Belki konuyu yanlış yere açmış olabilirim, ama size bir şey danışmak istiyorum.
Bellonadan tv koltuğu (brenda tv koltuğu) almak için bayiye gittim. Teşhirdeki ürün kumaş kaplı idi. Ben de kumaş kaplı ürün istediğimi belirttim. Arada muhabbette, satıcı buradaki bu ürünü verelim dedi, ben ısrarla teşhir ürünü istemediğimi belirttim, ve ödemesini, sıfır ürün olarak liste fiyatından yaptım.
İnternet sitelerine baktığımda, güncel ürünlerde tüm koltuklar suni deri kaplama, hiç kumaş seçeneği yok. Ürün birkaç güne gelecek, ama içime kurt düştü, acaba bana sıfır ürün diye teşhir ürünü demonte edip satarlar mı?
Şikayetvar da benzer şikayetler var. Acaba böyle bir durum olursa, tüketici hakem heyetine başvurmak gibi neler yapabiliriz. var mı böyle tecrübesi olan?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme