Şimdi Ara

Benim sorunumu Allah için çözün çok çaresizim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ortalama 17 gün önce Evkurdan Hp Pavilion 15-AW008NT model bir bilgisayar aldım. Özellikleri şunlar;

    AMD A10 9600P 2.40 Ghz işlemci
    12 gb ram
    AMD Radeon R7 M440 4 GB paylaşımsız ekran kartı

    sorunum şu, ben bilgisayarı alırken ekran kartına baktığımda AMD R8 M445DX olarak görünüyordu ki amd nin r8 serisinde ekran kartı yok. Adam bana AMD nin sürücüsünü güncellersen M440 göreceksin dedi. Satın aldım. Evimde internet olmadığı için güncelleyemedim. 2 gün önce güncelledim ama ekran kartım AMD R7 M340 gösterdi. Evkur a gittim bu böyle çıktı iade etmek istiyorum ürünü dedim edemezsin bizlik bi sorun yok biz satıcıyız HP yi ara dediler. Aradım HP yi. AMD nin sayfasındaki sürücüler uyumsuz HP nin kendi sitesinden indir dediler. Model numarasını yazarak bilgisayarın gerekli olan ekran sürücüsünü indirdim ve kurdum. Bu sefer ekran kartı R8 M445DX gösterdi tekrardan. Ayıplı mal sattıklarını iddia ettim ısrarla bana M440 olduğunu söylediler. Ben bu durumda ne yapayım arkadaşlar. İnanmıyorum ben bu bilgisayarda M440 olduğuna. Lol de en düşük grafiklerde 24-29 fps alıyorum. Bilgissayarın tek yaptığı şey Solitaire ve FreeCell oynatmak birde müzik çalmak. Lütfen yardımcı olun çok çaresizim.







  • Urunun kutusunda ozelliklerin yazdigi bir etiket olmasi gerekir, eger orada R7 M440 yaziyorsa, kutusu ile birlikte HP servisine goturun ve servis fisine, urunde R7 M440 4GB ekran karti olmasi gerekiyorken baska bir model ekran karti gozukuyor diye yazdirin, sonucta size urun servisten ciktiginda vercekleri servis raporunda konu ile ilgili bilgi yazacak.

    Bu servis fisi ile birlikte Tuketici Hakem Heyetine basvuru yapip ayipli urun satilmasi sebebi ile para iadesi talep edin (Urun tanitiminda verilen bilgiler ve urunun kutusunda yazan ozelliklerin yaniltici olmasida ayipli urundur)



    Yada hic servis ile ugrasmadan direkt Tuketici Hakem Heyetine basvuru yapin. Urunun kutusunundaki etiketin resmini ve
    support.hp.com
    HP Pavilion 15-aw008nt Ürün Özellikleri | HP® Müşteri Desteği
    https://support.hp.com/tr-tr/document/c05348867
    bu linkteki urun ozelliklerini gosteren sayfanin ciktisini, aygit yoneticisinin ekran goruntusunu, radeon surucusunun ekran goruntusunu de basvuruya ekleyerek size ayipli urun satildigi gerekcesi ile basvuru yapin. Nasil olsa her durumda bilirkisi laptopu gormek isteyecek.



    Her iki durumda da sikayetci olmaniz gereken yer Evkur'dur.



    Birde sikayet sirasinda doldurdugunuz basvuru formunun resmini cekerek ve basvurunuz icin size verilen numarayida not alarak Evkura gidip ayipli mal sattiklari icin sikayet ettiginizi ve olayi uzayip karar cikmadan cozmek isterlerse once geri alip paranizi iade ettikten sonra basvuruyu geri cekebileceginizi soyleyin.



    Ben Siemens'le problem yasadigimda, THH'ne sikayet ettikten sonra onlar benim pesimde kosmaya baslamislardi, sikayetimi geri cekmem icin. Tabi Evkur'un bu konudaki tavri ne olur bilmem ama en azindan urun bedelini kesin geri alirsiniz, gecen 3-5 ayda laptopu kullanirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İmkanın varsa git iade et.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.