Şimdi Ara

Bilgisayarım Kilitleniyor Tek Çare Reset

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Servise gönderdiğim cihaz bugün elime ulaştı. Cihazın gerekli kontrolleri yapıldığı söyleniyor (!) ve cihaz bana tekrar gönderiliyor. Cihazımda sorun hala devam ediyor ve aldığıma pişman oldum. Ekranıma siyah ekran geliyor , kilitleniyor ve reset atmadığım müddetçe düzelmiyor.
    İşletim Sistemi : Windows 10
    Ram : 16 GB
    Ekran Kartı : 4 GB Nvidia GTX 960M
    İşlemci : intel i7-6700HQ

    Ekran kilitlenince hiçbir tuş yanıt vermiyor hiçbir şey yanıt vermiyor. Neler yapabilirim arkadaşar ?



  • 1- Duruma dair bir video çekip koyun.

    2- Bu linkten edinebileceğiniz Hwmonitor adlı programı indirip kurun. (bu kısmı önemli) Önce bilgisayarınızı sabah ilk açtığınızda, sonra da yüksek performans gerektiren bir uygulama çalıştırdıktan sonra olmak üzere (böyle bir program yok ise bu linkten erişebileceğiniz passmark test programını kullanabilirsiniz) iki ekran görüntüsü alıp gönderiniz.

    3- Bu linkten ulaşabileceğiniz HDTUNE adlı program ile Benchmark, Erroscan, Speedmap, Health sekmelerinin ekran görüntülerini gönderiniz. (test esnasında bilgisyarda işlem yapmayın, yapan programlar varsa geçici olarak durdurun veya kapatın).

    4- Görev yöneticinizin, Performans, performans kısmından kaynak izleyicisi bölümünün CPU, Bellek, Disk, Ağ, Genel sekmelerinin tam ekran olarak, farklı zamanlarda olmak üzere iki farklı ekran görüntülerini alıp gönderin.

    Hepsini totalde değerlendirelim.


    NOT: Power bilgisini ve problemin ne zaman, nasıl ortaya çıktığını, sizin bunu nasıl farkettiğinizi, problemden önce yaptığınız donanım veya yazılım değişikliklerine dair kısaca bilgi veriniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dopac34

    1- Duruma dair bir video çekip koyun.

    2- Bu linkten edinebileceğiniz Hwmonitor adlı programı indirip kurun. (bu kısmı önemli) Önce bilgisayarınızı sabah ilk açtığınızda, sonra da yüksek performans gerektiren bir uygulama çalıştırdıktan sonra olmak üzere (böyle bir program yok ise bu linkten erişebileceğiniz passmark test programını kullanabilirsiniz) iki ekran görüntüsü alıp gönderiniz.

    3- Bu linkten ulaşabileceğiniz HDTUNE adlı program ile Benchmark, Erroscan, Speedmap, Health sekmelerinin ekran görüntülerini gönderiniz. (test esnasında bilgisyarda işlem yapmayın, yapan programlar varsa geçici olarak durdurun veya kapatın).

    4- Görev yöneticinizin, Performans, performans kısmından kaynak izleyicisi bölümünün CPU, Bellek, Disk, Ağ, Genel sekmelerinin tam ekran olarak, farklı zamanlarda olmak üzere iki farklı ekran görüntülerini alıp gönderin.

    Hepsini totalde değerlendirelim.


    NOT: Power bilgisini ve problemin ne zaman, nasıl ortaya çıktığını, sizin bunu nasıl farkettiğinizi, problemden önce yaptığınız donanım veya yazılım değişikliklerine dair kısaca bilgi veriniz.

    Hocam bilgisayarı tekrar servise gönderdim , bilgisayar gelince dediğiniz testleri yapıp yükleyim.




  • sorun çözülürse çözümünü de yazın aynı problemi yaşayan arkadaşlara yardımcı olsun
  • Ram bellek testi yapmanızı öneririm.
  • Tamam dostlar hepinize cok tesekkur ediyorum servisten gelince hepsini yapacagim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam dostlar hepinize cok tesekkur ediyorum servisten gelince hepsini yapacagim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dopac34

    1- Duruma dair bir video çekip koyun.

    2- Bu linkten edinebileceğiniz Hwmonitor adlı programı indirip kurun. (bu kısmı önemli) Önce bilgisayarınızı sabah ilk açtığınızda, sonra da yüksek performans gerektiren bir uygulama çalıştırdıktan sonra olmak üzere (böyle bir program yok ise bu linkten erişebileceğiniz passmark test programını kullanabilirsiniz) iki ekran görüntüsü alıp gönderiniz.

    3- Bu linkten ulaşabileceğiniz HDTUNE adlı program ile Benchmark, Erroscan, Speedmap, Health sekmelerinin ekran görüntülerini gönderiniz. (test esnasında bilgisyarda işlem yapmayın, yapan programlar varsa geçici olarak durdurun veya kapatın).

    4- Görev yöneticinizin, Performans, performans kısmından kaynak izleyicisi bölümünün CPU, Bellek, Disk, Ağ, Genel sekmelerinin tam ekran olarak, farklı zamanlarda olmak üzere iki farklı ekran görüntülerini alıp gönderin.

    Hepsini totalde değerlendirelim.


    NOT: Power bilgisini ve problemin ne zaman, nasıl ortaya çıktığını, sizin bunu nasıl farkettiğinizi, problemden önce yaptığınız donanım veya yazılım değişikliklerine dair kısaca bilgi veriniz.

    Merhabalar hocam cihaza bugün servisten geldi yine aynı hatayı aldım. Dediğiniz testleri yaptım hepsi aşağıdaki linkte bulunmakta. Bu arada bilgisayarı yüksek performans gerektiren uygulama olarak pes 2016 , hitman absolution , photoshop cs6 hepsi açık bir test yaptım. Şimdiden teşekkür ederim.
    https://yadi.sk/d/S9MEzI-ptgph6




  • Memtest ile ram bellek testi yapın
  • Ne zamandır aklımda cevap yazmak ama bir türlü vakit ayırıp yazamıyorum kusura bakmayın. Öncelikle teknik servisin uzaktan yardım edecek birine kıyaslanamaycak bir başarımı olduğunu belirtmek gerekir. Pek tabii ki teknik servislerin çözüm getirimeyip bu tür forumlarda çözüm bulanlarda her zaman var olacaktır. Burada ki sıkıntı bizim bilgisayarı elimizle tutup istediğimiz testleri ve kontrolü yapamıyor oluşumuzdan kaynaklanıyor. Bir de teknik servislerin elinde bulunan teknik ekipmanların var olmayışından tabiki. Bu nokta da sizin kötü bir performans sergilediğinizi üzülerek söylemek gerekiyor. Herkes mükemmel bir test yapmak durumunda değil ki, bu işler teknik yönü ağır basan yollara açıldığı için belirli bir zorluk içeriyorlar. Demem o ki suşlamak baabında değil sözlerim, lakin elimize alıp, dilediğimiz gibi inceleyemediğimiz bir cihazı çözmek için olması gerektiği gibi yapılmayan testlerden daha fazlası gerekir maalesef. Keşke yardım edebilmek adına elden gelen daha çok şey olsaydı. Teknik manada olmasa da hukuki manada belki işinize yararyabilir. Son bir yıl içerisinde aynı arızayı üçden fazla göstermesi neticesin de cihazı birebir değişim veya para iadesi hakkınız doğar. Sıkıntınız farazi bir durum değil, videosu ile ıspatlanabiliyorda. Gerekir ise daha düzgün ve uzun bir video çekip, ısrarl cihazınızı teknik servisie gönderin. 4. Arıza da cihaz için para iadesi seçeneğini istediğinizi belirten bir yazı ile iller de valilik de, ilçeler de kaymakamlık bünyesinde bulunan tüketici hakları masasına başvurun. Zaten onlar size gerekli yönlendirmeyi yapacaklardır. Geçmiş olsun, kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dopac34

    Ne zamandır aklımda cevap yazmak ama bir türlü vakit ayırıp yazamıyorum kusura bakmayın. Öncelikle teknik servisin uzaktan yardım edecek birine kıyaslanamaycak bir başarımı olduğunu belirtmek gerekir. Pek tabii ki teknik servislerin çözüm getirimeyip bu tür forumlarda çözüm bulanlarda her zaman var olacaktır. Burada ki sıkıntı bizim bilgisayarı elimizle tutup istediğimiz testleri ve kontrolü yapamıyor oluşumuzdan kaynaklanıyor. Bir de teknik servislerin elinde bulunan teknik ekipmanların var olmayışından tabiki. Bu nokta da sizin kötü bir performans sergilediğinizi üzülerek söylemek gerekiyor. Herkes mükemmel bir test yapmak durumunda değil ki, bu işler teknik yönü ağır basan yollara açıldığı için belirli bir zorluk içeriyorlar. Demem o ki suşlamak baabında değil sözlerim, lakin elimize alıp, dilediğimiz gibi inceleyemediğimiz bir cihazı çözmek için olması gerektiği gibi yapılmayan testlerden daha fazlası gerekir maalesef. Keşke yardım edebilmek adına elden gelen daha çok şey olsaydı. Teknik manada olmasa da hukuki manada belki işinize yararyabilir. Son bir yıl içerisinde aynı arızayı üçden fazla göstermesi neticesin de cihazı birebir değişim veya para iadesi hakkınız doğar. Sıkıntınız farazi bir durum değil, videosu ile ıspatlanabiliyorda. Gerekir ise daha düzgün ve uzun bir video çekip, ısrarl cihazınızı teknik servisie gönderin. 4. Arıza da cihaz için para iadesi seçeneğini istediğinizi belirten bir yazı ile iller de valilik de, ilçeler de kaymakamlık bünyesinde bulunan tüketici hakları masasına başvurun. Zaten onlar size gerekli yönlendirmeyi yapacaklardır. Geçmiş olsun, kolay gelsin.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim, gerekli kanıtlar sonucu değişimi kabul ettiler yeni cihazdan yazıyorum şu an sorun kalmadı :)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.