< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bender B. Rodriquez -- 12 Kasım 2021; 9:47:5 > |
Beyler benim bir araba projem var fikir verir misiniz?
-
-
Linç yemeye hazırlan -
AMME HİZMETİ: Konuyu baştan sona okuyanlara yazık olmaması adına, ben okudum siz okumayın arkadaşlar. Öyle bir üfürüksel anlatım var ki, tekniker-mühendis çağırıp, bilmediği alandan argümanları sıralamış, tutarlı olacağım diye terimler yerleştirmiş. Kendize yazık etmeyin.
-
Paran varsa yapılmayacak şey yok kardeşim.
-
Uğraşma git bi tane Clio 5 1.3 tce edc al arka koltukları trimleri vs ağırlık yapacak herşeyi sök gazla söktüğün parçaları da sat proje ucuza gelir. -
Daha önce neredeydin usta. Boşa gitti 3 dk😑 -
Arkadaslar yanlis anladiniz proje degil bu. Araba yapiyoruz sifirdan bu da motoru olacak arabanin. Sonra karoseri yapacagiz. Isim falan koyariz dh ye ozgu -
-
Bi bitmediniz be , bu ülkeye cahil lazım cahill , ezanlar dinmiycek medreseler kapatılamayacak yobazlıkta boğulacağız uçuyokk gidiyeeaakkhh
-
sen dh halk kahramanısın
-
Konu hafiflemek ise arabanın koltukları yalıtımı vs çıkarırsın ralli arabası gibi
Gerisi uzun ve boş iş 3 silindir 0.9 CC motor ne yapabilirsin zaten olsa fabrikası yapar
-
Amme hizmeti için teşekkürler, vakit kaybetmedim. -
Pnömatik süpaplar onyıllardır yarış otomobillerinde ve motosikletlerde kullanılıyor. Sıralı şanzıman zaten motosiklet şanzımanıdır ve 100 yıldan fazla zamandır motosikletlerde ve artık epeydir yarış otomobillerinde de kullanılıyor. Keza elektrikli kompröserler de öyle, yıllardır bilinen ve yerine göre uygulanan teknolojiler bunlar.
Bunların nesi senin fikrin anlayamadım, açar mısın?
Mesala aynen şöyle demişsin:
"ikinci olarak sanzımanı da çıkarıyoruz. yerine tamamen kendi fikrim olan tek kavramalı yarı otomatik sıralı sanzıman koyuyoruz."
Zaten var olan bir şeye mi benim fikrim diyorsun yoksa bunu tasarladığın otomobile koymak mı kendi fikrin?
-
Konu hort olmuş. Sana bu konularda bir tek Onno Usta yardım edebilirdi, 30 sene önce olsaydı, adam yaşlandı, bıraktı.
Forumdaki genç mühendislerin yeterli iş tecrübesi olmaığı için onlardan fayda yok. Gerçek Otomative mühendisleri Almanya da, onlara da soru sorsan, cevabına kaç bin euro isterler. -
Motor olarak 2.0 ve üzeri motor kullanılması verimliliğe daha fazla katkı sağlayacaktır. -
Eğer iyi bir sponsor bulduysan yapılmayacak şey değil.
-
Anlatan AdamlaryoutubeNe Nedir?'in bu bölümünde Koenigsegg firmasının ürettiği ve standart otomobillerdeki egzantrik milini ortadan kaldırarak tamamen elektronik kontrollü Dünya'nın en yenilikçi motor teknolojisi Free Valve'i anlattık. Free Valve sisteminde pnömatik olarak çalışan sübaplar elektronik olarak kontrol ediliyor ve çok daha yüksek güçler elde edilebiliyor. Videoyu izledikten sonra beğenmeyi paylaşmayı ve kanala abone olmayı unutmayın. Sizlerin destekleri ile her geçen gün daha da büyüyeceğiz! *SOSYAL MEDYA HESAPLARI* Instagram: https://www.instagram.com/anlatanadamlar Kişisel Instagram: https://www.instagram.com/dcnkr Kişisel Instagram: https://www.instagram.com/tugberkkececioglu Kişisel Facebook: https://www.facebook.com/dogacan.kara.9 Kişisel Facebook: https://www.facebook.com/tugberk.kececioglu #koenigsegg #egzantriksizmotor #freevalvehttps://www.youtube.com/watch?v=pv9z5aVbJz8
Elektrikli turbo güç yetiremez. Yapılan en iyi elektrikli turbo nitro gibi bir şey. Yani bir kere kullanınca tekrar şarz olması gerekiyor.
Kafanda hayal ettiğin araba bu.
Doug DeMuroyoutubeCHECK OUT CARS & BIDS! https://carsandbids.com The Koenigsegg Gemera review is here! Today I'm taking you on the most thorough tour yet of the Koenigsegg Gemera, and I'll show you all the quirks and features of the Gemera -- and I'm going to show you the Gemera in detail, inside and out. Check out my Koenigsegg Gemera review! WEBSITE & MERCH! http://www.dougdemuro.com FOLLOW ME! Twitter - http://www.twitter.com/dougdemuro Instagram - http://www.instagram.com/dougdemuro Facebook - http://www.facebook.com/ddemuro DOUGSCORE CHART: https://www.dougdemuro.com/dougscorehttps://www.youtube.com/watch?v=1mPmCDS66Qc -
İçten yanmalı motorlarda firmalar halihazırda farklı teknolojiler geliştirmiş durumda...
Infiniti VC-Turbo Engine - World’s First Variable Compression Ratio Engine - YouTube
Otomobil üreticilerinin emisyondan yırtmak için geliştirdikleri küçük hacimli üç silindirli motor yerine çok daha farklı bir seçenek üzerinde çalışılabilir.
Kare pistonlu motor yaptı!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoyWalsh -- 8 Ekim 2022; 2:30:17 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
AMME HİZMETİ: Konuyu baştan sona okuyanlara yazık olmaması adına, ben okudum siz okumayın arkadaşlar. Öyle bir üfürüksel anlatım var ki, tekniker-mühendis çağırıp, bilmediği alandan argümanları sıralamış, tutarlı olacağım diye terimler yerleştirmiş. Kendize yazık etmeyin. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X