Şimdi Ara

Beyaz Eşya Yetkili Servis Çalışanına Sorularınızı Alabilirim...1,5 Yıllık Deneyim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    1,5 yıl beyaz eşya yetkilisi sevisinde çalıştım. Bu gözler çok şey gördü. Aklınıza takılan, sormak istediğiniz sorular varsa bildiğim kadarıyla yanıtlayabilirim.

    Başkalarınada yardımcı olmak adına konuyu öne çıkarabilirsiniz.



  • Yetkili servis olmadığı halde yetkili servisisiz diyen mağazalar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yetkili servisler bunlara bir tepki veremiyor mu? Ya da işlerine mi geliyor cihazlar garantiden çıktığı için?

    Dürüst cevap verebilirseniz çok sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hep merak ettigim sorudur bu

    Hangi urunlerin teshiri alinir yada alinmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyaz eşya yetkili servisine neden sormak istediğim bir soru olsun olm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yere düşen beyaz eşyaları ne yapıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre D -- 4 Mart 2020; 13:1:48 >
  • bir beyaz esyanın omru yaklasik kac yildir?
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yetkili servis olmayıp yetkili servisiz diyen sahtekarlar ne yazık ki mevcut. Yetkili servisler bu firmalara müdahale etsede adamlar yarın başka isim altında devam edebiliyor. Kanunen bir yaptırım uygulandığını görmedim. Bizler yetkili servis teknikeri olarak servise gittiğimizde ürünlerinizi yetkili servislere yaptırın diyoruz. Öneride bulunuyoruz lakin pek ciddiye alınmadığımızı düşünüyorum.

    Onlar özel servisiz deseler sorun yok. Müşteri özel servis olduğunu bilip çağırırsa sorun olmaz. Lakin ortada yalan var. Ne yazık ki bu şekilde kandırılıyor insanlar.

    Özel servislerde de kaliteli hizmet verenler mevcut ama bunu bulmak samanlıkta iğne aramak gibi...Yani ben 2. el buzdolabı motorunu sıfır diyerek takanları da gördüm.

    Ürün aldığınızda kullanma kitapçığında veya ambalaj üzerinde yetkili servis veya müşteri hizmetleri numarası yazar. O numaradan irtibat kurabilirsiniz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Neden beyaz eşya deniyor ve neden beyaz üretilmeye başlanmış ?
    siyah eşya deseydik akılda kötü şeyler mi canlanacaktı aklımda çok önemli ve ilginç sorular var.
  • Amulet kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu sorduğunuz soru çok genel bir sorudur. Bu soruya cevap verebilmek oldukça zordur. Ama illaki bir marka vermemi isterseniz ''miele'' markasını öneririm.

    Onun dışındakiler genel olarak aynı seviyede sayılabilir.

    Biz günde 23 ila 30 arası servise giderdik. Müşterilerden duyup değerlendirdiğim kadarıyla ''miele'' dışında çok kaliteli bir marka bulamadım.
  • rasputin in alive kullanıcısına yanıt
    Senin olmayabilir. Ama aklında soru işareti olan arkadaşlar mevcutmuş. cevaplara bakarak görebilirsin
  • Emre D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Benim gibi evlere, iş yerlerine teknik anlamda destek veren personeller bu sorunun cevabını bilmeye bilir.
    Biz daha çok sahada ürün arızalarıyla ilgilenir idik.

    Lakin bildiğim kadarıyla aktarayım; markadan markaya değişebilir...eğer ürün sıfır ise ve düştüğünde hasar aldıysa fabrikayla iletişime geçilir. ürün değiştirilir veya fiyatı düşük tutularak satışa sunulur. Lakin genelde hasarlı parça sökülüp değiştirilmez. Ürün fabrikaya gönderildiyse fabrika ilgilenir.
  • Muzun içinde gelen böcek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu bilgi kullanım kitapçıklarında da yer almaktadır. Beyaz eşyaların ömrü 10 yıldır. Ama 10 yıl sonra kesin bozulacak diyemeyiz. veya daha 10 yıl olmadı neden bozuldu ki de diyemiyoruz.

    Markalar genelde 10 yıldan sonra o ürüne yedek parça hizmeti vermiyor. Örneğin; siz çamaşır makinasını 11 yıldır kullanıyorsunuz. Yetkili servis çağırdığınızda bu makinanın şu parçası yok diyebilir. Stokta varsa ordan temin edilebilir.

    Lakin beyaz eşya 10 yıldan fazla kullanılıyor ise yetkili servis olarak gittiğimizde yaptırmamalarını yenisini almalarını tavsiye ederdik...çünkü zaten ömrünü tamamlamış kabul edildiği için bugün o arızayı yapsak yarın başka bir arıza çıkarıcak ve sürekli para harcamak zorunda kalırsınız diyerek tavsiye etmezdik.

    Ama şuda bir gerçek ki eski ürünler şimdiki ürünlere göre oldukça sağlamlar. bizim çamaşır makinası 20 yıllık. Bozukdukça tamirini yapıyorum. Çünkü biliyorum ki yeni makinalar o kadar sağlam olmayacak...




  • Bu sorunun cevabını bilmiyorum. Kafamda böyle ilginç bir soru olmadı :)

    Ama çok merak ediyorsanız bir beyaz eşya müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz.
  • Faydalı konu öne çıkardım ama konuyu elektronik ev aletleri bölümüne açsanız daha ciddi cevaplar alırsınız. Konu dışı malumunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden sorun bariz belli olduğu halde garanti kapsamında onarım yapmamak için kırk takla atıp normal ya da kullanıcı hatası deyip işin içinden sıyrılıyorlar.
  • Bu pekte teknikerlerle alakalı bir durum değil. Eğer fabrika yedek parçayı göndermiyorsa teknikerin yapabilceği bişey yoktur. Fabrika ise bütçe kısıtlamasından dolayı yedek parça göndermez.

    Ayrıca bazı parçalar garantiye girmez; kapı veya kapak tutamağı, buzdolabı rafları gibi...
  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Onu düşünemedim.
  • xeraw3 kullanıcısına yanıt
    Makinenin motoru 6 ayda kömür bitirdi kıvılcım atıp yanık kokusu geliyordu sargılarda yanmaya başlamıştı teknisyen bunu görmesine rağmen sorun yok deyip gitti 50 lira servis ücreti almaya kalktı.Kendim bilgisayar teknisyeniyim arızayı tespit edebilecek kapasitem var gelen servisi şikayet edip yerine başka servis talep ettim gelen servis hatayı kabul edip motoru değiştirdi buna ne demeli ?
  • xeraw3 kullanıcısına yanıt
    O arkadaş DH de her zaman sorulan matrak bir soruyu sormuş
    Bir DH li bunu anlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşterilerin en çok sorun yaşadığı beyaz eşya markaları hangileridir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trader12 -- 5 Mart 2020; 9:28:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.