hem her fırsatta vitesi değiştirecez.. hemde vitesi sık değiştirmeyecez..
bunu otomatikleştirilmiş manueller yapabiliyor zaten, rampa çıkarken inatla vites küçültmeyip düz yoldada 50 ye gelinceye kadar beşleyebiliyorlar
ben de buldum mesai giris ve cikis saatlerinde otobusle gitmek ciddi bir tasarruf sağliyor
Arabaya hiç binmezse % 95 yakıt tasarrufu yapıyorsun
valla her yeşil ışıkta arabanın kıçına girip selektör yapan genelde fiesta,focus,accent veya connect araçlı, firmanın verdiği araçları kullanan şahışlar bunlara uyarsa doğrudur. benzin parasını cebinden veren herkes zaten bunlara fazlasıyla uyuyor
Bunları önerceklerine, yıllardan beri seri üretime koyamadıkları elektirkli araçları piyasaya sürsünler..
Herşeyi insan faktörüne bağlanması kolay kaçış yolu..
quote:
Orjinalden alıntı: Lazarotti
Bunları önerceklerine, yıllardan beri seri üretime koyamadıkları elektirkli araçları piyasaya sürsünler..
Herşeyi insan faktörüne bağlanması kolay kaçış yolu..
Daha dur bakalım arapların mazotları,benzinleri tüketmeden onlar bittikten sonra Abd'nin sona sakladıgı kendi petrol yatakları bitmeden icat mı çıkartırlar
10 larca kez verildi.
11 le 19 arasındada tezat var.
aslında bakılırsa normal bi insan bunların hepsini birden yapamaz ama araç filosu olan yerlerde ciddi anlamda dikkat edilirse farklar belirgin olarak görülür..
Daha önce görmüştüm teşekkürler yinede.
11 le 19 arasında tezat var demişssiniz aslında bana yanlıs anlasılmıs gibi geldi..
Sık sık vitesi buyultun diyor bu yakıt tsarrufu için etkilidir..
Ama diğerinde demek istediği galiba devir attırmak yani vites kucultmek durduk yerde..
quote:
Orjinalden alıntı: K.MARX
Dünyadaki petrol mafyası sizlere daha az yakıt yakmak icin tiyolar veriyor. Bunlar kan emicidir.Rothschild ailesi dünyada 3-4 trilyon dolara bizler sayesinde hükmediyor.
ulen binbir güçlükle araba alıcem , bide nası kullancağımı 20 maddeye bağlıcem de ona uycamda felen felen , canım ister basarım gaza , frene , saçmalık bunlar yazanların çoğununda pratikte yapılabilitesi yok
quote:
Orjinalden alıntı: serty23
ulen binbir güçlükle araba alıcem , bide nası kullancağımı 20 maddeye bağlıcem de ona uycamda felen felen , canım ister basarım gaza , frene , saçmalık bunlar yazanların çoğununda pratikte yapılabilitesi yok
hahah.. bncede ii demişsin.. ama adamlar ztn maddeleri çok tuttmuş uyabileceklerini seç beğen al onlara uy der gibi
arkadaşlar benzin tasarrufu yapmak için; 1)aracınızın motoru enjeksiyonlu olmalı değilse taktırın. 2)aracınızda tevzi makarası eksantrik mil tarafından çalıştırılır.buda motorda zorlama yapabilir. onun için elektronik ateşlemeli araba kullanın.hybritli arabalar daha ekonomiktir. 3)aracınızın karbüratöre giden benzin borusuna benzinin az gitmesi için kıskaç taktırın.ayrıca motorunuzun boğulmasını önlemiş olursunuz. 4)acil durumlar dışında yokuş aşağı giderken aracın motorunu kapatın.aracınız motor freni varsa, yani aracınız motoru çalışırken fren sistemi çalışıyorsa vazgeçin derhal fren sisteminizi değiştirin. 5)aracınızın karbüratörüne mıknatıs taktırın. 6)aracınızın hava filtresinin ucuna saç kurutma makinesinin SADECE kompresörünü yerleştirin yada siz uydurun.artı eksi kutuplarınıda aracın kontağına bağlayın.(bilgisayar fanıda olabilir) 7)yakıt katkısı olarak ASTA 3000 den ve T1 NANO TECHTEN vazgeçmeyin.(kullanma talimatlarına göre kullanın) 8)yağ katkısı olarak ASTA 3000 ,MOTOR SILK ve PROLONG ENGINE kullanın. 9)arkadaşlar özellikle MOTOR SILK ten vazgeçmeyin 10)aracınızına EKO 66 YAKIT TASARRUF CİHAZI TAKTIRIN. 11)arkadaşlar aracınıza en iyi ve en büyük şanzımanı taktırın.şanzıman yağını MOTOR SİLKLE yağlayın 12)aracınızda ultrasonic buji kullnın 13)aracınızında arkadaşlar 2000 modelden önceki arabaları almayın ,çünkü önceki arabalarda enjeksiyon ve ateşleme sistemi olmadığı için bu arabalar tam manasıyla yakıt tasarrufu yapmaz. 14)aracınıza sadece yokuş yukarı giderken benzin harcatacak bir sistem kurun
Direksiyonu çevirince kutudan pompaya oradan da motora direkt mekanik yük biner acaip çok yakar, o yüzden mütemadiyen düz gitmeye çalışın. Bot vs. giymeyin tırnaklarınızı düzenli kesin ki ayağınız ağır çekmesin çok basarsınız pedala acaip yakar. Araçta çekme halatı taşıyın rampa gördünüz mü hemen kovboy misali öndeki araca fırlatın kancayı bağlayın kendinizi, rampada çok yakar öndeki çeksin sizi o düşünsün. Eve geldiğinizde stop etmeyin çalıştırırken ilk marşta acaip çok yakar, çalışadursun belki daha az yakabilir öyle olunca. Karınız çocuğunuz haftasonu gezmek arzusunda ise maks. 50 kg olmalarını isteyin hem açlık sınırına çok yaklaşmazlar size dava açamazlar, hem de arabayı ağırlaştırıp çok yakmasına neden olmazlar. Varacağınız yere geldiğinizde park etmek için manevra yapmayın zira o esnada acaip çok yakar, olduğu yerde bırakın direkt. Bunları yapmazsanız gayet ekonomik bir sürüş ile başbaşa kalabilir, ayran olmadan tahterevana binmeye devam edebilirsiniz.
quote:
Orjinalden alıntı: ali murat
arkadaşlar benzin tasarrufu yapmak için; 1)aracınızın motoru enjeksiyonlu olmalı değilse taktırın. 2)aracınızda tevzi makarası eksantrik mil tarafından çalıştırılır.buda motorda zorlama yapabilir. onun için elektronik ateşlemeli araba kullanın.hybritli arabalar daha ekonomiktir. 3)aracınızın karbüratöre giden benzin borusuna benzinin az gitmesi için kıskaç taktırın.ayrıca motorunuzun boğulmasını önlemiş olursunuz. 4)acil durumlar dışında yokuş aşağı giderken aracın motorunu kapatın.aracınız motor freni varsa, yani aracınız motoru çalışırken fren sistemi çalışıyorsa vazgeçin derhal fren sisteminizi değiştirin. 5)aracınızın karbüratörüne mıknatıs taktırın. 6)aracınızın hava filtresinin ucuna saç kurutma makinesinin SADECE kompresörünü yerleştirin yada siz uydurun.artı eksi kutuplarınıda aracın kontağına bağlayın.(bilgisayar fanıda olabilir) 7)yakıt katkısı olarak ASTA 3000 den ve T1 NANO TECHTEN vazgeçmeyin.(kullanma talimatlarına göre kullanın) 8)yağ katkısı olarak ASTA 3000 ,MOTOR SILK ve PROLONG ENGINE kullanın. 9)arkadaşlar özellikle MOTOR SILK ten vazgeçmeyin 10)aracınızına EKO 66 YAKIT TASARRUF CİHAZI TAKTIRIN. 11)arkadaşlar aracınıza en iyi ve en büyük şanzımanı taktırın.şanzıman yağını MOTOR SİLKLE yağlayın 12)aracınızda ultrasonic buji kullnın 13)aracınızında arkadaşlar 2000 modelden önceki arabaları almayın ,çünkü önceki arabalarda enjeksiyon ve ateşleme sistemi olmadığı için bu arabalar tam manasıyla yakıt tasarrufu yapmaz. 14)aracınıza sadece yokuş yukarı giderken benzin harcatacak bir sistem kurun
muhahaha zihni sinir proceleri gibi maşşallah hele madde 14 ((: düz yolda yakmasın araba erke dönergeci taktırın kendi kendine enerji üretsin (: enjeksiyonlu araçlarda zaten yokuş aşağı inerken yüksek viteste iner gazada dokunmazsanız hiç yakıt yakmaz. en güzeli anlık yakıt durumunu gösteren araçlara sahip olmak hiç birşey bilmesen bile görünce yakıt tüketimin arttığını ayağın gazdan çekiliyor.
quote:
Orjinalden alıntı: RqJnr
Direksiyonu çevirince kutudan pompaya oradan da motora direkt mekanik yük biner acaip çok yakar, o yüzden mütemadiyen düz gitmeye çalışın. Bot vs. giymeyin tırnaklarınızı düzenli kesin ki ayağınız ağır çekmesin çok basarsınız pedala acaip yakar. Araçta çekme halatı taşıyın rampa gördünüz mü hemen kovboy misali öndeki araca fırlatın kancayı bağlayın kendinizi, rampada çok yakar öndeki çeksin sizi o düşünsün. Eve geldiğinizde stop etmeyin çalıştırırken ilk marşta acaip çok yakar, çalışadursun belki daha az yakabilir öyle olunca. Karınız çocuğunuz haftasonu gezmek arzusunda ise maks. 50 kg olmalarını isteyin hem açlık sınırına çok yaklaşmazlar size dava açamazlar, hem de arabayı ağırlaştırıp çok yakmasına neden olmazlar. Varacağınız yere geldiğinizde park etmek için manevra yapmayın zira o esnada acaip çok yakar, olduğu yerde bırakın direkt. Bunları yapmazsanız gayet ekonomik bir sürüş ile başbaşa kalabilir, ayran olmadan tahterevana binmeye devam edebilirsiniz.
İzninle bazı eklemeler ve düzeltmeler yapmak istiyorum Can.
Öncelikle far, sinyal, klima, radyo-cd çalar, çakmak, dörtlü flaşör gibi ekipmanları asla kullanmayın.