|
Beklenen Yeni Peugeot 3008 ve E-3008 için Türkiye fiyatları açıklandı
-
-
Elektrikli versiyon vergi avantajıyla en ucuz versiyon olmuş. Çok satar bu araba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öndeki ekran tasarımı sanki biraz görüş engeli yaratacak gibi.
-
Bu fiyata 800v mimarisi olmadan bilemedim valla işi zor gibi. 30 dakika şarj için gerçekten uzun bu sürelerin günümüz de 15 dakika ve altına inmesi şart.
-
Fiyatlara bak, arabanın dışını biraz alımlı yapınca kendini BMW sanmaya başladı bu pejo
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 4 Eylül 2024; 11:47:33 >
-
Saçma sapan bir fiyat.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kesinlikle katılıyorum. Şu andan itibaren 800v mimari sunmayan EV almam. İlk bakılacak özellikler 800V, LFP batarya, termal yönetim sistemi ve şarj süresi olmalıdır. Menzil bile bunlardan daha sonra gelebilir.
-
Tesla'dan pahalı ama birçok kişi iç ve dış dizaynı daha iyi bulup sırf bu nedenle pejoya yöneliyor ya da yönelir gibi. bi de bu fiyattan kampanya patlatırlarsa satışı bol olabilir. nitekim ağustos 2024 araba satışları tüm zamanların rekorunu kırmış (dolar 45-50 olursa bi daha alamam diyenler şu an arabaya saldırıyor)
-
Pahalı. Rakiperi arasında Hyundai Iqoniqler ve Tesla Model Y var.
-
Eylül zamları da gelecek o yüzden bi saldırı var
-
2 milyon TL ile ev almak daha mantıklı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 milyonun altında olması lazım bu segmentte fiyatların.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arabaya bu fiyat çok yüksek, ayrıca o ilk resimdeki jant ne öyle berbat. (Farklılık yaratıcam derken içine etmek) Eskisi daha asildi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilinçli tercihlerimiz için tebrik ederim, ama 800v için özel platform lazım, içten yanmalı şasiye batarya koyunca pejo elektrikli yaptım sanıyor. Şaft tüneli,kısa diz mesafesi, verimsiz standart güç aktarma organları ile değil Tesla, Togg'un bile rakibi değil. Aylık zamlamayla 6 aya 3 milyona dayanır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye de şarj altyapısı ortalama 120 kW ve uzun süre de 250/300 kW lara çıkacak gibi görünmüyor sen istediğin kadar 800 volt mimariye geç istasyondan alacağın 120/150 kW
-
800v mimari demek sadece istasyondan çekebileceği max. güç olmadığı için ve daha pek çok farklı avantajı olduğu için söylediğin çok da umrumda değil açıkcası.
-
800v mimarinin en büyük dişe dokunur faydası yüksek şarj hızı. Onun için de 800v şarj istasyonu da gerekiyor ki, şu an Amerika'daki şarj ünitelerinin %1,5'u Avrupa'da %3'ü 800v destekliyor. Türkiye'de ne zaman işe yarar siz düşünün.
Onun harici daha ince kablolama, regenaratif frenlemede daha fazla enerji kazanımı gibi artıları var.
Bütün dünyada bir avuç 800v mimarili araç var, çoğu Türkiyeye hiçbir zaman gelmeyecek. Tesla Model 3'ü yeniledi 400v'da kaldı, Model Y de 400v kalacak. Bu 800v olayını bu kadar büyütmeye gerek yok.
-
Reelde son kullanıcıya faydası nedir 400/800 farkı ben şu anda Togg kullanıyorum 800 v mimarisi olsa ne fayda arcın beygiri mi artacak? pil kapasitesi mi artacak? tüketim mi düşecek? nedir sadece daha hızlı elektrik verimi olacak o da veren olmayınca alanı öpeyim ata sözüne doğru gidiyor hala elindekini kullanamayan güruha reklam yapmaktan öteye geçmeyecek 1 numara Tesla bile geçmemiş belki 5/10 sene sonrasının standardını bugün ne yapayım senin mantığınla katı hal pili 1000 km menzili olmayan araçta alınmaz fiyat fayda lazım tüketiciye
Saçma sapan bir fiyat.
|
Bu arabaya bu fiyat çok yüksek, ayrıca o ilk resimdeki jant ne öyle berbat. (Farklılık yaratıcam derken içine etmek) Eskisi daha asildi.
|
Fiyatlara bak, arabanın dışını biraz alımlı yapınca kendini BMW sanmaya başladı bu pejo
|
Pahalı. Rakiperi arasında Hyundai Iqoniqler ve Tesla Model Y var. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X