Şimdi Ara

BiM'de satılacak olan akü takviye cihazı hakkında (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
2
Favori
50.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BIM in sahibi latif topbaşın yolsuzluk be rüşvet operasyonunda yediği haltlardan sonra BIM e güvenmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidivar

    Mustafa Candaş'ın göndermiş olduğu toplam 5 mesajın tamamının bu konuyla ilgil olması senin dediğinde (ithalatçısı geldi, kaçın) haklı olma ihtimalin olduğunu düşündürmüyor değil. Ancak, araca verilecek 30 voltluk elektrik enerjisinin araç donanımına zarar verme ihtimali bana göre çok fazla değil. Bu nedenle ben de yarın iş dönüşünde aracın dörtlülerini ve farlarını 5-10 dakika yakıp, aküyü bitirdikten sonra bu aygıtla şarj edip çalıştırmayı deneyeceğim. Kimse doğru dürüst bir şey yazmıyor, hiç kimse 30 volt enerjinin aracın elektronik donanımına zarar verip vermeyeceği konusunda kesin bir fikri yok, herkes işkembeden atıyor, ya tutarsa diye bir şeyler yazıyor.
    Şarjı başlatmadan önce anahtarı sadece teybi çalıştıran ve çakmaklığa enerji veren (aracın gösterge panelindeki ışıkları yakmayan) konuma (çeyrek) çevirerek işlemi başlatacağım.
    Sonucunu da yarın akşam buraya yazarım. Kim ne yapacağına buna göre karar verir o zaman.



    Yapılmışı var


    http://www.kfvs12.com/story/18778460/does-it-work-wednesday-jump-up-jumpstarter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 16 Ocak 2014; 11:42:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    arkadaşlar, bu sabah bu ürünü kullandım, ve gönül rahatlığıyla gidin alın diyorum. dün eşim , arabanın iç aydınlatmasını açık bırakmış, bu sabah otoparka indim ve marşı çevirdiğimde kötü sonla karşılaştım:) akü tam olarak bitmemişti, farlar yanıyordu mesela, ama aküde kalan güç marş motorunu çeviremiyordu. aracım 2009 honda jazz i-shift, yani otomatik vitesli bir araç, vurdurarak çalıştırma şansım yoktu. daha sonra aklıma, bimin camında gördüğüm reklam afişi geldi. evimin karşısındaki bim e bi koşu gidip aldım. 20 dk takılı kaldı çakmaklıkta, ve akü marş motorunu çevirecek kadar doldu. 25 liralık bir şey için boyundan büyük iş başardı anlayacağınız.. sorusu olan varsa sorsun, kullanımını da detaylı anlatabilirim.


    o bekledigin 25 dakikada akü biraz toparlamış.. o sebeple marş basmış :)) bu meşhur aleti araştırdım.. çöp.. ( bence )




  • öncelikle ürünün ithalatçısı değilim, bim'in faydasına konuşmayı tercih edecek biriside değilim, çünkü mağazanın kurucuları zaten benim görüşlerime ters kişiler, o yüzden bu saçma sapan yorumlarla buraları meşgul eden arkadaşları kınıyorum. burada aletin işe yarayıp yaramadığını soran arkadaşlara cevaben tecrübemi aktardım sadece. ben bu ürünün aküyü tamamiyle şarj ettiğini öne sürmedim, sadece marş basacak kadar şarj etti, önemli olanda marşın basması değil mi zaten.
  • hayır insana yalan atıyor muamelesi yapmanızda ayrı bişey. pişman oluyor insan neden 25 dklık bi vidyo kaydı yapmadım diye. buralarda boş konuşmayın, aldık denedik, bi faydası olur belki diye de tecrübemizi paylaştık. he çok merak ediyorsan onuda söyliyim, üniversitede öğretim üyesiyim, akü ithalatıyla uğraşmıyorum
  • bir şey daha, başkalarının yazdıklarına yorum yapmadan evvel, ne yazdığını lütfen iyi okuyun. ben bitik bir aküyü şarj etti demeddim. aracın aküsü tam bitik değildi, hatta farlar yanıyordu, sadece aküde kalan voltaj marş motorunu çevirmeye yetmiyordu. bu cihaz, bir miktar besledikten sonra marş motorunu çevirebildi akü. teknik olarak yapılış amacını yerine getirmiş oldu.
  • gidivar G kullanıcısına yanıt
    dostum zaten üyelik başlatma sebebim bu konuda sorulan sorulara cevap vermekti, sorsan söylerdim zaten :)
  • maestro35 kullanıcısına yanıt
    yaklaşık 20 saat iç aydınlatma açık kaldıktan sonra araca bindim, bindikten sonra yaklaşık 10 defa marşı çevirdim...akünün durumunu öğrenmek için bir süre farları açık tuttum. yani aküye kendini toparlayacak zaman tanımadım açıkçası. aleti taktıktan 10 dk sonra marşı çevirdim, işe yaramadı. bi 15 dk daha bekledim, 25. dakikada marş bastı. siz neye inanırsınız bilmem ama ben bu cihaz sayesinde marşın bastığına inanıyorum. bagajımda da yer etti artık kendisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    yaklaşık 20 saat iç aydınlatma açık kaldıktan sonra araca bindim, bindikten sonra yaklaşık 10 defa marşı çevirdim...akünün durumunu öğrenmek için bir süre farları açık tuttum. yani aküye kendini toparlayacak zaman tanımadım açıkçası. aleti taktıktan 10 dk sonra marşı çevirdim, işe yaramadı. bi 15 dk daha bekledim, 25. dakikada marş bastı. siz neye inanırsınız bilmem ama ben bu cihaz sayesinde marşın bastığına inanıyorum. bagajımda da yer etti artık kendisi.


    güle güle kullanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidivar

    Mustafa Candaş'ın göndermiş olduğu toplam 5 mesajın tamamının bu konuyla ilgil olması senin dediğinde (ithalatçısı geldi, kaçın) haklı olma ihtimalin olduğunu düşündürmüyor değil. Ancak, araca verilecek 30 voltluk elektrik enerjisinin araç donanımına zarar verme ihtimali bana göre çok fazla değil. Bu nedenle ben de yarın iş dönüşünde aracın dörtlülerini ve farlarını 5-10 dakika yakıp, aküyü bitirdikten sonra bu aygıtla şarj edip çalıştırmayı deneyeceğim. Kimse doğru dürüst bir şey yazmıyor, hiç kimse 30 volt enerjinin aracın elektronik donanımına zarar verip vermeyeceği konusunda kesin bir fikri yok, herkes işkembeden atıyor, ya tutarsa diye bir şeyler yazıyor.
    Şarjı başlatmadan önce anahtarı sadece teybi çalıştıran ve çakmaklığa enerji veren (aracın gösterge panelindeki ışıkları yakmayan) konuma (çeyrek) çevirerek işlemi başlatacağım.
    Sonucunu da yarın akşam buraya yazarım. Kim ne yapacağına buna göre karar verir o zaman.


    Aracın elektrik donanımına şöyle zarar verir:

    Normalde o zımbırtının fişini kontak açıkken çakmaklığa soktuğunuzda pillerin voltajı 12v seviyesine düşer (voltaj çöker yani) ve böylece zarar vermez..

    Fakat !!!

    Kontak kapalıyken onu çakmağa taktığınızda, çakmak soketi ile akü arasında herhangi bir bağ olmayacağı için voltaj çökmez, yani 30v olarak kalır..
    Çakmak ile aynı sigortaya bağlı olan her ne varsa (*) 30 voltluk gerilime maruz kalır ve bozulabilir..

    (*)= Motorlu taşıtlarda her şeyin sigortası ayrı değildir, grup gruptur.. Mesela çakmağınızla göstergeleriniz aynı sigortaya bağlı ise bu aleti takınca göstergelerinize elveda deyin..

    Edit:
    @mustafa candaş, "25 dakika bekleyince şarj etti" demişsiniz.
    Biz de akü marşı döndüremeyecek kadar zayıfladığı zaman 15-20 dakika bekleriz.. Bu sürenin ardından genelde akü biraz toparlanmış olur ve marşı çevirir. Bu çok bilinen bir yöntemdir.

    Ben anlattıklarınıza inanıyorum, lakin bu cihazın başarısı değil.. Olaylar öyle denk gelmiş ki, sizin yaşadığınızı kim yaşasa, cihazın işe yaradığına inanırdı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 17 Ocak 2014; 14:57:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu tesadüfen gördüm.

    Birçok arkadaş bu cihaz hakkında peşin hükümlü olmuş, yazık.

    Arkadaşlar aracın marş pozisyonunda 100 amperin üzerine çıktığı doğru ancak bu cihaz ne çalıştırmak için nede aküyü şarj etmek için tasarlanmamış, sadece aküyü hızlıca kendine getirmek üzere kısa bir şarj amacıyla tasarlanmış.

    Standart batarya şarj işlemi genelde şarj edilecek bataryanın %10'u kadar akım ile 10 satte yapılır. Yani 60 amperlik bir akü şarjı için 10 saat boyunca aküye 6 amper akıtılarak yapılır. %5 yani 3 amper ile de şarj edilebilir. burada cihazında yaptığı şey aküye doğru 15-20 dk. boyunca (tahminen) 2-3 amper civarı bir enerji akıtmak. bu işlemde akünüzün 2-3 kez marşa basacak kadar kendine gelmesini sağlayacaktır. Eski oto elektrikçiler bilirler, akü zayıfladıysa marşa basmadan evvel 3-5 kez sellektor yaparak akünün uyanmasını denemekte fayda vardır. bu cihazında bulunan enerji aküyü %5 bile kendine getirse akünüzün birkaç kez marşa basmasına yetecektir.

    Size başka bir örnek vereyim. 2007 model grande punto sahibiyim. aracımda geçen gün laptop ta fiatecu ile birşeyler yapıyordum. laptopun bataryası bitti bende bagajdan 12-220v inverteri çıkartarak işime devam ettim. kafam üzerinde çalıştığım cihazda olduğundan aracın aküsünün biteceği aklıma gelmedi. nitekim işim bitince marşa bastığımda akünün bittiğini fark ettim. yarım saat sonra bir ümitle tekrar denedim yine yok.... bilenler bilir, rgb ledleri sürmek için 15v max.5 amper verebilen bir adaptör var. onun uçlarını 2x0.75 kablo ile 15-20 metre uzattım ve camdan çıkartarak akünün kutup başlarına bağladım. ve 20 dakika sonra kabloları söküp marşa bastığımda aracım çalışmış oldu. ardında çıkıp yüksek devirde biraz tur attım ve akümde şarj olmuş oldu. elimde bu cihazdan olsaydı bu kadar da uğraşmazdım.

    Aküm hala orjinal, 2007 yılında takılmış olan akü dolayısı ile pek güvenmiyorum. bu nedenle maslak sanayiide elektrikçi arkadaşımın dükkanında teste soktuk. akünü hala çok iyi olduğunu söyledi ancak ben yinede geçen yaz ki piknikte çocuklar teybi falan açıp aküyü bitirirlerse dağın başında kalmayalım diye kutup başını sökmüştüm. bugün konuyu görünce hemen koşup bir tane de ben alıp bagaja attım. artık ne sebeple olursa olsun içim rahat. bence sizde kaçırmayın.

    bu arada fikir danışmak için açılan bir konuya, yorum yazan birinin mesaj sayısına bakarak art niyet aramak ne kadar doğru birkez daha düşünmek lazım. sonuçta gelecek tüm yorumları eski üyelerden bekleyecek değiliz değilmi ? arkadaş üşenmemiş oturup üye olup birde yorum yazmış, ben kendisine teşekkür ediyorum.

    eğer benimde aldığıma ikna olmadıysanız buyrun aşağıda resmi ve fişi, yazdıklarıma ikna olmadıysanız forumumuzun elektronik kısmı var, oraya beklerim.

    herkese saygılar...

     BiM'de satılacak olan akü takviye cihazı hakkında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    hayır insana yalan atıyor muamelesi yapmanızda ayrı bişey. pişman oluyor insan neden 25 dklık bi vidyo kaydı yapmadım diye. buralarda boş konuşmayın, aldık denedik, bi faydası olur belki diye de tecrübemizi paylaştık. he çok merak ediyorsan onuda söyliyim, üniversitede öğretim üyesiyim, akü ithalatıyla uğraşmıyorum

    Boş konuşan sizsiniz. Paylaştığım videoda cihazın işe yaramadığı deneyle açıkça ortaya konmuş. Bu ürün Amerika Birleşik Devletlerinde de TV'lerde reklam edilmiş, pazarlanmış. Birileri de bu aracın acil durumlarda aküyü şarj edip aracı çalıştırmadığını ispatlamış. Oralarda Ticari hukuk var, öyle ürün işe yaramıyor sakın almayın diye video yapıp siteye koydurmazlar. Kimse de çalışan ürüne bu muameleyi yapmaya cesaret edemez. Çünkü karalama olur.

    Akademisyen olmanız da bir şeyi değiştirmez. Buralarda yakıt tasarruf cihazlarını öven ne akademisyenler gördük. Akademisyen birisinin literatür araştırma becerisi yüksek olur.

    20 adet AAA size yani ince kalem pilin, 30V 0.6Ah gücünde bir bataryaya eşit olduğunu, otomobil akülerinin marş basma kapasitelerinin ise asgari 12V 300A olduğunu da 3 dakikada internet dünyasından öğrenebilirsiniz.


    Aracınızda akü gerilimi belli gerilimin altına düştüğünde aracın tüm elektrik sistemini kesen bir röle varsa, bu cihaz ancak o rölenin devreye gireceği kadar gerilimi yükseltmiş olabilir. Akünün genel toparlanması ile bu fayda birleşmiş olabilir. Bunun sizin şansızın olduğunu da düşünmelisiniz.

    Biz de burada tartışmak için bulunmuyoruz. Ben bu ülkenin vatandaşı bir mühendis olarak bu ürünün ülkemize sokulmuş olmasından ve satılıyor olmasından bile utanç duyarım. Bizim burada sesimizin gitmediği birileri bu cihaza umut bağlarsa, kıt kanaat geçindiği parasının 1 kuruşunu bile bu saçmalığa verirse ben bundan üzüntü duyarım.

    75TL 'ye X marka 12V 60Ah akü alınabiliyorken bu saçmalığa 30 TL verip, fayda da görülmeyeceğini anlatmaya çalışıyoruz. Tıpkı linkini verdiğim Amerikan web sitesindeki gibi.

    http://www.kfvs12.com/story/18778460/does-it-work-wednesday-jump-up-jumpstarter




  • tyilgin1 kullanıcısına yanıt
    Sayın tyilgin1,
    Üyeleri forumun elektronik kısmına davet eden birinin, dandik kalem pillerin aküyü % 5 şarj edebileceğine inanması biraz tezat oluşturmuş.. (ki % 5 şarjın da işe yaramayacağına adım gibi eminim)

    Piknik gibi yerlerde kontak kapalıyken teyp dinlemek isteyen arkadaşlara 25-30 liraya 12v 7 Ah akü alıp bir çakmak fişi yardımıyla çakmağa takmalarını öneririm..

    Kontak kapalı olduğu için aracın aküsü bitmeyecek..
    Taktığımız akü de 12v olduğu için aracın elektronik aksamı zarar görmeyecek..
    Aynı çakmak girişinden gayet güvenli ve pratik bir şekilde hem şarj hem deşarj yapılabilecek..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    Bak güzel kardesim. Forumlarin amaci insanlarin birbirlerine tecrubelerini aktarmasidir, ve aktarilan tecrubelerin arasindan hangisi dogru hangisi yanlois tartisiriz , karar veririz. Ben bu konu ile ilgili tecrubemi ve dogru olduguna inandigim seyi aktaririm, sen bunun mumkun olabilecegini veya olamayacagini bana anlatirsan basimin uzerinde yerin var muhendis kardesim. Ama benim tecrubemi okuduktan sonra "urunun ithalatcisi geldi" dersen, benim icin sadece bos konusan birisindir. Ben akademisyen oldugumu soylerken, bu islerden anlarim demek istemedim, sadece aku takviye cihazi ithalatiyla uzaktan yakindan ilgim olmadigini aciklamaya calistim. Bu forumlarda insanlari birseylerle suclamayi birakin artik, birakin da sadece dogruyu yanlisi, faydaliyi konusalim. Muhendis kardesim, umarim anlamissindir demek istedigimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    şahsen takviyenin çakmaklık üzerinden olacağını tahmin ediyorum ve bu da beni dehşete düşürüyor
    12v max 10A lik çakmaklıktan 12v min. 47Ah luk aküyü şarj etmek ne kadar uzun sürer düşünemiyorum.
    fotodaki incecik kabloların o kadar yüksek akımı kaldırması mucize olur
    son olarak 30v ne alaka hala çözemedim


    tek kelime






  • Arkadaşlar, yarın gündüz gözüyle aküyü bitirip, akü takviye cihazıyla 15-20 dakika şarj edip denemeyi tamamlayacağım. Bu denemenin sonucu açıklandıktan sonra lütfen bu tartışma sona ersin. Kırıcı olmaya gerek yok. Benim korkum elektronik donanıma zarar verme ihtimaliydi. Arkadaşlar kontak açıldıktan sonra gerilimin 12 volta düşeceğini bu nedenle elektronik donanımın zarar görmeyeceğini açıkladıklarına göre, gönül rahatlığıyla test edebilirim.
    Hemen şunu belirteyim ben bu aygıttan aküyü tamamen şarj etmesini zaten beklemiyorum, aküyü toparlayıp marşa basmasına yardımcı olsun yeterli. Hani şu bekleyen akünün kendini toparlayacağı hususunu test etmek için akünün şarjını bitirdikten sonra 15-20 dakika bekleyip tekrar marşa basmayı deneyeceğim, (eğer çalışırsa akünün tamamen bitmesi için farları bir süreliğine daha yakıp, tamamen bittiğinden emin olup, bu aygıtı öyle test edeceğim -Tesadüfen oldu ya da akünün kendisini toparlamasına denk geldi gibi iddiaları da böylece devre dışı bırakmış olacağım) marşa bastığımda araç çalışmazsa bu durumda bu aygıtı takıp 15-20 dakika şarj etmesini bekleyip, aracı çalıştırmayı deneyerek testi tamamlayacağım.
    Yarın görüşmek üzere.

    Not: Bu arada bu aygıtın adının akü takviye cihazı olmasına aldanıp, araçtan araca takviye kablosuyla yapıldığı gibi takviye yapan bir aygıt olduğunu sananları da uyarayım. Bu aygıt direkt çakmaklıktan araca bağlanıp aracı çakmaklıktan çalıqştıran bir takviye aygıtı olarak değil, aküyü kendisini toparlayıp marşa basmasına yardımcı olacak kadar şarj etmeye yarayan bir aygıt olarak tanıtılmaktadır. Lütfen bu ayrıma dikkat edelim. Bu nedenle 30 volt enerjinin yaratacağı en fazla 2-3 amperlik gerilimle kabloların eriyeceği fikri tamamen geçersizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Sayın tyilgin1,
    Üyeleri forumun elektronik kısmına davet eden birinin, dandik kalem pillerin aküyü % 5 şarj edebileceğine inanması biraz tezat oluşturmuş.. (ki % 5 şarjın da işe yaramayacağına adım gibi eminim)

    Piknik gibi yerlerde kontak kapalıyken teyp dinlemek isteyen arkadaşlara 25-30 liraya 12v 7 Ah akü alıp bir çakmak fişi yardımıyla çakmağa takmalarını öneririm..

    Kontak kapalı olduğu için aracın aküsü bitmeyecek..
    Taktığımız akü de 12v olduğu için aracın elektronik aksamı zarar görmeyecek..
    Aynı çakmak girişinden gayet güvenli ve pratik bir şekilde hem şarj hem deşarj yapılabilecek..



    Akünün %5 şarj olacağı cümlesini deyim yerinde ise bu işten anlamayanlar için yazmıştım. konudan biraz anlayanlar için akünün şarj olmayacağını ilk pararafta belirtmiştim. sanırım sen anlayabileceğin paragrafı okumuşsun, normaldir.

    Elektrik, elektronik denen meretle kaç yıldır tanışıyorsun bilmiyorum ancak ben kendisiyle 23 yıldır çalıştığım için o dandik pillerin uygun kombinasyonla akü plakalarını kısa bir süreliğine kendine getirebildiğini bilirim.

    Ben sözlerimin arkasındayım, hatta istanbuldaysan aracını çaıştırmayacak kadar akünü deşarj ettikten sona ve istediğin kadar bekleyerek kendi kendine akünün toparlayıp çalıştıramayacağını kabul ettikten sonra kendi akün ve bu bimden adığım cihazla aracını yarım satte çalıştırabileceğime bahse varım, bahis konusunda da anahtarına kadar giderim. öyle şehir efsanelerini falan bırakın artık.

    diğer taraftanda başka bir akradaş "12v max 10A lik çakmaklıktan 12v min. 47Ah luk aküyü şarj etmek ne kadar uzun sürer düşünemiyorum." cevabına tek kelime demiş. burası forum ve anladığım kadarıyla herkes aklına geleni yazıyor.

    polemikler bitmeyeceği için bir daha bu başlığa girmeyi düşünmüyorum. eğer sözünün arkasındaysan ciddi bir iddia karşığında bu testi yapmak için pm atabilirsin.....

    herkese saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyilgin1

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Sayın tyilgin1,
    Üyeleri forumun elektronik kısmına davet eden birinin, dandik kalem pillerin aküyü % 5 şarj edebileceğine inanması biraz tezat oluşturmuş.. (ki % 5 şarjın da işe yaramayacağına adım gibi eminim)

    Piknik gibi yerlerde kontak kapalıyken teyp dinlemek isteyen arkadaşlara 25-30 liraya 12v 7 Ah akü alıp bir çakmak fişi yardımıyla çakmağa takmalarını öneririm..

    Kontak kapalı olduğu için aracın aküsü bitmeyecek..
    Taktığımız akü de 12v olduğu için aracın elektronik aksamı zarar görmeyecek..
    Aynı çakmak girişinden gayet güvenli ve pratik bir şekilde hem şarj hem deşarj yapılabilecek..



    Akünün %5 şarj olacağı cümlesini deyim yerinde ise bu işten anlamayanlar için yazmıştım. konudan biraz anlayanlar için akünün şarj olmayacağını ilk pararafta belirtmiştim. sanırım sen anlayabileceğin paragrafı okumuşsun, normaldir.

    Elektrik, elektronik denen meretle kaç yıldır tanışıyorsun bilmiyorum ancak ben kendisiyle 23 yıldır çalıştığım için o dandik pillerin uygun kombinasyonla akü plakalarını kısa bir süreliğine kendine getirebildiğini bilirim.

    Ben sözlerimin arkasındayım, hatta istanbuldaysan aracını çaıştırmayacak kadar akünü deşarj ettikten sona ve istediğin kadar bekleyerek kendi kendine akünün toparlayıp çalıştıramayacağını kabul ettikten sonra kendi akün ve bu bimden adığım cihazla aracını yarım satte çalıştırabileceğime bahse varım, bahis konusunda da anahtarına kadar giderim. öyle şehir efsanelerini falan bırakın artık.

    diğer taraftanda başka bir akradaş "12v max 10A lik çakmaklıktan 12v min. 47Ah luk aküyü şarj etmek ne kadar uzun sürer düşünemiyorum." cevabına tek kelime demiş. burası forum ve anladığım kadarıyla herkes aklına geleni yazıyor.

    polemikler bitmeyeceği için bir daha bu başlığa girmeyi düşünmüyorum. eğer sözünün arkasındaysan ciddi bir iddia karşığında bu testi yapmak için pm atabilirsin.....

    herkese saygılar...

    Daha ilk paragrafta zekama laf eden adamla neyi tartışayım?

    Sidik yarıştırıyorsak ben de 18-20 yıldır bu işin içindeyim.. Yeri geldiğinde ar-ge mühendislerinin çözemediği sorunları çözmüş, yeri geldiğinde emekli olmak üzere olan amcalara "boynuz kulağı geçer" lafını ispatlamış biriyim..
    Fakat, yeri geldiğinde de "liseli stajyerlerden" öğrendiğim şeyler oldu..Asla "benim şu kadar yıl tecrübem var, senden mi öğreneceğim" düşünce yapısında olmadım..

    Bu arada aracıma bu uyduruk aleti asla takmam.. Size "placebo cihazı"nızla mutluluklar dilerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 18 Ocak 2014; 8:22:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    Bak güzel kardesim. Forumlarin amaci insanlarin birbirlerine tecrubelerini aktarmasidir, ve aktarilan tecrubelerin arasindan hangisi dogru hangisi yanlois tartisiriz , karar veririz. Ben bu konu ile ilgili tecrubemi ve dogru olduguna inandigim seyi aktaririm, sen bunun mumkun olabilecegini veya olamayacagini bana anlatirsan basimin uzerinde yerin var muhendis kardesim. Ama benim tecrubemi okuduktan sonra "urunun ithalatcisi geldi" dersen, benim icin sadece bos konusan birisindir. Ben akademisyen oldugumu soylerken, bu islerden anlarim demek istemedim, sadece aku takviye cihazi ithalatiyla uzaktan yakindan ilgim olmadigini aciklamaya calistim. Bu forumlarda insanlari birseylerle suclamayi birakin artik, birakin da sadece dogruyu yanlisi, faydaliyi konusalim. Muhendis kardesim, umarim anlamissindir demek istedigimi.

    İşlevsiz ürünler için foruma girip kullanıcı deneyimi sunan kişilerin ürün satıcısı olduğu da forumun kazandırdığı bir tecrübe. siz öylesinizdir veya değilsinizdir, o hissi yaşattınız ve bu bu forumda yaygınlaşmış bir mizah.

    Kusura bakmayın, saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 18 Ocak 2014; 9:39:31 >




  • tyilgin1 kullanıcısına yanıt
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.