Şimdi Ara

Benim gibi Vodafone geçmeyi düşünenlere...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşim, ben ve oğlum Türkcell'in ilk aboneleriyiz ama Tcell'in hakim operatör kuralı yüzünden BTK zorunlu tarife cimrilikleri nedeni ile ve her ay biten internet paketlerine ek para vermekten gına geldiği için 20 küsür yıllık operatörü değiştirip TTelekom veya VFone dan birine geçmeye karar verdik. Taahhütlerimiz bu ay sonu bitiyor.

    Öncelikle RED tarifesine geçip her ikimiz de Aile indiriminden faydalanmak istedik ama bayinin dediği sadece birimize indirim oluyormuş. Bu durumda, birimiz normal bir tarife seçecez mecburen

    Konu ile ilgili VFone Forum sitesindeki sorunları okurken birkaç bayilerden kaynaklı birçok mağduriyet mesajı ve forum moderatörlerinin klasik "çözüm değil idare eden" cevaplarını okudum. Bazıları bayinin bilgisizliği, bazıları tüketicinin eksik bilgisi/bilgilendirilmesi vb kaynaklı idi. Ancak aşağıda okuduğum mesaj "VFone da müşteri hizmetleri çok kötüdür" diyenlere bile az gelir.

    Açıkçası bu mesaj hem GSM hatlarımızı, hem de Fiber interneti Vfone'a taşıyıp rahatlamayı düşünürken bana soğuk duş etkisi yaptı.

    Türkiye'de son derece agresif bir pazarlama satış politikası ile neredeyse "yoldan geçen aboneyi kolundan çekip" VF'a çağıran şirketin, müşteri memnuniyeti ile zerre kadar ilgilenmemesi garip geldi. Acaba İngiltere merkez, 100 milyonlarca dolar satış pazarlama bütçesi verdiği ve "ne pahasına olursa olsun" 2018 yılına kadar (daha önce 2016 idi) liderlik hedeflediği Türkiye pazarındaki bu durumun farkında mı?

    http://forum.vodafone.com.tr/t5/Fatural%C4%B1/Bayinin-Bilgisizli%C4%9Fine-%C4%B0stinaden-Cezay%C4%B1-%C3%87eken-Masum-M%C3%BC%C5%9Fteri/m-p/467872/highlight/true#M51154







  • Türk telekom aile paketi vardı çok uygun ona bakın
  • Teknik bir sıkıntı yaşamazsanız Müşteri hizmetlerine işiniz düşmezse Vodafone çekim kalitesi ve internet hızı iyidir amma velakin bir aksilik yaşayıp müşteri hizmetlerine işiniz düşerse allah yardımcınız olsun. :) zamanında çok uğraştığım için biliyorum resmen sinir hastası olursunuz. Hatta daha dün kardeşime paket alrken sorun yaşadık sorun hala çözülemedi. Vodafonla uğaşmaktan illallah etti Yarın hattını başka bir operatöre taşıyacak. Kısaca ücretlendirme olarak uygun bir operatördür fakat müşteri memnuniyeti sıfır ne yazıkki..
  • dasarum D kullanıcısına yanıt
    Bulunduğunuz bölgede çekim problemi yoksa avea tarifelerine bakmanizi öneririm.Avea prime klasik tarifesinde 8 gb sonrası 256 kpbs hızında sınırsız net var işinizi görür.
  • Vodafone forumda bahsettiği gibi kötü değil vodafone sistemsel sorunlar var onlarida yaza kadar çözecekler
    Vodafone forum ekibi çok yardımcı oluyorlar
    Eniştem yanlışlıkla vodafone yanımda uygulamasindan bir paket almıştı para iadesini yaptılar
    Demem o insanların belirttiği gibi kötü değil vodafone
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effect68

    Teknik bir sıkıntı yaşamazsanız Müşteri hizmetlerine işiniz düşmezse Vodafone çekim kalitesi ve internet hızı iyidir amma velakin bir aksilik yaşayıp müşteri hizmetlerine işiniz düşerse allah yardımcınız olsun. :) zamanında çok uğraştığım için biliyorum resmen sinir hastası olursunuz. Hatta daha dün kardeşime paket alrken sorun yaşadık sorun hala çözülemedi. Vodafonla uğaşmaktan illallah etti Yarın hattını başka bir operatöre taşıyacak. Kısaca ücretlendirme olarak uygun bir operatördür fakat müşteri memnuniyeti sıfır ne yazıkki..

    Hep sorun sistem sıkıntısı
    Sistem olmadığı için insanlar müşteri hizmetlerine işi çok düşüyor
    Sistemsel sorunları yaza kadar çözüyorlar o zaman sorunlar çıkmaz insanların işi müşteri hizmetleerine düşmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134

    quote:

    Orijinalden alıntı: effect68

    Teknik bir sıkıntı yaşamazsanız Müşteri hizmetlerine işiniz düşmezse Vodafone çekim kalitesi ve internet hızı iyidir amma velakin bir aksilik yaşayıp müşteri hizmetlerine işiniz düşerse allah yardımcınız olsun. :) zamanında çok uğraştığım için biliyorum resmen sinir hastası olursunuz. Hatta daha dün kardeşime paket alrken sorun yaşadık sorun hala çözülemedi. Vodafonla uğaşmaktan illallah etti Yarın hattını başka bir operatöre taşıyacak. Kısaca ücretlendirme olarak uygun bir operatördür fakat müşteri memnuniyeti sıfır ne yazıkki..

    Hep sorun sistem sıkıntısı
    Sistem olmadığı için insanlar müşteri hizmetlerine işi çok düşüyor
    Sistemsel sorunları yaza kadar çözüyorlar o zaman sorunlar çıkmaz insanların işi müşteri hizmetleerine düşmez

    Alıntıları Göster
    Vodafone dert gerçekten ailemde ne kadar Vodafone hattı varsa tarifesine göre Turkcell ve Türk Telekom firmalarına taşıdım. Turkcell böyle sıkıntılar olunca kesin çözüyor müşterisini üzmüyor Türk Telekom bazen sorun yapıyor geç dönüyor ama onlarda artık fena iş yapmıyor. Benim iki hattım var Türk Telekom ve Turkcell. Turkcell hızı çok iyiydi ama Türk Telekom evimde 5 mbit hızı geçmiyordu sitesinden kayıt açtım 10 gün deniyordu ama 15 gün geçti döndüler. Çok kullanıcı varmış yetmiyormuş bu nedenle ilave yapılacakmış dediler 1 ay kadar geçti hız şimdi 15 mbit ve üzerinde seyrediyor.

    Vodafone kullanırken müşteri hizmetlerine derdimi anlatamıyordum ve siteden bırakılan kayıtlara hep standart cevap veriyorlardı. Fazla fatura geldi uğraştım fazla kontör gitti peşine düştüm uğraştım hiç iade alamadım. Türk Telekomun sabit telefon hattında yaptığı adaletsizlikler ve insanları kendine mahkum ettiği için hiç sevmem ama Vodafone sorunları bunlarda yok, Turkcell'de hiç yok. Vodafone sözde en büyük ama insana saygısı yok insan halinden anlama gibi bir durumları yok bayileri aynı şekilde.




  • linwin L kullanıcısına yanıt
    Vf REd tarifesini özellikle yurt dışında hem konuşma, hem internet avantajı için düşünmüştüm ama yılın büyük bölümünde müşteri hizmetlerine mahkum olup sinir hastası olmaya niyetim yok.
    Sizin ve diğer forum üyelerinin benzer görüşleri sanırım beni olası bir yanlıştan kurtardı.

    Tek ümidim, 4,5G ile Nisan ayında TCell'in aklı başında tarifeler çıkartıp mevcut abonelerine önem verdiğini gösterir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Vf REd tarifesini özellikle yurt dışında hem konuşma, hem internet avantajı için düşünmüştüm ama yılın büyük bölümünde müşteri hizmetlerine mahkum olup sinir hastası olmaya niyetim yok.
    Sizin ve diğer forum üyelerinin benzer görüşleri sanırım beni olası bir yanlıştan kurtardı.

    Tek ümidim, 4,5G ile Nisan ayında TCell'in aklı başında tarifeler çıkartıp mevcut abonelerine önem verdiğini gösterir.
    Bimcell e geçin 1 ay kullanın sonra Yeni abone olarak Türkcell'e geri dönüp YENİ MÜŞTERİ avantajlarından faydalanın. Ozamana kadar 1 nisan geçmiş 4 G paket ve tarifeleri de piyasaya çıkmış olur, dilediğiniz paketi seçer yine Türkcell de devam edersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gazozen -- 18 Mart 2016; 17:57:14 >
  • Gazozen G kullanıcısına yanıt
    Böyle 1 ay ayrılıp tekrar dönünce Yeni Müşteri olunmuyor diye biliyorum, 90 gün şartı uygulanmıyor mu?

    Kampanyadan, son 90 gün içinde yeni bir bireysel faturalı hat alarak veya numarasını faturalı olarak Turkcell’e taşıyarak veya Turkcell faturasızdan, faturalı hatta geçiş yaparakTurkcell Faturalı dünyasına katılmış, 12 ay faydalanma taahhüdünde bulunan aboneler, başvuruyu takiben 12 fatura dönemi boyunca paketten 85TL yerine 49TL'ye faydalanabileceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Böyle 1 ay ayrılıp tekrar dönünce Yeni Müşteri olunmuyor diye biliyorum, 90 gün şartı uygulanmıyor mu?

    Kampanyadan, son 90 gün içinde yeni bir bireysel faturalı hat alarak veya numarasını faturalı olarak Turkcell’e taşıyarak veya Turkcell faturasızdan, faturalı hatta geçiş yaparakTurkcell Faturalı dünyasına katılmış, 12 ay faydalanma taahhüdünde bulunan aboneler, başvuruyu takiben 12 fatura dönemi boyunca paketten 85TL yerine 49TL'ye faydalanabileceklerdir.
    Son 90 gün içerisinde Türkcell e gelmiş kişiler derken , Türkcell abonelğiniz 90 günden daha kısa olmalı demiş yani yeni abone olma şartı var. 90 Günden daha eski aboneyseniz MEVCUT MÜŞTERİ oluyor ve bu paketi alamıyorsunuz. 30 günden fazla yani 30 gün 1 saat başka operatörde durup Türkcell e geçmeniz yeterli. Cümleleri dikkatli okursanız benim dediğim sonucu çıkarırsınız, Ben bunu sadece o yazılanları okuyarak demiyorum, bende sizin durumunuzdaydım Bimcell e geçtim 31 gün kaldım tekrar Türkcell e numaramı taşıdım istediğim paketi seçtim. Tecrübe konuşuyor yani :)

    EKLEME: Türkcell de 31 gün gidip gelmek yetiyor ancak Avea ve Vodafone bu süreyi 90 gün olarak belirliyor yani onlarda 91 gün başka operatörde kalman gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gazozen -- 18 Mart 2016; 19:30:54 >




  • Gazozen G kullanıcısına yanıt
    Tecrübeye her zaman saygımız var. Tüyolar için de teşekkürler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Tecrübeye her zaman saygımız var. Tüyolar için de teşekkürler :)
    Hocam Vodafone yurt dışında çok büyük operatör çok kaliteli ama ülkemizde bu kalitesi yok. Sorun olduğunda sizi insan yerine koyup derdinizi dinleyen çözüm üretmeye çalışan olmuyor. Tamam karşımızdaki maaşlı insan ve belki maaşı az işi çok ama müşteri temsilcileri de benim karşımda sorun yaşayan bir insan var işini çözmeye çalışayım demiyor. Sanki robotla konuşuyorlarmış gibi cevaplar veriyorlar. Hadi bu konu sıkıntı ama siteye sorun kaydı açıncada fark olmuyor ondada aynı sıkıntılar aynen geçerli.

    Forumda çok fazla operatör fanatiği var ama ben asla fanatiklik yapmam. Ekonomik olanına ve bana en az sorun yaşatana bakarım. Turkcell sorun olunca arkanızda duruyor biliyorsunuz ki sizi dinleyecek birileri var. Türk Telekom çok büyük şirket hantal devlet yapısından biraz kurtuldu onlarda Avea'nın olumsuz imajını silmek için artık çok ilgilenmeye başladılar. Bir sorun olsun sitesinden kayıt açın dönmeleri bazen 10 gün 15 gün sürer ama genel müdürlükten yetkili bir kişi veya onun verdiği talimatları size ileten bir kişi arar ve bilgi verir. En azından sorun müşteri temsilcisinden daha üst makamlara gitmiş uğraşılmış bilirsiniz. Ben kapsama alanıyla ilgili çok sorun girerim çünkü kapsama bu 900 mhz frekansını alana kadar iyi değildi ve mutlaka arıyorlar en azından araştırma yapan birisi oluyor yatırım olacak veya olmayacak diyor ama biliyorsunuz ki kontrol edilmiş.

    Vodafone sitesine kayıt bırakın klasik cevaplardan birini yazıyorlar. Arayayım müşterinin derdini dinleyeyim neredeyse hiç yok. Arayan olursa yine robot gibi konuşup dert dinlemeden kapatıyor. Bölge verin burada mobil internet çok kötü yazın veya kapsama sıkıntısı bırakın yine klasik cevaplar. Böyle muamele görmek benim hoşuma gitmiyor. Bu yazılanlardan sonra Vodafone fanatikleri gelip farklı şeyler yazabilir çok iyi çalışıyor dünya devi yazabilirler belki iyi niyetle yazılıyordu ama emin olun Vodafone ülke insanımıza değer vermiyor, bana değer vermeyene ben niye vereyim. Önce beni insan yerine koysunlar sonra gerekiyorsa haksız yere 10 lira fazla alsınlar sorun değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    Hocam Vodafone yurt dışında çok büyük operatör çok kaliteli ama ülkemizde bu kalitesi yok. Sorun olduğunda sizi insan yerine koyup derdinizi dinleyen çözüm üretmeye çalışan olmuyor. Tamam karşımızdaki maaşlı insan ve belki maaşı az işi çok ama müşteri temsilcileri de benim karşımda sorun yaşayan bir insan var işini çözmeye çalışayım demiyor. Sanki robotla konuşuyorlarmış gibi cevaplar veriyorlar. Hadi bu konu sıkıntı ama siteye sorun kaydı açıncada fark olmuyor ondada aynı sıkıntılar aynen geçerli.

    Forumda çok fazla operatör fanatiği var ama ben asla fanatiklik yapmam. Ekonomik olanına ve bana en az sorun yaşatana bakarım. Turkcell sorun olunca arkanızda duruyor biliyorsunuz ki sizi dinleyecek birileri var. Türk Telekom çok büyük şirket hantal devlet yapısından biraz kurtuldu onlarda Avea'nın olumsuz imajını silmek için artık çok ilgilenmeye başladılar. Bir sorun olsun sitesinden kayıt açın dönmeleri bazen 10 gün 15 gün sürer ama genel müdürlükten yetkili bir kişi veya onun verdiği talimatları size ileten bir kişi arar ve bilgi verir. En azından sorun müşteri temsilcisinden daha üst makamlara gitmiş uğraşılmış bilirsiniz. Ben kapsama alanıyla ilgili çok sorun girerim çünkü kapsama bu 900 mhz frekansını alana kadar iyi değildi ve mutlaka arıyorlar en azından araştırma yapan birisi oluyor yatırım olacak veya olmayacak diyor ama biliyorsunuz ki kontrol edilmiş.

    Vodafone sitesine kayıt bırakın klasik cevaplardan birini yazıyorlar. Arayayım müşterinin derdini dinleyeyim neredeyse hiç yok. Arayan olursa yine robot gibi konuşup dert dinlemeden kapatıyor. Bölge verin burada mobil internet çok kötü yazın veya kapsama sıkıntısı bırakın yine klasik cevaplar. Böyle muamele görmek benim hoşuma gitmiyor. Bu yazılanlardan sonra Vodafone fanatikleri gelip farklı şeyler yazabilir çok iyi çalışıyor dünya devi yazabilirler belki iyi niyetle yazılıyordu ama emin olun Vodafone ülke insanımıza değer vermiyor, bana değer vermeyene ben niye vereyim. Önce beni insan yerine koysunlar sonra gerekiyorsa haksız yere 10 lira fazla alsınlar sorun değil.
    Kesinlikle katılıyorum.

    Ben 3 operatörüde sık sık kullanan biriyim. İşim gereği çift hat taşıyorum, Şuanda biri Türkcell de diğeri Avea da. Bazen 2. hattı Vodafone a taşıyıp geri Aveaya dönüyorum, yeni gelene cazip teklifleri olduğunda bunu yapıyorum, 1. hattım uzun zamandır hep Türkcell de duruyor, çok memnunum ama 4G Tarifeleri çıktığında yeni gelene diye satış yaparlarsa yine onu da 1 ay başka operatöre taşıyıp geri döner cazip paketi alırım. Hiçbir operatörün fanatiği olmaya gerek yok, hangisi işimize geliyorsa bizim için en iyi odur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gazozen

    Kesinlikle katılıyorum.

    Ben 3 operatörüde sık sık kullanan biriyim. İşim gereği çift hat taşıyorum, Şuanda biri Türkcell de diğeri Avea da. Bazen 2. hattı Vodafone a taşıyıp geri Aveaya dönüyorum, yeni gelene cazip teklifleri olduğunda bunu yapıyorum, 1. hattım uzun zamandır hep Türkcell de duruyor, çok memnunum ama 4G Tarifeleri çıktığında yeni gelene diye satış yaparlarsa yine onu da 1 ay başka operatöre taşıyıp geri döner cazip paketi alırım. Hiçbir operatörün fanatiği olmaya gerek yok, hangisi işimize geliyorsa bizim için en iyi odur.
    Çok ilginç en çok hat taşıma vodafone'da oluyor. Ama hepsi senin benim gibi hemen başka operatöre geçiyor.
    Çok saçma paket alıyorsun iptal edemiyorsun. Kampayaları var haberdar değilsin.




  • linwin L kullanıcısına yanıt
    Fikirlerinizi açıkça ve taraf olmadan belirtmeniz benim için çok yönlendirici, bunun için teşekkür ederim.

    VF konusundaki bu olumsuzlukları çevreden epey duymuştum, hem burada sizlerin tarafsız görüşleri, hem de VF forumdaki klasik cevaplar da işin tuzu biberi oldu.
    Daha önce yazdığım gibi her 3 operatörün de 4,5G tarifelerini görüp ona göre karar vereceğim.

    Yalnız şunu tekrar sormak istiyorum, bu olumsuzluklara, Türkiye pazarında liderlik hedefleyen VF Ingiltere neden/nasıl seyirci kalıyor?
  • Gazozen G kullanıcısına yanıt
    Operatörler arası sörf konusunda tecrübeyi bulmuşken sorayım :)

    Kısa süre sonra başka bir operatöre geçildiğinde, cayma bedeli, indirim farkı vb tutarlar bize fatura ediliyor. Bu zararı sineye çekip operatör değişikliği maliyetli olmuyor mu?
    Var mı bu işin bir üfü?
  • Hayatınıza hediye 400DK + 250 SMS + 250 MB internet tanımlanmıştır mesajı geldi.Mobil veriyi açtığım gibi 11 liram gitti.Tanımlanmamış!!
    Müşteri hizmetleri, btk, forum vs... soygunu kabul etmediler

    Sıfırladım bakiyeyi trkcll e taşıyacağım.Hırsızın hizmetini bedava olsa da kullanmam artık!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Hayatınıza hediye 400DK + 250 SMS + 250 MB internet tanımlanmıştır mesajı geldi.Mobil veriyi açtığım gibi 11 liram gitti.Tanımlanmamış!!
    Müşteri hizmetleri, btk, forum vs... soygunu kabul etmediler

    Sıfırladım bakiyeyi trkcll e taşıyacağım.Hırsızın hizmetini bedava olsa da kullanmam artık!
    Faturalı hat kullananlar taşıma konusunda dikkatli olmalılar, taahhütün olmamalı, yeni fatura dönemine girmeden taşımalı. Eğer yeni fatura dönemine geçecek gibi olursa faturasız a çevirip öyle beklenmeli taşıma süreci.
    Ben çoğunlukla faturasız taşıyorum. Faturalı hat kullanmayı çok tercih etmiyorum.
  • Gazozen G kullanıcısına yanıt
    Hocam, benim durumum aşağıdaki gibi

    1. Eşimin TCell faturalı hattın kontratı 24 Martta bitiyor
    2. Benim TCell faturalı hattın kontratı 29 Nisan'da bitiyor

    a) Benim 1 aylık kontrat yüzünden eşimin 1 ay daha Faturalı ama kontratsız devam etmesini düşünüyoruz. 29 Nisan haftasında her iki hattı da kontratsız faturasız
    bir tarifeye geçmeyi planlıyoruz. Bu yöntem doğru mudur, yoksa kontratsız faturalı mı tavsiye edersiniz, veya başka bir öneriniz olabilir mi?

    b) Tekrar Tcell'e yeni müşteri olarak dönmek için en az kaç ay VFda kalmamız gerekir.
    VF Faturasızdan sonra TCell'e kontratlı faturalı mı, kontratsız faturalı mı yoksa faturasız hatta mı geçmek akılcı olur?

    Yukarıda yazdıklarım çerçevesinde her türlü alternatif öneri operatör vb açığım.

    Teşekkürler,
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.