 ün bir - si varmı veya rs4 ün + sı?

    hatta m3 ün + sı bile var dünyada yan vermekten güzel birşey yoktur umarım

    rs bir kere tipten kaybediyor m3 e göre...

    bmw ye rakip olmaya çalışmasınlar artıkyıllardır her otomobil firması bmw yi hedef alıyor güya bmw yi geçicekler ya...Olmuyo çocuklar yapamıyosunuz uğraşmayınbırakın herkez hakettiği yerde olsun

    Audi Q7 cıkartıyor X5 ten güzel oluyor
    Audi A3 cıkartıyor Bmw 1 serisinden iyi oluyor
    Audi A6 cıkartıyor Bmw 5 serisinden güzel oluyor
    Audi A8 cıkartıyor Bmw 7 serisinden iyi oluyor
    Audi R8 '' Bmw M6 dan güzel oluyor
    Audi Rs6 cıkartıyor Bmw M5 ten güzel oluyor
    Audi yeni kasa a4 cıkartıyor BMw 3 serisinden güzel oluyor

    dediğin gibi herkes hakettiği yerde

    RS6 M5 ten güzel araç
    R8 M6 dan güzel
    yeni kasa a4 dü bırakın eski kasa RS4 bile m3 e kafa tutabiliyorsa
    S3 bmw 1 serisnin spor otosundan iyi oluyorsa

    diycek laf yok

    m3 artık eski efsaneliğini cogu insana göre kaybetti





  • ben burda derdimi bi anlatabilsem ben mercedes motoruna kötümü dedim hasbin allah yaaa...ben demek istedim olay amg63 de olan motor rs4 ve m3 ile kıyaslanacak bir motor değildir zaten bu karşılaştırmanın en doğrusu rs4 ve m3 idi çünkü amg63 de olan motor bu iki motordan çok farklı..

    çünkü bu iki motor litre başına verilen limiti geçiyor ve mühendislik olarak daha itina isteyen motorlar..mercedes motoruda çok iyi ama o motor bu kıyaslamaya girmemeli çünkü o motor bmw den 2300cc audiden 2100cc daha büyük..bu doğru bir kıyaslama olmaz..

    sen birde diyorsun mercedes sırf performans için ne sağlamlığından ödün verir nede konforundan..kardeşim audi ve bmw ödünmü verdi bu motorları koyduğu için..hala bazı şeyleri anlatamıyorum eğer kıyaslama olacaksa aynı teknolojiye sahip rs4 ile m3 motoru kıyaslama olur amg motoru bunların dışındadır eğer incelenecekse amg tek başına bir araç olarak bakılmalıdır...


    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Mühendislik harikası dediğin olay sadece litre başına ürettiği güçmüdür sence?

    Gerçekden çok güldüm şu yazına..Teknoloji olarak bu araçlardan uzak bir c63 amg den bahsediyorsun?

    Şunuda unutmamak gerek, Mercedes sırf performans için ne sağlamlığından ödün verir nede konforundan..Aynı motor e63 amg de 525 beygir oalrak sunuluyor ve bu daha da yükseğe çıkartılırdı elbet..Bi bildikleri varki motorun gücünü ve torkunu kısıtlamışlar..Kalkıpda teknolojiden uzak demek sadece verilere bakarak konuşmakdan başka bir şey değildir..

    Testler yapılsın o zaman daha netleşir uzak mı yakın mı :)




    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bence c63 amg rs4 ve m3 ile kıyaslamamak gerekir çünkü amg63 başlı başına bir model oysa rs4 ve m3 motorları tam bir mühendislik harikasıdır..

    m3 de 4.0 litre v8 420hp ve litre başına 105hp güç üreten bir motor var..rs4 ise 4.2 litre v8 420hp ve litre başına 100hp güç üreten bir motor var..

    bu iki motorda f1 teknolojisi ile yapılmış yüksek devir performans motorlarıdır litre başına 100hp barajını geçtikleri içinde bu motorlar özeldir..

    c63 amg de ise 6.3 litre v8 ve 457 beygir güç üreten bir motor var litre başına m3 105hp, rs4 100hp üretirken amg motoru 73hp güç üretiyor..

    şöye örnek vermek gerekirse 1.6 litre 125hp honda motoru bile litre başına 78hp güç üretebiliyor..yani anlatmak istediğim rs4 ve m3 motorları bir mühendislik harikasıdır zaten motor dünyasında litre başına 100hp yakalayan motorlar veya geçen motorlar en verimli motorlar sayılır..

    tabi bu otomobiller arasında fark vardır yüksek devir motorlar günlük hayat için kullanmak çok zordur çünkü sürekli devir bandının yüksek olması gerekir max güçlerini ve torkların çok yüksek devirlerde verirler..

    belkide mercedes günlük hayatta kullanımada uygun olsun diye böyle bir motoru seçmiştir..ama ben senin görüşüne katılmıyorum çünkü motor ve teknoloji olarak amg63 bu iki araçlardan biraz uzak..rs4 ve m3 karşılaştırması en doğrusu bence...








  • 4 çeker denince aklıma subaru geliyo nedense ....... bu araçlar pahalı en iyisi renault 19 la viraja girmek....
  • Ben sadece c63 amg olsun ve daha sağlam kıyaslama olucağını söyledim ama sen motor teknolojisinden girdin c63 amg bu araçlardan teknoloji olarak geridir dedin..

    Sonuçda c63 amg bu araçların rakibi..Senin mantığına göre kıyaslamalarda lt başına beygir ile kıyaslanır gibi yorumluyorsun ona şaşırdım..
  • atmosferik motorlarda verim litre başına üretilen güçle ölçülür dünyanın bi ucundan diğer ucuna gitsen bu böyledir..çünkü atmosferik bir motordan litre başına bu değerleri yakalamak çok zordur..

    honda 2.0 litrelik atmosferik bir motordan litre başına 120hp üreterek 240hp bir motora imza attı ama aynı hacimde bir mitsubishi evo fQ 360 motoru turbo ile 360hp güç üretebiliyor buda litre başına 180hp güç demektir ama bunu bir turbo motor alıyor..aynı hacimde turbo motorlardan çok daha fazla güç alınabilir ama atmosferik bir motor için bu gücü üretmek çok ciddi teknoloji ve tecrübe ister zaten atmosferik motorlarda litre başına 120 beygiri üreten tek motora honda sahiptir..

    sen ister şaşırsanda şaşırmasanda ama dünya kuralı budur atmosferik bütün motorlar litre başına verdiği verimle ölçülür..çünkü bir atmosferik motorlarda bu güçleri elde etmek kolay değildir bunu her markayapabilir ama müşteriye sunacak kadar çok sağlam ve uzun ömürlü olması lazım..

    amg geri demedim amg bu motoru bu motorlardan farklıdır amg başlı başına bir araç ve motordur..rs4 ve m3 motorları hemen hemen aynı teknoljiye yakındır çünkü bu motorlar verilen limitin üstünde güç sağlıyorlar..

    litre başına 100hp veya 100hp yi geçen binlerce turbo motor sayabilirsin ama bu değerlere sahip atmosferik motorlar diğer motorlar kadar çok fazla değildir..onun için anlatmak istediğim rs4 ve m3 motoru bu limiti geçtiği için iki araç kıyaslanmalı..amg bu iki araç ile kıyaslanırsa ne amgnin nede rs4 ve m3 ün bir anlamı kalır..




    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Ben sadece c63 amg olsun ve daha sağlam kıyaslama olucağını söyledim ama sen motor teknolojisinden girdin c63 amg bu araçlardan teknoloji olarak geridir dedin..

    Sonuçda c63 amg bu araçların rakibi..Senin mantığına göre kıyaslamalarda lt başına beygir ile kıyaslanır gibi yorumluyorsun ona şaşırdım..






  • Karşılıklı anlamakda sorun yaşıyoruz sanırım..

    Ben c63 amg nin karşılaştırmada olsa daha sağlam bir kıyaslama olucağından bahsettim ama sen hala bana atmosferik motorların lt başına düşen başarısından bahsediyorsun..

    Ne olursa olsun bu araçlar birbirine rakip değil mi? Sınıf olarak ve performans aracı olarak..

    Ve ilerleyen zamanda da bu araçlar karşı karşıya gelicek testlerde..

    Senin mantığına göre sadece motorlarda lt başına düşen beygirleri kıyaslamak yeterli sanırım araç kıyaslamasında..



  • Senin mantığına göre sadece motorlarda lt başına düşen beygirleri kıyaslamak yeterli sanırım araç kıyaslamasında..

    ben sana diyorum rs4 ve m3 motoru lite başına 100 beygir verimini geçtiği için bu iki motorun kıyaslanması çok doğru sen başka şey okuyorsun..deminden beri litre başına 100hp üreten veya geçen motorların ciddi mühendislikler istediğini ve basit motorlar olmadığını yazıyorum sen bana diyorsun mercedes motoruna kötü diyorsun sen..kardeş sen yazdıklarımı galiba anlamıyorsun..



    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL


    Karşılıklı anlamakda sorun yaşıyoruz sanırım..

    Ben c63 amg nin karşılaştırmada olsa daha sağlam bir kıyaslama olucağından bahsettim ama sen hala bana atmosferik motorların lt başına düşen başarısından bahsediyorsun..

    Ne olursa olsun bu araçlar birbirine rakip değil mi? Sınıf olarak ve performans aracı olarak..

    Ve ilerleyen zamanda da bu araçlar karşı karşıya gelicek testlerde..

    Senin mantığına göre sadece motorlarda lt başına düşen beygirleri kıyaslamak yeterli sanırım araç kıyaslamasında..








  • Peki sanatçı abimiz, ben yanlış anlıyorum..C63 amg bu araçlarla kıyaslanmamalı..

    Saygılarımla..




    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben sana diyorum rs4 ve m3 motoru lite başına 100 beygir verimini geçtiği için bu iki motorun kıyaslanması çok doğru sen başka şey okuyorsun..deminden beri litre başına 100hp üreten veya geçen motorların ciddi mühendislikler istediğini ve basit motorlar olmadığını yazıyorum sen bana diyorsun mercedes motoruna kötü diyorsun sen..kardeş sen yazdıklarımı galiba anlamıyorsun..


  • buna benzer bir örnek vereyim 2.0 litre 240hp honda motoru ile 3.2 litre v6 250hp vw motoru ikiside atmosferik bir motor ama bu iki motoru kıyaslamak sence doğrumu çünkü biri litre başına 120hp diğeri ise 78hp üretiyor..

    benimde anlatmak istediğim olay budur bu 3 aracın güçleri birbirlerine yakın ama motor olarak bmw ve audi motoru daha ciddi mühendislikler gerektiriyor..mercedes motoru ise başlı başına ayrı bir olay oda iyi bir motor zaten ben kötülemiyorum ama teknoloji mühendislik olarak bu limtileri aşan motorlar kıyaslanmalı..


    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Peki sanatçı abimiz, ben yanlış anlıyorum..C63 amg bu araçlarla kıyaslanmamalı..

    Saygılarımla..




    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben sana diyorum rs4 ve m3 motoru lite başına 100 beygir verimini geçtiği için bu iki motorun kıyaslanması çok doğru sen başka şey okuyorsun..deminden beri litre başına 100hp üreten veya geçen motorların ciddi mühendislikler istediğini ve basit motorlar olmadığını yazıyorum sen bana diyorsun mercedes motoruna kötü diyorsun sen..kardeş sen yazdıklarımı galiba anlamıyorsun..








  • yapmayın arkadaşlar şu honda dünyanın en büyük motor üreticisi demek M5 M3 ve diğer nice mühedislik harikasi atmosferik araçların mühendislere hakaret etmektir. honda litre başında ürettiği güçle Ferrariyi geçse ne olacak ki? honda ferrari nin yapabildiği gibi bir motor yaratabilirmi? honda mühendisleri hayatında hiç M3 motorunda ki gibi yüksek hacimli bir motodan turbo yada diğer besleme altarnatifleri olmadan böylesine bir güç elde edebilmişmi? yüksek hacimden güç üretmek çok daha ileri bir teknoloji ister. honda nın mühendisleri m3 in yada turbo beslemeli olarak rs serilerinin(konu bailıkları bu araçlar diye bunları örnek veriyorum) motorlarının sahip oldukları teknolojiyi hayal bile edemezler.
  • rs4 heyecanı sevmeyen az daha yaşlı gurubu için 40 yaş gibi
    m3 ise 30 yaş alıt gençler için gayet iyi.
    yanlamada çok usta değilsen bmw başına bela olur. standart kullanıcı için quadro mükemmel. ama spor kullanım için bi halta yaramaz .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    buna benzer bir örnek vereyim 2.0 litre 240hp honda motoru ile 3.2 litre v6 250hp vw motoru ikiside atmosferik bir motor ama bu iki motoru kıyaslamak sence doğrumu çünkü biri litre başına 120hp diğeri ise 78hp üretiyor..

    benimde anlatmak istediğim olay budur bu 3 aracın güçleri birbirlerine yakın ama motor olarak bmw ve audi motoru daha ciddi mühendislikler gerektiriyor..mercedes motoru ise başlı başına ayrı bir olay oda iyi bir motor zaten ben kötülemiyorum ama teknoloji mühendislik olarak bu limtileri aşan motorlar kıyaslanmalı..


    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Peki sanatçı abimiz, ben yanlış anlıyorum..C63 amg bu araçlarla kıyaslanmamalı..

    Saygılarımla..




    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben sana diyorum rs4 ve m3 motoru lite başına 100 beygir verimini geçtiği için bu iki motorun kıyaslanması çok doğru sen başka şey okuyorsun..deminden beri litre başına 100hp üreten veya geçen motorların ciddi mühendislikler istediğini ve basit motorlar olmadığını yazıyorum sen bana diyorsun mercedes motoruna kötü diyorsun sen..kardeş sen yazdıklarımı galiba anlamıyorsun..









    komik yahu

    senin mantığınla gidersek renault clio rs ile opel corsa opc de rakip deyil biri atmosferik biri turbo çünkü

    yada çift turbo 335 ile c350 de rakip deyil biri atmosferik biri turbo

    yada eski m3 kendi sınıfında rakipsizdi o zaman çünkü m3 ten başka litre başı o kadar güç üreten araç yoktu rs4 2 sene olmadı piyasaya çıkalı eski rs4 ise turbo motorluydu clk 55 amg zaten atmosferikti


    hatta rs4 4x4 m3 arakdan çekişli bence motordan daha ciddi bir fark bu bi iki modeli karşılaştımakta yersiz o zaman hatta rs4 4 kapı m3 2 kapı olurmu öyle şey

    bence yazdıklarını sakin kafayla bi daha oku gittikçe daha komik oluyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enduplazmik


    quote:

    Orjinalden alıntı: BassHunter.

     Beklenen RS4 ve M3 karşılastırması

    Güzel bir oynama





    Süper olmuş ya




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.