Şimdi Ara

Bilgisayar durup dururken kapandı, açılmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce salı günü TTNET kampanyasından HP G62 dizüstü bilgisayar almıştım.. Yaklaşık 30 dk önce bilgisayar kendiliğinden kapandı ve açılmıyor.. Sorun ne olabilir arkadaşlar ? 3 günlük cihaz teknik servise mi gidecek şimdi yani, aldığım yere gitsem birebir değişim yapmazlar mı acaba ? Henüz bataryasını bile takmamıştım bilgisayarın... Taş çatlasa aldığım günden beri 15-20 saat kullandım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLiM_BoY -- 16 Aralık 2010; 21:57:05 >



  • Evt en iyisi göndermek olacak.
  • Genelde anakart yanınca açılmıyor. Bir ay serviste geçebilir :s kötü olmus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FTH88

    Genelde anakart yanınca açılmıyor. Bir ay serviste geçebilir :s kötü olmus

    Yok daha neler 1ay mı? Hangi servisle karıştırdınız HP'yi maksimum 5gün.
  • TTNET bayisi değişim yapmadı. Son çare distribütör firmaya kargoladım aleti.

    O değil de, henüz 15 saat kullandığım bir cihazın onarım görecek olması canımı sıktı.. Neyse artık sağlık olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    TTNET bayisi değişim yapmadı. Son çare distribütör firmaya kargoladım aleti.

    O değil de, henüz 15 saat kullandığım bir cihazın onarım görecek olması canımı sıktı.. Neyse artık sağlık olsun.

    Arkadaş, geçmiş olsun.TTNET bayisi değişim yapamayacağını hangi mazeret öne sürerek belirtti.Ayrıca ürünü alırken yaptığınız sözleşmede değişimle ilgili maddeler var mıydı ?
    Öyle veya böyle gerçekten can sıkıcı bir durum.Dediğiniz gibi , canınız sağolsun.
  • Değişim yapamaz TTNET.Kargolama işlemini HP'yi arayarak yaptırsaydınız keşke geri dönebilir size.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    TTNET bayisi değişim yapmadı. Son çare distribütör firmaya kargoladım aleti.

    O değil de, henüz 15 saat kullandığım bir cihazın onarım görecek olması canımı sıktı.. Neyse artık sağlık olsun.

    Arkadaş, geçmiş olsun.TTNET bayisi değişim yapamayacağını hangi mazeret öne sürerek belirtti.Ayrıca ürünü alırken yaptığınız sözleşmede değişimle ilgili maddeler var mıydı ?
    Öyle veya böyle gerçekten can sıkıcı bir durum.Dediğiniz gibi , canınız sağolsun.



    sağol hocam..

    biz bayiyiz, değişim yapamayız.. firmaya gönderin onlar ilgilenir.. değişim yapabilsek bile yedek cihazımız yok vs vs vs..

    hp türkiye'yi aradım, ttnet'i aradım, değişim yapmanız gerekiyor dedim.. ttnet'in sitesinde bulunan sözleşme maddesini okudular bana.. cihaz bayiden çıktıktan sonra arızalanırsa teknik servise gidecekmiş falanmış filanmış..

    gel de anlat derdini işte.. baktım ne yapsam bi işe yaramayacak.. firmaya gönderdim ben de..


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Değişim yapamaz TTNET.Kargolama işlemini HP'yi arayarak yaptırsaydınız keşke geri dönebilir size.



    hp'yi aradım hocam.. garanti belgesinde yazan distribütör firmaya gönderebilirsiniz dedi.. distribütör firmayı aradığımda da bize gönderin, arızasına bakalım.. 2-5 iş günü içerisinde geri göndeririz dediler.. p.tesi günü kendilerinden rica edip, birebir değişim yapmalarını isteyeceğim.. 3 günlük cihazın tamir görmesi evlat acısı gibi koyuyor insana :)




  • değişim yaparlar belki cayma hakkına da sahipsin 7gün içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    değişim yaparlar belki cayma hakkına da sahipsin 7gün içinde.


    bu 7 gün olayında bir yere başvurmamız lazımda daha doğrusu olan biteni dilekçeyle yazıp bir yere veriyorduk?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tımestop


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    değişim yaparlar belki cayma hakkına da sahipsin 7gün içinde.


    bu 7 gün olayında bir yere başvurmamız lazımda daha doğrusu olan biteni dilekçeyle yazıp bir yere veriyorduk?

    Hocam, benim aklıma TSHH (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti ) geldi.Acaba bunu mu kastediyordunuz ?
  • Cayma Hakkı Madde 8- Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 7 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcı veya sağlayıcıya aittir. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen mallara ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir. Malın teslimi sözleşmeye taraf olan tüketici dışında bir kişiye yapılsa dahi tüketici cayma hakkını kullanabilir. Bu durumda satıcı malı 9 uncu maddenin dördüncü fıkrası hükmü uyarınca üçüncü kişiden teslim alır. Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz. Ayrıca tüketici, niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz. Bu Yönetmeliğin 6 ncı ve 7 nci maddesindeki koşullardan biri eksik olduğu taktirde satıcı veya sağlayıcı en geç otuz gün içerisinde eksikliği giderir. Bu durumda 7 günlük süre, söz konusu eksikliğin giderildiğine dair bilginin yazılı olarak tüketiciye ulaştırıldığı tarihten itibaren başlar. Tüketicinin ödediği bedel kısmen veya tamamen satıcı veya sağlayıcı tarafından ya da satıcı veya sağlayıcı ile kredi veren arasındaki anlaşmaya dayanılarak karşılanıyorsa, cayma hakkının kullanılması halinde, kredi sözleşmesi de hiçbir tazminat veya cezai şart tutarını ödeme yükümlülüğü söz konusu olmaksızın kendiliğinden sona erer. Ancak bunun için, cayma bildiriminin kredi verene de yazılı olarak iletilmesi gerekir.




  • bilgisayarı şarj kablosunu çıkartıp açma tuşuna uzunca basılı tutsana 10 sn kadar. Ben öle yaptım aynı sorun bende de olmuştu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    değişim yaparlar belki cayma hakkına da sahipsin 7gün içinde.



    hocam eminim cayma hakkını da sözleşmede belirtmişlerdir, para falan ister şimdi bunlar :) zaten bilgisayarı gönderdim, cayma hakkım da kalmadı


    quote:

    Orijinalden alıntı: CxCxCx

    bilgisayarı şarj kablosunu çıkartıp açma tuşuna uzunca basılı tutsana 10 sn kadar. Ben öle yaptım aynı sorun bende de olmuştu



    statik elektrik olayını diyorsun sanırım.. 10 sn değil 1000 sn basılı tuttum yine bana mısın demedi :) donanımsal bir sorun var sanırım..




  • artık bekleyeceğiz ne olacaksa.
  • umarım bire bir değişim yaparlar dostum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    hocam eminim cayma hakkını da sözleşmede belirtmişlerdir, para falan ister şimdi bunlar :) zaten bilgisayarı gönderdim, cayma hakkım da kalmadı



    Sadece 15 saat kullanılan ve arıza çıkaran notebook tamirinden para isteyeceklerini zannetmiyorum.En kısa sürede problemi çözmeleri gerekiyor.Sonucu ben de merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tımestop

    umarım bire bir değişim yaparlar dostum..



    inşallah hocam..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    hocam eminim cayma hakkını da sözleşmede belirtmişlerdir, para falan ister şimdi bunlar :) zaten bilgisayarı gönderdim, cayma hakkım da kalmadı



    Sadece 15 saat kullanılan ve arıza çıkaran notebook tamirinden para isteyeceklerini zannetmiyorum.En kısa sürede problemi çözmeleri gerekiyor.Sonucu ben de merak ediyorum.


    tamirden para istemek değil de cayma hakkından para istemek olarak yazmıştım.. sözleşme imzalanıyor falan ya, muhtemelen cayma hakkı gibi bir şeyde belirli bir miktar ödeme isterler zannediyorum ki..




  • Arkadaşlar bilgisayar geçen hafta cuma günü geldi servisten, ürün sağlam olarak sonuçlanmış. Düne kadar sorunsuz bir şekilde kullandım.. Fakat dün gece yine sorunlar başladı. Durduk yere kendini uyku moduna almaya başladı yaklaşık 1 dk aralıklarla.. Uyku modundan çıkınca windowsa giriyorum tam başka bir işlem yapacağım yine uyku moduna aldı kendini.. 15-20 defa oldu aynı şey.. Güç ayarlarından uyku modunu falan kapattım üstelik..

    Bu sabah açmaya çalıştığımda da konudaki ilk mesajımda yazdığım sorunu yaşadım, bilgisayar yine açılmıyor. Adaptör takılı, ışığı yanıyor. Ama power tuşuna basıyorum, hiçbir tepki yok bilgisayarda..

    Sorun ne olabilir acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLiM_BoY -- 4 Ocak 2011; 9:27:35 >
  • hocam biz sorunu bulsakta bu servis elemanları bi kere sorun yok dediler mi geri çeviremezsiniz.bence hakkınızı yasal yollardan arayın
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.